Hakutulokset

  1. S

    40+ odottajat vol 4 (päiv. yksärillä)

    Terveisiä TAYSista, Meidän nelosemme syntyi tänään hyvin sukkelaan. Poika tuli maailmaan niin vauhdilla, ettei iskäkään mukaan ehtinyt. Luomuna jouduttiin menemään ja ainoa kivunlievitys oli äidin kirosanat kätilölle. Viikkoja oli 39+1. Terveisin Säihke ja pikkunelonen
  2. S

    40+ odottajat vol 4 (päiv. yksärillä)

    Hei pitkästä pitkästä aikaa, taitaa olla kuukausia, kun olen viimeksi kirjoitellut tänne. Loppusuoralle saakka ollaan selvitty, päivä kerrallaan katsellaan ja odotellaan, miten tämä raskaus tästä päätökseen saadaan. Eilen olin synnytystapa-arviossa ja hyviä uutisia sain, voin huoletta...
  3. S

    Lapsireuma

    Meillä pojalla todettiin lastenreuma 1,5 -vuotiaana. Sairastan itse nivelreumaa ja aloin katselemaan, kun pikkupoika köpötti aamuisin yhtä jäykästi kuin minä. Lisäksi hän valitti kenkiä jalkaan laitettaessa, että nilkkaan sattuu. Tilasin samantien lastenlääkärille ajan, jonne mennessäni totesin...
  4. S

    odotusaika keskenmenon jälkeen

    Hei, olen itse nyt raskaana neljän perättäisen keskenmenon jälkeen. Alusta alkaen olen suhtautunut tähän raskauteen hyvin realistisesti, jopa skeptisesti. Omalle luonteelleni ominaisesti olen koko ajan valmistautumassa siihen, että kaikki ei mene nytkään ihanteellisen käsikirjoituksen mukaan...
  5. S

    40+ odottajat vol 4 (päiv. yksärillä)

    Heissan! Täällä sitä ollaan mukana edelleen omasta skeptisyydestäni huolimatta. Pikkuhiljaa alkaa tuntumaan jo jotain liikkeen tapaisiakin. Tuskastuttavan myöhään tosin omasta mielestäni. Tämä en ensimmäinen kerta, kun minulla on istukka etuseinämässä ja kyllä sillä näköjään vaan...
  6. S

    40+ odottajat vol 4 (päiv. yksärillä)

    Moi, olen kyllä pyörinyt lukemassa täällä palstalla juttuja, mutta en kirjoitellut sitten viime kevään jälkeen. Minulta voi poistaa listalta lasketun ajan 2.11. Se raskaus päätyi keskenmenoon vaikka silloin kaikki lähtikin hyvin käyntiin. Seuraava raskaus meni sitten jo viikolla 6 kesken...
  7. S

    Reuma ja vauvahaaveet

    Moikka Demuli, olen kolmen lapsen reumaatikkoäiti ja nyt neljännen odotus aivan alussa. Minulla normaalioloissa lääkityksenä Salazopyrin ja Trexan. Tämä neljäs sai alkunsa niin, että metotreksaatin varoaika ei ollut läheskään täynnä. Toisaalta kyseiseen lääkeaineeseen liittyen reumaliiton kanta...
  8. S

    40+ odottajat Vol 3.

    Heissan! Minäkin kurkistan varovaisesti tähän pinoon ja toivottavasti jäänkin mahdollisimman pitkäksi aikaa. Olen parin kuukauden päästä 40 täyttävä neljättä odottava mamma Pirkanmaalta. Tämän raskauden kanssa mennään hyvin alussa (nyt 7+2), joten katsellaan rauhassa eteenpäin mitä tuleman...
  9. S

    ***Neljännestä kuumeilevia vol.5***

    Heissan, poikkean hieman päivittämässä omaa tilannettani pitkän pitkän tauon jälkeen. Tuolla listassa näyn plussanneena marraskuussa 2010 (itse asiassa se oli lokakuuta, mutta sillä ei ole mitään merkitystä). Se odotus päättyi marraskuun lopussa keskenmenoon. Se oli kolmas tuulimunaraskaus...
  10. S

    Neljättä odottavat

    Moikka, flunssaa tuntuu olevan liikkeellä muillakin. Itselläni on kurkku niin kipeä että oikein ärsyttää. Autosta on ollut puhetta. Meillä on hiukan liian aikainen vaihe tehdä päätöksiä autonvaihdon suhteen, mutta en voi kieltää etteikö sitäkin asiaa olisi tullut jo mietittyä. Itselläni on...
  11. S

    Neljättä odottavat

    Ai niin, sairaala on TAYS. Kiitos tervetulotoivotuksista Irmeli!
  12. S

    Neljättä odottavat

    Hei kaikille, löysinpä mukavan pinon täältä. Ei ollut tarkoitus pinoutua yhtään mihinkään, mutta menköön :D Neljännen lapsen odotus meillä aivan alkuvaiheessa, laskettu aika eilisen ultran perusteella 2.11. Pienen pieni syke näkyi ruudulla ja alkion koko vastasi viikkoja 6+0. Raskaus on...
  13. S

    *** Neljännestä Kuumeilevia vol.4***

    Moi taas, viikon jaksoin odottaa ja tein uuden testin (no okei, myös yksi testi siinä välissä, joka oli edelleen haamu). Mutta eilen ihan selkeä plussa. Toistaiseksi siis kaikkii hyvin. Ensi viikolla taidan piipahtaa ultrassa tarkistamassa, onko masussa alkanut kehittymään mitään ja sulkemaan...
  14. S

    *** Neljännestä Kuumeilevia vol.4***

    Pitkästä aikaa täällä piipahtamassa. Keskiviikkona haalea plussa testissä. Täytyy testailla jossain vaiheessa uudemman kerran ja katsoa, josko siitä vahvistuisi. Ennen ultraa en kauheasti uskalla asiaa ajatella, kun on taustalla muutamia tuulimunaraskauksia. Katsellaan rauhassa, mutta jos tämä...
  15. S

    *** Neljännestä Kuumeilevia vol.3***

    Heissan kaikille, minäkin taidan kirjautua tänne puolelle, kun ei suoraan odottajiin siirtyminen käykään enää yhtä helposti kuin aiemmilla kerroilla. Liekö sitten ikä tehnyt tepposiaan B) Meillä lapset 01, 03 ja 08 ja neljäs olisi kovasti toiveissa. Takana tuulimunaraskaus tammikuulla ja...
  16. S

    G: kauanko olet ollut nykyisen puolisosi kanssa?

    Yhdessä 18 vuotta, naimisissa yhdeksän vuotta ja lapsia kolme. Ollaan molemmat -71.
  17. S

    35 v +odottajat, vol 4

    Heissan kaikki uudet 35+ odottajat ja muutama vanha tuttu viime vuoden odottajista! Sain todella pitkästä aikaa - öö... olisiko noin puoli vuotta - päähäni käydä kääntymässä täällä palstalla ja ilokseni huomasin, että ainakin akkis ja anjamarita vanhoista tutuista vaikuttaa täällä edelleen...
  18. S

    muita lastenvaatehulluja?

    3 haalaria ei ole lainkaa liikaa. Meidän kuopuksella 5 kk on tällä hetkellä kaksi travallen unipussia eri kuoseilla, oma Remu -haalari täytyy tottakai olla jo tuon ikäiselläkin, pari ohuempaa talvihaalaria - ja tietty oma untsa, jolle en ole vielä keksinyt käyttöä. Joo, ollaan aika paljon...
  19. S

    muita lastenvaatehulluja?

    Juuri näin B)
  20. S

    muita lastenvaatehulluja?

    Täällä myös yksi (vaate)hullu :D

Yhteistyössä