muita lastenvaatehulluja?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
joiden lasten vaatteet jää ehkä vaan muutamalle käyttökerralle, ku eivät olekaan päällä niin kivoja,tai vaatteita on muuten vaan PALJON? pitäiskö jo laitella syysmallistot myyntiin, uusia kevätvaatteita odotellessa..?
 
vieras
no onhan meitä joo.. aina jotain tulee ostettua sellaista tosiaan, joka vaan jää kaapin pohjalle.. harmittaahan nekin, mutta toisaalta... en malta enää odottaa meandeja..
 
rapu
Lastenvaatehullu kyllä.
Ihan järkyttävästi on tullut ostettua, päivät menee kun niitä tuolla kaapeissa lerailee.
Mutta mitäs tässä sitten muutakaan tekis kun shoppailis lapselle.
 
Just kuskasin 4 laatikollista kirpparille, nyt on taas kaapeissa tilaa.
Mulla tosin ostaminen ja ompelu on 50-50.

Ison osan teen siis itse, kun päähän päksähtää joku loistava idean tynkä =)
 
minä kans,ostelen kaikki kivat vaatteet jotka kaupassa nään ja nyt on tullu osteltua hirveesti noille meitin 3 ja 5 v.tytöille,molemmille aina samanlaiset.prinsessoja kun ovat aina molemmat.kalliiks vaan rupee käymään tää harrastus kun lapsia 5 +oma pikkuveli joka 14v.(sille kelpaa vaan merkkivaatteet kuten karl kani,bronx yms)mistähän lie oppinut kallista vaatimaan? :eek:
 
mamma
Mulle tulee ensi viikolla H&M-paketti jossa melekin 300e euron edestä lastenvaatetta. Ja ellokselta... Ja sit olis Me&I-kutsut... Ja koko ajan ostan Huutiksesta ja kirpparilta.
Lapsilla on kaapeissa vaatteita joita en muista ikinä nähneeni eivätkä ole käyttäneet ikinä päällä, yksi iso kaappi on täynnä "mahtuu ensi talvena"-vaatteita jne.... Hih hih.... Harrastus tämäkin!
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
mä tykkäisin itseommelluista ja esim virkatuista, mut en osaa.. :(
mutta tosiaan kyllähän se kiertotahti on huima.. vaihdatteko aina uuden kauden tullen kaikki?
En sentäs, kyllä mä joitain ihanuuksia kierrätän isommilta pienemmille jne.
Mutta paljon pistän kiertoon kirpparin kauttakin.

Vaikka tilaa on paljon, niin ei sitä tarpeeksi ole, kun uutta tulee koko ajan. En vaan ala säilömään vuotta tai kahta kaikkia kamoja sitä varten, että menis sitten pienemmille.
 
vieras
mä oon nyt ehkä eri tavalla hullu kuin te muut tunnutte olevan.. meillä ei sillä tavalla kaapit pursua, enkä ostele holtittomia määriä, vaan valkkaan hyvin tarkkaan ja aina kyttään uusimmat mallit...
 
Löytyy. Tulevalle muksulle oon hamstrannu tasaseen tahtiin h&:m:ltä perusvaatteita ja sit parempia burberryn,diorin,mulberryn ja laura ashleyn vaatteita..rahaa ei sillätavalla pala kun oon aika kärppä tekee löytyöjä ja huudan paljon ebaysta ja huutonetistä.
 
rapu
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
miten tarkkaan valitsette lapsen päiväasun? mulla saattaa mennä yks puolituntia illalla, kun valitsen kahdelle lapselle seuravan päivän vaatteet...
Tarkkaan. Mallailen erivärisiä housuja ja yläosia että mitkä kävis yhteen ja mitkä sukat olis kivat siihen asuun. Hienosäätöä hienosäätöä.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja rapu:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
miten tarkkaan valitsette lapsen päiväasun? mulla saattaa mennä yks puolituntia illalla, kun valitsen kahdelle lapselle seuravan päivän vaatteet...
Tarkkaan. Mallailen erivärisiä housuja ja yläosia että mitkä kävis yhteen ja mitkä sukat olis kivat siihen asuun. Hienosäätöä hienosäätöä.
kyllä, nimenomaan.. ja ihania ahaa-elämyksiä tulee kaupassa kun tajuaa, että tää paita/housut sopii täydellisesti jonkun muun merkin jo kotona olevaan vaatteeseen. :D pieni juttu voi piristää päivää!
 
Musta on kovaa vauhtia kehittymässä lastenvaatehullu. =) Mutta koitan hillitä himoni ja painaa jarrua. Tuntuu vaan, et koko ajan tulee vastaan toinen toistaan söpömpiä vaatteita, jotka papun on pakko saada... Syntymättömällä lapsellani onkin sitten jo enemmän vaatteita kuin äidillään. :whistle: :LOL:
 

Yhteistyössä