Hakutulokset

  1. S

    Täytyy myöntää, että pettyisin jos lapseni olisivat pelkkiä tyttöjä

    Ensimmäisellä lapsellani ei ollut väliä kumpaa sukupuolta on. Nyt minulla on kaksi poikaa ja olisin niin toivonut tyttöä edes toiseksi ja nyt olen miettinyt et pitäisikö vielä kolmannen kerran kokeilla josko tyttö saataisiin. En tiedä mistä tämä juontaa juurensa mutta jotenkin vaan haaveilee...
  2. S

    Miksi et käyttänyt äitiyspakkauksen talvihaalaria vauvalle ekana talvena? (jos sen otit?)

    Liian iso ja valkovioletti ja pojalle en halunnut sen väristä laittaa...
  3. S

    Haaveilen 3:nesta lapsesta. Pieni koti, miten saa tilan riittämään? Millai muilla?

    Meillä on neliöitä 75. Kiitos kaikille vastauksista ja nikseistä. Lisää otetaan vastaan =) Lapset iältään 2v ja 9v. Poikia.
  4. S

    Haaveilen 3:nesta lapsesta. Pieni koti, miten saa tilan riittämään? Millai muilla?

    Meillä siis 2 makuuhuonetta (toinen tosi pieni), olohuone ja keittiö. Miten muilla on järjestetty nukkuminen?
  5. S

    Ei enää lapsia ja perheen leikkimistä

    Ihanaa etten ole itse ainoa ketä tuntee samalla tavalla. Tunnen syyllisyyttä ajatuksistani, en tiedä miksi? Minulla on kaksi poikaa 9v ja 2v ja viimeinen on aika moinen tapaus ja olen myös aatellut ettei enempää lapsia vaikka niin olisin toivonut sitä tyttöä mutta se jää vain haaveeksi <3 toivon...
  6. S

    Ammatin vaihdosta asiaa, kysymyksiä ja mietteitä.

    " mutta sulle ehkä tärkeämpää olisi työyhteisön arvostus kuin yleinen arvostus?" Ehdottomasti työyhteisö olisi tärkeämpi että työpaikassa viihtyy. Ei musta sentään lääkäriksi olisikaan se vastuu on siinä niin suuri, enkä muutenkaan halua siihen ammattiin. On mulla "ystäväkin" joka on opettaja...
  7. S

    Ammatin vaihdosta asiaa, kysymyksiä ja mietteitä.

    Kyllä sellaisia vaan löytyy ja aika paljonkin meidän laitoksesta. Edelleen haluan kuulla ehdotuksia ammatin suhteen. Mietin mieheni kanssa eilen sitä että ainahan siivooja on ollut jotenkin huono ammatti, en kyllä itsekkään ymmärrä miksi? Itse kyllä yritän arvostaa jokaista ammattia ja jokainen...
  8. S

    Ammatin vaihdosta asiaa, kysymyksiä ja mietteitä.

    Olen ollut noin kymmenen vuotta siivoojana missä milloinkin. Tällä hetkellä olen sairaalassa vakinaisessa työssä. Olen niin kyllästynyt siihen ala arvostukseen. Teen työni hyvin ja omasta mielestäni olen kohtalainen työntekiä. Olen iloinen ja mukava ja kohtelias mutta silti saan huonoa kohtelua...
  9. S

    32 vuotias kahden pojan äiti. Uusia ystäviä etsiskelee turusta tai mistä vaan :)

    Olen siis kahden pojan äiti. Pojat on iältään 2 v ja 9 v. Villi viikareiksi noita voisi sanoa :laugh: Mies ja lemmikki kuuluu myös perheeseen. Olen jo palannut takaisin työelämään, mutta silti kaipaisin uusia ystäviä. Pidän kirppiksistä, kahvittelu ja jutustelusta. Luonteeltani olen...
  10. S

    Maskun seudulta..

    Laitoin yv:tä =)
  11. S

    Lahdessa...

    Laitoin yv:tä =)
  12. S

    Seksinpuute parisuhteessa

    Meillä myös niin että minä haluan enemmän kuin mieheni. Aina olen ollut se halukkaampi. Mut mä kestin kyllä taukoja aikoinani. Silloin siitä ongelma tuli kun työtapaturma tapahtui ja mies sai vahvoja kipulääkkeitä. Halut väheni melkein siihen ettei tehnyt lainkaan mieli. Siitä hän minäkin...
  13. S

    Mitä ihmettä tapahtui?

    Kuullostaa tosi kauheelle. En tiedä voiko tuossa tilanteessa tehdä mitään kun molempien pitäisi haluta jatkaa suhdetta. Miehesi puheet kuullostaa siltä ettei enää halua jatkaa ja purkaa pahaa oloaan sinuun ja helppohan toista on syyttää vaikka oikeasti hän itse on päätökset tehnyt eikä niistä...
  14. S

    Kysymys Tervehditkö työkaveria töitten ulkopuolella?

    Niin en varmaksi tiedä kenen kanssa oli mutta epäilen että oman tyttärensä kanssa. Niin hän meni ihan minun vierestä 50cm päästä et aika sokee tosiaan saa olla. No mutta onhan noita :mad: Oltiin pojan kanssa kävelemässä koti kylällä ja erittäin viimeisen päälle laitettu äiti tulee lastensa...
  15. S

    Kysymys Tervehditkö työkaveria töitten ulkopuolella?

    Olen kuullut et on muillekkin sellainen. En anna vaikuttaa työtoveruuteen tai yritän ainakin.
  16. S

    Kaveri ei iloitse raskaudestani :(

    Mulle on vähän sama asia se kun kuulen että... No ompas vaikea selittää... Minulla on kaksi poikaa ja kuopuksesta luvattiin tytöä ja sitten sieltä tulikin poika. Nyt kun kuulen joku saa tytön niin kirpaisee. Tähän asti olen selvinnyt ja toivottavasti jatkossakin etten tulisi katkeraksi ettei...
  17. S

    Kysymys Tervehditkö työkaveria töitten ulkopuolella?

    Tuossahan tuo kysymys. Haluaisin myös kuulla että jos et tervehdi niin miksi et? Minä tervehdin kuuluu hyviin käytöstapoihin =) Eilen tuli oltuu kaupassa ja näin erään työkaverin ja hän ei ollut tuntevinaan, siinä tulee aika turha olo itselle. En ymmärrä miksi halutaan toiselle paha mieli. No...
  18. S

    Siveellinen nimi lapsen pippelille?

    Juu meillä on pojilla kanssa pippeli ja isällä myös. Mä en voi sietää sanaa pimppi. Mut se kans kai on sopivan lapsellinen nimi niinkuin pippeli. Vai olisiko ehdotuksia pimpin tilalle jotain? :D
  19. S

    Ryhmä FB äidit vailla ystävää Kaikille äideille

    http://kaksplus.fi/keskustelu/uusia-ystavia/meilaillaan/2110532-uudenlainen-yhteiso-ystavia-hakeville/
  20. S

    apua 1-vuotiaan yöheräilyyn

    Meillä on vähän sama juttu pojan kanssa. En kyllä tiedä mikä auttaisi. Olen aatellut että kait se ajan kanssa muuttuu. Voisit neuvolasta kysyä? :hug: jaksamista

Yhteistyössä