Kysymys Tervehditkö työkaveria töitten ulkopuolella?

Tuossahan tuo kysymys. Haluaisin myös kuulla että jos et tervehdi niin miksi et?
Minä tervehdin kuuluu hyviin käytöstapoihin =)
Eilen tuli oltuu kaupassa ja näin erään työkaverin ja hän ei ollut tuntevinaan, siinä tulee aika turha olo itselle. En ymmärrä miksi halutaan toiselle paha mieli. No mutta onneksi hän on töissä mukava...
 
"vieras"
Kyllä tervehdin ja useimmiten jään myös vaihtamaan pari sanaa. Minulla on aika vähän työkavereita ja läheisimmät ystäväni ovat työkavereitani jo vuosien takaa.
 
Toki tervehdin, ja jos molemmilla on siinä aikaa, niin varmasti tulee muutama sanakin vaihdettua.

Jospa tuolla tapaamallasi työkaverilla oli itsellään huono päivä, ja jurputti siinä sivussa sitten kaikille muillekin.... Pistä tapaaminen mappi ööhön, älä anna sen vaikuttaa työtoveruuteenne millään lailla :).
 
Deleted member 70007
Tottakai. Tosin mulla on vaan entisiä työkavereita :D
Pari kertaa on jäänyt huomaamatta, mutta onneksi hän on esim. kaupassa huikannut jotain. Yleensä jutellaankin jotain, jos ei ole tulipalokiire.
 
Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja Pikkuinen Jättiläinen;26729285:
Tervehdin kyllä. Tosin usein olen kaupoissa ym. sen verran ajatuksissani, että saatan katsoa päin, mutten oikeasti näe ketään ihmisiä. Eli hyvinkin voisin ohittaa jonkun työkaverin tai tuttavan, vaikka saattaisin vilkaistakin kohti.
Sama juttu. Mä olen kävellyt kauppakeskuksessa vastaan omaa tytärtänikin enkä huomannut ennenkuin tyttö tuli kiskaisemaan hihasta.
 
"hih"
Tottakai tervehdin, enkä kyllä keksi mitään syytä, miksi en tervehtisi... On tietysti mahdollista, etten aina huomaa työkaveria, jos olen ajatuksissani tai etsin jotain tiettyä juttua.
 
Mulla on ehkä noin sata työkaveria. Ja nekin vaihtuu tiuhaan ja on sijaisen sijaista ynnä muuta. Ja voin väittää etten kaikkia välttämättä edes tunnista jos tulee vastaan.

Mutta läheisiä työkavereita tervehdin, tietysti.
 
"huhhuh"
Öh, tietenkin. Jos siellä työpaikallakin siis tervehditään. Ainoa syy miksi ei tervehtisi, on mielestäni tuo edellämainittu ajatuksissaan olo, tai jos tämä työkaveri jollain tapaa häpeää työtään ja on ollut väärässä seurassa silloin kun tuli vastaan.
Jos oli siis yksin ja selvästi tunnisti sinut kuitenkin, niin jättäisin kyllä työpaikallakin tervehtelyt hänen osaltaan siihen.
 
....
[QUOTE="vieras";26729398]Tervehdin, jos huomaan. Yleensä en havainnoi 1-2 metriä etäämmäs.[/QUOTE]

Tismalleen samalla tavalla. Aika usein tulee jotain nyrpeitä tuttuja ihmettelemään et oonko niin hiton ylpee että et voi ees moikata.
Mut mie en tosiaan huomaa mitään, suurin piirtein lyhtypylväisiinkin törmään :LOL:
 
Niin en varmaksi tiedä kenen kanssa oli mutta epäilen että oman tyttärensä kanssa. Niin hän meni ihan minun vierestä 50cm päästä et aika sokee tosiaan saa olla. No mutta onhan noita :mad: Oltiin pojan kanssa kävelemässä koti kylällä ja erittäin viimeisen päälle laitettu äiti tulee lastensa kanssa vastaan. Minun poika kun oli sellainen et tervehti kaikkia niin tämäpä äiti ei reagoinut mitenkään. Jos minua joku tuntematon lapsi tervehtii niin en voisi olla tervehtimättä ihanaa kun lapset tervehtii vaikkei tuntisikaan.
Sairaalassa siivoilen ja kyllähän kaikenlaisia tapauksia tullut jo vastaan. Semmoista se on mitäs sitä muita murehtimaan kun itse muistaa olla kohtelias :)
 

Yhteistyössä