Hakutulokset

  1. P

    *HUHTIKUUN MASUASUKIT*

    Ihan varovasti kurkkailen ;) Viime maanantaina arvasin, että raskaana ollaan kun tuli kauhea kuvotus. Siitä lähtien on ollut kuvotusta ja ällötys olo. Lähinnä aamuisin ja päivisin. Esikoisesta oli aina iltaisin. Haamun tein viikolla ja selkeän plussan perjantaina. Laskettu aika on 21 tai 23...
  2. P

    KM jälkeen kuumeilevat

    Kiitos kaikille onskuista-ootte ihania :heart: Pikku hiljaa ja varovasti mennään eteenpäin. Tsemppiä ja plussatuulia!!!!
  3. P

    KM jälkeen kuumeilevat

    Kai se raskaustestin tulos on pakko uskoa. haamu alkoi jo muodostumaan kun testi oli vielä mun kädessä ja selkeä viiva siihen tuli :heart: Nyt mennään päivä kerrallaan.. on niin monta pettymystä takana.. kauhea ällötysolo heti aamusta.
  4. P

    KM jälkeen kuumeilevat

    kp 31/30. Uskaltaako tehdä huomenna toisen testin :|
  5. P

    KM jälkeen kuumeilevat

    Väsyttää ja kauhea ällötys olo. Lisäksi eilisen päivän oli koko ajan niin kuuma, että hikoilin kun pieni possu... Silti en uskalla paljon vielä iloita-niitä pettymyksiä on niin paljon takana.... Lumi-Marjalle tsemppiä. JA plussatuulia ;)
  6. P

    KM jälkeen kuumeilevat

    Täällä ollaan. tänään kp28/30. Testasin aamulla haamun. Nyt alapäätä jomottaa oikein kunnolla-onkohan peli taas menetetty. Hissukseen täytyy olla :x
  7. P

    KM jälkeen kuumeilevat

    Mulle raskaaksi tuleminen on välillä kun pakkomielle. Siksi mä en viitsi täällä hirveesti pyöriä joka päivä (vaikka käynkin näitä katselemassa) pitäisi tosiaan saada asia jotenkin "unohduksiin". Ja sitten tähän kuuhun on sattunut jo pari juhlintaa, joten taitaa toivo taas ollut mennyt...
  8. P

    KM jälkeen kuumeilevat

    Koska olette aikaisintaan herkillä testeillä testanneet? kuinka paljon mahdollisesta oviksesta? mulla on kauhea paine tuolla alakerrassa-taitaa taas olla luulotautia.
  9. P

    KM jälkeen kuumeilevat

    Tänään kp 20/30. Mulla on ollut perjantaista lähtien sellasta paineentunnetta ja menkkamaistakipua ja vähän huonoa oloa.Oviskin oli vasta ke-to, joten turha tässä on toivoa vielä mitään. On varmaan kai vaan niitä kipuja vielä. Viime kierrossakin oli mielettömät.
  10. P

    KM jälkeen kuumeilevat

    Saa nähdä kaatuiko meikäläisen yritys tässä kierrossa eiliseen juhlimiseen. Tuli vaan sellanen olo, kun tuli vedettyä aika paljon :/ Onne Miraclelle!!! Joku kyseli limasta km:n jälkeen. Mulla ainakin kävi niin. Tässä kierrossa ei ole yhtään tullut limaa, mutta oviksen bongasin viime...
  11. P

    KM jälkeen kuumeilevat

    Nyt sitten vaan odotellaan. Ihan törkeän huono-olo ollut tämän päivän. Mistäköhän se johtuu. Tilasin herkkiä r-testejä. Koskas niillä vois testata? Tää odottavan aika on pitkä... pitäis saada ajatukset muualle. Onnea plussanneille =)
  12. P

    KM jälkeen kuumeilevat

    Just kun pääsin sanomasta niin bongasin tänään ovis plussan =) Ei ole varmaan vaikea arvata meikäläisen iltaohjelmaa :p
  13. P

    KM jälkeen kuumeilevat

    Siis toivoa on.... mä en ole ikinä onnistunut tikuttamaan ovista. Olen aina sen 2 tuntia juomatta, mutta mun tulee muuten juotua aika paljon, että voikohan se vaikuttaa. Mutta nytkin olen tehnyt sen aamupäivästä niin silti ei tule mitään, vaikka tuntemuksia on ollut.
  14. P

    KM jälkeen kuumeilevat

    Voiko munasolu irrota vaikkei limaa näy... :ashamed:
  15. P

    KM jälkeen kuumeilevat

    En tiedä onko tämä oikea ketju kirjoittaa. Haaveena on toinen lapsi. Sain ilmeisesti varhaisen keskenmenon viime kierrossa. Testi näytti haaleaa plussaa ja oireetkin täsmäsivät. Voiko jo seuraavassa kierrossa tulla ovis? Mulla ei ole mitään oireita oikeastaan ja on jo kp15. Tai eilen ja tänään...
  16. P

    Runo 1 vuotiskutsuun????

    Nyt ei runosuoni kuki ja pitäisi saada 1vee synttärikutsuu runo. Olen täältäkin etsinyt, mutta olisiko jollain vinkkejä lisää?!?!?!?

Yhteistyössä