KM jälkeen kuumeilevat

Heippa!

Mä kävin taas teidän pinoa vaklaamassa. Täältähän on plussia ropissut ja lisää tulossa, eiks je? B)

Pesonen kyllä voi munasolu irrota, vaikkei limaa näy. Mun yliaktiivinen ovislimatuotanto tyrehtyi lähes olemattomiin km:n jälkeen. Oli kyllä noususuunnassa joka kierrossa, mut tooooosi vähäistä ja lähes olematonta verrattuna aikaisempiin. Mut raskaaksi tulin, joten kyllä siellä joku irtos ainakin. =)

Mä kävin eilen uusintaultrassa. Oon kärsinyt jonkin verran ruskeista tuhrutteluista tän raskauden aikana (vissiin tuli tokat menkat... tai siis tuli sen ajalla). Mutta kaikki ainakin vielä hyvin. :) Papuska oli nyt 2,44 cm pitkä (9+2) ja näytti pullapojalta/linnunpoikaselta pikkuisine käsineen ja jumalattoman kokoisen päänsä kanssa. :D Mutta söpö se oli. :heart:

db testaaville. Miracle jonossa seuraavana? :)
 
Täällä mahakipuiluja ja meinasin jo lähteä lääkäriin, että mikäs nyt vaivaa, ja puoliskokin käski jo mennä. Sitten kuitenkin aattelin koittaa kun kaappiin oli jääny ovistestejä, että mitä se sanoo. kaks tummaa viivaahan siellä oli. Siinä oliskin kun olisin menny lekuriin asti kuulemaan; Sulla on vaan ovulaatio, No ainakin toistaiseksi näyttäisi siis kroppa pelaavan. B)
 
Lomalta palailin ja ehdin lukea kahden viikon viestit - huh!
Kuinka aikaisin olette uskaltaneet testailla? Jännittää kovasti, sillä on jotenkin ällöttävä olo ollut jo monta päivää. Ovista en huomannut, mutta enpä huomannut tammikuussa raskaaksi tullessanikaan. Yleensä tunnen selvästi.

:flower: Kauniita heinäkuun viimeisiä päiviä kaikille!

p.s. loputkin tutkimustulokset tuli, niiden valossa ei minusta löydy vikaa ;)
 
Kärppis, toivotaan et plussatuuli mut teide luo plussaajiin tois! :heart: Mut alkaa kyl fiilikset kallistua koht negan puolelle ko pelottaa se ainainen pettyminen taas... No mut siittäki sit taas noustaan :)

Julietta: :hug: :hug:

humu, onnea ovisplussasta! Toivotaan, et tulloo plussaa r-testiinki myöhemmi! :hug: :heart:
 
Ei kun hitto... nythän jo kp 3/29... Tuntuu ihan maanantaille....
Mut anyway... ihan hyvä kun alkoivat taas ajoissa eikä menny 738 päivää, vaan jo toisen kerran peräkkäin 29 päivän kierto. Ja kerkeää tätikin pakata enimmät tavaransa ennen etelän reissua.

Tsemppiä kaikille, onnittelut plussanneille ja haleja negoilijoille!
 
AAM
Alkuperäinen kirjoittaja Julietta:
Ei kun hitto... nythän jo kp 3/29... Tuntuu ihan maanantaille....
Mut anyway... ihan hyvä kun alkoivat taas ajoissa eikä menny 738 päivää, vaan jo toisen kerran peräkkäin 29 päivän kierto. Ja kerkeää tätikin pakata enimmät tavaransa ennen etelän reissua.
Tsemppiä kaikille, onnittelut plussanneille ja haleja negoilijoille!
julietta :hug: eiko uutta putkeen..

Oxford hyvä kuulla et o kaik OK =)

Humu82 oliks tää teillä nyt se välikk jolloin ette vielä yrittele ? vai polkasette projektin jo vesille uudelleen =) ?

Pesonen jep kyllähän se voi...

Kärppis ihania uutisia sinulta että kaikki o mennyt hyvin.. käy kurkkimassa meitä vaan jos jaksat edelleenkin :) :hug: ajatella ett vasta sä plussasit ja nyt jo melkein 1/4 osa takana :eek: aika rientää nopsaan... kohtahan sä oot loppusuoralla..
 
Siis toivoa on.... mä en ole ikinä onnistunut tikuttamaan ovista. Olen aina sen 2 tuntia juomatta, mutta mun tulee muuten juotua aika paljon, että voikohan se vaikuttaa. Mutta nytkin olen tehnyt sen aamupäivästä niin silti ei tule mitään, vaikka tuntemuksia on ollut.
 
Kiitos kaikille tsemppauksesta! :heart: Te ootte ihania! Mulla tänään kp 1 - jälleen. Näköjään toi kierto pysyy tuossa 27 päivässä. Onkohan se normaalia? Mulla supistelee ja vääntää vatsaa kierron puolivälin jälkeen aina menkkoihin asti. Onko muilla sellaista? Mielestäni tämä on alkanut vasta jotain vuosi sitten, sen tuulimunahässäkän jälkeen... Kuitenkin olen käynyt gynellä monesti sen jälkeen, eikä mitään poikkeavaa ole näkynyt. Mitähän tää on? :snotty:
 
Heippa ja huomenia

Ollaan näämmä samoihin aikoihin linjoilla Pikkumyy kanssasi. Toivon kovasti, että täti kiertää sinut kaukaa.

Oxford: testailusta kyselit: minä testasin tästä kierrosta jo ekan kerran kp 22 (kiertoni 27-28 päivää) ja sain silloin haamun rfsu-halpistestiin. Siitä se haamu sitten on vahvistunut. Periaatteessa näin aikaista testausta ei kai suositella, kun silloin voi tulla pettymys, jos kyseessä on kemiallinen raskaus, mutta testihullu kun olen. Ovis-testillä saa myös alkavasta raskaudesta merkkejä jo kierron 21-23 päivä. Eilen tekemäni ovis-testi näytti jo tosi vahvan, testi viivan vahvemman, viivan ja oli siis jo kp 28/28.

Kärppänä heinälatoon: kiva kuulla hyviä uutisia, tsemppiä jatkoon myös ja toivottavasti täältä tullaan perässä.

Pesonen: toisilla kai se ovis näkyy testeissä vaan selvemmin ja limasuudessakin on eroa, mutta silti voi raskautua. Ovistesti on hyvä tehdä päivä aikaan ja tosiaan liian runsasta juomista on syytä välttää, kun virtsa on silloin laimeampaa. Kokeile myös eri testejä. Joskus ovis voi heitellä aika paljon , varsinkin jos kierto on epäsäännölllinen. Itselläni oli edellisessä kierrossa ovis jo kp 7-8, kun kierto oli sekaisin, joten turhaan sitä odottelin kierron keskivaiheilla. Toivottavasti kuitenkin löydät oviksesi tai mikä tärkeintä, saat sen plussan.

Itse teen varmistustestin vielä tänään illalla, kun saan sen testin ostetuksi ja sitten toivottavasti voin virallisestikin siirtyä plussanneisiin.

Mukavaa päivää kaikille!
 
AAM
Alkuperäinen kirjoittaja Pesonen:
Siis toivoa on.... mä en ole ikinä onnistunut tikuttamaan ovista. Olen aina sen 2 tuntia juomatta, mutta mun tulee muuten juotua aika paljon, että voikohan se vaikuttaa. Mutta nytkin olen tehnyt sen aamupäivästä niin silti ei tule mitään, vaikka tuntemuksia on ollut.
oletko kokeillut iltapäivällä ottaa tai illemmalla.. ? kokeilin itse aamulla ja illalla ja negaa heitti vaan ja eräs päivä kun tikutin klo 14 aikaan niin silloi tuli selkeimmät tulokset... olinkin hautonut ko lirkkierää kauemmin kuin 2 tuntia se kai oli sallittua :D :whistle:
sain kans haaleita haamuja kuten Mimuli joskus 8-9 kp:
n kohdalla... joten niistä ei aina tiedä.

Betania :hug:

 
mimuli, toivottavasti plussasi varmistuu!

Mullakin kierto oikeastaan 27-28, mutta voihan se heittääkin, kun ei ole ehtinyt kuin kerran km:n jälkeen olla normaalipituinen. En kyllä jaksa kauaa odotella, vaan taidan testailla viikonloppuna = luultavasti jo huomenna aamulla....ehkä se nega pudottais sopivasti maanpinnalle, niin vois keskittyä muuhunkin ;)
 
AAM


30.7.2008


HAAVEISSA ESIKOINEN



Lymypiilo.................KM 07/08
Humu82..................KM 07/08
Samary...................KM 10/07
dinaho...................KM 06/07
Kanella..................KM 05/08
dinaho...................KM 06/07
Emppu78..............KM 6/07, KU&TM 6/08
Matsalu...............KM 06/08
Kaa......................KM 11/07, 4/08.......................KP
Tinkatar.............RK10/2007, KM 05/2008...........KP 12/28
Betania..................KM 06/07..............................KP 1/27-28 (palstatauolla)
Mulmul....................KM 01/08.............................KP 19/25-28
whisnefka.............KM 05/08...............................KP 48/26-29
Lakta....................KM 05/08...............................KP
Julietta....................KM 09/07, 03/08..................KP 4/29
Snowball.................KM 04/08.............................KP 30/32
Emiliana...............KM 04/08,05/08......................KP 29/28-33
Meritähti.................KM 02/08..............................KP 26/30-40
Miracle....................KM 04/08..............................KP 26/26
ElinaMaria...............RK 01/08, KM 04/08.............KP 23/28-34
Inkaliina..................KM 06/08.............................KP
Oxford.....................KM 05/08.............................KP 21/28
Mötiäinen...............TM 09/07, KM 06/08..............KP 22/
[color]


HAAVEISSA TOINEN




Kristallienkeli.........Enkelivauva 02/07
Danjuska................KM 08/07
Säde82..................KM 01/08
Mude-75..............KM 04/08
pikkuvadelma.......KM 06/08
Leinikki................ KM 12/04, 01/08, TM 06/08
myymä..............KM 09/07................................KP
diddlina.............KM 07/08................................KP
Pesonen............KM 07/08................................KP 16/
Epskeps 37v.....KM 12/06,03/07,10/07............KP 13/27(palstatauolla)
Marza1970..........KM 03/08..............................KP 3/30-40
Kesis.....................KM 1/08, 06/08...................KP 27/
Allusmamma..........KM 04/08............................KP 24/24-27
Sonja74..................KM 07/07...........................KP 21/26-29
[color]


HAAVEISSA KOLMAS



mymmyryy................KM 12/07, KM 04/08, KM 07/08..KP
woodoo....................KM 12/07, 05/08
Muumiblues..........KM 05/08
mammaRoi...........KM 05/08
Linneaborealis.........KM 2/08.................................KP 3/28
Happihyppy..............KM 02/08..............................KP 38/?
SusSoo.....................KM 02/05, 01/08, 05/08........KP 20/30
[color]


HAAVEISSA NELJÄS



Berry76.....................KM/KU 10/07 (palstatauolla)
Mimuli........................KM 08/07, 02/08......................KP 29/28
Tauski82.................... enkelivauva 02/08..................
Rouva Pikkumyy........KM 02/08..................................KP 29/29 (lomailee)
Iltsu-natsu............... KM 09/05,11/07, 02/08.............KP 28/33
Herkkupeppu............KM 06/08...................................KP
[color]

HAAVEISSA VIIDES



Millukka...................KM 05/08...............................KP 28/30-35


HAAVEISSA KUUDES


Lumi-Marja.....enkelityttö-92, KM4/98, KM5/99 rv 15+5 tyttö, KM11/04, RK2/08 15+5 poika, KM7/08...........................KP 27/28-30
[color]

[color]

Taustalla:
JJ-t: kirjottelee enemmän lapsettomuuspuolella, esikoista odotetaan
[color]


PLUSSANNEET: :heart: :heart: :heart:


Aubrieta.......................03/08
Pamu k ..................
Millimenninkäinen..........04/08
Miina-............................04/08
Aili ................................04/08
Nti Kesäheinä................04/08
Surusydän.....................04/08
Ansku07........................04/08
Katherine......................04/08
Toive81.........................04/08
Frizzante......................05/08
Tuulenpuuska...............05/08
Pompo79......................05/08
Tuizu............................05/09
Fleur05........................05/08
Luminia........................05/08
Helmitaustailija.............05/08
Orchidx2.......................05/08
Minni-07.........................05/08
Daizz..............................05/08
Muumiska.....................06/08
Fey...............................06/08
Kvart över....................06/08
Jonniina.......................06/08
Rimpuli.........................06/08
Kärppänä heinälatoon 06/08
Mae.............................06/08
Leidi............................06/08
Pink1...........................06/08
Kaa.............................07/08
Myymä........................07/08
Riine............................07/08
Tauski82......................07/08
Lakta...........................07/08
Danjuska.....................07/08

 
Heippa kaikki!

Sydämelliset onnittelut kaikille plussanneille ja haamuilijoille :heart: :flower:
Ja onnea myös hyvistä uutisista mm. Kärpälle!
Suuret pahoitteluni kaikille keskenmenon kohdanneille :hug:
mymmyryy, olen tosi pahoillani teidän Toivon poisnukkumisesta :'( :hug:
Voimia ja jaksamista teidän perheelle :heart:

Pesonen, mulla on sama juttu kuin Allusmammalla, eli päivällä oon parhaiten bongannut ovistestiin plussan.

miracle toivottavasti vielä plussaksi muuttuu :)

Kiitos mm. Rouva Pikkumyy plussatuulista, ja samoin sinne plussapuhureita!! =)

).( Tänään on kp 29, ja sain ovisplussan kp 17. Tänään on luultavasti siis dpo 11 (ehkä jopa dpo 12), ja Clearblue antoi ihania uutisia heti aamusta... Testiin piirtyi nimittäin vaakasuoran viivan lisäksi pystysuora viiva... siis plussa, tai ainakin haamu. :heart: Kädet tärisi testin teon jälkeen, ja oli pakko mennä herättämään mies :heart:
Tosi, tosi varovaisin mielin tässä ollaan, mulla siis takana kaksi keskenmenoa tänä vuonna (tammikuussa ja kesäkuussa), mutta ajattelin nyt, että iloitaan niin kauan kuin voi. :)
Testailen viimeistään viikonloppuna uudestaan, ja katsotaan sitten mitä testit sanoo. :heart:
 
Kesis, onnea vahvistumiselle, kyllähän se plussa on aika lailla varma tuossa testissä. Tarrasukkasia lähettelen :heart:

Rouva Pikkumyy, jännään täällä sun puolesta niin hirveesti, ettet tiedäkkään. Pukutan plussanpuolesta :flower:

Uusille pahoittelut menetyksestä ja parasta onnea uuteen yritykseen :hug: :flower:

Testasin uudelleen tänään ja haamu siinä on edelleen. Ei mun mielestä ainakaan kyllä mitenkään erityisesti vahvistunut. Jotenkin skeptinen olo koko asiaan. Onhan noita oireita, mutta en usko niihinkään. Olis vaan niin uskomaton juttu, et heti toisessa keroossa peräkkäin olis plussa tulossa. Niin, viime kierron plussahan sit olikin vain pelkkä tähdenlento. Pelkämäpä pahoin, että tästä tulee samanlainen. Täti oireita ei kuitenkaan ole sen kummemmin. Perjantaina on dpo 14 ja silloin yleensä alkaa uusi kierto ihan tasan tarkkaan. Jos ei, niin sit alan pikkuhiljaa toivoa, että tämä todellakin, siis tämä haamuilu johtaisi ihan oikeasti plussaukseksi.

Plussaonnea kaikille :wave:
 
Heissan Allusmamma sinähän ennustaja olet, kun ennustit, että kesis plussaa! Onnea kesis hirmusti ja toivon, että tämä raskautesi menee hyvin ja kestää loppuun asti! :flower: :heart:

Miracle: Pahoittelut negasta, mutta Onnea sitten uudessa kierrossa, tai jos olisikin ollut liian aikaista testata!Kyllä sinä vauvan kuitenkin vielä ihan varmasti saat! :flower: :heart:

Koskas allusmamma testailee! Oliko se ensi maanantaina?

Minä en uskalla vielä testata, odotan vielä löytääkö se ferrari minut?

Kiitos Lumi-Marja: Ymmärrän kyllä, että plussaa toivot minulle sama täällä päässä niin kovasti toivon, että haamuviivasi vahvistuu ja olet hyvin raskaana ja raskaus sujuu ongelmitta ja pienen ihanan käärön saatte syliinne huhtikuussa! :heart:

Kävin lenkillä ajattelin, josko menkat siitä alkaisivat, eivät alkaneet, pesin mattoja 3 kappaletta, ei menkkoja, mutta selkä väsyi.

Nyt taas väsyttää |O , saa nähdä, onko päiväunein aika?

Mimulille Onnea varmistustestiin, kyllä se on plussaa! :heart:


Heippa kaikille taasen! :wave:

Rva Pikkumyy :heart:
 

Yhteistyössä