Heissan taas! Terveisiä kävelyreissulta, punaista ei pöksyistä löytynyt palattuanikaan, vain vähän valkovuotoa! :saint:
Kesis: kyllä se viiva vahvistuu, minulla muistaakseni km raskaudessa viiva ei ollut edes kp 30 kauhean paksu, tuolla se kuva on blogissani;=)
Lumi-Marja: Ymmärrän hyvin tunteesi raskauden suhteen , sitä pelkoa, meneekö kaikki hyvin , vahvistuuko viiva, mutta tarvitseeko sen edes vahvistua, jos on raskaana, on raskaana! :heart: Toivon sinulle, että kaikki menee hyvin tällä kerralla, olet sen ansainnut! :hug: :flower: :heart: Ihanaa , värikästä Tuurin reissua teille!
Minä kävellessäni mietin tätä kevättä, oikeastaan aikaa marraskuusta lähtien , menimme naimisiin, :heart: + :heart: , viikon päästä siitä plussasin ja se on loppui rv 13, pienen syntymään. :ashamed: :snotty: Ajattelin asiaa, että jos nyt olen raskaana, kyllä se aika ihmeellinen asia on kokea vielä uudestaan , tässä iässä :saint: :heart: , toivoa siitä, että kaikki menisi tällä kerralla hyvin! :heart: :ashamed: Sitten siellä kävellessäni itkin ..kaikki nuo ajatukseni saivat aikaan sen! Tosi herkällä päällä olen! :ashamed: Onneksi ei tullut tuttuja vastaan!, mitäköhän olisin heille sanonut, miksi itken? onneksi oli aurinkolasit päässä! B)
Toivotaan siis parasta :heart: , pelätään pahinta! :ashamed: Niin kauan kuin on elämää, on myös toivoa! :heart:
Rva Pikkumyy :heart: :wave:
Jatkoa vielä, la oli 11.8.08, eli tällä hetkellä meillä tuhisisi pienen pieni vauva, jos kaikki olisi mennyt toisin! :ashamed: (sektio synnytystapna, siitä johtuen)