KM jälkeen kuumeilevat

miracle :heart: ihanaa, ettei tätiä vieläkään näy! +++ :whistle:

Lumi-Marja toivon niin kovasti, että sulla se viiva vahvistuu. Mulla on kieltämättä vähän samanlainen tunne kuin sulla, kun testasin niin onnettoman haalean viivan tänä aamuna. Mutta, ei kai tässä voi muuta kuin odottaa.

Eilen olisi ollut muuten rakennenneultra tuosta edellisestä keskenmenneestä raskaudesta (keskenmeno todettiin np-ultrassa). Olin unohtanut ottaa kännykästä pois rakenneultra-muistutuksen, ja heräsin siihen muistutukseen eilen. :kieh: Onneksi tuo haamulainen toi kyllä koko päiväksi muuta ajateltavaa. =)

Heissan taas! Terveisiä kävelyreissulta, punaista ei pöksyistä löytynyt palattuanikaan, vain vähän valkovuotoa! :saint:

Kesis: kyllä se viiva vahvistuu, minulla muistaakseni km raskaudessa viiva ei ollut edes kp 30 kauhean paksu, tuolla se kuva on blogissani;=)

Lumi-Marja: Ymmärrän hyvin tunteesi raskauden suhteen , sitä pelkoa, meneekö kaikki hyvin , vahvistuuko viiva, mutta tarvitseeko sen edes vahvistua, jos on raskaana, on raskaana! :heart: Toivon sinulle, että kaikki menee hyvin tällä kerralla, olet sen ansainnut! :hug: :flower: :heart: Ihanaa , värikästä Tuurin reissua teille! :D

Minä kävellessäni mietin tätä kevättä, oikeastaan aikaa marraskuusta lähtien , menimme naimisiin, :heart: + :heart: , viikon päästä siitä plussasin ja se on loppui rv 13, pienen syntymään. :ashamed: :snotty: Ajattelin asiaa, että jos nyt olen raskaana, kyllä se aika ihmeellinen asia on kokea vielä uudestaan , tässä iässä :saint: :heart: , toivoa siitä, että kaikki menisi tällä kerralla hyvin! :heart: :ashamed: Sitten siellä kävellessäni itkin ..kaikki nuo ajatukseni saivat aikaan sen! Tosi herkällä päällä olen! :ashamed: Onneksi ei tullut tuttuja vastaan!, mitäköhän olisin heille sanonut, miksi itken? onneksi oli aurinkolasit päässä! B)

Toivotaan siis parasta :heart: , pelätään pahinta! :ashamed: Niin kauan kuin on elämää, on myös toivoa! :heart:

Rva Pikkumyy :heart: :wave:

Jatkoa vielä, la oli 11.8.08, eli tällä hetkellä meillä tuhisisi pienen pieni vauva, jos kaikki olisi mennyt toisin! :ashamed: (sektio synnytystapna, siitä johtuen)

No ni. Täällähän näyttää lupaavalta. :D db, kyllä ne haamut siitä vahvistuu. ;)

Allusmamma: Musta taas tuntuu, et aika matelee. :snotty: Toisaalta menee nopsaan, toisaalta tuntuu, et ei etene ikinä.. :xmas: Plussa-testistä tuntuu olevan jo elinikä, mut silti vasta 10. viikko menossa.. :xmas: :D

AAM
kärppis oi se aika rientää :) odottavan aika on pitkä niinhän se sananlaskukin sanoo mutta kun kuumeilijana oot niin kuukaudet ne vain vierii ja lasta tai sen alkua ei ain tule niin vinkkelistä johtuu... siksi mustakin tuntuu että siitä on ikuisuus ko sä plussasit :heart:

ON: ei tätiä.. mutta mul oli se oili 15 päivä joten varmasti taas.. :ashamed: hosun joten eiköhän se viikon päätä saavu ovelle.. en mtn erikoisempia tuntemuksia, daisarit tuntuu painavemmilta.. mutta oisko toi mässäily..
nytkin lautasella itsetehtyä porkkanakakkua ja kuppi kahvia ruoan päälle :p
tehtiin kanajauhkarista liihapullia ja uusi pottuja oli muuten herkkua... niihin oli pikkasen vaikea saada maku tuohon kanajauhkikseen mut kevät- ja valkosipulilla, pippurilla ja yrteillä sekä mausteetulla korppujauholla tekee ihmeitä :D

:attn: Mulle vois päivittää kp3. ??? Laitetaan se. Kun jos laskee sen että tiistaina tuli vähän et se olis kp1. Silloin kierto olis tasanen, vaikka nyt tuhrutteleekin. Koska kyllä se ovis mun mielestä oli silloin tiistaina kaks viikkoa sitten eikä torstaina kaks viikkoa sitten. Et kyl tää on kp3. Vai onks teillä jotain mielipiteteitä et mitä mun pitäis tehä?

viikko sitten keskiviikkona oli tosi kovat mahakivut ja NIIN selvät ovislimat, et mä ihmettelen et ei vissiin sit ollukkaan ovis kun nyt jo alko vuoto? et se ovis olikin sillon 2 viikkoo sit tiistaina???

Ota tästä nyt selkoa. ***kele :kieh: :kieh: :headwall: :headwall:

Rouva Pikkumyy :hug: toivotaan että saisit vielä sen pienen syliisi tuhisemaan! :heart: :flower:

Lumi-Marja :heart: :D Voi miten ihanaa! Pidän sormia ja varpaita ristissä että siellä pieni masussa köllöttelee ja että kaikki menee hyvin. :flower: :heart: :heart:

Miracle tähänkin pinoon :hug:

Myymälle : Sydämelliset onnittelut ultratuloksista! :heart: :heart:

Olen itse ihan sekaisin Onnesta Plussasin!!! :heart: :heart: Aloin tekemään raskaustestiä 17:01,mutta kamerasta loppui akku eli homma jäi kesken, mutta testi tehtynä ja on plussaa! :heart: :heart:

Kiitos kaikille tsemppaajille ja varsinkin ennustaja:allusmammalle! :heart: :flower:

Rva Pikkumyy :heart: ja Pirpana :heart:

Miracle, no voi harmi :hug: Sehän oli jo melkein käsissä se plussa, eikös ollutkin. Mutta aivan varmasti ne ilmestyvät sinulle ne kaksi viivaa, sovitaanko, että sitten ensi kierrossa plussaatte molemmat, sinä ja ElinaMaria! Ja plussatuulia kaikille muillekkin sitten, kun jännäpäivät on edessä!

Muumiska & Co.

Mahtavaa, Rouva Pikkumyy, ja suuren suuret onnittelut plussasta!! :flower: :flower: :flower: Tosi hienoja uutisia :heart:
Kiitos myös tuosta tsempistä viivan vahvistumiseen liittyen. =)

Ikävä kuulla miracle, että täti teki tepposet. :hug:

Kiitos muumiska onnitteluista :)

).( Täti ei ainakaan vielä ole hyökännyt, tänään on luultavasti dpo 12 ja tähän mennessä se tättärä on aina hyökännyt niin kauan kuin olen ovista bongannut. :whistle: Voi kun siellä masussa pikkunen sais kunnon otteen ja pitäis kiinni loppuun asti. :heart: Repäisy- ja vihlaisukivut ovat lisääntyneet, sellaiset muistan esikoisen raskausajasta myös. Vaikka välillä vihloo, niin silti ne saa suun hymyyn, kun tuntuu, että jotain siellä masussa tapahtuu. :heart: Tänään kävin taas hamstraamassa lisää raskaustestejä, eli viivanvahvistumista odotellessa/toivoessa...

OOOO!! Lisää plussia!!! :D Onnea rva PikkyMyy!! :flower:

Miraclelle :hug:

Lumi Marja:
Toivotaan että viiva siitä vahvistuisi ja tuntemuksesi eivät oikeaan osuisi! :hug: ja eihän tässä vielä kummempaa hätää jos sulla kiertoa vielä jäljellä, vai kuinka?

Kiitokset Muumiska, kesis ja danjuska Onnitteluista"! :flower: :flower: :flower:

Minulla myös repäisykipuja, tänään tai viime yönä alkoivat ja sitten kuin sellainen pieni elohiiri olisi kohdun seutuvilla! :heart:

Minullakkin vielä testejä jäljellä esim apteekin oma, mutta uskon kyllä, että raskaana olen, mutta testailen huvikseni joku aamu,kun tuo tänään tehty oli iltapisusta ja ollut hetken vain rakossa! :heart:

Plussatuulia kaikille! :heart: ++++++++++++++++++ :whistle:

Minä ja Pirpana :heart:

Voi kun täällä on paljon hyviä uutisia!!!! Paljon onnea kaikille plussanneille!!
Ja erityisesti RvaPikkumyylle!!! Upeata, mä olinkin kyllä jo tuossa ihan varma jo että sulle se plussa pärähtää, ja niin teki. Nyt vain hirmuisesti pikkuiselle tarriksia mukaan matkaan.

Miraclelle pahoittelut ekasta tuhruhavainnosta. :hug: Kyllä se sinunkin onnen hetki sieltä pian tulee. Minä ainakin niin uskon. =)

Omatyhmänapa. Mulla on täti pr**kele hukassa!!! Ja raskaana en varmasti ole koska ei ole pienintäkään raskaus oiretta. Ärsyttää kun jo niin haluaisin päästä kunnolla yrittämään ja tikuttelemaan ovista ja haaveilemaan ja pelkäämään ja ja ja...... Välillä juilii selkää siihen malliin että pian tulee muttei sitten kuitenkaan. Tyhjennyksestä on jo 36 päivää!!!

Me ollaan myös oltu miehen kanssa kahdestaan Lapin reissulla ja ihanaa oli. Saatiin viettää oikein kunnolla aikaa yhdessä. Halailtiin, suukoteltiin ja höpistiin oikein varastoon asti. Niin ja tietenkin nitkutettiin auton jousia kun nukuttiin meidän pakun takaluukussa B)

Äh, nyt täytyy painua tekemään esikolle puuroa. Meillä vähän laahaa päivärytmi perässä tällain kesällä. Aamulla sitten nukutaan yli klo 10 asti B)

Terveisin Leinikki :heart:

P.S Lähettäkää joku tänne yks tarpeeton täti :p

Kiitos kaikille haleista! :heart: :hug: Vaiks kyl tää aika ajoin harmittaa aika paljonkii :ashamed: No, eihää sille mittää maha.. Ny tuhru on lisääntyny ni olettasin, et jos huomen alkas menkat kunnolla. Kai se o vaa uskottava, et jos repäsykipuja ei tunnu ni sit ei myöskää raskaana ole.

Leinikki, mut voihaa raskaus olla hyvin oireetonkin! ;)

AAM
Alkuperäinen kirjoittaja Leinikki:
P.S Lähettäkää joku tänne yks tarpeeton täti :p
Apus varaa tarpeettoman täti kortin annon leinikille.. :)
tuskin olen raskaana taas semmoi fiilis.. ko vertaa omia tuntoja teidän olenko/enkö ole raskaana tuntoihin niin mä olen ihan turta :(

Miracle & EM :hug: :hug: :| sais se täti kyllä pysyä pois teidän luota... ainakin sen n. 10 kk.. ja miksei muidenkin..

Kiitos AM:hug: Kait se on uskottava että se vauva tulee kun on sen aika tulla. :ashamed: Ei vaan malttaisi millään odottaa. Mutta onneksi menkat alkoi ja tämä "hutikierto" on ohi ja pääsee taas yrittämään. Mut ehkä se on positiivista kun ei oo mitään 'tuntoja'.... niin kauan kun ei menkkoja kuulu niin on mahdollisuus. :D

Miten muuten, laitetaanko silti uusi yk vaikka tämä edellinen meni ohi? :)

AAM
Alkuperäinen kirjoittaja ElinaMaria:
Kiitos AM
Miten muuten, laitetaanko silti uusi yk vaikka tämä edellinen meni ohi? :)
lensi mun hilseen yli ? tarkoitatko että jatketaan yrittämistä !! TOTTA HELVETISSÄ ! mä kökin täällä hamaan tulevaan ! !kunnes kakkonen on uunissa kypsymässä ;) kannibaaliainesta

:LOL: Allusmamma eihän tässä pinossa ollutkaan merkittynä niitä YK:ta eli yrityskertoja!!!! :LOL:

Sitä vaan meinasin että kun edellinen kierto oli yk 6 niin lasketaanko se vaikka ei oikeasti yritettykään olosuhteiden pakosta.... :LOL: :LOL: Eli onko nyt yk6 vai 7.. mut se ei ollutkaan tässä pinossa... :D

Yhteistyössä