KM jälkeen kuumeilevat

AAM
Alkuperäinen kirjoittaja Rouva Pikkumyy:
Myymälle : Sydämelliset onnittelut ultratuloksista! :heart: :heart:

Olen itse ihan sekaisin Onnesta Plussasin!!! :heart: :heart: Aloin tekemään raskaustestiä 17:01,mutta kamerasta loppui akku eli homma jäi kesken, mutta testi tehtynä ja on plussaa! :heart: :heart:

Kiitos kaikille tsemppaajille ja varsinkin ennustaja:allusmammalle! :heart: :flower:

Rva Pikkumyy :heart: ja Pirpana :heart:
Ihanaa :) :) :) :) :flower: :flower: :flower: :flower: :heart: :heart:
 
Hyvää huomenta! :)
Tein pari uutta testiä tänään
Clearblue alkoi näyttää samantien aika vahvaa plussaa, ja Aconinkin testissä oli jo yritystä


Ajattelin, että kaipa mut uskaltaa siirtää nyt plussanneisiin, vaikkapa heinäkuun puolelle? :)

Suuret kiitokset teille plussatuulista, ja siitä samoja kaikille takaisinpäin :heart: :heart:
 
Onnea Kesis viivan vahvistumisesta! :heart:

Miula siis ei vielkää oo alkana menkat, koska edellee on, et eile tul vähä tuhrua. Mut eiköhää ne sielt ala iha pian =) Multa voit poistaa kiertopvät.. Jos mie siten saisin vähä etäisyyttä tähä hommaan ko alkaa ahistaa jo kohta, ko liikaa aattelee, et millon... oi millon!!?
 
Onnittelut kesis, kyllä sinä raskaana olet!!! :heart: :flower:

Mitä vitamiineja syötte vielä haaveilevat ja jo raskautuneet?
Itsellä tuo multitabsin raskausvitamiini, mutta pitäsiköhän olla jotain lisä foolihappoakin?

Allusmamma: Minulle voi merkitä plussauksen 31.7.2008/ La 8.4.2009

Ps meillä onkin sitten tulevaisuudessa 3 Oinasta perheen piirissä :heart: :heart: :heart:

onnea kaikille plussausten suhteen edelleenkin! :saint: :heart:

Minä ja Pirpana :heart:
 
Mie syön foolihappolisää, sekä yhden tabletin noita lady vita plussia (3 pitäs ohjeen mukaa ottaa). Sit ko noi plussat loppuu, ni siirryn takas multitabsin raskausvitamiiniin (mikä mul oli käytös sillo ko raskaana olin). Noi plussat o rasittavia ko nii monta tabuu pitäs pvässä ottaa...
 
Ollos hyvä :hug:

Minäkin laiskana kopioin toisesta pinosta, jos jollakulla olisi jotain sanottavaa omasta kokemuksestaan:

Kertoisikohan joku, joka on ollut keskenmenon jälkikeskustelussa tai vastaavassa. Mitä kaikkea siellä puhutaan/kannattaako yrittää saada mies mukaan/kauankohan kestäisi suurinpiirtein jne?

Eilen tuli laput, että ensi ke olis keskusteluaika. Mihin saan lapset, jos haluan miehen mukaan? Kaikki "potentiaaliset vaihtoehdot" tuntuvat olevan varattuja siihen aikaan päivästä. Toisaalta en haluaisi mennä yksinkään, koska kaikki loput tulokset tulee esiin. Kamalaa jos jotain onkin ollut niin haluaisin miehen tueksi ja turvaksi, mutta lapsien paikka se ei ole.

Kiva jos joku viitsisi kertoa omasta kokemuksestaan nimenomaan tuolta keskustelusta Tiedän, että voipi olla hyvinkin erilaisia, mutta edes suuntaa. Sekin sitten on, kun keskustelu on synnytysosastolla. Sekin vähän mietityttää, kun on niin vaikea nähdä ihan pieniä vauvoja vielä...
 
Kiitos rakkaat! :heart:

miracle :hug:

Rouva Pikkumyy, mä oon syönyt nyt ainoastaan foolihappolisää. Esikoisen raskausaikana popsin multitabseja yhden päivässä, niissähän onkin valmiiksi jo foolihappoa, mutta nyt oon porskutellut pelkillä hapoilla eteenpäin :D Olen syönyt noita foolihappoja nyt tämän kierron alusta säännöllisen epäsäännöllisesti. Ajattelin, että en ehkä ainakaan vielä ala syömään niitä raskaus multitabseja, kun ruokavalio on kuitenkin suht monipuolinen ja hemoglobiini on ollut aina hyvä. Mutta katsotaan, muuttuuko ajatukset tässä matkan varrella vielä. :)
 
herkkupeppu mulla ei valitettavasti ole kokemusta tuosta keskustelusta, sellaista ei ole mulle tarjottu. Mutta mulla pisti tosiaan silmään, että se keskustelu käydään synnytysosastolla? :eek: Mä kysyisin varmasti sinuna, että onko mahdollista tavata jollain toisella osastolla :hug:
 
Mäkin olin vähän öönä, kun luin tuota lappua :whistle: Lääkkeellinen tyhjennys tehtiin naistentautien osastolla, jossa onneksi sain oman huoneen :) Ja nyt sitten tuonne pitäisi mennä. En tiedä uskaltaako sitä kauheasti muutoksia kysellä, kun aikoja on vaan 1-3 per viikko. Olen sellanen, että en aina "uskalla" avata suutani ja vaatia muutoksia näihin asioihin :ashamed:
 
herkkupeppu :hug: jospa vaikka vaan sanoisit, että sulla tekee vaikeeta nähdä vielä ihan pieniä vauvoja, että voisiko tapaamisen järjestää jollain muulla osastolla? Ihan noin vaan kiltisti. :) luulisin, että ymmärrystä löytyy, ainakin pitäisi löytyä, kun se kerran vielä keskenmenon jälkikeskustelu. :hug: :heart:
 
Siitä jälkeiskeskustelusta: Meillä oli niin, että se käytiin siellä sikiödiagnostiikan puolella, en muista sen paikan nimeä, mutta sairaalassa, missä olivat tutkineet mikä löydös pienessä oli.

Keskusteltiin läpi kaikki löydökset ja mikä löydös johtaa mihinkin ja myös siitä, että uusi raskaus toiveissa.

Sen mukaan saankin nyt ultria useammin sairaalassa, soitan varmaan varhaisultran jälkeen TYKS:iin

Niin ja mies oli töissä, ei päässyt mukaan, mutta pyysin myös epikriisin, siitä selviää kaikki!

Kiitos vitamiinitiedoista, mitäköhän foolihappoa se on? :D
 
voi vitsit kuinka hienoja uutisia täältä löytyykään! ONNEA!!!

toivotaan miracle ettei täti löydä teille kuitenkaan... jos jäisi siihen tuhruun.

rouva pikkumyy mulla on pirkan foolihappoa, myydään mm.cittarissa. siinä on mukana myös omega 3:sta ja b-vitamiineja, nehän ovat tarkeitä raskauden aikana. lisäksi mulla berokka vitamiinina, ja se ihan todella toimii. onhan se aika kallista verrattuna muiin vitamiineihin, mutta energiaakin riittää sen oton jälkeen :D
etkös saisi varhaisultraa tyksiin? mulle se ainakin sinne luvattiin. soitto sinne n.rv 6 ja pääsen sinne varhaisultraan. ovat tosin nostaneet maksujaan, mutta halvempaa silti kuin yksityiselle meno. jos haluat yksityiselle niin mene kaarinaan, siellä hyvä ja halpa tohtori!

(.) ei vauvaa tulossa vieläkään. ei ole kiertopäivät vielä täynnäkään, mutta tiedän etten ole raskaana, ei ole "sellaista" oloa... joskos sitten ensi kuussa... plaah!

:wave:
 
Kesis, onnea nyt ihan virallisesti todella paljon ja tarrasukkia pikkuiselle mukaan:heart:

Nyt menee omanapavuodatukseksi ja kopsaan taas toisesta pinosta (hyi mua). On vaan niin kurja olo, ettei jaksa muuta.

Apteekin omassa tänäaamuna tyylipuhdas nega, kotitesti.fi tikussa sellainen olematon haamu, joka näkyy vain tietyssä valossa. Tämä kierto siis meni näin. Minä hyppään pois plussajunasta, kerään kimpsuni ja kampsuni, nielen kiukun (ainakin melkein) yritän kasata itseni ja jään odottamaan tätiä, koska hakee asemalta pois.

En pysty kuvata edes tätä tunnetta, pettymystä, suruakin, kiukkua...miksi taas?! Eikö meitä ole tarkoitettu enää saamaan vauvaa vai missä mättää. Viime yönä näin painajaisia jostain alienista, joka kisko multa munasarjoja irti (heh, liikaa X-files jaksoja takana). Oireet lievenee, rinnat tuskin ollenkaan enää kipeet, pissatus vähentynyt, ummetusta on edelleen, mut mun suoli nyt on mitä on, pää ei ole kipee, eikä migreeniäkään tullut, ellei sit päivänmittaan puhkee. Ei tästä nyt tuu mitään, tekis mieli unohtaa tällisina hetkinä koko kuumeilu. Mut sitten, kun mieli palajaa normaaliin, niin taas mennään kuitenkin täysillä eteenpäin. Mut nyt vaan olo on, ehkä katkerakin. Kaikki negatiiviset tunteet siis pinnalla kyynelten kera.

Tämän pinon plussat kyllä ilahduttaa, mutta nämä "live" ihmisten masut, vastasyntneet ja plussauutiset saa tuskan sydämessä pintaan ja itkua saa alkaa niellä, kotona en edes niele. Jos vielä joskus...

Lumi-Marja
 
Laitan tämän tähänkin pinoon, jos Allusmamma ei pyörtymiseltään tokene käymään pikkukakkosissa :D

Allusmamma

IHANAA!!!!! Onnea isoäidin johdosta!!!!
Vaikka toi on musta kyllä ehta Haamu!!! :heart: :heart: :flower: :flower: :)

Lumi-Marja :hug: Voi itku. :'( En haluais uskoa, että teille tulisi taas tähdenlento. :hug: :heart: Testasitko samanmerkkisillä testeillä aiemmin? Jos et, niin niissähän voi olla kovasti eroja. Toivotaan vielä kuitenkin parasta. :heart:

Rouva Pikkumyy mun foolihapot on apteekista ostettuja foliren-nimisiä tabuja :)
 

Yhteistyössä