Kesis, onnea nyt ihan virallisesti todella paljon ja tarrasukkia pikkuiselle mukaan:heart:
Nyt menee omanapavuodatukseksi ja kopsaan taas toisesta pinosta (hyi mua). On vaan niin kurja olo, ettei jaksa muuta.
Apteekin omassa tänäaamuna tyylipuhdas nega, kotitesti.fi tikussa sellainen olematon haamu, joka näkyy vain tietyssä valossa. Tämä kierto siis meni näin. Minä hyppään pois plussajunasta, kerään kimpsuni ja kampsuni, nielen kiukun (ainakin melkein) yritän kasata itseni ja jään odottamaan tätiä, koska hakee asemalta pois.
En pysty kuvata edes tätä tunnetta, pettymystä, suruakin, kiukkua...miksi taas?! Eikö meitä ole tarkoitettu enää saamaan vauvaa vai missä mättää. Viime yönä näin painajaisia jostain alienista, joka kisko multa munasarjoja irti (heh, liikaa X-files jaksoja takana). Oireet lievenee, rinnat tuskin ollenkaan enää kipeet, pissatus vähentynyt, ummetusta on edelleen, mut mun suoli nyt on mitä on, pää ei ole kipee, eikä migreeniäkään tullut, ellei sit päivänmittaan puhkee. Ei tästä nyt tuu mitään, tekis mieli unohtaa tällisina hetkinä koko kuumeilu. Mut sitten, kun mieli palajaa normaaliin, niin taas mennään kuitenkin täysillä eteenpäin. Mut nyt vaan olo on, ehkä katkerakin. Kaikki negatiiviset tunteet siis pinnalla kyynelten kera.
Tämän pinon plussat kyllä ilahduttaa, mutta nämä "live" ihmisten masut, vastasyntneet ja plussauutiset saa tuskan sydämessä pintaan ja itkua saa alkaa niellä, kotona en edes niele. Jos vielä joskus...
Lumi-Marja