KM jälkeen kuumeilevat

Allusmamma, viittikö karjata tuon mun kierron, nyt on 30/28-30 ja tätiä ei siis vielä näy.

On tää sellaista kyttäämistä, oireet on osittain palannu takas, tai sit vain kuvittelen. PMS todennäköisesti vaivaa. On vain niin typerä olo. Eilen hautokaupan huoltohallissa meinasin pyörtyä, kun alko vaan huippaamaan. Vessassa raviasin alituiseen ja kaikki mitä laitoin suuhun alko närästään. Mut enää en testaa, en en ja en! Täti sieltä kuitenkin tulee varsiluutineen, joten turhaa se olis. En usko raskauteen enää yhtään. Olkoon oireita ja täti poissa, mutta en siltikään. Pesun sivujen laskurilla menkat pitäis alkaa tänään, joten vessareissuilla on "tosi kivaa " tänään. Välillä tuntuu, jotta jotain valahtaa, mutta valkkaria se vielä ainakin on ollut eikä tuhrusta tietoakaan. Mut voipa se luuska yllättää puun takaa varoittamattakkin.

Kaikille uusille plussille vielä kerran hurjasti onnea. Jospa sit äjoskus minäkin perästä tulisin, enkä aina vain kokisi näit pieniä tähdenlentoja. Uudessa kerrossa puhaltaa uudet tuulet ja aloitetaan hoitojen suunnittelu ihan tosissaan. Jospa sitten...joskus...pakko ajatella positiivisesti, vaikka ei aina usko tuohon itsekkään.

Lumi-Marja ja yhä vain kirkastuva tähtitaivas tähdenlentoineen

Lumi-Marja :hug: Kyllä se varmasti sinunkin vuorosi tulee vielä saada se oma pieni nyytti kainaloon!

Leinikki nyt sitten uuteen kiertoon uusilla voimilla! :D

Mie: Kertakaikkisen oudot menkat (ylläri sinänsä) kun ei minkäänlaisia menkkakipuja! :eek: Ei sillä että valittaisin, muutama kierto tässä onkin ollut yhtä tuskaa niin kivaa vaihtelua tämä. :D Ootan innolla että menkat loppuu niin päästään hommiin. Mä oon taas julistanu sodan tätiä vastaan tässä kierrossa...

AAM
Alkuperäinen kirjoittaja Lumi-Marja:
Leinikki :hug: Se luuska parkkeeras siis telle ensin, nooh, jospa se viel tämän päivän aikaan tännekkin pölähtää. Pahoittelut.
Lumi-Marja onko nyt kokonaan plussa sitten laitettu pois peleistä ja tätiä tosiaan sun kohdalla odotellaan :( ? voi rähmänkäkkeli... :hug:
ravistaa kasipalloa - *aikasi tulee*

EM miten se menikään taistelun saa hävitä mutta ei sotaa ;) ?

Allusmamma pakko kai sitä on sitä tätiä odotella. En uskalla enää plussaan uskoa, vaikka toivoa tietty onkin aina punaiseen häytykseen asti. Tällaista on/off veivaamista on kyllä ollut ennenkin ja tulos siitä on nyt7v vilkas poika, mutta en uskalla uskoa, että tässä nyt niin hyvin kävisi. Parasta vain pelätä pahinta, niin ei putoo sitten niin korkeelta. Kai se vain jokaisen kohdalla on se oikea aika ja jos se ei nyt ollut meillä, niin siihen on tyytyminen. Vähän on olo, kuin kaktusta nielisi, mutta odotellaan...

EM mahtuuko sotajoukkoihin vielä yksi värväytyjä :) Tekis niin mieli larata lippaallinen, notta sormia aivan kihelmöi :kieh:

Rouva Pikkumyy ja miracle, ootta ihania, kun jaksatte tsempata :hug:

Täti Tättähäärä vielä ainakin poissa, hyppäsin plussajunasta asemalle sitä mokomaa odotteleen, mutta tässä alkaa tulla ilta vastaan. Olikohan makuupussi mukana :kieh:

Jipii!!! Loistavaa Miracle! Hirmuisen mielettömästi onnea ja vielä enemmän tarrasukkia matkaan mukaan!!!
Heh, niinkuin sanoin. Taisi eksyä tänne toisaan se pari ylimääräistäkin tätiä. Mutta ihan oikeisiin paikkoihin niitä plussia tuntuu satelevan, Vitsit, oon kyllä niiiiin onnellinen teidän puolesta. Ehkä minäkin taas pian perässä tulen.

Miraclelle onnittelut! Plussa se on haamukin ja vahvistuu vaan. Lumi-Marjalle rohkaiseva rutistus.

Ja KYSYMYS KAIKILLE: Onko teillä KM:n jälkeen limatilanne jotenkin muuttunut? Muistelen jonkun maininneen, että olisi ollut tavallista kuivempaa. Itsellä on ennen keskenmenoa hyvin havaittavat ovislimat ja muutenkin reilusti valkovuotoa. Tässä ekassa kokonaisessa kierrossa KM:n jälkeen valkkaria ei ole jollut juuri lainkaan eikä ovislimojakaan ole näkynyt. Oviksen kyllä testasin ajallaan ja tuntemustenkin perusteella se oli.

Kaa
Matsalu, minulla tyrehtyi koko limantuotanto km:n jälkeen. En myöskään huomannut missään vaiheessa ovulaation oireita. Eli en tuntenut ollenkaan kroppaani. Ennen km:a minulla oli hyvin selvät oireet ennen ovulaatiota ja kuukautisia.

miracle!!!!! Siis mieletöntä, miljoonasti onnitteluja haamusta!!! :flower: :) :heart:
Ai että oli mahtavia uutisia!! =) Juuri kun luulit siirtyneesi uuteen yrityskiertoon, niin näin sitten kävi, todella upeeta!! =) :flower: Huhtikuisissa nähdään! :wave:

Kovasti plussatuulia ja pyörteitä kaikille
ja onnea "siementen kylvöön" :D

Kesis, kiitos ja niinpä!! Mä olin iteki iha ällikällä lyöty! Oireita oli (lievää kuvotustakin), mut ei sitä vaa uskaltanu toivoa semmosta ja ajatukset oli kokonaan jo uudessa kierrossakin. Mut tämmöistäkin voi käydä :heart: Ja ny totisesti uskon siihen "voi tuhru merkata myös alkuraskauden "valemenkkoja" " -sanontaan. Joskus tuhrukiertojen alettua uskoin siihen, mut niin monesti ko ain menkat tuli kummiskii, ni en ennee uskonu kyl yhtää :p Mut onneks kävi näin :heart:

Yhteistyössä