No niin, olen palannut lomalta jippiajee. Ihana Suomen kesä odottamasssa täällä. Aivan mahtavaa juuh.
Kauhiasti tullut sivuja, näihin täytyy paneutua paremmalla ajalla (lue: kun palaan töihin ja tylsistyn).
Koko tunneskaala tähän: onnea, toivoa, tsemppiä, osaanottoa ja limoja (ei taida olla tunnetila?) kaikille palstataukoni aikana sellaisia tarvitseville ja ainsaitseville!!!!
Itsestäni: Se perkeleen kuumemittari ei kyllä ole mua tehnyt onnelliseksi. Viisari EI värähdä. Kolmannet menkat pukkaa ja mittarin lukema on vakio. Parina pvnä pomppas 36,4 --> 36,9, mut sit taas tippu takas. Höh, melkein tuntuu, että ois ollu parempi ollaa alottamatta mittausta, enhän mä tiedä oisko edellisenkin keskenmenon jälkeen ollut monta kiertoa ilman toimintaa? Neljännestä natsas, entä jos se oli eka oviskierto? Ja silloin kun en asiaa tiennyt ni se ei mua potuttanut, nyt jo jotenkin turhauttaa. Kai se vaan on jatkettava mittarin kanssa painimista kunnes jotain tapahtuu.
Pyykit odottaa, ja perhana toi piha on ku DeeDeeÄrräläisen kuulantyöntäjän kainalokarvat. Eli rehottaa siihen mallin että tarttis kykkiä. JA tarkoitan siis niinku talon pihaa ja puutarhaa, en sitä 'Iken juttua. Ei niinku vois juurikaan vähempää nää hommat, puutarhanhoito on minusta ihan turha keksintö. Haluisin asfaltoida koko p*skan, mut mies ei suostu. Miksköhän..?
Hommiin....
:xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas: