KM jälkeen kuumeilevat

Meritähti:
Lymypiilo minä en enää usko mihinkään fyysisiin merkkeihin. Viimeksi kun raskaaksi tulin, oli se juuri silloin kun olin aivan varma, että ei ole tärpännyt.
Mutta kävipä niin, että aivan vieras mummeli tokaisi minulle tupakalla ollessa, että "älä myrkytä lastasi tupakalla". Painelinpa sitten apteekkiin ja plussahan sieltä pärähti.
Keskenmenon jälkeen on taas tupakointi alkanut, joten heti jos joku mummeli katsoo mua pahasti kun polttelen tuossa kadulla, niin johan painelen apteekkiin!

Meritähti: Siis toi on niin outoa, mulle on käynyt vähän samalla tavalla. Mun työkaveri oli mun raskaudesta täysin vakuuttunut jo neljännellä viikolla, jolloin olin itsekin vasta saanut tietää, eikä kukaan muu tiennyt paitsi minä ja mieheni! Kielsin asian silloin. No, se raskaus meni kesken, jota en myöskään ole kellekään kertonut ja niin loppui myös työkaverin epäilyt. Todella outoa, sanoisin! Mä olen itsekin kerran toiminut meediona, kun koulukaveri oli kuudennella viikolla, eikä kukaan tiennyt. Olin kylläkin asiasta hetken hiljaa ja sitten se selvis. Kerroin kyllä tietäneeni jo paaaaljon aikasemmin ;)

Lumi-Marja, pidän peukkuja!

(miksi täällä ei ole peukutushymiötä...)

Noi haamuviivat ovat minusta jänniä, kun itse olen testaillut ni aina on ollut joko ihan puhdas nega tai sit se plussa. Ja siis vaikka menkat myöhässä, ni en ole kyllä yhtään haamua ikinä tulkinnut. Täällä palstalla olen kuitenkin moisia testestä nähnyt. Hassua, että me toimitaan kuitenkin niin erilailla.

Lumi-Marjan haamusta minäkin kyllä silti sanon, että en erottanut mitään. Sydämeni pohjasta toivon, että mun silmät on liian huonot näkemään sitä, toivotaan, että se tulee vielä!!! Eli en haluaa masentaa missään tapauksessa, mä en vaan erottanu.

Mulla on olo ihan outo, nyt tuntuu, että limaa on niin paljon, että sinne hukkuis mieskin jos eksyis. Eikö nyt pitäis olla kuiva kausi? Menkkoihin pitäis olla 8 pvää. Ja tosiaan naama kukkii, yleensä tulee yks finni just ennen menkkoja, nyt on KOLME mätäpaisetta. Mä en enää tunne kehoani. Lämmöt on sen 36.5.

Että tällasta, nautitaan nyt vielä tästä kesästä!!!!

Paitsi, että hitto se puutarha edelleen rehottaa. Siellä kasvaa ruohojen keskellä perunaa ja porkkanaa, eilen syötiin jo omia perunoita. ei kai se pihan ulkomuoto niin justiinsa, jos kuitenkin ruokaa saa?

:heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:

Heippa!
V****aa ja rankasti. Viime päivät on olleet taas tosi vaikeita. Tekisi mieli heittää hanskat tiskiin ja karata kauas... Jos joisin viinaa, niin pää taitais olla täynnä monta päivää putkeen, muttei sekään taitais auttaa...
Tänään hain Toivon patologianlaitokselta ja vein tuhkattavaksi. Nimi pitäisi päättää, mutta kun ei tiedä sukupuolta, niin pikkasen vaikeeta toikin homma... Siunaus ja tuhkan sirottelu tohon hautausmaalle on keskiviikkona tai torstaina (riippuu mikä sopii papille).

Mä oon myös kyllästynyt kaikkeen, esim työhöni. Keksikää mulle uusi työpaikka, oon hoitsu, voi olla siihen liittyvää, muttei mitään peen pesua.

AAM
mymmyryy :hug:
hmm... sul o monipuolinen ammatti ja hoitoalalla löytyy kyllä sitä tukevia työpaikkoja eikä mitää persiiden pesua aina.. vaikka sekin on tärkeää.. :| jos vaan ei niin antoisaa puuhaa.. no kuunnella ihmisten valitusta kun ei oo rahaa maksaa laskuja.. :xmas: (mun työ ) d :( b (peukutus)

käväse ammatinetsijätyypillä työkkärin kautta ? ne haastattelee ja tutkii vähän millai oot ehdottaa vaihtoehtoisia duunipaikkoja sun alalta ? työkaveri kävi ja totes että ei kiinnostakaan tällä hetkellä mikään mitä se ehdotti vaikka ne oli kyllä just aloja mitä se itsekin oli miettinyt...

Voi ei, mymmyryy, on niin pahoillani, oman lapsen hautaaminen ei ole helppo paikka. Ei ole mikään ihme, että koko elämä kyllästyttää. Ihmiselle annetaan kuitenkin vain sen verran, kuin jaksaa kantaa. Olet vahvimmasta päästä.

AAM

5.8.2008

HAAVEISSA ESIKOINEN

Lymypiilo.................KM 07/08.............................
Humu82..................KM 07/08.............................
Samary...................KM 10/07
dinaho...................KM 06/07
Kanella..................KM 05/08
dinaho...................KM 06/07
Emppu78...............KM 6/07, KU&TM 6/08
Matsalu.................KM 06/08..............................
Nanniina...............KM 07/08...............................KP
Lakta....................KM 05/08................................KP
Inkaliina................KM 06/08...............................KP
Emiliana................KM 04/08,05/08.....................KP 3/28-33
Snowball...............KM 04/08...............................KP 5/32
Betania.................KM 06/07...............................KP 7/27-28 (palstatauolla)
ElinaMaria.............RK 01/08, KM 04/08...............KP 9/28-34
Julietta..................KM 09/07, 03/08....................KP 10/29
Tinkatar................RK10/2007, KM 05/2008........KP 18/28
Mulmul..................KM 01/08...............................KP 25/25-28
Oxford...................KM 05/08...............................KP 27/28
Mötiäinen..............TM 09/07, KM 06/08...............KP 28/
Meritähti...............KM 02/08...............................KP 32/30-40
whisnefka.............KM 05/08...............................KP 54/26-29
[color]

HAAVEISSA TOINEN

Kristallienkeli..........Enkelivauva 02/07
Danjuska................KM 08/07
Säde82...................KM 01/08
Mude-75.................KM 04/08
Allusmamma...........KM 04/08
pikkuvadelma.........KM 06/08
diddlina..................KM 07/08................................KP
Leinikki...................KM 12/04, 01/08, TM 06/08....KP 4/
Marza1970.............KM 03/08................................KP 10/30-40
Epskeps 37v...........KM 12/06,03/07,10/07...........KP 19/27(palstatauolla)
Pesonen.................KM 07/08................................KP 22/
Sonja74..................KM 07/07................................KP 27/26-29

[color]

HAAVEISSA KOLMAS

woodoo....................KM 12/07, 05/08
Muumiblues..............KM 05/08
mammaRoi...............KM 05/08
mymmyryy................KM 12/07, KM 04/08, KM 07/08
Happihyppy.............KM 02/08.......................................KP
Linneaborealis.........KM 2/08.........................................KP 9/28
SusSoo....................KM 02/05, 01/08, 05/08.................KP 26/30
[color]

HAAVEISSA NELJÄS

Berry76.....................KM/KU 10/07 (palstatauolla)
Iltsu-natsu............... KM 09/05,11/07, 02/08...............KP 34/33
Herkkupeppu............KM 06/08.....................................KP
[color]

HAAVEISSA VIIDES

Millukka...................KM 05/08.................................KP 34/30-35

HAAVEISSA KUUDES

Lumi-Marja.....enkelityttö-92, KM4/98, KM5/99 rv 15+5 tyttö, KM11/04, RK2/08 15+5 poika, KM7/08................................KP 33/28-30
[color]

[color]

Taustalla:
JJ-t: kirjottelee enemmän lapsettomuuspuolella, esikoista odotetaan
[color]

PLUSSANNEET: :heart: :heart: :heart:

Aubrieta.......................03/08
Pamu k ..................
Millimenninkäinen..........04/08
Miina-............................04/08
Aili ................................04/08
Nti Kesäheinä................04/08
Surusydän.....................04/08
Ansku07........................04/08
Katherine......................04/08
Toive81.........................04/08
Frizzante......................05/08
Tuulenpuuska...............05/08
Pompo79......................05/08
Tuizu............................05/09
Fleur05........................05/08
Luminia........................05/08
Helmitaustailija.............05/08
Orchidx2.......................05/08
Minni-07.........................05/08
Daizz..............................05/08
Muumiska.....................06/08
Fey...............................06/08
Kvart över....................06/08
Jonniina.......................06/08
Rimpuli.........................06/08
Kärppänä heinälatoon 06/08
Mae.............................06/08
Leidi............................06/08
Pink1...........................06/08
Kaa.............................07/08
Myymä........................07/08
Riine............................07/08
Tauski82......................07/08
Lakta...........................07/08
Danjuska.....................07/08
Rouva Pikkumyy...........07/08
Kesis............................07/08
Mimuli...........................07/08
Allusmamma.................08/08
Miracle..........................08/08

Yökukkuja ilmoittautuu. Ei vaan uni tule. No en minäkään sitä "haamukuvaa" oikein miksikään laske. Eipä sitä viivaa todellakaan näe, jos ei ala oikein luupin kanssa tirkistelemään. Labratulosten odottelu kuitenkin sen verran vaivaa, ettei oikein uni tule. Esikoinenkin vielä jossain kylillä...sitäkin tässä odottelen kotia, kun oli puhe tulla jo reilu tunti sitten. En jaksa uskoa plussaan enää, ei se voi mitenkään mennä niin. Nega uutisia odottelen. Pitäis kai mennä nukkumaan...tulis nyt vaan poika kotia jo...

mymyryylle tonneittain voimia! :hug:

(.) lähden lasten kanssa puuhamaa retkelle tänään. siskoni lapsineen lähtee mukaan. yövymme hotellissa ja huomenna sitten puuhikseen. lapset hippasen innoissaan, hyvä kun pöksyissään pysyvät :D tämä on koko kesän huippuhetki. uimaankin ( vesiliukumäkiin ) ilmeisesti pääsen kun tätiä ei näy!

yli-huomiseen :wave:

mymmyryy :hug: :hug: Paljon voimia :hug:

iltsu-natsulle ja lapsille oikein mukavaa reissua :wave:

Labratestit tuli ja ihan satavarma nega. HCG 3. Eipä tuossa ole enää mitään arvailunvaraan jäävää. Terveydenhoitajan kans juttelin asiasta ja hänen näkemys pitkittyneeseen kiertoon on yksinkertaisesti hormonitoiminnan häiriö. Syitä kyllä löytyy, kuten viime kierron labroilla varmistettu varhainen km, stressi uudesta kierrosta, miehen töiden jatkumisesta entisellään (kilpailutus koulukyydeistä kaupungille). Onhan noita asioita muitakin tämän lisäksi, jotka voi saada naisen koneiston sekasin kun seinäkellon muoreen kammarin seinällä.

Nyt vain laitan harkintaa senkin, uskonko enää edes raskaustesteihin. Viime viikolla niihin tuli testiajan sisällä ihan selkeitä haamuja ja apteekin omaan plussaksi tulkittava viiva. Onkohan sittenkin viivanpaikkoja, vaikka en koskaan niihin ole uskonut. Mitäs nämä oireet, no PMS teitenkin :kieh: Mikäs selittää yhä koholla olevat lömmöt, ei tajua :headwall: On vain jotenkin nyt kurja olo, itkettää ja kiukuttaa, pettynyt olo. Olihan tämä mulla jo takaraivossa tietona, että negahan se on, mutta jotenkn vain tuo tunnepuoli odotti muuta. No, nyt järki voitti tälläkertaa.

Sit vaan odotellaan, alkas nyt vuoto sitten ja pian, ettei loppukin pää sekoa. Taidan pitää pienen hengähdystauon palstailusta. Päivittelen tuota toista pinoa, mutta en sen enempää roiku täällä. Anteeksi tämä vuodatus, mutta olo on vain kuin selkään saaneella. No, lääkäri maanantaina, jospa jotain sevyyttä sieltä sais asiaan, siis lääketieteellisesti.

nyt yritän unohtaa koko kuumeilun ainakin hetkeksi ja toivotan teille kaikille paljon plussarikkaita hetkiä. Tulen sit ilmoittelemaan, kun kp muutoksia tulee. Muuten pysyn taka-alalla jonkin aikaa.

Lumi-Marja

Mymmyryy. Otan vielä kerran osaa suruusi. Niin kummalliselta kuin se tuntuukin, noiden rituaalien läpikäyminen auttaa jotenkin. Niiden kautta saa ikäänkuin väylän oman pahan mielensä ilmaisemiseen.
Ja kun asian niin ajattelee, tuntuu hyvältä ja tärkeältä tehdä lapselleen edes se viimeinen palvelus, kun ei hänen eläessään voinut asioita mitenkään auttaa.

Itse kätkimme pienen alkiomme tuhkan mieheni sukuhautaan toiselle puolelle Suomea. Sain lohtua jopa niin kummallisesta asiasta kuin valkoisten ruusujen hohteesta harmaata hautakiveä vasten. Se oli kauneinta mitä saatoin lapselleni keksiä. Tuhkan sirottelu on myös varmasti hyvä tapa, itsekin olisimme niin tehneet, jos tuolla hautausmaalla olisi sirottelualue ollut.

Kuinkas vanha se teidän vauvanne oli? Mietin vain, kun sanoit, että et tiedä sukupuolta. Mutta jos sukupuoli jää salaisuudeksi, voithan antaa jonkun nimen, joka käy sekä tytölle että pojalle. Meidän vauvanalkumme oli niin pieni, että mitään virallista seremoniaa ei järjestetty eikä nimeäkään tarvinnut keksiä. Mutta tarpeen vaatiessamme olisimme käyttäneet mieheni antamaa vauvan työnimeä. Mymmyryy rakas, koeta kestää, elämä voittaa kumminkin lopulta.

Nanniina, pahoittelut ja tervetuloa munkin puolesta.

AAM
L-M :hug: ikävää ettei ollut raskaus mutta selvää vastausta noihin hormonien heittelyihinhän ei ole kellään. Pääasia kierto säännöllistyisi sinulle.
Eihän ne plussat jotka nyt tuli ole voineet olla sen edellisen km:n jälkeisiä, koska sehän voi välillä Hcg arvo laskea tosi hitaasti :| ? Parempi jos siltä tuntuu ottaa etäisyyttää.. se helpottaa usein :hug:

SusSoo
Lumi-Marja :hug: Minullekin tuli mieleen, että olisiko plussaviiva testissä johtunut km:sta edellisessä kierrossa? Voimia kuitenkin tosi paljon!!
Sitten asiasta kymmenenteen... onko teillä semmonen sinertävä taksi? Tuli vaan mieleen, että jos on, niin olen ollut sitten miehesi taksikyydissä joskus :D Se taksi jota tarkoitan "asustelee" kyllä enemmän täällä meidän suunnalla, kun oletin teidän talon olevan siitä liikenneympyrästä toiseen suuntaan. Eli luultavasti olen väärässä.

Terveisin Sussoo, jolla enää kaksi lomapäivää :|

Kiitti kaikille :hug:

Sussoo Harmaa tuo taksi on ja toinen valkoinen paikallinen pikkubussi kaupungin sivuiltakin löytyvä palvelutaksi. Molemmat on toisen yrittäjän nimissä, mutta me toimitaan renkipohjalta ja pääasiassahan noi autot "asuu" meillä. Ihan oma auto laitetaan, kunhan tässä ensin oppii tämän systeemin.

Kylläpä niistä haamuista tuli itellekkin mieleen, että jospa oli viimeisimmän km jälkeisiä haamuja. Niin tasaisesti ne kuitenkin haaleni. tulipa nyt ainakin labrassa tarkistettua, ettei enää ainakaan sitten näy mitään. Kohtuun ei ainakaan jäänyt mitään siitä km:sta ja osaltaan kyllä rauhoittaa. Mutta, eteenpäin, sano mummo lumessa ja elämä jatkuu :wave:

Nanniina, tervetuola ja pahoittelut keskenmenosta.!!!!

Lumi-marja ja mymmyry
; isot hali teille!!! Mä en osaa mitään järkevää sanoa.. Tsemppiä ja parempaa mieltä toivottelen.

Oliko joku muu joka ansaitsee erityishuomion? Mä en aina muista kaikkia ja kaikkea, että älkää pahastuko jos en mainitse, kaikille samanlaiset halitukset lähtee tasapuolisesti.

Eli iso hali kaikille, pian me plussataan!!!

Mulla limaa on ja pysyy, ihan väärässä kohdassa. Taitaap mennä vielä muutama kierto ennenku tasottuu. Onneksi kuitenkin aina se auntie ollut kovin täsmällinen, että sillai tietää koska voi odotella uutta kiertoa ja toivoa palautumista. Eli sitä odotellessa!!!

:xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas:

AAM
Alkuperäinen kirjoittaja miracle:
Allusmamma, laitakko miut plussanneisiin :wave:
Oukei !! en uskaltanut omapäisenä laittaa ennenkö huikkasit :D
ja muut ovat Enempi kuin tervetulleita liittymään seuraan ;) ++++++++++++++++++++++++ :whistle: puhureita paaaaaljoooon !!

L-M nimenomaan !! ihana sun asenne vaikka paljon ikävää olet joutunut kokemaan..
samoin mymmyryy.. :hug:
mä niin ihailen teidän jaksamista, sitä ei voi riittävästi painottaa !!! :) :hug:

woodoo ehdottomasti !! jos minä sain niin kyllä tekin ! :)

Mymmyryylle: Voimia kestää rankkoja surun aikoja! :hug:

Lumi-Marja: Ehkä ne viivat sittenkin tulivat siitä viime kierron hipaisusta! :hug: Nopeasti toivon sinulle plussaa! :heart: :flower:

Kaikille hyvää pvn jatkoa ja PlussaOnnea!

Rva Pikkumyy ja Pirpana rv 4+6

Kaa
Näyttää tuo nimeni vielä olevan vielä tuolla esikoisesta haaveilevissa. Tokihan nimi on hyvä pitää mukana, mutta josko tämä menisi nyt loppuun asti... :D :heart: Eli nimeni voi poistaa haaveilijoista.

Kaa ja nimetön 8+5

Yhteistyössä