Meritähti:
Lymypiilo minä en enää usko mihinkään fyysisiin merkkeihin. Viimeksi kun raskaaksi tulin, oli se juuri silloin kun olin aivan varma, että ei ole tärpännyt.
Mutta kävipä niin, että aivan vieras mummeli tokaisi minulle tupakalla ollessa, että "älä myrkytä lastasi tupakalla". Painelinpa sitten apteekkiin ja plussahan sieltä pärähti.
Keskenmenon jälkeen on taas tupakointi alkanut, joten heti jos joku mummeli katsoo mua pahasti kun polttelen tuossa kadulla, niin johan painelen apteekkiin!
Meritähti: Siis toi on niin outoa, mulle on käynyt vähän samalla tavalla. Mun työkaveri oli mun raskaudesta täysin vakuuttunut jo neljännellä viikolla, jolloin olin itsekin vasta saanut tietää, eikä kukaan muu tiennyt paitsi minä ja mieheni! Kielsin asian silloin. No, se raskaus meni kesken, jota en myöskään ole kellekään kertonut ja niin loppui myös työkaverin epäilyt. Todella outoa, sanoisin! Mä olen itsekin kerran toiminut meediona, kun koulukaveri oli kuudennella viikolla, eikä kukaan tiennyt. Olin kylläkin asiasta hetken hiljaa ja sitten se selvis. Kerroin kyllä tietäneeni jo paaaaljon aikasemmin
Lumi-Marja, pidän peukkuja!
(miksi täällä ei ole peukutushymiötä...)