KM jälkeen kuumeilevat

:heart: Onnea matkaan miracle! :heart:

Tulee niin toiveikas olo meidän kaikkien tulevaisuuden suhteen!

Otan jo vähän rauhallisemmin. Oireita muka on, mutta luulen kyllä, etten millään voi olla raskaana näin pian. Kai tämä aaltoileva ällötys on helteestä ja matalapaineesta johtuvaa tai sitten hermoilen vaan tiedostamattani. Viimeksi oli nimittäin OIKEASTI paha olo, tämä on siihen verrattuna varsin kesyä. Työtilanteen vuoksi on pakko testata tiistaina, muuten kyllä tyytyisin vaan odottelemaan tätiä.
 
miracle, hurrrrrjanpaljon onnea ja vaaviliimaa :heart: :heart: :heart:

Lumi-Marjalle pahoitteluni :hug: Jospa se olisikin väärä hälytys kun ei tätiä vielä näy?

Limajuttuja... Mulla on nyt muutaman viikon ollut tosi limainen olo, kovasti on valkovuotoa tullut. Ei ennen tällaista ole ollut :( Jospa se normalisoitus tässä, ei oo kauheen kivaa kun en jaksais niitä rättejä pitää (mutta sitten on housut inhottavat), kun meni niin monta viikkoa siinä jälkivuodossa. Ja kesällä muutenkin ne on niin ällöt :x

Siitä jälkikeskustelusta vielä. Mulla oli omassa neuvolassa lääkärin tekemä jälkitarkastus ja nyt tulee sairaalassa se keskustelu. Taidan mennä valittamatta sinne synnärille, oon päättäny, että nyt on ryhdistäydyttävä ja alettava näkemään vauvat ihanina paketteina... Saa nähdä mitä siitä tulee. Onko muut jälkikeskusteluissa olleet kenen kanssa puhuneet? Mulle tulee osaston ylilääkäri juttukaveriksi. Pelkään vähän, että patologin tai verikokeiden tuloksissa on jotain kamalaa :eek: Mies ei todennäköisesti edes pääse mukaan, kun en saa ketään lastenvahdiksi :eek: :headwall: :headwall:
 
AAM
Alkuperäinen kirjoittaja Matsalu:
Miraclelle onnittelut! Plussa se on haamukin ja vahvistuu vaan. Lumi-Marjalle rohkaiseva rutistus.

Ja KYSYMYS KAIKILLE: Onko teillä KM:n jälkeen limatilanne jotenkin muuttunut? Muistelen jonkun maininneen, että olisi ollut tavallista kuivempaa. Itsellä on ennen keskenmenoa hyvin havaittavat ovislimat ja muutenkin reilusti valkovuotoa. Tässä ekassa kokonaisessa kierrossa KM:n jälkeen valkkaria ei ole jollut juuri lainkaan eikä ovislimojakaan ole näkynyt. Oviksen kyllä testasin ajallaan ja tuntemustenkin perusteella se oli.
:wave: suht kuivaa ko saharassa... :whistle:
 
AAM

3.8.2008


HAAVEISSA ESIKOINEN



Lymypiilo.................KM 07/08
Humu82..................KM 07/08
Samary...................KM 10/07
dinaho...................KM 06/07
Kanella..................KM 05/08
dinaho...................KM 06/07
Emppu78..............KM 6/07, KU&TM 6/08
Matsalu...............KM 06/08
Kaa......................KM 11/07, 4/08.......................KP
Tinkatar.............RK10/2007, KM 05/2008...........KP 16/28
Betania..................KM 06/07..............................KP 5/27-28 (palstatauolla)
Mulmul....................KM 01/08.............................KP 23/25-28
whisnefka.............KM 05/08...............................KP 52/26-29
Lakta....................KM 05/08...............................KP
Julietta....................KM 09/07, 03/08..................KP 8/29
Snowball.................KM 04/08.............................KP 34/32
Emiliana...............KM 04/08,05/08......................KP 33/28-33
Meritähti.................KM 02/08..............................KP 30/30-40
Miracle....................KM 04/08..............................
ElinaMaria...............RK 01/08, KM 04/08..............KP 6/28-34
Inkaliina..................KM 06/08..............................KP
Oxford.....................KM 05/08.............................KP 25/28
Mötiäinen...............TM 09/07, KM 06/08..............KP 26/
[color]


HAAVEISSA TOINEN




Kristallienkeli.........Enkelivauva 02/07
Danjuska................KM 08/07
Säde82..................KM 01/08
Mude-75..............KM 04/08
pikkuvadelma.......KM 06/08
Leinikki................ KM 12/04, 01/08, TM 06/08..KP 2/
diddlina.............KM 07/08................................KP
Pesonen............KM 07/08................................KP 20/
Epskeps 37v.....KM 12/06,03/07,10/07............KP 17/27(palstatauolla)
Marza1970..........KM 03/08..............................KP 8/30-40
Allusmamma..........KM 04/08............................KP 28/24-27
Sonja74..................KM 07/07...........................KP 25/26-29
[color]


HAAVEISSA KOLMAS



mymmyryy................KM 12/07, KM 04/08, KM 07/08..KP
woodoo....................KM 12/07, 05/08
Muumiblues..........KM 05/08
mammaRoi...........KM 05/08
Linneaborealis.........KM 2/08.................................KP 7/28
Happihyppy..............KM 02/08..............................KP 42/?
SusSoo.....................KM 02/05, 01/08, 05/08........KP 24/30
[color]


HAAVEISSA NELJÄS



Berry76.....................KM/KU 10/07 (palstatauolla)
Iltsu-natsu............... KM 09/05,11/07, 02/08.............KP 32/33
Herkkupeppu............KM 06/08...................................KP
[color]

HAAVEISSA VIIDES



Millukka...................KM 05/08...............................KP 32/30-35


HAAVEISSA KUUDES


Lumi-Marja.....enkelityttö-92, KM4/98, KM5/99 rv 15+5 tyttö, KM11/04, RK2/08 15+5 poika, KM7/08...........................KP 31/28-30
[color]

[color]

Taustalla:
JJ-t: kirjottelee enemmän lapsettomuuspuolella, esikoista odotetaan
[color]


PLUSSANNEET: :heart: :heart: :heart:


Aubrieta.......................03/08
Pamu k ..................
Millimenninkäinen..........04/08
Miina-............................04/08
Aili ................................04/08
Nti Kesäheinä................04/08
Surusydän.....................04/08
Ansku07........................04/08
Katherine......................04/08
Toive81.........................04/08
Frizzante......................05/08
Tuulenpuuska...............05/08
Pompo79......................05/08
Tuizu............................05/09
Fleur05........................05/08
Luminia........................05/08
Helmitaustailija.............05/08
Orchidx2.......................05/08
Minni-07.........................05/08
Daizz..............................05/08
Muumiska.....................06/08
Fey...............................06/08
Kvart över....................06/08
Jonniina.......................06/08
Rimpuli.........................06/08
Kärppänä heinälatoon 06/08
Mae.............................06/08
Leidi............................06/08
Pink1...........................06/08
Kaa.............................07/08
Myymä........................07/08
Riine............................07/08
Tauski82......................07/08
Lakta...........................07/08
Danjuska.....................07/08
Rouva Pikkumyy...........07/08
Kesis............................07/08
Mimuli...........................07/08
 
Saa nähdä kaatuiko meikäläisen yritys tässä kierrossa eiliseen juhlimiseen. Tuli vaan sellanen olo, kun tuli vedettyä aika paljon :/

Onne Miraclelle!!!

Joku kyseli limasta km:n jälkeen. Mulla ainakin kävi niin. Tässä kierrossa ei ole yhtään tullut limaa, mutta oviksen bongasin viime keskiviikkona.
 
Tilanneraportti: olen tässä kierrossa ekaa kertaa tehnyt ovistestejä ja odotin, että ovulaatio olis ollut keskiviikkona. Oli limaa tiistaina ja alavatsassa tuntui. No, testit näytti vaan ihan haaleeta haamua ja aattelin, et voi räkä, mutta musta tuntuu nyt tältä. Alavatsakivut on jatkunut senkin jälkeen joten aattelin äsken, että teenpä testin vielä kerran ja NYT siihen tuli kaksi viivaa! Nyt vasta! Kp olis nyt sitten 19/28. Hmm, en kyllä väitä vastaan testille, joten lähden etsimään miestäni, mihin se nyt on lähtenyt, tärkeempää hommaa olis tiedossa.... :saint:
 
Eipä sitä tätiä vielä näy, hmm..missähän luuhaa. Löysin vielä yhden ovistestin ja tikkuaddiktina piti se kastella :LOL: No, eihän ne mitään varmoja testejä raskauden suhteen ole, tiedetään. Siihen kyllä tuli ihan selkeä viiva, sellainen, joka ylseensä päivää kahta ennen ovisplussaa. En nyt kuitenkaan ala mitään mielessäni tuosta rakentaa, kun se kuitenkin oli ovistesti. Rintojen arkuus lisääntynyt, kaks pissureissua viimeyönä, viluttaa, aamulämpö 0,7 astetta korkeampi kuin normaalisti. Ihan pikkuisen tekis mieli jo käydä ostaan lisää testejä, mutta ei taida uskaltaa :ashamed:

Limoista km jälkeen ekojen menkkojen oltua on limat sun muut kosteudet palannu ihan normaaleiksi. Jotenkin tuntunu, että tämän viimeisimmän pidemmälle menneen jälkeen on kierto tasoittunut lähes tarkaksi ja limat lisääntyneet.

Lymypiilo Mulla on kans ovis joskus noinkin myöhään ja ilman testausta olis kyllä jääny bongaamatta. Nyt vaan mies lakanoihin ja tärppionnea :flower: :D

 
Tänään kp 20/30. Mulla on ollut perjantaista lähtien sellasta paineentunnetta ja menkkamaistakipua ja vähän huonoa oloa.Oviskin oli vasta ke-to, joten turha tässä on toivoa vielä mitään. On varmaan kai vaan niitä kipuja vielä. Viime kierrossakin oli mielettömät.
 
No niin, olen palannut lomalta jippiajee. Ihana Suomen kesä odottamasssa täällä. Aivan mahtavaa juuh.

Kauhiasti tullut sivuja, näihin täytyy paneutua paremmalla ajalla (lue: kun palaan töihin ja tylsistyn).

Koko tunneskaala tähän: onnea, toivoa, tsemppiä, osaanottoa ja limoja (ei taida olla tunnetila?) kaikille palstataukoni aikana sellaisia tarvitseville ja ainsaitseville!!!!

Itsestäni: Se perkeleen kuumemittari ei kyllä ole mua tehnyt onnelliseksi. Viisari EI värähdä. Kolmannet menkat pukkaa ja mittarin lukema on vakio. Parina pvnä pomppas 36,4 --> 36,9, mut sit taas tippu takas. Höh, melkein tuntuu, että ois ollu parempi ollaa alottamatta mittausta, enhän mä tiedä oisko edellisenkin keskenmenon jälkeen ollut monta kiertoa ilman toimintaa? Neljännestä natsas, entä jos se oli eka oviskierto? Ja silloin kun en asiaa tiennyt ni se ei mua potuttanut, nyt jo jotenkin turhauttaa. Kai se vaan on jatkettava mittarin kanssa painimista kunnes jotain tapahtuu.


Pyykit odottaa, ja perhana toi piha on ku DeeDeeÄrräläisen kuulantyöntäjän kainalokarvat. Eli rehottaa siihen mallin että tarttis kykkiä. JA tarkoitan siis niinku talon pihaa ja puutarhaa, en sitä 'Iken juttua. Ei niinku vois juurikaan vähempää nää hommat, puutarhanhoito on minusta ihan turha keksintö. Haluisin asfaltoida koko p*skan, mut mies ei suostu. Miksköhän..?

Hommiin....

:xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas:
 
hei kaikille!!!!
en ollu ku pari päivää pois niin taas on joku plussannu!!!! :heart: :heart: :heart: täälä on ny menossa plussaaalto onnea kaikille!!!!! :flower: :flower:
saa nähdä kuinka meikäläiselle käy nyt on kp 26/28 =) =) oireita ei ole niinku yhtään joten en odottele suuria ihmeitä =) =)
 
woodoo: asfaltointi kuulostaa tosi hyvältä! Tsemppiä ddr:n naisvoimistelijoiden karvanpoistoon!

Mulle kävi tänään outo juttu. Olin Kiasmassa sivistämässä itseäni (en koskaan käy taidenäyttelyssä ja tämä oli eka kerta Kiasmassa, joten ajattelin, että pakkohan tonne on ainakin kerran mennä) ja näin siellä taideteoksen, joka oli video Saksan vauvaluukku-systeemistä. Jos joku ei tätä tunne, niin lyhyesti se toimii niin, että äidit, jotka eivät halua pitää lastaan, voivat jättää lapsen nimettömänä sairaalan vauvaluukkuun, josta hoitajat sen heti hakevat ja lapsi adoptoidaan uuteen perheeseen. Eli tarkoituksena on välttää lapsen tappoja ja hylkäämisiä oman onnensa nojaan. Näin siis videon, enkä pystynyt lopettamaan sen katsomista. Kun opas jatkoi kierrosta eteenpäin, jäin vaan tuijottamaan ja säpsähdin todella rajusti, kun hoitajat menivät tyhjän vauvakärryn (sellaisen ku sairaalassa käytetään) kanssa hakemaan vauvaa. Olin ihan kananlihalla ja parkuvalmis, eipä ole ikinä mikään taide vaikuttanut muhun noin. Aihe liippasi varmaan turhan liian läheltä syvintä sisintä, en meinannut päästä yli järkytyksestä. Ja sen jälkeen kotiin ja omaa vauvaa tekemään.... (ovis tänään!) Olikohan tää joku merkki, hulluksi tässä tulee.. =)
 
Lymypiilo, jospa tuo onkin merkki siitä, että nyt vois natsata :hug: B)

Lumi-Marja, toivotaan parasta ja että täti tosiaan kiertäis sut kaukaa :hug: :hug:

(.)... Tätiä odotellaan saapuvaksi loppuviikosta, jos vanha kierto yhtään pätee... Sitten saadaan KP:tkin mun kohdalle laitettua. Vaikka on se kierto ehkä vähän sekaisin, kun on jotenkin outo olo (tai sit se johtuu tästä väsymyksestä mitä on tullut kerättyä oikein urakalla) :whistle:
 
Herkkupeppu: muut tutkiskelee fyysisiä merkkejä itsestään ja päättelevät asioita sen perusteella. Mä käyn taidenäyttelyssä :LOL: Jospa nyt olen löytänyt sen hulluuden rajapyykin! Mutta loppujen lopuksi ihan sama, kunhan lopputulos on toivottu! :heart: Hoida säkin tädin vierailu nyt alta pois, sitten ei tarttis taas nähdä piiitkään aikaan!
 

Yhteistyössä