KM jälkeen kuumeilevat



Tuollainen olemattomaakin olemattomampi viiva, ei kunnon kuvaa edes saanut. Luonnossa näkyy himpun selvemmin. Ei tästä nyt kyllä mitään tule. Menen tänään labraan ja huomenna tulee tulokset. Tätiä ei näy ja oireita on. Mulla on taipumusta myöhäisiin plussiin, joten neuvolan th:n mielestä kannattaa tarkistaa tilanne. Soitin sinne tänäaamuna ja hänen mielestä kannattaa tarkistuttaa kaiken varalta. Ollaan menossa sinne lääkäriin hoitoja suunnitteleen 11 päivä tätä kuuta, niin kannattaa kuulemma kattoo kaiken varalta, josko vaikka oliskin raskaana, varhainen km (taas) tai joku hormonaalinen häikkä. Paree kai niin. Ihan kyllä jo mielenrauhankin takia. Tässähän voi jo jännittäminenkin lykätä menkkoja. No, nyt pitää heittää suuhun jotain ja lähtee.
 
Nyt on sitten lomalta palattu takaisin työn ääreen. Onnea kaikille plussanneille, en ehdi nyt lukea parin viikon tapahtumia mutta selailen ne myöhemmin.

Täti saapui perjantaina, joten nyt sitten kp 4/32. Viime tiistaina kun testasin (tiedän, olen hätähousu...), niin tuli toinenkin viiva (mieskin näki sen), mutta se hävisi muutaman minuutin päästä. Mitäköhän se oli? Mietin, että onkohan munasolu hipaissut,muttei kiinnittynyt, kun kuitenkin herkällä testailin. Onko muilla sattunut vastaavaa?
 
lumi-marja kyllä siinä viiva näkyy... toivotaan parasta!

(.) sain samanlaisen viivan kuin lumi-marja lauantai aamulla. ja näkyi vielä illallakin testissä. ei ollut herkkä testi. mutta en jaksa luottaa siihen, ainakaan vielä. tissit ihan törkysen kipiät, meinasin kiljaista eilen illalla miehelle että irti niistä -sattui ihan pirusti :eek: kuinka paljon ennen tätiä se keltarauhanen häviää ja kipuilu toiselle puolella lakkaa? koitin eilen googlettaa mutta suoraa vastausta en löytänyt. kun nipistelee tuolta vasemmalta muniksista. tädin pitäisi tänään tänne löytää... :x piti tänä aamuna testata uudelleen mutta pissatti aamuyöllä joten ehkä huomenna sitten...

:wave:
 
iltsu-natsu jotenkin voin kuvitella sun pähkäilevan haamun kans ja sit perään negaa, on niin pahuksen tuttua että :hug: Mulla viimekierto meni kesken, labratulokset sen todisti, vaikka ajattelin kemialliseksi, mutta papruihin ne laitto sen varhainen km. Toivottavasti tämä ei mene samaa rataa.
 
AAM


4.8.2008


HAAVEISSA ESIKOINEN



Lymypiilo.................KM 07/08
Humu82..................KM 07/08
Samary...................KM 10/07
dinaho...................KM 06/07
Kanella..................KM 05/08
dinaho...................KM 06/07
Emppu78...............KM 6/07, KU&TM 6/08
Matsalu.................KM 06/08
Kaa.......................KM 11/07, 4/08......................KP
Nanniina...............KM 07/08...............................KP
Lakta....................KM 05/08................................KP
Inkaliina................KM 06/08...............................KP
Snowball...............KM 04/08...............................KP 4/32
Betania.................KM 06/07...............................KP 6/27-28 (palstatauolla)
ElinaMaria.............RK 01/08, KM 04/08...............KP 8/28-34
Julietta..................KM 09/07, 03/08....................KP 9/29
Miracle..................KM 04/08...............................KP
Tinkatar................RK10/2007, KM 05/2008........KP 17/28
Mulmul..................KM 01/08...............................KP 24/25-28
Oxford...................KM 05/08...............................KP 26/28
Mötiäinen..............TM 09/07, KM 06/08...............KP 27/
Meritähti...............KM 02/08...............................KP 31/30-40
Emiliana................KM 04/08,05/08.....................KP 34/28-33
whisnefka.............KM 05/08...............................KP 53/26-29
[color]


HAAVEISSA TOINEN




Kristallienkeli..........Enkelivauva 02/07
Danjuska................KM 08/07
Säde82...................KM 01/08
Mude-75.................KM 04/08
pikkuvadelma.........KM 06/08
diddlina..................KM 07/08................................KP
Leinikki...................KM 12/04, 01/08, TM 06/08....KP 3/
Marza1970.............KM 03/08................................KP 9/30-40
Epskeps 37v...........KM 12/06,03/07,10/07...........KP 18/27(palstatauolla)
Pesonen.................KM 07/08................................KP 21/
Sonja74..................KM 07/07................................KP 26/26-29
Allusmamma...........KM 04/08................................KP 29/24-27

[color]


HAAVEISSA KOLMAS




woodoo....................KM 12/07, 05/08
Muumiblues..............KM 05/08
mammaRoi...............KM 05/08
Happihyppy.............KM 02/08........................................KP
mymmyryy................KM 12/07, KM 04/08, KM 07/08.....KP
Linneaborealis.........KM 2/08.........................................KP 8/28
SusSoo....................KM 02/05, 01/08, 05/08................KP 25/30
[color]


HAAVEISSA NELJÄS



Berry76.....................KM/KU 10/07 (palstatauolla)
Iltsu-natsu............... KM 09/05,11/07, 02/08...............KP 33/33
Herkkupeppu............KM 06/08.....................................KP
[color]

HAAVEISSA VIIDES



Millukka...................KM 05/08.................................KP 33/30-35


HAAVEISSA KUUDES


Lumi-Marja.....enkelityttö-92, KM4/98, KM5/99 rv 15+5 tyttö, KM11/04, RK2/08 15+5 poika, KM7/08................................KP 32/28-30
[color]

[color]

Taustalla:
JJ-t: kirjottelee enemmän lapsettomuuspuolella, esikoista odotetaan
[color]


PLUSSANNEET: :heart: :heart: :heart:


Aubrieta.......................03/08
Pamu k ..................
Millimenninkäinen..........04/08
Miina-............................04/08
Aili ................................04/08
Nti Kesäheinä................04/08
Surusydän.....................04/08
Ansku07........................04/08
Katherine......................04/08
Toive81.........................04/08
Frizzante......................05/08
Tuulenpuuska...............05/08
Pompo79......................05/08
Tuizu............................05/09
Fleur05........................05/08
Luminia........................05/08
Helmitaustailija.............05/08
Orchidx2.......................05/08
Minni-07.........................05/08
Daizz..............................05/08
Muumiska.....................06/08
Fey...............................06/08
Kvart över....................06/08
Jonniina.......................06/08
Rimpuli.........................06/08
Kärppänä heinälatoon 06/08
Mae.............................06/08
Leidi............................06/08
Pink1...........................06/08
Kaa.............................07/08
Myymä........................07/08
Riine............................07/08
Tauski82......................07/08
Lakta...........................07/08
Danjuska.....................07/08
Rouva Pikkumyy...........07/08
Kesis............................07/08
Mimuli...........................07/08
Allusmamma.................08/08
 
Huomenia!

Täällähän Lumi-Marjan uutisia jo olikin: Voi kuinka sinua /teitä nyt koetellaan jännityksellä! :hug: :heart: Hyvä, että pääset verikokeisiin! :flower: Kyllä siinä edelleen testissä jotain näkee ja sinulla on oireita ja menkat eivät ole alkaneet, ihmeellistä!
Toivon edelleen sitä ihanaa plussausta sinulle! :heart:

Tietenkin myös kaikille muillkkin!

Pahoittelut menkat kiusakseen saaneille! :hug:

Plussatuulia puhaltelen! :heart: ++++++++++++++++ :whistle:

Rva Pikkumyy ja Pirpana :heart:
 
AAM
L-M voi kyllä siellä haamulainen oli.. :hug: :) positiivista kyllä.. ei luovuteta vielä !!

whisnefka & happihyppy onkos kukaan kuulut heistä mitään ?? lomillako ovat tai taukoa pitämässä... huitelevat nuo kp:t jo taivaissa... :|

Iltsu ja Lymypiilo viivan ja oireiden vahvistumisia... :heart: :heart: :hug:

snowball no ei muutakuin uutta puhtia peliin .. :whistle: :hug:
 
Koska teille on keskimäärin tulleet ekat menkat keskenmenon jälkeen? Mulla oli km 14.7. Jälkivuotoa kesti 4-5 päivää ja ruskeaa tuhrua sen jälkeen 7-8 päivää. (Omasta mielestäni todella lyhyt jälkivuoto- ja tuhruaika.) Nyt alkoi siis neljäs viikko tuosta 14.7 laskien (eli kolme täyttä viikkoa takana) ja vatsaa on jomottanut koko aamun. Ihan yllättäen aloin tuntea jomotusta, ei pahaa, mutta sellaista, että ei ollut eilen. Jokos tässä pitäisi alkaa odotella tätiä kylään...? Mun tapauksessa se kyllä sopisi, pääsisin sitten laskemaan kp:ä...
 
Heips! :)

Mulle on laitettu kp 8 mutta on kyllä laskujeni mukaan vasta kp 7. :attn:

Lumi-Marja, mä en kyllä erottanu mitään viivaa, mut ehkä mun silmissä on vikaa. :/ Toivon että kyseessä olis myöhäinen plussa eikä esim kemiallinen. :hug: höh. en mä halua masentaa missään nimessä... :ashamed: toivon kovasti että olisit raskaana.

iltsu-natsu :hug: pahoittelut negasta!
 
kiitos tsempeistä, mutta kylmä tosiasia on että mulla haamut menee kesken! pitäisi olla sellainen "kunnon" plussa jotta sen tietäisi jatkuvan. noista kolmesta murusesta plussa viiva sellainen kunnon paksu ja tullut ennen kontrollia näkyviin. joten en usko tämän johtavan mihinkään muuhun kuin tädin tuloon. siitä puheen ollen saisi tulla jotta pääsisi uuteen kiertoon. totta kai tämä jonkin verran ketuttaa koska hetken jo ehti haaveilla, mutta minkäs sille voi!

:wave:
 
AAM
EM tänks mulle menee noi sekasta välillä mutta korjailla saa en ota nokkiini !! :ashamed: :D :xmas: :xmas: *sou äffended* mo en enää ikuna puhu teille !!! |O :p
mulla on jopa kaksi pinoa päivityksessä tällä hetkellä :D liikaa menee pasmit sekasin..
 
Hei taas tauolta,

Plussia on taas sadellut, kaikille onnea tasapuolisesti :flower:

Lumi-Marja toivottavasti tilanne selviää pian, kovasti toivon sinulle pientä ihmettä!

:hug: kaikille pettymään joutuneille ja muillekin sitä tarvitseville!

Lymypiilo minä en enää usko mihinkään fyysisiin merkkeihin. Viimeksi kun raskaaksi tulin, oli se juuri silloin kun olin aivan varma, että ei ole tärpännyt.
Mutta kävipä niin, että aivan vieras mummeli tokaisi minulle tupakalla ollessa, että "älä myrkytä lastasi tupakalla". Painelinpa sitten apteekkiin ja plussahan sieltä pärähti.
Keskenmenon jälkeen on taas tupakointi alkanut, joten heti jos joku mummeli katsoo mua pahasti kun polttelen tuossa kadulla, niin johan painelen apteekkiin!

Itse en pongannut ovista tässä kierrossa. Tikuttanut en siis ole koskaan, mutta olen aina pongannut oviksen limoista, nippailuista ja lisääntyneistä haluista. Nippaillut on nytkin ja nippailee edelleen päivittäin (outoa) , mutta limat ei lisääntyneet koko kierron aikana, eikä seksi ole oikein maistunut... no pupuiltu on silti, joten toivossa toki elän, vaikka järki kehottaisi tekemään toisin.

Enpä kehtaa enempää täällä töissä kirjoitella, joten kuulemiin.
Plussatuulia kaikille :wave:

-Meritähti-
 
SusSoo
Miracle
onnea plussasta! Ihanaa!!!

Lumi-Marja
toivon kovasti että saatte hyviä labratuloksia! Käyhän ilmoittelemassa heti meille!

(.) Ei mitään
Tätiä varmaan pitää alkaa odottelemaan. Tosin nyt kp 25 ja ovis oli ehkä muutama päivä sitten. Eli mä en nyt oikein tiedä koska se auntie oikeesti kurvaa paikalle
Mutta odotellaan.

Terveisin viimeisiä lomapäiviään viettelevä
Sussoo
 
Oon käynyt välillä lueskelemassa, mutten ole jaksanut kirjoittaa, kun en ole päässyt pitkään aikaan tositoimiin. Onnea plussanneille ja pidetään peukkuja Lumi-Marjalle ja muille jännittäjille.

Kävin myoomaleikkauksessa Heinäkuun puolessavälissä ja nyt siitä tulehduksen kautta toipuneena sain eilen ovisplussan. Nyt kerrankin oli viiva kontrolliviivaa paksumpi. Nyt tässä pitäis sitten kärvistellä seuraavat kaks viikkoa. Ihanaa kärvistelyä! Voi, kun jo tärppäis. Sen keskenmenneen laskettuaika olis ollut tässä kuussa =(

t. hiljaiselosta palannut Happihyppy
 
Allusmamma ja Miracle. Miten te teette noita tekstejä noihin teidän päivityksiin. Mä en saa millään niitä kirjaimia tulemaan siltä ilman niitä ihme url- tekstejä siinä mukana. Ja muutenkin ne näkyy ihan kummasti...
 
Toivotaan parasta Happihyppy, et ny sulla tärppäis! :heart: :hug:

Leinikki, eli siis ensi meet tuonne: http://www.glitter-graphics.com/myspace/text_generator.php

Ja siihen kirjoitat koko sanan/lauseen mitä haluat kirjoittaa. Ja sit painat "Generate code" ja se antaa siihe alas ne osoitteet. Sit mustaat sen url alkusen osoitteen kokonaan, iha vaa vaiks klikkaamalla sitä ja sit copy ja tänne pasteet sen koko höskän =)
:heart:

Toivottavasti tuosta oli apua =)
 
AAM
Alkuperäinen kirjoittaja happihyppy:
Ihanaa kärvistelyä! Voi, kun jo tärppäis. Sen keskenmenneen laskettuaika olis ollut tässä kuussa =(

t. hiljaiselosta palannut Happihyppy
:hug: :hug: :flower: ovisonnea ja toivottavasti simpat on vedossa... kiva kuulla että olet parantunut leikkelyistä.. :) ehkä saadaan sut vielä huhtimusukoihin ;)

Am & pikkuhiki 4+0
 

Yhteistyössä