KM jälkeen kuumeilevat

AAM
Happihyppy kiitti huomioista !! :whistle: välillä niin vetää äkkiä noi päivitykset ettei hoksaa jos hosuu sinne jotai väärin.. kenetköhän mä olen sit unohtanut merkitä. Iltsua en vielä laittanut.. enkä sussoota :LOL: :whistle: sormet kyllä kutisi siihen malliin.

).( ruokakauppa käynnit kuvoo. ei ihan laadureita sentäs mutta hyvin äkkiä käveltiin koko viikon ostokset kasaan ja ulos. summaa saatiin silti 72 euroa :eek: ja siinä ei ollut esikon vaippoja edes.. safkat 5-6 päiväks ja leipää ja kalaa pitää vielä hakea.. ruoanlaitto ei oo ongelma kuitenkaan tai sen syöminen :D :saint: *meni muuten se viimoinen ben&jerrys jäätelö* NYT SE ÄR SLUT !!! eli ny o s horo :D :kieh: loppu siis järkikielellä se saakelin mässäily.. :| :'( ihana syöminen ja napostelu ja epäterveellinen ruoka.. my mother, father, secret lover... Maanantaina alkaa uusi 5 viikko ja tämä viedään loppuun asti !! HAIL !

Am & hippunen 4+6
 
AAM


11.8.2008


HAAVEISSA ESIKOINEN


Liinakko..................TM 07/08
Humu82..................KM 07/08
Samary...................KM 10/07
dinaho...................KM 06/07
Emppu78...............KM 6/07, KU&TM 6/08
Matsalu.................KM 06/08..............................
Nanniina...............KM 07/08...............................KP
Lakta....................KM 05/08...............................KP
Minni-07................KM 11/07, TM 07/08..............KP
Meritähti...............KM 02/08...............................KP 1/30-40
Mötiäinen..............TM 09/07, KM 06/08...............KP 6/28
Emiliana................KM 04/08,05/08.....................KP 9/28-33
Snowball...............KM 04/08...............................KP 11/32
Betania.................KM 06/07...............................KP 13/27-28 (palstatauolla)
Julietta..................KM 09/07, 03/08....................KP 16/29
Kanella..................KM 05/08..............................KP 23/28
Tinkatar................RK10/2007, KM 05/2008........KP 24/28
Oxford...................KM 05/08...............................
Lymypiilo.................KM 07/08..............................KP 27/28
whisnefka.............KM 05/08...............................KP 60/26-29
[color]


HAAVEISSA TOINEN




Kristallienkeli..........Enkelivauva 02/07
Säde82...................KM 01/08
Mude-75.................KM 04/08
Allusmamma...........KM 04/08
pikkuvadelma.........KM 06/08
diddlina..................KM 07/08................................KP 2/28
Leinikki...................KM 12/04, 01/08, TM 06/08....KP 10/31
Marza1970.............KM 03/08................................KP 16/30-40
Epskeps 37v...........KM 12/06,03/07,10/07...........KP 25/27(palstatauolla)
Pesonen.................KM 07/08................................KP 28/30
Sonja74..................KM 07/07................................KP 33/26-29


[color]


HAAVEISSA KOLMAS




woodoo....................KM 12/07, 05/08
Muumiblues..............KM 05/08
mammaRoi...............KM 05/08
mymmyryy................KM 12/07, KM 04/08, KM 07/08
Happihyppy.............KM 02/08.......................................KP 20
Linneaborealis.........KM 2/08.........................................KP 15/28
SusSoo....................KM 02/05, 01/08, 05/08.................KP 32/30
[color]


HAAVEISSA NELJÄS



Berry76.....................KM/KU 10/07 (palstatauolla)
Iltsu-natsu............... KM 09/05,11/07, 02/08...............
Herkkupeppu............KM 06/08.....................................KP 2/30-31
[color]

HAAVEISSA VIIDES



Millukka...................KM 05/08.................................KP 4/35 *yk12
mother4..................TM,KM 6/08..............................KP 15/ *yk2

HAAVEISSA KUUDES



[color]

[color]

Taustalla:
Dada
ElinaMaria.............RK 01/08, KM 04/08............... (taukosella)

[color]


PLUSSANNEET: :heart: :heart: :heart:


Aubrieta.......................03/08
Pamu k ..................
Millimenninkäinen..........04/08
Miina-............................04/08
Aili ................................04/08
Nti Kesäheinä................04/08
Surusydän.....................04/08
Ansku07........................04/08
Katherine......................04/08
Toive81.........................04/08
Frizzante......................05/08
Tuulenpuuska...............05/08
Pompo79......................05/08
Tuizu............................05/09
Fleur05........................05/08
Luminia........................05/08
Helmitaustailija.............05/08
Orchidx2.......................05/08
Minni-07.........................05/08
Daizz..............................05/08
Muumiska.....................06/08
Fey...............................06/08
Kvart över....................06/08
Jonniina.......................06/08
Rimpuli.........................06/08
Kärppänä heinälatoon 06/08
Mae.............................06/08
Leidi............................06/08
Pink1...........................06/08
Kaa.............................07/08
Myymä........................07/08
Riine............................07/08
Tauski82......................07/08
Lakta...........................07/08
Danjuska.....................07/08
Rouva Pikkumyy...........07/08
Kesis............................07/08
Mimuli...........................07/08
Allusmamma.................08/08
Miracle..........................08/08
Inkaliina83....................08/08
Oxford...........................08/08
Lumi-Marja....................08/08
JJ-t.................................08/08
iltsu-natsu.....................08/08
 
Moiks!

Piti tulla kurkkimaan et mikähän mun kp oikein on, kun olen autuaasti mennyt niiden kanssa sekaisin. Että sitten ois kp 25 huomenna.. :eek: Toivoa elättelen testaamisesta, vaikka eipä tässä noita oireita taas(kaan) liiemmälti ole :snotty: ja ne mitä on, niin on taatusti vaan kuviteltuja. No, nähtäväksi jää miten on käynyt...

Muuten tänne kuuluu ihan hyvää :) Kiirusta vaan pukkaa kovasti kun töitä pitää tehdä ja huushollia pyörittää :p

Iltsu-Natsulle lämpimät onnittelut :hug: :heart: :flower: :heart:
 
SusSoo
Nega tuli :/ En vielä heitä kirvestä kaivoon. Tuo testi oli kaupan halppistesti, jolla ennemminkin olen saanut parhaimmillani vain haamuja. Jos ei täti nyt pariin päivään saavu, niin käyn sitten ostamassa apteekin oman. Seuraillaan tilannetta.
:) Sussoo =)
 
Täällähän on uusia plussanneita, onnittelut!!! Ja peukkuja SusSoolle! Jospa plussaukset olisivatkin tarttuvia... ;)

ON: Kävin eilen sairaalassa katsomassa kaverin vauvaa ja hän oli niin ihana :heart: Ei auta kyllä tähän kuumeeseen käydä synnärillä... Kierto on nyt aikast pitkällä, jännät paikat edessä viimeistään keskiviikkona... Alavatsan kivut jäivät pois viikko ovulaation jälkeen, eikä niitä nytkään ole. Aivastessa tuntuu edelleen. Kuukautiskipujen pitäisi alkaa tänään, jos ovat alkaakseen. Kp 27/28
 
kiitos jälleen, olo vielä aika uskomaton lue: uskaltaakohan noihin testeihin luottaaa??? vai joutuuko vielä tekemään 10kpl.... ;) olin lukenut että ovistestikin saattaa näyttää raskauden ja niitä mulla kaapissa hyry mykket, joten eilen join hirmusesti ja pissisin tikkuun ja kyllä siihen 2 viivaa ilmestyi! on mulla kaapissa vielä 2 raskaustestiäkin, mutta säästän ne myöhemmäksi. oireita alkaa olemaan enenmmän ja enemmän, mm. nopeista liikkeistä repivää nivuskipua, yökötystä, nälkä ja väsymystä, joten ehkä se muuttuu todellisemmaksi tästä pikkuhiljaa.

nappaan kädestä sussoota & epsua ja hinaan mukanani toiselle puolelle ( jonne en vielä siirry... mutta aikanaan ) oletteko valmiit hyppyyn????

:wave:
 
AAM
Sussoo voi älä vielä huoli :hug: se plussa voi antaa ittensä ootella... :)
ja mä tuun Iltsun avuksi Epsiä & Sussoota kiskomaan.. Lymyllä kans jännät paikat (lisäsin sut muuten listaan) HIII OP !!! :D B)

mötiäinen.. tädit on ovelia otuksia. kyllä sä omastas saat taukoa varmasti pian :) 9-10 kk :D

Pesonen ja Sonja74 kukaan heistä kuullut nähnyt vilauksia..?
 
Onnea taas uusille plussanneille, taitaa elokuussa olla jotain taikaa :flower:

Täti löysi aamulla tiensä tänne, elikkäs mulle voi päivittää kp 1.
Lyheni se kierto sentään 3 päivää viime kerrasta.

Ens kierrossa meinaan alkaa sitä ovista tikuttamaan, kun en usko ainakaan tässä kierrossa ovista olleen lainkaan. :/

Ehkä sitten syyskuussa saisin synttärilahjaksi plussan, sitä toivoen purskutetaan taas eteenpäin.

-Meritähti-
 
Täällähän tuntuu oikein olevan plussa-aalto =)
Minun ovistikut näytti tyhjää että tainnu toi km vähän sekoittaa kiertoa ja jos se ovis oli sit tosi aikasin tai ei ollenkaan.
Netistä kyllä luin että sitä ovishuippua voi olla vaikee tikuttaa kun se ei välttämättä näy ku vähän aikaa. Plääähh ens kierrossa alotanki sitten vielä aikasemmin....tai toivotaan ettei tarttis =)
 
AAM
kumma ämmä se auntie kun ei tajua pysyä poissa :kieh:
Meritähti ja herkkupeppu voimahalit :hug: :hug: :hug:

Oviksesta : joo toi oviksen näkyminen on kumma aamulla sain kp14 sen haamun ja sit yhtäkkiä herjallani heitin testin sit kp15 niin näytti tosiaan klo 14 aikaan päivällä, eli kannattaa kellonaikaakin välillä vaihdella mutta kuitenkin niin että kusi ois seissyt rakossa sen 2 h vähintään ja et ois juonnu pariin tuntiin mitään se kuulemma vääristää.. en muista joinko mitän ennenkuin testasin silloin, en varmaan mä yritin niin orjallisesti sitä silloin tavoittaa.. ja onnistuin ! se hornoninnousu kuulemma kestää joillakin... :xmas: niin sössötti ohje siis. en hatusta ole vetänyt :D

jee vihdoin sain samalle päivälle pojallekin 1½ v tarkistusajan. eli siis 03.09. klo 9 poika neuvola klo 13 mun oma ekakäynti ja klo 18 Tapiolassa varhisultra kun mul o se 8+2.. :heart: -ääniä kovin odotan..

Alusastia & hippunen
 
iltsu-natsu Onnea hurjan paljon :flower:

:hug: kaikille tarvitseville *tarjoo lohtusuklaata* :hug:

Oma odotus sujuu henkisesti sekavissa tunnelmissa. Pelo vaan hallitsee, ei ilo. Sitä samperin silmaista rusekaa tuhrua vain on ja on. Ei paljon, pyykiessä vain, mutta kun tuo vattanpohjakin on kipee. Jostain luin, että olis ku merkkejä, mutta toivottavasti nyt ei ole, sillä mulla on muutenkin vain yksi torvi. Sti vain kaikuu päässä kaikki kamalat ultralauseet, täällä ei ole elämää, jotain on vialla, pahoittelut, mutta tällä ei ole päätä (oli todellisuutta viime np ultrassa), tuulimuna, kohdunulkoinen, paksu niskaturvotus, tyhjä kohtu...siis oon ihan hermoraunio. En olis uskonu, että kaikki menneet pahat jutut nostaanäin voimalla päätä. Pitäis rauhottau, mutta minkäs teet :ashamed: Jotenkin on vain sellainen olo, että ei tästäkään mitään tule, muuta kuin suuri suru.

Ei sais olla näin pessimisti, mutta tuolla mun rivillä on jotensakkin ikäviä vaikutuksia tähän henkiseen tasapainoon. Kuusi menetystä raskauden alusta täysiaikaiseen kolme tuntia eläneeseen vauvaan vie veronsa onnelisen odotuksen huumasta. Anteeksi, että täällä avaudun, mutta tuolla odotuspuolella tunnen olevani vielä kovin vieras. On kuin en kuuluisi sinne.

Plussapuhureita kaikille, Lumi-Marja ja Pikkukulta 5+3
 
Hui hai, töissä taas. Johan voi alkaa päivittäinen palstaan paneutuminen. Toki toiveissa, että kohta taas olisi TÖITÄ, mutta tässä kuitenkin koneella, että tulee jutut luettua ja aina kerkiää jotain kirjottamaan.

Lumi-Marja; Voin kuvitella, että olo on tuskainen. Epävarmuus on se pahin, kun ei tiedä, ja pelkää. Ja niin se vaan on, että taitaa koko raskaus aina olla lievää pelkäämistä, se on jonkun muun käsissä se lopputulos. Minä toivon ja uskon, että tällä kertaa kaikki olisi hyvin, ja kaikki menisikin hyvin ihan sinne loppuun asti teillä. Iso *voimahali* sinulle.

Muille kollektiiviset onnetukset, pahoittelut yms. MAHTAVAN paljon plussia, todella hienoa. Kaikille onnea matkaan, ja takasin EI ole tulemista!!!

Noista nimimerkeistä mä olen huomannut, että usein tavallaan mä vaan "näen" tietyn kirjainyhdistelmän. Eli mä en aina noita lue, vaan siinä on kirjainkasa, jonka yhdistää tietyksi. Sitten kun kommentoi ni pitää oikein miettiä, että miten se oli. Esim Lumi-Marja oli aluksi vaan lumijotain. Taidan olla hätäinen ja jättää puolet lukematta. AM tais mullekin olla ensin joku Alusmami, mutta sitten profiilista luin pojan nimen ja hahmotin, että haaaah, sehän on ihan selkeästi allunäiti. Ollaanko Allusmamman kanssa samaa hurriheimoa? Näin epäilen. Hejssveis jättekiva ja bättre folk juuh! Eikö?

Itse: Olen jotenkin vähän alakuloinen. Auntie puskee sellasella vimmalla, että meinaa hukkua ihan tässä työtuolilla istuessa. Ykskaks KAIKKI ympärillä lisääntyy ja minäkin vastoin normioloani tirauttelin viikonloppuna pari itkua. Mä en tykkää tällaisesta olosta, mä haluan olla iloinen. Nyt sit taas kun on jo aloittanut esim lämmön mittailun ni en osaa lopettaa, mutta perkele jos se ei vieläkään ala nousemaan..... Ei se ainakaan mielialaa kohota. Välillä tulee sellanen syyllisyydentuntokin, kun ne neljä raskautta ovat alkaneet kohtalaisen hyvin ni nyt oon koko ajan aatellut, että varmaan kohta taas pukkaa. Ni sit tulee sellanen, että NYT joku kostaa kohta mulle ja ei tule IKINÄ mitään kun olen niin typerä ja itsevarma ja kehtaan ajatella, että juuuuh, tietty kohta pukkaa.

Näin siis pusketaan uuteen kiertoon, kuumemittari ojossa ja sotamielialalla.

TÄHÄN pinoon lisää plussa-aaltoja, KIITOS!!!

:heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:
 
Ymmärrän huolesi ja pelkosi Lumi-Marja. Todennäköisyys, että kaikki menee hyvin on varmasti kuitenkin paaaaljon suurempi kuin että taas menis jotain pieleen. Sitä vaan yrittää olla pessimistinen, ettei putoais niin korkeelta, jos jotain meneekin pieleen. Eikös vuodossa ruskea ole kuitenkin parempi kuin kirkas veri? Toivotaan, että eka ultra antaa sulle varmemman olon. Aiotko käydä varhaisraskauden ultrassa?
 
Heipparallaa!
Onnea kaikille plussanneille tasapuolisesti :flower: .

(.) Meidän Toivosta tuli virallisestikin Toivo. Siunaustilaisuus oli kaunis ja pappi puhui kauniisti myös meidän vanhemmille lapsille. Tuhkat on siroteltu ja enää muistolaatta pitäisi käydä ostamassa hautausmaalle.
Kävin tänään jälleen verikokeissa, otettiin 7 putkea verta. Ensi maanantaina kuulemme ensimmäisten kokeiden tuloksia sekä patologin vastauksia. Olen henkisesti varautunut siihen ettei syytä saada selville, mutta jos vastauksia saadaan olen erittäin tyytyväinen, oli syy mikä tahansa.
Lenkille pitäisi lähteä, että sais noita vatsamakkaroita hieman pienemmiksi...
 

Yhteistyössä