Hui hai, töissä taas. Johan voi alkaa päivittäinen palstaan paneutuminen. Toki toiveissa, että kohta taas olisi TÖITÄ, mutta tässä kuitenkin koneella, että tulee jutut luettua ja aina kerkiää jotain kirjottamaan.
Lumi-Marja; Voin kuvitella, että olo on tuskainen. Epävarmuus on se pahin, kun ei tiedä, ja pelkää. Ja niin se vaan on, että taitaa koko raskaus aina olla lievää pelkäämistä, se on jonkun muun käsissä se lopputulos. Minä toivon ja uskon, että tällä kertaa kaikki olisi hyvin, ja kaikki menisikin hyvin ihan sinne loppuun asti teillä. Iso *voimahali* sinulle.
Muille kollektiiviset onnetukset, pahoittelut yms. MAHTAVAN paljon plussia, todella hienoa. Kaikille onnea matkaan, ja takasin EI ole tulemista!!!
Noista nimimerkeistä mä olen huomannut, että usein tavallaan mä vaan "näen" tietyn kirjainyhdistelmän. Eli mä en aina noita lue, vaan siinä on kirjainkasa, jonka yhdistää tietyksi. Sitten kun kommentoi ni pitää oikein miettiä, että miten se oli. Esim Lumi-Marja oli aluksi vaan lumijotain. Taidan olla hätäinen ja jättää puolet lukematta. AM tais mullekin olla ensin joku Alusmami, mutta sitten profiilista luin pojan nimen ja hahmotin, että haaaah, sehän on ihan selkeästi allunäiti. Ollaanko Allusmamman kanssa samaa hurriheimoa? Näin epäilen. Hejssveis jättekiva ja bättre folk juuh! Eikö?
Itse: Olen jotenkin vähän alakuloinen. Auntie puskee sellasella vimmalla, että meinaa hukkua ihan tässä työtuolilla istuessa. Ykskaks KAIKKI ympärillä lisääntyy ja minäkin vastoin normioloani tirauttelin viikonloppuna pari itkua. Mä en tykkää tällaisesta olosta, mä haluan olla iloinen. Nyt sit taas kun on jo aloittanut esim lämmön mittailun ni en osaa lopettaa, mutta perkele jos se ei vieläkään ala nousemaan..... Ei se ainakaan mielialaa kohota. Välillä tulee sellanen syyllisyydentuntokin, kun ne neljä raskautta ovat alkaneet kohtalaisen hyvin ni nyt oon koko ajan aatellut, että varmaan kohta taas pukkaa. Ni sit tulee sellanen, että NYT joku kostaa kohta mulle ja ei tule IKINÄ mitään kun olen niin typerä ja itsevarma ja kehtaan ajatella, että juuuuh, tietty kohta pukkaa.
Näin siis pusketaan uuteen kiertoon, kuumemittari ojossa ja sotamielialalla.
TÄHÄN pinoon lisää plussa-aaltoja, KIITOS!!!
:heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: