KM jälkeen kuumeilevat

AAM
woodoo senkin rietasteleva autoilija :D onneks et aiheuttanut mitään kuumaa aaltoa vahvempaa ;) :p
niin ne muksut kasvaa vaan.. ja uutta tahtoo jatkoksi vain :) :heart:
PLUSSAONNEA KAIKILLE !!! ++++++++++++++++++++++ :whistle: :whistle:

Kiitti jokaiselle :hug:

woodoo, olen kai turtana jotenkin, mutta tuo sun menkkavuodatus sai mut hymyileen. Ei sillä, että jotenkin iloitsisin toisen vuodosta vaan siksi, kun mulla on nyt ihan sama fiilis ja nomaalisti menkat just tuota linjaa. Nyt vaan vähän lisää siihen kipua ja vuotoa, niin ja menetyksen suru-itku-kiukku-potku ahdistus päälle. Eipä tämä raskaus mikään helposti alkanut ollut, tavallaan oli tavallaan ei. Meillä on tuota raskautumisongelmaa siinä määrin, ettei meidän gynen mukaan pitäisi edes luomusti onnistua. Jotenkin tässä kaksi perättäistä onnistumista (hah, onnistumista ja onnistumista) ollut, seurauksena km, mutta kuitenkin. Miehen liikkuvuus 1% ja allekkin, sit vielä niistäkin vain puolen prosentin luokka ne, jotaka ovat terveitä. Et vähän tällaista venäläistä rulettia pelataan tässä asiassa. Mutta mutta...elämä yllättää ja välillä nakkelee paskaa niskaan puun takaa. Tuo sun kertomus poliisista :p kaiken tämän päivän tunnesekamelskan keskellä sai aikaan kunnon naurun, vaikka silmät vielä itki.

Meritähti Kauniisti kirjoitit. Niin, ei anneta enempää kuin jaksaa kantaa. Mulla taitaa ola liänä reki perässä vedettävänä, jotta kaikki mahtuu kyytiin, mutta vielä ei ole voimat lopussa, ei ainakaan kokonaan. Hartioille ei enempää mukaan mahdu, siksi reki perässä. Onneksi se taakka ajan kanssa kevenee....

Mies tuossa tuli ruokapaussille, yritti näytellä vahvaa, silmät punasena salaa niitä pyyhkien. Tämäpä heti kysyi, miten pitkään pitää odottaa, että voidaan yrittää uudestaan? Soitimpa uudelleen neuvolaan johon jokin aika sitten soittelin ja alle 7 viikon keskenmmeen takia ei lekuriin tarvi mennä tai pääse, ellei ole jotain todella kamalaa kipua. No, sieltä kerrotiin, että ei tarvi odotella mitään seuraavia menkkoja, vaikka kierron kannalta hyvä olisikin . Heti vaan yritystä kun pää antaa myöden ja siltä tuntuu.

Mieshän tästä vähän innostui, ryhti parani ja toivon pilkahdus levisi kasvoille. Heti alkoi puhua uusien ovistikkujen hankinnasta, soitosta gynelle hoitoja ajatellen, tällä kertaa yksityiselle suoraan, kuten tytönkin aikaan. Makso mitä makso, ajaa taksia sitten siitä edestä. Kerroin, että täällä tarttui hyvä nimi haavellee, Kultamurunen ja mies siitä, että siinä meillä tavoitetta ja haavetta, unelmoida pienestä Kultamurusesta.

Voi olla, että palaan piankin, kuka tietää. Tuota 35+ pinoa jään päivittämään, joten kokonaan en poi lähde, taukoa vain pidän, että päässä asiat palaa järjestykseen ja selkenee, mitä oikeastaan nyt elämältä haluaa.

Lumi-Marja

AAM
L-M näin mekin toivotaan että jaksat palata yhtä energisenä ja pirtsakkana kuin ennenkin ja plussan kera ;) :hug: :hug: .. meinaatko käydä kurkkauttamassa kohdun kuitenkin arvauskeskuksessa/äippäpolilla?

AM Oon tässä soitellu joka tahon, mutta kun viikkoja alle 7, niin mihinkään ei oteta. Ei edes TK:een, kun ei kerran mitään järisyttäviä kipuja ole. Vasta sitten otetaan päivystykseen, jos vuoto jatkunut yli kaks viikkoo ja HCG koholla. Muuten ei tehdä mitään. Yksityiselle pääsee jos vaan limiitti kortilla piisaa. Äippäpolille alle 7 viikolla vain lähetteellä. Eivät voi ottaa tarkistuksia noin vaan, kun muutenkin kiirettä. No, mennään näin. Kivut kurissa panadolilla, tunnustelen tosin välillä vaikutuksen loputtua, miltä kivut tuntuu, et tietäämissä mennään. Kyllä ainakin reippaasti vuotaa. Teen testin loppuviikosta ja jos nega niin taitaa olla kaikki ok. Nytkin oli jo melkein nega. Yksityiselle mennään tässä pikapuoliin. Loppuviikosta tai ens viikolla varaan aikaa, miten nyt tuo vuoto loppuu. Ja jos ei ala loppua niin sitä suuremmalla syyllä. Mut enempiä piruja seinille maalamatta uskon, että tämä tästä vielä iloksi muuttuu ennemmin tai myöhemmin.

:hug: Lumi-Marjalle....ja kovasti voimia.
Meillä mies on tuulimunan ja nyt tän viimesen km:n jälkeen yhtäkkiä meinannu lopettaa vauvan yrittämisen. Siitäki aina on joutunu keskusteleen, mutta kyllä se sit kuitenkin on yritykseen päätyny.
Kai niitten miestenkin jotenkin asia täytyy käsitellä, vaikkei sitä joudukkaan kokemaan.

AAM
toi meidänkin km oli jotenkin kova pala miehelle kun se ajatteli instant et simpoissa vika... |O joo ko en pysty sanomaan missä vika oli.. luuli oikeesti et hyppiminen hyppynarullakin ois aiheuttanut varmaan sen.
mut totuushan on toivottavasti se että luonto ei anna "heikon" raskauden jatkua.. tai ainakin mä haluan uskoa siihen.. ja niin olen hänellekin järkeillyt kun on sitä sadatellut että kun meni kesken. Kysyin sitten että oisitko ottanut mielummin esim monivammaisen lapsen vai sen että menee kesken aikasessa vaiheessa niin sano et km:n... :( kertoi myös että jos meille joskus olis tulossa vammainen lapsi niin hän haluaa abortin jos saa tietää odotusvaiheessa että on tilanne se. Siihen en osannut sanoa mitään.. :| toivottavasti ei ikinä tule eteen moista.

Onneks nuo miehet välillä kaipaa tuuppimista "oikeaan" suuntaan... ;) :heart:

SusSoo
Sussoon omaa napaa... taas... :D Alavatsaa kuumottaa hassusti. Ei mitään muuta :| Toisaalta mun rinnat kyllä kertoo myös että ehkä meillä on asukas matkassa :whistle: Yksi kaveri kysyi tänään naureskellen, että miksi sun rinnat näyttää normaalia isommilta :eek: No, syynähän tietenkin on se, että mä olen lihonnut
Ihmetystä aiheutti se, että miksi ylimääräistä ei ole kertynyt muualle. Mutta sanoin, että mun liikakilot tulee aina rintoihin. Olikohan maailman tyhmin selitys :ashamed: Ainakin näytti, että tuo selitys meni ihan kympillä läpi
Luultavasti pääsen testaamaan vasta perjantaina tai lauantaina, joten seuraillaan tilannetta edelleen. Tää on aika jännää!

Sussoo

AAM
Sussoo :LOL: :LOL: soot niin 3: Miss Boob...
perjantaita odotellessa... :whistle: :xmas:
tein huvikseni vielä Smakrketista ostetun pregent Pen rtestin.. ihan huviksi siis vaan :xmas: :xmas: silmät mullollaan tuijotin sitä kun viivat tuli näkyviin... maksoiko vissiin 2,70 :D 50% alennuksessa koska "pilaantumassa" 08/2008 siellä oli vielä yks jäljellä... heh..

Tinkatar ja Epskeps kohta jännät paikat..

voi itkun itkut lumi-marja! olen todella pahoillani puolestanne! koita jaksaa :hug:

olen kuin ilmapallo mahan kohdalta. tuttu töissä kysyi että oletko lihonnut kesän aikana vai saako onnitella!? olin ihan :eek: joko sen joku näkee... samoin kun tuhlasin päivällä vimpan testini, niin piti sitten käpytellä lähi apoteekkiin vielä 1 ostamaan. ja siellä kun ne ovat tiskin takana niin kyllä täti tuojotti mua ja mun mahaa kun testiä pyysin. selitin kyllä että tiedän sen tuloksen ja lisäksi ottaisin raskausajan vitamiineja :LOL: olen ihan pimiä :ashamed: no toisaalta tätä tulosta ollaan meillä niin kauan ootettu että onko siitä kauheasti haittaa jos muutaman euron sijoitan jotta saan tuijotella sitä maagista 2 viivaa...?!! kauhia pelko kuitenkin persiissä että kesken menee. sanoin jo miehelle että jos niin käy niin heitän hanskat tiskiin, johon mies totesi että hän ei heitä! :whistle: ajattelin huomenna soittaa tyksiin kun lupasivat tarkemman seurannan. tosin kun tekaylta katselin niin sydänäänet havaittavissa juuri sinä päivänä kun lentomme lähtee bulgariaan. joten ilmeisemmin ultra vasta reissumme jälkeen. ja soitan ehkä myös äippäneuvolaan jos saisi lähetteen labraan hcg:tä mittaamaan eiköhän sekin jo anna viitettä tulevasta? olettekos te muut elokuussa plussanneet jo toisella puolella? en ole edes uskaltanut käydä kurkkimassa siellä...

plussia lisää rakkaat kanssasisaret!!! :heart:

:wave:

Hei kaikki!

Saanko tunkeutua seuraanne?
Olen jonkin aikaa lueskellut pinoanne ja joskus keskenmeno puolella kirjoittanut.
Omasta keskenmenostani tuli heinäkuun lopulla kuluneeksi vuosi ja uutta hippiäistä ei ole mukaan saatu. Keskenmeno sattui rv 18+ ja raskaus oli reilun kahden vuoden toivomuksen tulos, harmi oli siis melkoinen( olisihan se muutenkin ollut tietysti ) ja varsinkin kun nyt alkaa olla vuosi yritystä takana ja ei edes haamujenhaamua ole vuoteen siunaantunut.

Perusongelmani onkin ovuloimattomuus ja siitä johtuen kierrot mitä tahtoo, keväällä söin muutaman kuurin Clomifenejä mutta sitten alkoi liikaa stressaamaan ja päätin pitää hieman kesälomaa. Ja nyt pähkäilenkin, että soitanko lääkäriin josta saisin lähetteen polille, näin on siis jo lääkärin kanssa puhuttu. Toisaalta opiskelujen kanssa on tulossa viimeinen talvi joten tekemistä löytyy ja ei ehkä olisi paras hetki voida pahoin, ensimmäinen näyttö meni hieman penkin alle toissa keväänä kun olin niin heikossa kunnossa.

Olen aika huono laskemaan kiertopäiviä, mutta nyt taitaa olla menossa jotain noin 22/??? edellinen (oletettu kierto oli 50) mutta vuoto oli lähinnä tuhrua ja kesti 10 päivää, joten en ole varma olisiko sittenkin ollut jotain välivuotoa? Sellaista mulla ei olisikaan aiemmin ollut.

Lumi-Marjalle pahoittelut täältäkin, olen nyt vuoden verran seuraillut hieman elämäsi mutkia ja mäkiä, rankkaa on ollut. Mutta toivo on niin ihmeellinen asia.

AAM

13.8.2008

HAAVEISSA ESIKOINEN

Liinakko..................TM 07/08
Humu82..................KM 07/08
Samary...................KM 10/07
dinaho...................KM 06/07
Emppu78...............KM 6/07, KU&TM 6/08
Matsalu.................KM 06/08..............................
Nanniina...............KM 07/08...............................KP
Lakta....................KM 05/08...............................KP
Minni-07................KM 11/07, TM 07/08..............KP
Meritähti...............KM 02/08...............................KP 3/30-40
Mötiäinen..............TM 09/07, KM 06/08...............KP 8/28
Emiliana................KM 04/08,05/08.....................KP 11/28-33
Snowball...............KM 04/08...............................KP 13/32
Betania.................KM 06/07...............................KP 15/27-28 (palstatauolla)
Julietta..................KM 09/07, 03/08....................KP 18/29
Kanella..................KM 05/08..............................KP 25/28
Tinkatar................RK10/2007, KM 05/2008........KP 26/28
Oxford...................KM 05/08...............................
Lymypiilo.................KM 07/08..............................KP 29/28
whisnefka.............KM 05/08...............................KP 62/26-29
[color]

HAAVEISSA TOINEN

Kristallienkeli..........Enkelivauva 02/07
Säde82...................KM 01/08
Mude-75.................KM 04/08
Allusmamma...........KM 04/08
pikkuvadelma.........KM 06/08
diddlina..................KM 07/08................................KP 4/28
Leinikki...................KM 12/04, 01/08, TM 06/08....KP 12/31
Marza1970.............KM 03/08................................KP 18/30-40
Epskeps 37v...........KM 12/06,03/07,10/07...........KP 27/27(palstatauolla)
Pesonen.................KM 07/08................................KP 30/30
Sonja74..................KM 07/07................................KP 35/26-29

[color]

HAAVEISSA KOLMAS

woodoo....................KM 12/07, 05/08
Muumiblues..............KM 05/08
mammaRoi...............KM 05/08
mymmyryy................KM 12/07, KM 04/08, KM 07/08
Happihyppy.............KM 02/08.......................................KP 22
Linneaborealis.........KM 2/08.........................................KP 17/28
Unicco......................KM 07/07.......................................KP 23/
SusSoo....................KM 02/05, 01/08, 05/08.................KP 34/30
[color]

HAAVEISSA NELJÄS

Berry76.....................KM/KU 10/07 (palstatauolla)
Iltsu-natsu............... KM 09/05,11/07, 02/08...............
Herkkupeppu............KM 06/08.....................................KP 4/30-31
[color]

HAAVEISSA VIIDES

Millukka...................KM 05/08.................................KP 6/35 *yk12
mother4..................TM,KM 6/08..............................KP 17/ *yk2

HAAVEISSA KUUDES

Lumi-Marja.....enkelityttö-92, KM4/98, KM5/99 rv 15+5 tyttö, KM11/04, RK2/08 15+5 poika, KM7/08, KM 8/08.......KP ?/28-30
[color]

[color]

Taustalla:
Dada
ElinaMaria
[color]

PLUSSANNEET: :heart: :heart: :heart:

Aubrieta.......................03/08
Pamu k ..................
Millimenninkäinen..........04/08
Miina-............................04/08
Aili ................................04/08
Nti Kesäheinä................04/08
Surusydän.....................04/08
Ansku07........................04/08
Katherine......................04/08
Toive81.........................04/08
Frizzante......................05/08
Tuulenpuuska...............05/08
Pompo79......................05/08
Tuizu............................05/09
Fleur05........................05/08
Luminia........................05/08
Helmitaustailija.............05/08
Orchidx2.......................05/08
Minni-07.........................05/08
Daizz..............................05/08
Muumiska.....................06/08
Fey...............................06/08
Kvart över....................06/08
Jonniina.......................06/08
Rimpuli.........................06/08
Kärppänä heinälatoon 06/08
Mae.............................06/08
Leidi............................06/08
Pink1...........................06/08
Kaa.............................07/08
Myymä........................07/08
Riine............................07/08
Tauski82......................07/08
Lakta...........................07/08
Danjuska.....................07/08
Rouva Pikkumyy...........07/08
Kesis............................07/08
Mimuli...........................07/08
Allusmamma.................08/08
Miracle..........................08/08
Inkaliina83....................08/08
Superheppuli.................08/08
Oxford...........................08/08
JJ-t.................................08/08
iltsu-natsu.....................08/08

Kiitokset Allusmamma =)

Mutta taisin unohtaa jotain olennaista kertoa, meille toivotaan siis kolmatta ja km oli siis 7/07.
Ja kiertopäivätkin laskin teidän iloksi ja niitä on tänään tiistaina 20, vähän heitti arvio.
Ja pahoittelen edellistä epätarkkaa viestiä.

Hyvää yötä ja huomenta kaikille, nyt nukkumaan!

Unicco

Uniccolle tsemppihalitus ja tervetuloa pinoon. Täällä on niin mahtavan suuret plussapuhurit päällä, että tässä pinossa, jos jossain se tulee!!!

Ja meillähän onkin ihan ikioma palstatohtori paikalla. Vaihdetaanko kasan nimeksi "Kysy Kanellalta" ja aletaan listaamaan kremppoja. Eikö se ole tohtorien vakio-onkelma, että kaikenmaailman puoltutut listailee pikkuvarvasoireitaan ilmaisen diagnoosin toivossa.

Tossa lomalla ollessani ja altaan reunalla lojuessani tutustuin taas pitkästä aikaan korkeakylttyrelliseen kirjallisuuteen. Taisi olla jotain Harlekiineja yms sivistyskirjoja. Ni yhdessä oli yksi naispolo, sellainen neitseellinen ja viaton, ja sitten sellainen casanovatyyppinen karkean miehekäs auervaara. Ni joo, nehän sitten huomasivat outoa kemiaa, miehen silmät tummuivat kiihkosta yms. Ja ajatelkaa, kun ne sitten pääsivät tähän rakkauden kliimaksiin, ni se oli niiiiiiin herkkää, naispolo itkeä vollotti onnesta joka kerta, kun se oli niiiiiin hienoa ja miehen sykkeessä naisen päässä yhdellä kerralla vaan paukkui viidakkorummut, VIIDAKKORUMMUT. Ni siis tällästähän meilläkin kaikilla on aina eikö? Itketään valtoimenaan seksin jälkeen ja päässä pauhaa viidakkorummut? Ni Tohtori Kanella; mitä meidän pitää tehdä tossa kierron puolessavälissä kun kyynelkanavien ehtymätön virta altistaa meidät nestehukalle, ja ne viidakkorummut soi 24/7 päänupissa? Ei ole helppoa tällainen elämä ei. Ja minä vielä kuukautishöyryissäni yritän kaapata poliisisetiä "ajelulle" koska viidakkorupmpujen kaipuu on niin kova? Tohtori Kanella varmaan meille kaikille nyt hetioitis iskee lähimpään apteekkiin puhelinreseptillä kunnon annokset rauhottavia ja jotain nesteytyslääkkeitä? Että selvitään näistä kierroista.

Onpas helpottavaa, kun saa apua heti palstalta.

Tällanen pohdinta tällä kertaa.

:heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:

Allusmamma :attn: tää hullu ilmoittautuu takas listalle :hug: Mies ei anna periks ja ei se munkaan luontoon oikein sovi, joten mitä hiivattia sitä pitkittään. Kun kerran jotain tahtoo niin sitä tahtoo, puskee läpi tuskan ja aloittaa alusta. Neuloin mä kolmannella yhtä lapastakin hemmetti koko talve ja sain valmiiks ennen kevätjuhlaa, nykyisin teen lapaset päivässä, joten sitkeys palkittiin siinäkin. Eiköhän tämäkin asia joskus loppuun asti mene. Joten, tässä se rivi päivitettynä:

Lumi-Marja.....enkelityttö-92, KM4/98, KM5/99 rv 15+5 tyttö, KM11/04, RK2/08 15+5 poika, KM7/08, KM 8/08 .........KP ?/28-30

woodoo :LOL: sä olet kyllä aurinko sateisellakin säällä :LOL: ei voi kun nauraa kippurassa sunteksteille. Ehkä mun mielentila on vileä vähän altis kaikille reaktioille, mutta olen lukenu tuon sun vipan pätkän pariin kolmeen kertaan ja repeilen täällä ittekseni. Ankean harmaa aamupäivä sai kyllä väriä, kiitos sinulle piristysruiskeesta :D

Unicco, tervetuloa joukkoon, minäkin riville itteni palautan, mutta muuten en pois ollutkaan.

Oma olo on jotenkin typerän hyvä. Kaiken järjen mukaan pitäis olla paha olo, mutta kun vaan tuntuu ihan tavalliselta. Itkut itkettiin ja asiat puhuttiin halki. Kuumeilu jatkuu, kunhan tästä kroppa tulee kuntoon. Onhan tietty tuolla sisällä sellainen tyhjä kalvava tunne, mutta jotenkin vain rauhallinen olo. ehkä tilannetta auttaa se, kun lapset eivät tienneet, niin arkea pyöritetään samalla painolla kuin ennenkin. Kahden sit jutellaan mitä jutellaan.

Nyt pitää vähän siivoilla, muuten saa tuulikaapissa alkaa hiekkakakkuja tekeen.

Moikka ja plussatuulia kaikille, Lumi-Marja

AAM
:LOL: woodoo sä olet hillitön.. :LOL: :LOL: *kuset melkein housussa*

L-M tietysti me otamme sinut mukaan takaisin, ei puhettakaan että olisit ulkona :) :hug: PLussaonnea vaan ja perkele periksi ei anneta... :attn: :attn: :kieh:
hyvä että järkeilitte yhdessä asian halki ja poikki ja pinoon.. suru voikin iskeä myöhemmin sitten mutta sitten iskee :| :hug:
nyt iloitaan tulevasta ja aika kultaa muistot.

Yhteistyössä