Voih, näinkö siinä taas kävi LM. Surullista. Totuus aina kuitenkin tässä kohtaa on se, että luonto hoitaa sellaiset, jotka eivät pärjäisi. Sinulla on raskautuminen tullut aika helposti vissiinkin? Annat nyt taas surulle aikaa ja sitten uudella sotamielialalla uusiin yrityksiin. Erään ystäväni kanssa juttelin juuri tällaisesta tuhrusta yms alkuraskaudessa. Siinä loppujen lopuksi todettiin, että aika voimaton siinä on ihmisenä, alussa jos se on ulos tullakseen se tulee. Ei auta mikään. Tavallaan toisaalta helpottava ajatus, että ei voi kamppailla tai panna vastaan, eikä jännätä onko kunnossa vai ei. Se joko on tai ei, ja se joko menee kesken tai ei. Mikä ei siis ketään lohduta, kunhan pohdin inhorealistiseen tyyliini. Halituksia Lumi-Marjalle.
Omaa napaa ja vuotoanalyysiä: Menkoissa lienee nyt kp 2, ja aaaaaah, niin onnellisena heräsin yöllä sänky lainehtien ja pahaolo velloen. Aivan järkyttävät kivut taas ja hetken halailin arabiaa tuskissani. Ja ykskaks tuli mieleen, että perskuta, eipä mulla noissa aikasemmissa menkoissa viimeisimmän km:n jälkeen olekaan juuri kipuja ollut. Tavallaan itseasiassa siinä kipujen kourissa lähes yrjöä vääntäessä tuli sellanen ahaaaaa-oivallus, että NYT on ainakin "normaalit" menkat. Tällaiset mun menkat ovat luomuna aina olleet, ellei vedä kipulääkettä niin, että nuppi sekottuu oikein kunnolla. Siis perseestä tää olotila, mutta toisaalta, oisinko NYT palautunut edes jollain tasolla, kun mennään tavallisen kaavan mukaan? Toive kuumemittarin näyttämistä muutoksista keskikierrossa kasvaa...
Muilta osin paluu arkeen on todellisuutta, tänään alkoi koulu ja tuo minun tillunlillunkuopusvauvani meni ekalle. Ja niin reippaana, ilmotti jo kotona, että sinä Äiti ET saata minua sisälle asti, minä löydän kyllä itse. Siinä sitten koululta poisajaessani olin niin ajatuksissani ja haikeana, että melkein ajoin punaista päin. Kamala äkkijarrutus pukkas ku meni keltaseksi. Hienosti suoraan poliisin nenän eteen renkaat ulvoen pysähdyin.. Ottivat sitten puhutteluun, että minnes rouvalla noin kiire ja onkos tullu naukkaitlua jotain. Siinä sitten punastelleen sönkötin, että juuh kun tuo ekaluokkalainen jäi tonne. Oli ihan söpö poliisisetä, hymyili niin kauniisti ja sanoi sitten, että sellaista sattuu ja turvallista matkaa ja terveisiä koululaiselle. Ja minä siinä että voi söpöläinen, hyppää univormusi kanssa kyytiini ja ajetaan auringonlaskuun. No ehkei ihan, mutta se oli nuori ja söpö ja kovin mukava.
Ja olikohan tässä pinossa :heart: plussauutisia:heart: ? Jos oli niin ONNEA miljoonasti kaikille. Tämä kesä taitaa olla taianomainen plussa-aika!!! Mä just päätin, että ajat jatkuu niin, että me muutkin kohta plussataan!!
:xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas: