KM jälkeen kuumeilevat

AAM
meritähti :hug: negasta ensin ois kyllä kiva sutkin saada tuohon elokuun plussauslistaan, KUTEN KAIK MUUTKIN TÄÄLLÄ :kieh:...
kyllähän sen kierron nyt puolessa vuodessa luulis asettuvan suht omiin uomiinsa... :/ jotkut niitä teroja(ko) syö tasoittaakseen kiertoa mutta se muistaakseni estää ovulaation tai häikkää sitä? korjatkaa jos olen väärässä enemmän asiaa tuntevat !

Tunneksä oviksen tulon tai oletko koklannut niitä ovistikkuja käytellä, on meinaan aika simppeli juttu loppupeleissä.. toisaalta kaikki ei ovuloi joka kk (obviously me ainakin ) joten mullakin vasta nyt onnistui saada (3 kk jlkn km:stä ) tikkuihin kaksi tasaväristä viivaa :)

vastaukseni kyssäriisi ois ettätestaa tikuilla ja jos ei onnaa löytää ovista niin sit lekurille aikaa jos ei oo asettunut kierto vuodenvaihteeseen mennessä...
:hug:
*muoks*
muokkaan varmaan kuudennen kerran kahden minuutin sisälle :D
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1114994
tossa ne juttelee niistä teroluteista enempi käy kurkistamassa.. :)

Hui kun kuulostaa pitkältä tuo vuoden vaihteeseen mennessä... kääk. :/

Kaippa sitä vois koittaa tikuttaa ovista, niin tietäis ainakin onko sitä edes...
Toisaalta haluaisin pitää pari kuukautta taukoa koko yrittämisestä, mutta haluais kyllä jotain selvyyttä saada näihin venyviin kiertoihinkin...

Pantava mietintämyssyyn...

-Meritähti-

AAM
Meritähti mua älä kuuntele tuon vuodenvaihteen suhteen.. on siis vain mun omaa pohdintaa että siinä vaiheessa menisin itse viimeistään :) .. jos ihmeessä tuntuu niin sit meette heti ja käytte tiedustelemassa mitä voisi kierron suhteen tehdä kun vauvahaaveita on :heart: !
noi tikuthan on ainakin tuolla mammaksi.fi :ssä paketeissa kun ostaa niin tukkuhinnaltaan suht edukkaita.. mä olen sieltä ja kotitesti.fi : stä omat settini ostanut... kotitestiä jotenkin suosin silti :D

Hei te viisaammat kanssasisaret :D
Jos joku viitsisi kertoa, Miten tuo touhu ovistikkujen kanssa käytännössä toimii?

Itse vielä ekoja monekkoja ku:n jälkeen odotellessa, mutta mukava olisi tietää valmiiksi keinoja ensi kiertoon, joilla varmistaa ovuloiko ylipäätään :)

Ajattelin tulla tänne vaihtaan kuulumisia...sain km:n kesäkuun alussa viikolla 7+6.
Neljä lasta löytyy ennestään ja yks tuulimunaraskaus.
Nyt olis toinen yrityskerta km:n jälkeen ja tikutuksesta huolimatta ovista en bongannut tai sitte tuli hirmu aikasin.
Kp9 aloitin tikutuksen ja haamuviivoja sain eiliseen asti nyt kp13. Että nyt vain ootellaan pari viikkoa =)

mother4 pahoittelut tänne "joutumisesta", tervetuloa kuitenkin! :hug:

voi [/b]allusmamma kun olen kade sun viivoista!!!! tahtoo myös!!!

(.) ei mitään uutta! testaan aamulla.. koitan keretä tulla kertomaan myös teille tuloksen, mutta olen menossa aamulla töihin, joten nähtäväksi jää kerkiänkö...

:wave:

AAM
Iltsu kyllä noita viivoja kuule ovis - sekä raskaustesteihin odoteltiinkin.... =) :xmas: voikun sinäkin plussaisit... ja muutkin :) :heart:
Dada ovista on hyvä aloittaa kierrosta riippuen siinä 9-10 kohdilla ja siitä sitten 4-5 päivää etiäpäin tikuttaa. mulla ohje sanoi klo 10-20 välillä ettei aamulirkistä. Mulla tuli näkyviin tosiaan 14 aikoihin päivällä... :/ parhaat lukemat.
mother4 :hug: pahoillani menetyksestänne :( kannattaa sinne 15 kp:n kohdalle tikuuttaa ainakin...

Lääkäri antoi sitten sellaset lääkkeet, ettei niitä saa käyttää raskauden ensimmäisellä kolmanneksella :headwall:. Enhän minä tiedä, jos mulla vaikka oliskin menossa tuo ensimmäinen kolmannes. Vai lasketaanko sitä vielä, jos olis vasta hedelmöittyny? Mahdollinen kiinnittyminen tapahtuis näinä päivinä ja lääkekuuri kestää viikon, eli seuraaviin menkkoihin asti. En nyt sitten voinut soittaa lääkärille ja kysyä, sillä on viikonloppu. En aloittanut kuuria vielä. Pitäisiköhän mun vaan lykätä sitä siihen asti, että menkat alkaa? Eihän sekään ole tietty kiva, jos siellä tulehdus muhii. Taidanpa yrittää muistaa soittaa maanantaina lääkärille ja kysyä asiaa. Tänään on ollu pientä menkkamaista kipua. Sehän voi johtua tulehduksestakin.

Meritähti: Mulla oli ainakin kroppa ja hormoonit sekasin yli 4 kk kaavinnasta. Sinuna yrittäisin bongata sitä ovista, niin on sitten jotain kertoa siellä lääkärissä. Se on kuitenkin tärkeä tieto. Mulla muuten keho palas normaaliin, kun rupesin tikutteleen ovista :D Itsekin mietin silloin lääkärille menoa ja sen takia aloin tikutteleen. Ei sitten tarvinnutkaan soittaa sitä lääkäriaikaa, kun kierto rupeskin pelaamaan. Toivotaan, että sullakin alkaa!

t. Happihyppy kp 18, dpo 5

Ihanan paljon plussia tullut tänne mun loman aikana. Oikein paljon onnea kaikille plussanneille!!! Lumi-Marjalla varsinkin on ollut jännät paikat, toivottavasti tästä eteenpäin sujuu 'oppikirjan mukaan' ilman ylimääräisiä sydämentykytyksiä.

Mulla tuli loman aikana ekat menkat km:n jälkeen, Terojen avulla ja tosi niukkoina. Oviksen sain tikutettua eka kertaa elämässäni, ja se myös hyödynnettiin. Nyt kp21/28, saa nähdä miten ämmän käy.

AAM
Kanella kp:t päivitetty :)
Mulmul tsemppiä ja käy morjenstamassa miten elämä paiskoo :) :hug:
happihyppy uh sulla onki siinä päätöstä... emmä tiiä herkin testi vetäs mulle haamun dpo 9-10 :llä joten ehkä sen neljä-viisi päivää oottelisin ja sit testaisin ja jos ei mtn ihan kirkas nega niin sit ab:t päälle... koska en varmasti antaisi ittelleni anteeksi jos siellä pieni "yritys"yrittäisi kiinnittyä ja sit tulee jotai pahaa vastaan... =/ paha päätös :hug:
mutta menkat tulee jatkossakin toisaalta ja toosahan on hyvä saada kuntoon jatkoa varten.. eikä olut itään muita lääkkeitä jotka tehoais mitkä ei ois vaarallisia ekal kolkil ?

AAM

10.8.2008

HAAVEISSA ESIKOINEN

Liinakko..................TM 07/08
Lymypiilo.................KM 07/08
Humu82..................KM 07/08
Samary...................KM 10/07
dinaho...................KM 06/07
Emppu78...............KM 6/07, KU&TM 6/08
Matsalu.................KM 06/08..............................
Nanniina...............KM 07/08...............................KP
Lakta....................KM 05/08...............................KP
Minni-07................KM 11/07, TM 07/08..............KP
Emiliana................KM 04/08,05/08.....................KP 8/28-33
Snowball...............KM 04/08...............................KP 10/32
Betania.................KM 06/07...............................KP 12/27-28 (palstatauolla)
Julietta..................KM 09/07, 03/08....................KP 15/29
Kanella..................KM 05/08..............................KP 22/28
Tinkatar................RK10/2007, KM 05/2008........KP 23/28
Oxford...................KM 05/08...............................KP 32/28
Mötiäinen..............TM 09/07, KM 06/08...............KP 33/
Meritähti...............KM 02/08...............................KP 37/30-40
whisnefka.............KM 05/08...............................KP 59/26-29
[color]

HAAVEISSA TOINEN

Kristallienkeli..........Enkelivauva 02/07
Säde82...................KM 01/08
Mude-75.................KM 04/08
Allusmamma...........KM 04/08
pikkuvadelma.........KM 06/08
diddlina..................KM 07/08................................KP 1/28
Leinikki...................KM 12/04, 01/08, TM 06/08....KP 9/31
Marza1970.............KM 03/08................................KP 15/30-40
Epskeps 37v...........KM 12/06,03/07,10/07...........KP 24/27(palstatauolla)
Pesonen.................KM 07/08................................KP 27/
Sonja74..................KM 07/07................................KP 32/26-29

[color]

HAAVEISSA KOLMAS

woodoo....................KM 12/07, 05/08
Muumiblues..............KM 05/08
mammaRoi...............KM 05/08
mymmyryy................KM 12/07, KM 04/08, KM 07/08
Happihyppy.............KM 02/08.......................................KP 18
Linneaborealis.........KM 2/08.........................................KP 14/28
SusSoo....................KM 02/05, 01/08, 05/08.................KP 31/30
[color]

HAAVEISSA NELJÄS

Berry76.....................KM/KU 10/07 (palstatauolla)
Iltsu-natsu............... KM 09/05,11/07, 02/08...............KP
Herkkupeppu............KM 06/08.....................................KP
[color]

HAAVEISSA VIIDES

Millukka...................KM 05/08.................................KP 3/35 *yk12
mother4..................TM,KM 6/08..............................KP 14/ *yk2

HAAVEISSA KUUDES

[color]

[color]

Taustalla:
Dada
ElinaMaria.............RK 01/08, KM 04/08............... (taukosella)

[color]

PLUSSANNEET: :heart: :heart: :heart:

Aubrieta.......................03/08
Pamu k ..................
Millimenninkäinen..........04/08
Miina-............................04/08
Aili ................................04/08
Nti Kesäheinä................04/08
Surusydän.....................04/08
Ansku07........................04/08
Katherine......................04/08
Toive81.........................04/08
Frizzante......................05/08
Tuulenpuuska...............05/08
Pompo79......................05/08
Tuizu............................05/09
Fleur05........................05/08
Luminia........................05/08
Helmitaustailija.............05/08
Orchidx2.......................05/08
Minni-07.........................05/08
Daizz..............................05/08
Muumiska.....................06/08
Fey...............................06/08
Kvart över....................06/08
Jonniina.......................06/08
Rimpuli.........................06/08
Kärppänä heinälatoon 06/08
Mae.............................06/08
Leidi............................06/08
Pink1...........................06/08
Kaa.............................07/08
Myymä........................07/08
Riine............................07/08
Tauski82......................07/08
Lakta...........................07/08
Danjuska.....................07/08
Rouva Pikkumyy...........07/08
Kesis............................07/08
Mimuli...........................07/08
Allusmamma.................08/08
Miracle..........................08/08
Inkaliina83....................08/08
Oxford...........................08/08
Lumi-Marja....................08/08
JJ-t.................................08/08

huomenta kanssasisaret!

se oli plussa !!! mieskin näki sen silmät tokkurassa kun kesken unien menin kyselemään että näetkö vai olenko luulotautinen... :LOL: ja näki!

kiitos tsemityksestä allusmamma!

no niin hetken leijailtuani palaan maan pinnalle ja jalat tukevasti maahan, katsotaan rauhassa kuinka käy!

nyt töihin :wave:

Paljon, paljon onnea plussista Lumi-Marja, iltsu-natsu ja Oxford :flower: :flower: :flower: :heart: Ja rutkasti vauvojen erikeeperiä vaaveille mukaan :)

Suuren suuri pahoittelu kaikille keskenmenon kokeneille :hug: Mukavaan joukkoon olette kuitenkin löytäneet :heart:

Uudesta yrittämisestä km:n jälkeen oli täällä ollut puhetta, mäkin olen jäänyt siihen käsitykseen, että niiden menkkojen odottaminen ennen uutta yritystä riippuisi siitä, että onko keskenmeno tapahtunut miten varhain ja spontaanisti vai ei... Ekan keskenmenon jälkeen (spontaani 7+) mulle ei sanottu mitään menkkojen odottelusta, tokalla kerralla (todettiin keskeytynyt km 11+5, sikiö oli kuollut pari viikkoa aiemmin) taas synnärin lääkäri sanoi, ettei tarvitse odotella. Hän sanoi, että aiemmin on suositeltu yksien menkkojen odottamista sen vuoksi, että uusi laskettu aika on helpompi määrittää jos tulee heti raskaaksi, mutta että nykyään se voidaan kuitenkin ultralla niin helposti määrittää, ettei tarvitse odotella. Kävin samaisen keskenmenon jälkeen yksityisellä "jälkitarkastuksessa", kyseessä oli keskenmenoihin erikoistunut lääkäri, ja hän puolestaan suositteli yksien kuukautisten odottamista. Asiaan vaikutti varmasti sekin, että kohdussa näkyi pieni hematoma, jonka lääkäri arveli tulevan pois seuraavien kuukautisten mukana. Yhdet kuukautiset tosiaan odotettiin ja seuraavia ei tullutkaan :heart:

pikkuvadelma kyseli ovulaatiosta, mulla on ovulaatio ollut esikoisen syntymän jälkeen aikaisintaan kp 17 tai 18, eli mun vinkkelistä on ihan normaalia että ovistuntemuksia esiintyy vasta tuolloin. :)

Kesis ja huvikumpu 5+2 (pysy kyydissä pienokainen!) :heart:

huomenia!

Iltsu-natsu: Onnea pljon ja tarroja matkaan! :flower: :D

Meritähti:Mulla todettiin sikiön kuolleen vuosi sitten elokuussa. heti sen viikon la (tais olla sitten jos yyskuun alkua..) jouduin osastolle lääkkeelliseen tyhjennykseen ja sen jälkeen kierto ei tainnut olla kun parissa kierrossa sama.. heitteli 25-34.
ovista koitin joissain kierroissa etsiä, mut en löytäny. Ostin sitten luontaistuote kaupasta kiertoa tasoittavia tippoja ja söin niitä sen kierron loppuun ja uudesta kierrosta heti plussasin =) uskon vahvasti että ne tipat autto koska oletetun oviksen aikoihin limat oli jotain ennen näkemätöntä :x (sori) vaikken hirveesti oo ovista seuraillutkaan kun en ole päässyt kärryille siitä.. mut siitä ei voinut erehtyä. Rttä oisko mulla ollut joku hormoni tasapaino vähän vinksallaan tai jotain..

Allusmamma:
Minun nimen voi poistaa tuolta kp listalta kun seuraavan kerran päivittelet :wave:

Mitä Epsulle kuuluu??

Mukavaa sunnuntaita!

AAM
iltsu !!IHANAA ei ole todellista !!!! :heart: :flower: :hug: Kylläpä tästä nyt tulee todellinen megaplussakuu ++++++++ :whistle: :whistle: vielä muillekin jotka lähestyvät kierronloppupäiviä... !!
Täältä saa todellakin parempaa plussaa kuin Keskolta :D :LOL: hohohooo olenpas hauska !!!
Jos kuvan ehdit ottaa siinä ekstaasissa niin niitähän on kiva katsella ;)

Mulle sais sitten laittaa kp1/28. Just tasan neljä viikkoa km:stä ekat menkat...

Kesikselle kiitos omien kokemusten kertomisesta. Noin minäkin sen uuden yrittämisen ajattelen... Ja nyt juuri tuntuu siltä, että haluan aloittaa yrityksen heti...

AAM
:hug: ... :) diddlina sinullekin kyllä tulee plussa jossain vaiheessa :) varmasti on hyvä antaa kohdulle aikaa rauhoittua km:stä.. niin ne lääkärit muakin lohdutti kun kysyin että saako heti aloittaa yritys.. ne sanoi että voi onnistua heti tai sitten mennä parit kierros :hug:
ei muuta kun ovista bongailemaan :)

Kiitos tsempityksestä ja mukavaa lukea muidenkin plussauutisia!

Testasin vielä lauantaiaamuna Clearbluella vahvan plussan :heart: SILTI on vaikea uskoa, sillä oireita ei kovinkaan paljoa ole: rinnoista huomaa ja mahassa elohiirtä, paineen tunnetta sekä - kuten viimeksikin - ajoittaista jomotusta oikealla puolella. Ja maha on jo nyt pallo....Aargh! Tämän piti pysyä salassa niin pitkään kuin mahdollista. Mutta ei siis minkäänlaista pahoinvointia tai väsymystä...strange.
:/

En siirry vielä odottajiin, vaan testaan vielä ens viikolla muutamaan kertaan. Heh, olen kyllä mahdoton varmistelija :LOL:

SusSoo
Iltsu-natsu
onnea plussasta! Ihanaa!!!

Diddlina :wave: nyt tekin sitten pääsette työn touhuun ;)

Omaa napaa... Ei tätiä näy. Nyt kuulkaas laittakaa isovarpaanneki pystyyn että plussa tulis
Eilen illalla oli vatsa kipeä ja olin varma että nyt se perhana saapuu, mutta ei onneksi. Ihan hyviä oireita multa taas löytyy: lieviä flunssanoireita, lämmöt 37.2 ja haistan taas kaikkia ihan ihme hajuja joita mies ei haista. Vaikka kuinka vannotin tuosta testaamisesta, niin aion tänään käydä ostamassa testin
Mun kyllä kannattais testata vasta joskus kp35. Mutta luultavasti testaan jo huomenna kp32, jos aamulla vaan muistan. Pelottaa kyllä, että nega tulee kun nyt elokuussa tuo täti on jättänyt jo niin monen osoitteen väliin tässä pinossa...

-Sussoo-

Laskeskelin noita plussatilastoja ja tähän kuuhun mahtuis vielä pari plussaa lisää. Oxford oli siellä muuten kahdesti. Plussia on tälle kuulle kai nyt 7 ja keskiarvo on ollut 9. Eli pidetään Sussoolle peukkuja. Pari vielä mahtuis plussajunaan. Tosin kuukausi on vasta puolessa välissä, joten onkohan tässä junassa lisävaunu? Kesän valoisuushan lisää tutkimusten mukaan hedelmällisyyttä...

t. Happihyppy kp 19

SusSoo
Happihyppy :D Kivoja nimiä olet kyllä keksinyt palstalaisille! B)

Huomioikaa, että huhtikuussa ja toukokuussa oli meitä plussanneita paljon enemmän kuin tuossa listassa näkyy. Meidät valitettavasti tähän pinoon takaisin palanneet on poistettu tuolta plussanneista. Eli kyllä meitä plussaa nyt elokuussa ihan mahdoton määrä ja kukaan ei tänne enää palaa! :kieh: Mulla alkaa varmaan päässä vähitellen viirata näiden "oireiden" kanssa. Äsken piti käydä oksella. Söin kyllä ison jäätelötuutin sitä ennen, että siitä se kyllä taisi johtua. Mies kyllä tuuletti, että nyt alkaa näyttää hyvältä nuo oireet kun siellä vessassa yskin.

-Sussoo-

kiitos!!! pysyn kuitenkin täällä vielä ja testaan uudelleen joku päivä. jos se testi olikin viallinen?!? töistä tullessa kaivoin sen vielä roskien joukosta ( hullua touhua.. ) ja kyllä siinä yhä 2 viivaa komeilee :D

sussoo kaikki ulokkeet pystyssä :saint: itsekkin laatoitin aamulla kahvilan vessaa... :$

:wave:

Yhteistyössä