KM jälkeen kuumeilevat

Voi kun surullisia uutisia täällä!! Lumimarjalle suuret lohtuhalaukset! Mulla tuli kyyneleet silmiin kun luin sun viestejä. Mutta musta on ihanaa että te ette vielä luovuta. Haluan vaan uskoa että kaikki aina päättyisi hyvin. Tsemppauksia täältä oikein rutkasti!!

Mä oon ihan pihalla kaikista teidän jutuista kun me ollaan nettipimennossa syyskuun alkuun asti. Potuttaa aina käydä anoppilassa netissä ja nytkin näpyttelen kaverin koneella.
Mutta olen täällä hengessä mukana ja olette mielessäni aina. =)

Terveisin Leinikki joka odottaa ovista saapuvaksi viikonloppuun mennessä
B)
 
Voi kun surullisia uutisia täällä!! Lumimarjalle suuret lohtuhalaukset! Mulla tuli kyyneleet silmiin kun luin sun viestejä. Mutta musta on ihanaa että te ette vielä luovuta. Haluan vaan uskoa että kaikki aina päättyisi hyvin. Tsemppauksia täältä oikein rutkasti!!

Mä oon ihan pihalla kaikista teidän jutuista kun me ollaan nettipimennossa syyskuun alkuun asti. Potuttaa aina käydä anoppilassa netissä ja nytkin näpyttelen kaverin koneella.
Mutta olen täällä hengessä mukana ja olette mielessäni aina. =)

Terveisin Leinikki joka odottaa ovista saapuvaksi viikonloppuun mennessä
B)
 
Sain kuulla, että exälle on tulossa toinen vauva. Jos nyt itse plussaisin, niin olis lasketut ajat aika lähekkäin. Voin kuvitella meidät kaikki yhdessä synnytysvalmennukseen :LOL: . Asutaan nimittäin samalla paikkakunnalla. Vaikka ehkä ne ei enää toisen kanssa valmennukseen tule... Mullakin oireet katos, vaikka nyt taas tuntuu että rinnat on vähän kipeet. Aamulla ei olleet ollenkaan ja olin niiiiiiin pettynyt. En ole edes aivastellut. Toivo alkaa taas hiipumaan, vaikka pidän siitä vielä vähän kiinni - sinne menkkoihin asti.

Täytyy tunnustaa, että vaikkei mulla viidakkorummut soikaan, niin silloin tällöin olen itkenyt rakastelun päätteeksi :) . Jotenkin sitä on välillä vaan niin herkällä päällä ja onnellinen.

t. Happihyppelijä, kp 22
 
Miks ihmeessä mun viesti tuli kaks kertaa, vaikka painoin takuulla vastaa namiskaa vain kerran? Niin noista oireista vielä, että eilen oli muka pikkasen rinnat kipeet ja olin jo aika innoissani mutta plääh. Onhan tässä vielä viikko aikaa kehitellä vaikka mitä oireita :LOL:

Nyt lähen käyttään poikaa kitaratunneilla. Saa taas soittaa mulle äitienpäivänä ja synttäripäivänä serenadin =)
 
Nyt siis menee hermot, mä oon 2 kertaa kirjoittanut pitkät sepustukset ja ne on hävinnyt kummallakin kerralla bittiavaruuteen...
Viimeinen yritys:
unicco tervetuloa :flower: .
Woodoo ei voi muuta kun :LOL: . Mä oon kanssa lomalla lukenut noita korkekulttuurikirjoja... Ne on kyllä mahtavia. Orgasmitkin on isoja, niitä tulee monta peräkkäin ja lopuksi kunnon superhyperräjähdys tapahtuu yht'aikaa. Ja seurauksena on 9kk päästä rakkaudenhedelmä...
Lumi-Marja :hug: :hug: :hug: . Mä oon niin pahoillani sun puolesta! Mutta parempi, että tuli nyt eikä sitten viikolla 15+ nimim. kokemusta kummastakin... Periksi ei saa antaa! Kyllä me (siis te ja me) vielä tästä noustaan ja pienet tuhisijat saadaan vaikka se olisi mun viimeinen teko (en siis kyllä teidän makkariin ajatellut ängetä, mutta you know :D ) Te aloitatte sen yrittämisen heti oviksen kohdilla ja me sitten, kun saadaan lupa (mutta olen kuullut, että "vahinkoja" sattuu, mutta mitään ei sitten siinä kohdilla myönnetä :saint: :whistle: ). Kyllä se tästä :hug: .

(.) Kävin tossa yksi ilta viemässä hautausmaalle kukkia ja eilen sitten kävin hautuumaalla ennenkuin hain kuopuksen koulusta, niin arvatkaapa ne kukat oli hävinnyt! Kuka idiootti, pösilö, emävalas, pikkuaivo vie hautausmaalta kukat??? Ei voi ymmärtää!

Nyt on parempivaihe menossa tässä elämässä. Ehkäpä se elämä voittaa taas pikkuhiljaa, mutta taistelutahtoa nää vastoinkäymiset ei ainakaan oo vienyt. Nyt kahta kovemmin tuulta päin :attn: .
Arvatkaas mitä ostin muuten ITSELLENI? Siis minä joka olen piheistä pihein ja ostan itselleni hyvin harvoin mitään, enkä varsinkaan kallista. Mä ostin Guccin monen sadan euron lasit! Mä siis hemmottelin itseäni. Kyllä mä olen sen ansainnut.
 
SusSoo
No niin, kävin sitten ostamassa sen apteekin testin. Huomenna on kp 35/29, joten toivotaan että jotakin näkyis testissä jos on näkyäkseen. Edellinen keskenmennyt näytti negaa just kp 28 ja kp 35 ja plussaa vasta joskus kp 42. Eli jos nyt käy samoin, niin odotukset ei ole kovin korkealla. Mutta toivotaan, että plussa tulisi jo huomen aamulla! B)

Sussoo :)
 
Nettitohtori tilittää vaihteeksi omaa napaa. Hah, näin päin ei yleensä voikaan potilaiden kanssa tehdä :LOL: . Menossa on nyt kp 25/28 ja vahvasti tuntuu, että ei tärpännyt. Olen melkein satavarma, että menkat alkaa lähipäivinä, alavatsaakin kipristelee siihen malliin.

Jotain piristystä sentään tiedossa syksyyn: kävin eilen tilaamassa vihkisormuksen :D . Päivää ei ole vielä lyöty lukkoon, kun ei meinata muuta kuin vanhemmat ja sisarukset kutsua, mutta jos nyt jouluun mennessä saisi aikaan. Jos hyvin käy, niin siinä vaiheessa on jo salamatkustajakin vieraana.
 
Onnittelut Kanellalle! Ja SusSoolle pidän tietysti peukkuja, aika paljon yli normaalin kuukautiskierron, toivottavasti tärppää!

ON: Tein tänään toisen testin tuossa töistä tullessa ja tulos sama kuin tiistaiaamuna, ihan tosi haalea haamu. Mutta jotain siis kuitenkin. Olis pitänyt pitää 3 päivää väliä, mutta ei malttanut. Nyt testit on loppu, enkä saa uutta ostaa vasta kuin viikonloppuna, jos kuukautiset eivät ole vielä silloinkaan alkaneet. Sunnuntaina olisi jo 33/28, vitsi tuntuu pitkältä ajalta! Me niin halutaan vauva, nyt on kyllä niin jännää! Meillä on siis esikoinen tilauksessa, voi kunpa saataisiin pikku vauva :heart:
 
:LOL: woodoo, kiitos :flower: Tätä juuri tarvitsin kun nyt on joku ihmeen menkkamasennuskausi menossa :headwall: Eipä ole olossa tai mielialassa kehumista |O

Kanella, onnea ja menestystä hääjuttujen kanssa, toivotaan että olisi sitten jo se salamatkustaja mukana :heart:

Lymypiilolle varovaiset onnittelut, kyllä se kunnon viiva sieltä esiin pukkaa :D ja SusSoolle peukutusta testaukseen :hug:
 
SusSoo
Testituloksia ja vähän muutakin...

Tein aamuyöstä testin, johon tuli selkeä kontrolliviiva, mutta ei muuta :( Parin tunnin päästä heräsin ja silloin oli havaittavissa myös toinen viiva. Mieskin sen siinä näki. Valitettavan heikkohan se viiva on, vaikka sen kyllä huomaa. Ei aiheuttanut kummassakaan mitään ilon tunteita... :| Testituloksen tulkitsemisesta kului tunti ja käväisin vessassa ja pyyhkäistäessä tuli vähän vaaleanpunaista paperiin. Eli taitaa tämäkin raskauden alku olla pian lopussa. Seuraan tilannetta, ja soittelen vaikka alkuviikosta neuvolaan tapahtui mitä tapahtui. Tämä olisi nyt sitten kolmas keskenmeno tälle vuodelle :( Ihan pyllystä koko homma! En jaksa edes elätellä mitään toiveita, että meille voisi huhtivauvaa tulla. Olisihan se ihan mahtavaa, mutta...

Sussoo
 
Sussoo :hug: voi ei, ei sen nyt noin pitäny mennä, ei ollenkaan :ashamed: Olin niin sata varma, että plussa teille tuloo, mutta mitä vielä... toivottavasti se vuoto ei alkas, on nniin tuoreessa muistissa, että itteenki teköö kipiää :hug:

Lymypiilo nakkelee pienelle värikynät ja liimapurkit, jotta viiva vahvistus ja pysyis matkassa mukana, jännäilen täällä tuloksia :)

Kanella hurjasti onnea tuleville häille :flower: Sitä parasta häälahjaa teille toivon, plussaa nimittäin :flower:

Mymmyryy
teilläin kukat viety :kieh: Siis ei voi olla totta, miten näin tyhmiä ihmisiä voi edes olla, jotta toisten kukat vie. Anopin haudalta on kaivettu istutettu perenna irti, viety enkelipatsas ja kahtena talvena hautalyhty. Kynttilät niistä katoaa tuon tuostakin, mutta en ymmärrä sitäkään. Se, että lainataan kynttilää sytyttääkseen oma, sitä en jaksa enää ihmetellä, sillä se tuntuu olevan traditio tuolla hautausmaalla, mutta noin muut tempaukset. Tänävuonna ei ole vielä sattunut mitään, ei uudenvuoden jälkeen, jolloin katos viimeisin lyhty. *koputtaa puuta* Tuo on siisn niin typerää käyttäytymistä, ettei voi ymmärtää. Olen samaa mieltä, tästä noustaan vielä ja periksi ei noin vain anneta. Kyllä se meidänkin aika vielä joskus tulee, ihan varmasti.

Kiitos vain vielä kerran kaikille tuesta ja haleista :hug: Kyllähän tämä nyt vähän surulliselta tuntuu, mutta eipä auta kuin niellä ja alottaa alusta. Jotenkin sitä tällaisina aikoina tulee vanhatkin jutu mieleen, laskeskelee minkä ikäisiä kukakin olisi. Miltä lapset näyttäisi. Ei tuo mitenkään järkevää ole, kun siitä tulee vain entistä apeammaksi, mutta ajatusten virtaa ei voi aina hallita. Vanhin tyttö olis aloittanu just amiksen tai lukion, kuten kaksoisveljensä. Nuorin olisi parin viikon ikäinen, jos nyt näitä ei lasketa, jotka olis vielä masussa molemmat. Siihen väliinkin mahtuis alle kouluikäisestä varhaismurkkuun muutama. Turhaa pohdiskeluahan tuo on, mutta jonkin laista surutyötä ja työstämistä kait.

Fyysisellä puolella kuuluu hyvää. Vuoto alkaa tasoittua, särkylääkkeitä ei tarvi, nukuttuakin sain kunnon yöunet. Suunnittelen pikkuhiljaa talvenajaksi työelämään paluuta, kun hoitovapaa loppuu. Onhan meillä nämä viljelykset, mutta ei ne talvella työllistä. Oman alan töitä ei ole tiedossa, ellei sijaisuuksia tule, joten tuo taksihomma menis ainakin osa-aikaisesti. Musta vaan ei ole pitkinyötä kaikan aikaa tuolla vkl aikaan ajeleen. Täällä ei nimittäin päivällä tulleilla kyydeillä kukaan rahoiksi laita.

Mukavaa päivää kaikille :wave: Lumi-Marja
 
Moi.

Sussoolle vielä peukutetaan, että josko kuitenkin olis plussan puolella?

Oma olotila on hyvin menkkamainen, jatkuu vaan. Mullahan tiputteli alko jo viikko sitten, että pitkää on. Kohta taas päästään tositoimiin.


Lääketieteellinen onkelmani herättikin sitten hilpeyttä. Minä kun ajattelin, että tämä on kriisin paikka meille kaikille... Tohtori Kanella kyllä voisi vastaanotolla joskus ottaa sellaisen uuden lähestymistavan, että kun joku valittaa sitä pikkuvarvastaan ni alkaakin itse panna paremmaksi, että AAAIH, sulla särkee pikkuvarvasta, mullapa särkeekin isovarvasta ja keskisormikin välillä puutuu. Ja mielialan kanssa on vähän niin sun näin, voisko arvoisa potilas arvioida olenko vaaraksi ympäristölle? Ja sit hullu virne päälle. Oishan se hienoa nähdä potilaan ilme siinä tilanteessa.

Mä muuten kävinkin esikoisen kanssa lekurissa kun sillä on ihan kamalan ärhäkkä silmätulehdus. Sielläkin oli söpö poika lääkärinä, kerrankin esikoinenkin suostui vastaamaan lääkärin kysymyksiin. Ollut aina kohtalaisen negatiivinen lääkärin luona. Onkohan se joku kiertohommeli, että kun ei kotona jaksa painia kun lorisee ni alkaa näkemään kaikenmaailman söpöliinejä tuolla ulkona? Onneksi ei ole tarvinnut palomiesten palveluksia, eikös ne ole oikein sellainen klisee, naisten unelma yms? Siinähän saattaisi vallan mennä sekaisin. Tulis joku rähjänen gorilla keltanen kypärä päässä ja minä sulaisin puutostilassa kuistille märäksi kasaksi?

Mulla ei oikein ole mitään lima tmv kuumejuttuja nyt mielessä. Että jutut on mitä on.

Loppukierrossa olevien nyt toivon liittyvän meneilläolevaan plussa-aaltoon, mä alan taas painia työhommien kanssa.





:xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas:
 
AAM


14.8.2008


HAAVEISSA ESIKOINEN


Liinakko..................TM 07/08
Humu82..................KM 07/08
Samary...................KM 10/07
dinaho...................KM 06/07
Emppu78...............KM 6/07, KU&TM 6/08
Matsalu.................KM 06/08..............................
Nanniina...............KM 07/08...............................KP
Lakta....................KM 05/08...............................KP
Minni-07................KM 11/07, TM 07/08..............KP
Kanella..................KM 05/08..............................KP 1/28
Meritähti...............KM 02/08...............................KP 4/30-40
Mötiäinen..............TM 09/07, KM 06/08...............KP 9/28
Emiliana................KM 04/08,05/08.....................KP 12/28-33
Snowball...............KM 04/08...............................KP 14/32
Betania.................KM 06/07...............................KP 16/27-28 (palstatauolla)
Julietta..................KM 09/07, 03/08....................KP 19/29
Tinkatar................RK10/2007, KM 05/2008........KP 27/28
Oxford...................KM 05/08...............................
Lymypiilo.................KM 07/08..............................KP 30/28
whisnefka.............KM 05/08...............................KP 63/26-29
[color]


HAAVEISSA TOINEN




Kristallienkeli..........Enkelivauva 02/07
Säde82...................KM 01/08
Mude-75.................KM 04/08
Allusmamma...........KM 04/08
pikkuvadelma.........KM 06/08
diddlina..................KM 07/08................................KP 5/28
Leinikki...................KM 12/04, 01/08, TM 06/08....KP 13/31
Marza1970.............KM 03/08................................KP 19/30-40
Epskeps 37v...........KM 12/06,03/07,10/07...........KP 28/27(palstatauolla)
Pesonen.................KM 07/08................................KP 31/30
Sonja74..................KM 07/07................................KP 36/26-29


[color]


HAAVEISSA KOLMAS




woodoo....................KM 12/07, 05/08
Muumiblues..............KM 05/08
mammaRoi...............KM 05/08
mymmyryy................KM 12/07, KM 04/08, KM 07/08
Happihyppy.............KM 02/08.......................................KP 23
Linneaborealis.........KM 2/08.........................................KP 18/28
Unicco......................KM 07/07.......................................KP 24/
SusSoo....................KM 02/05, 01/08, 05/08.................KP 35/30
[color]


HAAVEISSA NELJÄS



Berry76.....................KM/KU 10/07 (palstatauolla)
Iltsu-natsu............... KM 09/05,11/07, 02/08...............
Herkkupeppu............KM 06/08.....................................KP 5/30-31
[color]

HAAVEISSA VIIDES



Millukka...................KM 05/08.................................KP 7/35 *yk12
mother4..................TM,KM 6/08..............................KP 18/ *yk2

HAAVEISSA KUUDES


Lumi-Marja.....enkelityttö-92, KM4/98, KM5/99 rv 15+5 tyttö, KM11/04, RK2/08 15+5 poika, KM7/08, KM 8/08.......KP ?/28-30
[color]

[color]

Taustalla:
Dada
ElinaMaria
[color]


PLUSSANNEET: :heart: :heart: :heart:


Aubrieta.......................03/08
Pamu k ..................
Millimenninkäinen..........04/08
Miina-............................04/08
Aili ................................04/08
Nti Kesäheinä................04/08
Surusydän.....................04/08
Ansku07........................04/08
Katherine......................04/08
Toive81.........................04/08
Frizzante......................05/08
Tuulenpuuska...............05/08
Pompo79......................05/08
Tuizu............................05/09
Fleur05........................05/08
Luminia........................05/08
Helmitaustailija.............05/08
Orchidx2.......................05/08
Minni-07.........................05/08
Daizz..............................05/08
Muumiska.....................06/08
Fey...............................06/08
Kvart över....................06/08
Jonniina.......................06/08
Rimpuli.........................06/08
Kärppänä heinälatoon 06/08
Mae.............................06/08
Leidi............................06/08
Pink1...........................06/08
Kaa.............................07/08
Myymä........................07/08
Riine............................07/08
Tauski82......................07/08
Lakta...........................07/08
Danjuska.....................07/08
Rouva Pikkumyy...........07/08
Kesis............................07/08
Mimuli...........................07/08
Allusmamma.................08/08
Miracle..........................08/08
Inkaliina83....................08/08
Superheppuli.................08/08
Oxford...........................08/08
JJ-t.................................08/08
iltsu-natsu.....................08/08
Sussoo..........................08/08
 
woodoo, sä se jatkat vaan samaa hersyvää rataa :LOL: No mun ukko on palomies :p elikkäs aktiivi paikallisessa palokunnassa puolivakinaisensa muun työnsä ohella. On se vaan seksy, kun se tulee jonkun turveneva palon jälkeen pikkuusen nälkäsen, hikisenä ja hemmetin haisevana käsittämättömän värisenä möykkynä tuohon kysyyn, jotta onko sauna lämmin. voishan ne ukot sen palolaitoksellakin lämmittää, mutta nämä mörrimöykyt mieluusti kotiutuu puolenvuorokauden rupeaman jälkeen emäntiensä helmoihin paijattavaksi. Voin vannoo, jotta sillä hetkellä on romantiikka niiiiin kaukana, ettei halua edes ajatella :LOL: Mut ne palomiehen kamppeet puhtaana tuon kaapin kokosen körilään päällä on kyllä, nooh :p onhan se ihan syötävän näkönen :saint: :p :D Muuten näänkin sen skraka kaulassa taksimiehen kuteissa. Joskus ihan vahingossa lähden kävelylle palolaitoksen liepeille, kun niillä on harkat. En tiedä miten siinä niin aina sattuu käymään, mutta rapia 10 ukkoo siellä joskus harkoissa juoksee, pesee autoja tms. Niin ja koskaan ei tietenkään tule niitä ohikulkiessa (lue, jää viereiselle leikkipaikalle/kentälle jumittamaan) katteltua :saint: :D
 
Hellou! Etelästä palattu ja työtkin ovat jo alkaneet... Kyllä se vaan nyt tuntuu siltä että työhaluttomuuseläkkettä voisi hakea.... :D juu, kokonaiset 2 työpäivää jo takana..

Pohdin tuossa juuri että parin viikon päästä on sitten vuosi keskenmenosta. :eek: tuntuu että se ois ollu eilen!! Maaliskuussa oli se yksi tuulimuna, mutta muuta ei sitten olekaan tapahtunut, eikä edes varmuutta oviksesta muuta kun se yksi josta tuli tuulimuna... Onkohan meillä nyt sitten 12 kk yrittämistä takana, että pääsisi kokeisiin vai tuleeko se täyteen vasta mahdollisesti maaliskuussa? Täytyy vissiin taas tilata aika gynelle... eikä sekään ilmaista ole... :headwall: :headwall:


Vitsit, täällä on kyllä oikea plussapuhuri ollut!!! Wau! Onnea kaikille plussanneille!

Voimahalit sureville!! :flower: :hug:
 
Onneksi woodoo ei ole mun ammatissa. Sekois nimittäin siitä söpöliinien määrästä :LOL: . Olen ammattikorkeakoulussa tekniikan puolella opettajana ja luokat on täynnä sellasia parikymppisiä (atleettisiakin) miehiä. Opiskelijoita mulla on vuoden aikana monta luokallista, eli sellaset reilu 100 nuorta miestä (laskin naisopiskelijat pois). Vaikka kyllä mustakin palomiehet on seksikkäämpiä...

Toivon Sussoolle vielä parasta :hug:

t. Happihyppy kp 23
 

Yhteistyössä