KM jälkeen kuumeilevat

Woodoo Sä olet ihan hepulissa näköjään. Tohtori määrää sulle nyt säännölliset peitonpöllytyssessiot vähintään kerran päivässä 10 päivän kuurina. Annostuksen voi tarvittaessa tuplata.

Ja niin vain mullakin menkat alkoi, kirottua. Vaikka hyvä kai se on edellisen Teroilla vauhditetun mammuttikierron jälkeen, että kroppa on palautunut keskenmenosta. Mulle voi siis merkitä kp 1/28.
 
Heippa taas. Mä oon taas ihan pihalla teidän jutuista kun meille iski nettipimento ja saadaan netti vasta syyskuun alussa :| :|

Vieroitusoireet jo iskevät kun ei pääse silloin koneelle kun haluaa. Nytkin näpyttelen kaverin koneella.

ON. Mulle on tulossa taas joku megaovis kun muniksia jomottaa jo nyt nyt aika lailla tulee jo limaa. Lauantaina viimeistään varmaan tulee ovis. Ja sunnuntaina mies lähtee viikoksi toiseen kaupunkiin töihin joten toivottavasti ovis tosiaan tulisi sitä ennen :p

Terveisin Leinikki
 
SusSoo
Moi!

Tänään on ja oli rv4+5 :( Päivän aikana ei tullut mitään vuotoa, mutta nyt alkaa tuntua siltä että vuoto alkaa voimistua. Mä olen kyllä hirveen pettynyt, kun oireetkin oli niin selkeät. Nyt kun oikein mietin, niin ne oireet kyllä loppui pari päivää sitten.
Pitäiskö mun soittaa kuitenkin sinne neuvolaan huomenna tai maanantaina ja kertoa tästä? Merkkaakahan ne minnekään papereihin kun oli näin alussa? Tämä kun olis nyt kolmas peräkkäinen km jo tälle vuodelle.
:attn: Päivittäjä voi nyt sitten merkata mulle jonon jatkeeksi listaan km 08/08.

Jatkan kuumeilua. Ihan käytännön syistä en välttämättä halua toukovauvaa, joten me tähdätään varmaan sitten paremmin tuonne kesäkuulle. Oikeestaan se on nyt sitten ihan se ja sama koska se vauva tulee, kun vain on tullakseen.

Tsemppiä kaikille muille!

Sussoo :)
 
No voihan harminpaikka Sussoo, että tuollalailla härnäilee. Ollakko eikö ja sitten ei. Todella tylsää. Mä olen sellaisen käsityksen saanut, että lekurit yms ei juurikaan noteeraa alle rv6 tapahtuneita? Satavarma en ole, ja itse oon sitä miettiny, että tavallaanhan tuulimunat ja keskeytyneet kuitenkin ovat usein noita alle 6viikkosia, ne ei vaan aina ennen sitä tule ulos. Soitappa neuvolaan ja kysy. Halituksia paljon ja ei ku uutta yritystä.

Mä lähden tästä Tohtori Kanellan ystävällisestä määräyksestä kotiin ahdistelemaan miesparkaa. Ei taida miespolo tietää, mikä on iskemässä. Harvemmin tuo on kuitenkaan valittanut. Mulla on muuten muutaman vuoden nuorempi tuo mies, jaksaa hyvin.. Niih, et joku perversio mulla ihan tasan on, aina oon tykänny nuoremmista söpöliineistä. Ehkä tosiaan sekoaisin Happihypyn työpaikassa. Mulla on täällä omassa työpaikassa vain toi lähin työkaveri sellainen söpö alle kolmekymppinen. loput on sitte 40+, ei niistä ole mitään iloa. Miehistä mä sillai muutenkin tykkään enemmän työkavereina kuin naisista, naiset liian usein sortuu sellaseen kälättämiseen (minä myös), miehet ovat usein rennompia ja humoristisempia. Joo, mu nyt meen.


:p :p :p :p :p :p :p :p :p :p :p :p
 
SusSoo :hug: :hug: .Sulle olis sen pienen jo suonut :hug: . Meillä se vauva menee kyllä syksyhaaveisiin, kun kielto( :whistle: ) on päällä, mutta kesävauva olis kyllä ihana :heart: . Ja sen sä saat, sano mun sanoneen.
kanella mä haluun kanssa jonkun määräyksen, mutta siinä ei saa olla seksiä. Saanhan jatkaa tätä karkin mässytystä, saanhan? Eikä tarvii mennä lenkille karistamaan tätä raskausmaha-löllykkää pois? :LOL: :LOL:
Lumi-Marjalle vielä :hug: :hug: .

(.) Mä oon löytänyt monen kuukauden karkkilakon jälkeen taas karkit :ashamed: :ashamed: . Yök, ne on pahoja mutta täytyy vaan mussuttaa. Mulla olisi ollut tänään mammajumppa (jos siis raskaana olisin vielä ollut), mä oli niin motivoitunut sielläkin, mutta nyt vaan huvittaa istua koneella tai kattoo Pekingin kisoja ja syödä, syödä ja syödä. Ruoka on hyvää :p .
Oon mä kyllä siivonnut täällä kotona kuin hullu ( no joo tunnustan olevani hullu pahimmasta päästä). Ensi viikolla alkaa työt, joten paikkojen pitää kiiltää ennen sitä. Tai kiiltähän ne ehkä päivän, sen jälkeen varsinkin keittiö on pommin jäljiltä... Tulipa pitkä ja tylsä sepustus.

++++++++++++++ :whistle: kaikille tasapuolisesti.
 
no ei voi olla mitään kerrottavaa mutta ilmineeraan vaan että elossa ollaan ja katsellaan taas mitä tää kuukausi tuo tullessaan.Tunne on kyllä ihan että ei ois mitään taaskaan kerrottavaa ja jotenkin jo hiljaa hiipuu se liiallinen vouhotus, mutta kaiketi se voi olla hyväkin, ninhän ne viisaat sanoo ettei liikaa sais aatella asiaa niin vois onnistaa ;)
 
AAM
woodoo sä olet ihan mahoton... :LOL:
happihyppy :p sulla sit riittää silmänruokaa ja mielenkiintoa työssäs :D ;) mä voin vaan kuvitella asiakkaiden äänten ja iän perusteella millaisia köriläitä mulle soittelee ja pyytää laskuihin maksuaikaa. Satunnaisesti (n. kreran kuussa) olen saanut jopa treffikutsuja mm. Sonkajärvelle, Haukiputaalle tai Liperiin tai jonnekin jumalan selän taakse.. missäköhän ne edes on :| :/ ? *hetki pakkaan laukkuni, annan puolisolleni ja pojalleni suukon ja lähden tulemaan, viuh* Hmmm.. SOU NOT !!!! |O

Sussoo mitä me olemme keskustelleet tästä luovuttamisesta :kieh: ?? *kylmä rinki persiissä vielä 3 viikkoa !!!* Sinä olet raskaana ja pysyt ! PISTE and the end of discussion of misscarrying.

Pesonen :) jos siltä tuntuu... ;)

Marza kiva kuulla että hengissä olet :) olet oikeassa, when u least expect it... ;) hengähdystaukonen meistä sekä stressailuistamme ja ihan vaan chillailu tekee kumman hyvää välillä. Voi kun itsekin osaisi :D

Leinikki ei muuta kun ukon strateginen kellitys muutamaan otteseen ennen matkaa (tuli ovis tai ei) nii lähtee tyytyväisenä reissuun :D :p ja sinä ja simpat jäätte vilkuttamaan :) :LOL:

mymmyryy nauti nyt niistä melleistä.. :) sit ko oot raskaana taas niin sit voit keskittyä vartalosi hoitoon ;) mun karkkilakko muuten kurahti.. :ashamed: Liiterissä (Lidl) oli Omarmakuinen fazerin sininen tiskissä niin pitihän semmoisia kaksi levyä hakea.. mä olen kyllä ylpeä siinä mielessä itsestäni että olen syönyt vasta 3 riviä siitä... sis kolme viiden palan riviä.. en siis pitkää sivua :D :LOL: :kieh:

Olipas lätinää taas...

:heart: :lla AM
 
AAM


15.8.2008


HAAVEISSA ESIKOINEN


Liinakko..................TM 07/08
Humu82..................KM 07/08
Samary...................KM 10/07
dinaho...................KM 06/07
Emppu78...............KM 6/07, KU&TM 6/08
Matsalu.................KM 06/08..............................
Nanniina...............KM 07/08...............................KP
Lakta....................KM 05/08...............................KP
Minni-07................KM 11/07, TM 07/08..............KP
Kanella..................KM 05/08..............................KP 2/28
Meritähti...............KM 02/08...............................KP 5/30-40
Mötiäinen..............TM 09/07, KM 06/08...............KP 10/28
Emiliana................KM 04/08,05/08.....................KP 13/28-33
Snowball...............KM 04/08...............................KP 15/32
Betania.................KM 06/07...............................KP 17/27-28 (palstatauolla)
Julietta..................KM 09/07, 03/08....................KP 20/29
Tinkatar................RK10/2007, KM 05/2008........KP 28/28
Oxford...................KM 05/08...............................
Lymypiilo.................KM 07/08..............................KP 31/28
whisnefka.............KM 05/08...............................KP 64/26-29
[color]


HAAVEISSA TOINEN




Kristallienkeli..........Enkelivauva 02/07
Säde82...................KM 01/08
Mude-75.................KM 04/08
Allusmamma...........KM 04/08
pikkuvadelma.........KM 06/08
Epskeps 37v...........KM 12/06,03/07,10/07...........KP 1/20(palstatauolla)
diddlina..................KM 07/08................................KP 6/28
Leinikki...................KM 12/04, 01/08, TM 06/08....KP 14/31
Marza1970.............KM 03/08................................KP 20/30-40
Pesonen.................KM 07/08................................KP 32/30
Sonja74..................KM 07/07................................KP 37/26-29


[color]


HAAVEISSA KOLMAS




woodoo....................KM 12/07, 05/08
Muumiblues..............KM 05/08
mammaRoi...............KM 05/08
mymmyryy................KM 12/07, KM 04/08, KM 07/08
SusSoo....................KM 02/05, 01/08, 05/08.................KP 2/30
Linneaborealis.........KM 2/08.........................................KP 19/36
Happihyppy.............KM 02/08.......................................KP 24
Unicco......................KM 07/07.......................................KP 25/
[color]


HAAVEISSA NELJÄS



Berry76.....................KM/KU 10/07 (palstatauolla)
Iltsu-natsu............... KM 09/05,11/07, 02/08...............
Herkkupeppu............KM 06/08.....................................KP 6/30-31
[color]

HAAVEISSA VIIDES



Millukka...................KM 05/08.................................KP 8/35 *yk12
mother4..................TM,KM 6/08..............................KP 19/ *yk2

HAAVEISSA KUUDES


Lumi-Marja.....enkelityttö-92, KM4/98, KM5/99 rv 15+5 tyttö, KM11/04, RK2/08 15+5 poika, KM7/08, KM 8/08.......KP ?/28-30
[color]

[color]

Taustalla:
Dada
ElinaMaria
[color]


PLUSSANNEET: :heart: :heart: :heart:


Aubrieta.......................03/08
Pamu k ..................
Millimenninkäinen..........04/08
Miina-............................04/08
Aili ................................04/08
Nti Kesäheinä................04/08
Surusydän.....................04/08
Ansku07........................04/08
Katherine......................04/08
Toive81.........................04/08
Frizzante......................05/08
Tuulenpuuska...............05/08
Pompo79......................05/08
Tuizu............................05/09
Fleur05........................05/08
Luminia........................05/08
Helmitaustailija.............05/08
Orchidx2.......................05/08
Minni-07.........................05/08
Daizz..............................05/08
Muumiska.....................06/08
Fey...............................06/08
Kvart över....................06/08
Jonniina.......................06/08
Rimpuli.........................06/08
Kärppänä heinälatoon 06/08
Mae.............................06/08
Leidi............................06/08
Pink1...........................06/08
Kaa.............................07/08
Myymä........................07/08
Riine............................07/08
Tauski82......................07/08
Lakta...........................07/08
Danjuska.....................07/08
Rouva Pikkumyy...........07/08
Kesis............................07/08
Mimuli...........................07/08
Allusmamma.................08/08
Miracle..........................08/08
Inkaliina83....................08/08
Superheppuli.................08/08
Oxford...........................08/08
JJ-t.................................08/08
iltsu-natsu.....................08/08
Pesonen........................08/08
 
SusSoolle iso :hug:

ON, ällöä: Onpa ihme menkat olleet, täysin erilaiset kuin yleensä... Su siis alkoivat, pientä tiputtelua illan. Sitten kolme päivää vuosi oikein lotisemalla ja ke tarvitsin vielä yösidettä. Sitten, eilen EI MITÄÄN. Nyt ei ole puoleentoista vuorokauteen vuotanut yhtään. Yleensä mulla alkaa kunnon vuodolla, joka hiipuu niin, että loppupäivät menee ihan pienenllä siteellä, kesto vähintään 7 vrk. Ja nyt tällanen pikajuttu. Onkohan kroppa ihan sekasin vielä vai miten tän selittäis?
 
Kai se raskaustestin tulos on pakko uskoa. haamu alkoi jo muodostumaan kun testi oli vielä mun kädessä ja selkeä viiva siihen tuli :heart: Nyt mennään päivä kerrallaan.. on niin monta pettymystä takana.. kauhea ällötysolo heti aamusta.
 
Rumpujen mäiskeestä hän kurvaa paikalle....



Pesoselle onnea plussasta!! Tää on ihan hullu plussakuu. Eikä siis liity Keskoon mitenkään.

Herkkupepulle voin todeta, että mulla nää kolmannet menkat vasta on normaalit, paitsi no tuhruttelulla alko, mutta sitten itse toiminta menee normikaavan mukaan. Ekat ja tokat oli runsaat ja kivuttomat, mutta kovin lyhyet. Viimeksihän ne alko ti ja loppu la, ei ole sellasia mulla ollut ikinä. Nyt mennään tuhrun alusta jo kahdeksatta päivää.. Nyt on jo kyllä rauhallisempaa, mutta silti edelleen vuodan.

Sitä mä oon nyt miettiny, että tasan vuosi sitten poistatin kierukan ja tää on nyt ollu tällasta ollaan raskaana ei olla leikkiä. Että jos nyt kolmannen kerran natsaa, ni jos menee kesken ni voi olla, että mun leikit loppuu. Kierukan kanssa just nää menkatkin oli ihan siedettäviä, ei sillai haitannu elämänlaatua. Tää on nyt taas tää viikko ollut niiiiiin kamala, että oksat pois. En mä tällasta jaksa. Sitten vielä väliin keskenmenot, joista toisessa kuuden viikon valutus, ni ei näitä kyllä oikein enää jaksais. Alkaa olla lievää sotaväsymystä ilmassa. Ei kai auta kun odottaa, että mitä se luonto mulle vielä antaa.

Oikein mahtavaa viikonloppua kaikille, meillä tuo söpöliinimieheni juoksee huomenna maratonin, että jos telkusta näätte HCM-maratoonareita ni se kaikkein lutusin on mun mies. Ja minä siinä laidalla kahden riiviökakrun kanssa kovaäänisesti kannustamassa.



 
Ja täällä taas näpyttelen kaverin koneella =)

Sussoo. Anteeksi mulla on mennyt sun plussaus ihan ohi korvien. Kurjaa kun sulla on taas epätietoinen tilanne. Eipä tuossa tilanteessa kai auta muutakun odotella mitä sitten tapaahtuukaan. Voi kun niin toivoisin että kaikki sulla päättyisi onnellisesti, halauksia!

Pesoselle onnittelut suuret ja hirmuisesti tarriksia matkaan mukaan!! :flower: :flower:



Woodoo. Sun sotaväsymykses kuulostaa niiiiin tutulta! Meillä on kanssa pian vuosi kakkosen yritystä takana ja on/of raskautta. Tympii niin tajuttomasti!! Meitä vainoaa ilmeisesti joku suuremman luokan epäonni tässä asiassa. Korvista alkaa jo pursua ovis/raskaustestit ja se jokailtainen sohvalla höylääminen aina kierron puolessa välissä. Miehen silmistä paistaa väsymys jo toisen ehtoon jälkeen kun nukkuakkin pitäis vielä keretä. Mihin se romantiikka katosi meidänkin elämästä? Joo sitä saa oikein hakemalla hakea. Ihan kuin olisi joku lihatiski.
:LOL: :LOL: Mutta mitäpä sitä ei perheensä
eteen tekisi, kai sen romantiikan aika on sitten myöhemmin.
Nyt sainkin yhtäkkiä inspiksen käydä ostamasssa pullon hyvää viiniä ja mansikoita ja tehdä miehelle herkullisen yllätyksen viikonlopun tulevalle ovikselle :D :D Jos me saatais se romantiikkakin mukaan hommaan =) Varsinkin kun sitten ei nähdä taas viikkoon.

Jep, jos taas jatkais muita juttuja!

Terveisin Leinikki taas...

 
Pesoselle paljon onnea ja tarrasukkia sekä vauvaliimaa.

Mullakin on taas varsin mielenkiintoiset menkat. Edellinen vuoto siis Teroilla ja oli käytännössä muutaman päivän tuhrutus. Eilen sitten tuli pari tuntia ihan verta mutta aika vähän, sen jälkeen ei mitään. Onkohan mun kroppa sanonut sopimuksen irti vai mitä tää oikein on?
 
Sussoolle vileä lisää haleja :hug: :hug: :hug:

Pesoselle hurrrrjasti onnea ja tarrasukkia kopallinen :heart:

Ison oman navan kopsaan ilkeästi 35+ pinosta:

Ovistikutkin tuli eilen postissa. Laitoin kaappiin odottamaan aikaa parempaa. Nyt ei ainakaan ennen seuraavia menkkoja tule tikuteltua. En ainakaan usko niin. Vannomatta paras kuitenkin. Viime vuonna tänne tullessa ehdin hetken kuumeilla toukovauvaa ja mitäs sitä taas....samassa pisteessä. Tosin, kesäkuulle paremmin vois seuraavat ajatukset ohjata.

Eilen tuli kait jokin kestävyyden kuppi täyteen, kun olen saanu pidettyä itteni hyvin kasassa tähän asti. Lapset tappeli, isäntä kiukutteli jotain rännien kanssa, ruoka palo pohjaan ja ex anoppi soitti kipakan puhelun, kun on kuulemma liian kauan lasten näkemisestä, höh, kolme viikkoa. Muutenkaan ne siellä käy kun muutaman kerran vuodes, kun eivät halua. Sit kaatu kone ja aloin tän kans taikinoimaan. Kurkkua kuristi ja jostain sisältä vain kumpusi järjetön raivo, suru ja itku yhtäaikaa. Komensin muksut ulos tappeleen ja heitteleen halot liiteriin, isännälle karjuin kuin eläin, että revi per***e vaikka rännit irti jos kerran niiden putsaaminen ottaa noin koville, ruuan nakkasin vessanpyttyyn ja ex anopille laitoin ilkeän tekstarin ja anteeksipyynnön perään, koneen meinasin nakata konkreettisesti ulos, mutta siinä vaiheessa vain en enää jaksanut, vaan istuin lattialle ja itkin, itkin ja itkin, ainakin tunnin siinä ulisin ittekseni. Sisälle padotut tunteet purkautu kuin raketti ulos ja kaikessa kamaluudessaan se puhdisti oloa huomattavasti. Sen jälkeen pyytelin kaikilta anteeksi, kun olin ihan hirveä. En yleensä noin meso ja siksi lapset taisi vähän säikähtää. Kerroin sitten mitä on tapahtunut, vaikka ajattelin pitää kaiken sisälläni, mutta heillä on oikeus tietää, miksi äiti on surullinen ja helposti suuttuvakin.

7v poika pyyteli anteeksi, kun koko ajan höpöttää, että sitten kun uusi vauva tulee jne. Sanoin, että ei siinä ole mitään anteeksipyydettävää, samaahan mekin toivomme. Vanhemmat lapset olivat ymmällä, miksi taas. Esikoinen kysyi, voiko hän jotenkin autaa ja tehdä mun puolesta jotain. Sanoin vain, että ei heidän tarvitse mua alkaa paapomaan. Sain kuitenkin häneltä kauniin runon, jonka haluan jakaa teidän kanssa.

Putosi siivet enkelin,
hajosi haavoitettu sydän.
Meni sirpaleiksi unelma suuri,
Kasvaa korkeutta, surumuuri.
Miten sydän kestää saattaa,
kun tuskaa vain elämä antaa.

Sitä vastauksia kaikkeen etsii,
syitä kaikkeen odottaa.
Suru kulkee kumppanina,
aika tasoittaa, elämä kantaa.
Vielä jossain odottaa,
tuolla pilvilinnoissa,
tähtien takana.
Siellä odottaa pieni sielu,
aikaa oikeaa, syliä rakastavaa.

Kasvaa siivet takaisin,
ehjäksi tulee haavoitettu sydän.
Katoaa surumuuri,
tulee luokse onni suuri.
Rakkaus jaksaa parantaa,
ehjäksi kaiken saamaan.

Pyyteetön on äidin rakkaus,
se suree ja iloitsee,
se kaiken huolen kantaa.
Mikään ei sitä kadota,
se pysyy ainiaan.
Siksi hyvä on olla pienen enkelin.

Vielä koittaa päivä suuri,
kun syliin olet saanut vauvan juuri.
Hän tuntee saman rakkauden,
kuin meistä jokainen.
Hän vain odottaa aikaa oikeaa,
meidän kotiin saapua.

Äiti, älä jää surun kanssa yksin, me rakastetaan sua ihan jokainen *iso piirretty sydän jonka sisällä kaikkien lasten nimet*

Tuon kirjoitti juuri lukion aloittanut poika, joka on kyllä sydämeltään täyttä kultaa. Enää ei tarvi näytellä vahaa, jos itkettää niin itkettää, enkä koskaan jatkossa enää sallaa suuria asioita ja tunteita. Lapseni onkin vahvempia kuin sitä antaa itselleen odottaa. Antoi poika mulle pinon vihkoja luettavaksi, joissa on runo toisensa perään. Mokoma piilotellut niitä, kun on kuulemma paremmin likkojen juttuja kirjotella runoja, mutta sanoin hänelle, että moni suuri sunoilija on ollut ja on mies. Mutta sitli kielti kertomasta kellekkään.

Tällaista tänään, Lumi-Marja
 
Lumi-Marja minunki mies tekee toiseks työks palohommia. On vapaapalokunnassa ja meidän elämään tuntuu kuuluvan melkein joka viikko palopäivystypuhelin :) Onneks asutaan pienellä paikkakunnalla että täälä noita hälytyksiä ei niin tiheään tuu, mutta kaikennäköstä ikävää aina sattuu.
Kesällä olivat moottoripyöräonnettomuutta selvittämässä, jossa mies kuoli ja kyllä se tais vähä hillitä moottoripyörällä ajoa.

Viikon päästä se ois jännityksen paikka, mutta jotenki aattelen että kyllä ne menkat sieltä tulee kun kerta en saanu sitä plussaakaan siihen ovistestiin :( Että ens kiertoa täällä jo mietitään.

Pesoselle onnittelut!!!
 
Aargh!
Ihanaa vihdoin taas täällä! Mokomakin neuvoja (siis semmoinen maitotilaneuvoja) vei multa yhden piuhan ja mä en päässyt nettiin kahteen päivään, arvakkaas meinasko ahistaa? Kone tuntuu ihan turhalta kun ei pääse nettiin, maksamaan laskuja ja tekemään ilmoituksia yms tärkeätä.

Sussoolle :hug:

Ja Kanella-tohtori voisi määrätä mulle jotain joka hillitsee makeanhimon kun seksi ei yksinään riitä. Voiskohan tästä päätellä, että menkat alkaisi oikeasti ens viikolla? No, sen tietää ens viikolla.

Pesoselle :flower:

Woodoo ole kiltti ja älä parane koskaan :LOL:
 
Ja vielä Lumi- Marjalle jaksuja :hug: :hug: :hug: Jospa se siitä taas kirkastuisi joskus on vaan käytävä pohjalla...
Todella kaunis runo, poikasion taitava, toivottavasti ei pidä turhaan kynttilää vakan alla!
 
Koskettavan ihana runo Lumi-Marja. Luin sitä täällä tippa linssissä. Ihania lapsia sulla :heart:
Pesoselle onnittelut :flower: ja pikkuiselle tarrasukat!

ON: Vähäiset oireet on kadonneet tyystin, joten testaamisen sijaan odottelen nyt tätiä
:(
Vuosi on munkin kierukan poistosta ja alkaa tosiaan tympiä tämä jatkuva odottelu. Se hyvä puoli tässä raskaudettomuudessa on, että voin jatkaa rakastamaani harrastusta - ratsastusta. Eilen oli syksyn eka tunti ja olin taas aivan ekstaasissa tunnin jälkeen. Siis oikeesti, se on jopa parempaa kuin seksi! Koin jopa eilen hetken, kun tunsin olevani kouluratsastaja kisoissa, niin hyvin hevonen meni =) Nyt on peffa niin kipee, että istuminen sattuu :LOL:
 
lumi-marja pojastasi tullaan kuulemaan vielä! =)

vinkkinä kaikille kanssasisarille: joku ( jonka nikkiä en muista... :ashamed: ) vinkkasi glandineista. söin tämän kierron niitä ja plussa tuli. annoin ystävälleni levyn niitä, heillä myös ollut yritystä jo lähes vuosi, ja hän plussasi myös tänään. onko tuuria vai toimiiko nuo "ihmekapselit" todella?!!!

iltsu & beebi 5+ jotain ( kaikki antavat eri la:n ( : neuvola, tekay ja tyks ) )
 
Hei kaikille!

En oikeastaan laske itseäni vielä haaveilijaksi, keskenmenosta on kulunut tänään viikko. Ultrassa rv 11+3 todettiin vauvan kasvun vastaavan rv 10+2 ja sykettä ei löytynyt. Tyhjennys tehtiin lääkkeellisesti. Surutyö on vielä kovasti kesken, mutta koska haaveissa kuitenkin on toinen vauva, niin seurailen tätä pinoa. Aktiivisemmin alan kirjoittelemaan sitten kun haaveiluun oikeasti on lupa, mutta siihen menee vielä varmasti useampi viikko. Tai jos sitten silloin ollaan vielä henkisesti valmiita, katsellaan.

Ihanan positiivisia jaksatte olla! Olen suorastaan kateellinen.. itse mietin miten edes jaksan taas uutta yritysaikaa, alkuraskauden pahoinvointia ja sitä jatkuvaa pelkoa miten uudessa raskaudessa käy.. ehkä ajan kanssa nuokin ajatukset väistyvät taka-alalle.

Meillä on ennestään 3 -vuotias ihana tyttö, hänestä on tämän viikon aikana ollut suuri apu surussa. Olen tainnut aika paljon purkaa häneen hellyyden kipeyttäni, koska eräänä päivänä hän sanoi: äiti, kiva että halaat koko ajan, mutta älä rutista niin kovaa!

Palaamisiin,
Sini
 

Yhteistyössä