KM jälkeen kuumeilevat

AAM
Alkuperäinen kirjoittaja Minni-07:
Hellou kaikille, valitettavasti palaan takaisin tälle palstalle. Olin tuolla plussanneidenkin joukossa, mutta kesken sekin meni tai siis tuulimuna todettiin heinäkuun alussa. Eli haaveissa toinen ja tässä mun tilanne.

Minni-07...................KM 11/07, TM 07/08......KP??

Minut kaavittiin heinäkuun alussa ja kuukautisia ei vielä ole näkynyt. Se tässä taas hermostuttaa, että tulisivat jo, että pääsis kiertoon ja jälleen yrittämään.

Plussatuulia!!!
:hug: olen pahoillani... :'(

 
Hyvää loppuodotusta inkaliina! :) :hug:

Mie: lopetan nyt tämän ininän ja valituksen jota oon harrastanut täällä palstalla vähän aikaa.. :snotty: Eihän tässä mikään auta, soitan sinne gynelle ja katson mitä tapahtuu sitten. Nyt lähen leffaan. :wave:
 
Kiitos kaikille ja osanotot teidänkin suruun...
Itse käsittelin asian niin että onneksi tuli km alussa (rv 8+5). Menetys olisi ollut kova myöhemmillä viikoilla. Tietenkin menetys koskee aina. Meilläkin vuosi itsestään pois. Ei tarvittu lääkkeitä eikä kaavintaa. Miksi elämä ei mene niin kuin haluaisi... :ashamed:
 
Siis voiko kuukautiset alkaa alle kaksi viikkoa lääkkeellisen tyhjennyksen ja kaavinnan jälkeen. Mulla jälkivuoto kesti pari päivää.
Nyt on aivan kuukautisolo, mahaa ja selkää särkee, v*tuttaa, maha turvoksissa, nälkä koko ajan, väsyttää, tissejä vihloo eli kaikki mun kuukautisia edeltävät oireet. Niin ja rusehtavaa vuotoa... Onpa kivaa tää elämä :kieh: :kieh: :kieh: .
 
En osaa vastata mymmyryylle. Aika pian kyllä tuli menkat , mutta ehkä kroppa on vaan niin sekaisin vielä. Eihän se vuoto ole pahan hajuista? Ettei sinne kohtuun ole jäänyt mitään materiaalia?

Onneksi kävin siellä papassa, sillä lääkäri huomasi heti, että mulla on vieläkin joku tulehdus :/ Ihmeellistä, että siellä vielä on jotain häikkää, vaikka söin 2 antibioottikuuria päällekäin. Tietty se voi olla hiivakin, mutta kun valkovuoto ei ollut hiivamaista. Valkkaria oli niin paljon, että joutu kuivaileen, että jotain näki. Lääkäri soittaa viljelyn tulokset perjantaina. Jospa sitten sais sellasen kuurin, että tehois. sain tietty jonku kauheen sairaalabakteerin siellä leikkauksessa :eek:

Kyllä tää naisen elämä on välillä ihan :kieh:
 
Mymmyryy, mulla tuli vielä 2 vk kaavinnan jälkeen vuorokauden ajan tosi runsasta vuotoa, jälkivuotoa siis. Välillä oli tuhrupäiviä ja melkein vuodottomiakin päiviä. Kuukautiset tulivat vasta 5 vk kaavinnasta. Eli voi olla vielä jälkivuotoakin.
 
Kiitos kommenteista ElinaMaria ja Happihyppy.

EM juuri tuosta haluaisin päästä eroon, että ajatus hallitsee koko elämää ja vaikuttaa oikeastaan kaikkeen. Vaikka tiedän, että ilman muuta haluan lapsia (kun nyt sen yhden edes ensin) , niin en halua että tarvitsen lapsen ollakseni onnellinen.
Haluan osata olla onnellinen myös ihan itsekseni yksikseni ja yhdessä mieheni kanssa.

Jotenkin tuntuu, että ne "oikeat syyt" saada lapsi ovat jääneet taka-alalle ja haluan vauvaa ainakin osin vääristä syistä. Mielessä on käynyt tyyliin että, "Voi kun nyt tulisi vauva, niin pääsisi jäämään äitiyslomalle, kun on töissä niin kurjaa" :headwall:

Sori tämän viestin omanapaisuus, oon tosi väsynyt...

-Meritähti-
 
Mulle raskaaksi tuleminen on välillä kun pakkomielle. Siksi mä en viitsi täällä hirveesti pyöriä joka päivä (vaikka käynkin näitä katselemassa) pitäisi tosiaan saada asia jotenkin "unohduksiin". Ja sitten tähän kuuhun on sattunut jo pari juhlintaa, joten taitaa toivo taas ollut mennyt...

Koska te olette aikaisemmillaan testannut herkillä testeillä?
 
pikaisesti tulin tänne kurkkimaan..

Mymmyryylle
voimia lähettelen! :hug:

Kuten myös Lumi-Marjalle! Todella kurjaa kun negaa oli vaikka testit muuta sanoivat :( :hug:

Uusiakin on näkynyt tulevan.. Kaikille :hug:

ja päivittäjä.. :attn: minut varmaan vois poistaa tuolta kp lsitalta kun plussanneissa olen.

Pesoselle
sen verran että itse testasin jollain tosi herkällä testillä kp26 selkeän plussan joitakin viikkoja takaperin..
 
Mahtuisikohan tänne mukaan vielä yksi? :)

Kai pitäs laitella jotain taustatietoa eli..
Minulla oli piiitkän aikaa sitten oletettu alkuraskauden km, kohdunkin piti olla puhdas..mutta kuinka ollakkaan sain 2,5viikkoa sitten diagnoosin kohdunulkoinen, kun karseine kipuineni menin sairaalaan jossa tilannetta seurailtiin.
Niin sieltä poistettiin toinen munatorvi ja 6dl verta vatsaontelosta.

Jälkivuoto loppui parissa päivässä, ja tuon menetyksen tuskakin tuli käsiteltyä jo oletetussa km joten...Ekoja menkkoja odottelen nyt jo innolla :D
Kuinkas pitkään muilla on kestänyt ekojen menkkojen tulo? ;)

Plussatuulia puhallellen,
Dada & toive esikoisesta
 
Alkuperäinen kirjoittaja Meritähti:
Jälkikeskusteluista tuli mieleen, että miksiköhän meille ei tarjottu mahdollisuutta sellaiseen?
Vai oliko meillä liian vähän viikkoja? Meillä keskenmeno todettiin viikolla 14 (vaikkakin kooltaan vain noin 11 viikkoinen). Tiedän, että pikkuinen tutkittiin, mutta mitään tuloksiakaan meille ei ikinä ilmoitettu.
En tiedä miksi teille ei tarjottu jälkikeskustelua, taitaa olla paikkakunnasta kiinni. Meille oli vähän sellanen, että se on sitten kun tulokset tulee piste. Meillä km todettiin rv 15, oli ollut viikon verran kuolleena ollut. Patologille oli kuulemma ihan turha lähettää tutkimuksiin, kun oli jo niin pehmennyt. Hyvähän se oli eilen tuollaista sanoa, kun silloin alkukesällä toiset sanoi, että tottakai lähetetään, jos jotain löytyy :eek: :'(

Mun mielestä sun kannattais kysyä niitä tuloksia itse, onhan sulla oikeus kuulla ne. Mulle luvattiin vielä lähettää ne paperilla kotiin, ja neuvolaan. Jos uusi raskaus tulee, niin laittoivat vielä että äitipolille ainakin viikoilla 12 ja 20 vähän tarkempaan syyniin, vaikka mitään "vikaa" mistään ei löytynytkään.

Vielä siitä, kun olin synnytysosastolla eilen siinä keskustelussa. En nähnyt vauvoja, mutta kuulemani itku ei tehnyt yhtään pahaa :D
 
Minni ja Dada, pahoitteluni teille ja voima :hug:

(.)... Missä ihmeessä se täti piileksii??? Luulin että tulisi eilen tai tänään, on sellainen olo ja naama kukkii :headwall: Toisaalta, yöllä valvoessa mieleen tuli, että mitäs jos... Entäs jos ehkäisy onkin pettänyt? Ei se vahinko olisi,eikä minua haittaisi, uutta raskauttahan tässä on toivottu ja päätetty alkaa yrittämään seuraavasta kierrosta, mutta... Illalla ajattelin ottaa pari sidukkaa, uskaltaakohan sitä jos tätiä ei vielä näykään?

Eilen muuten taas sanottiin, että ne yhdet menkat pitäisi odottaa ennen uutta yritystä. Kun ne tulis joskus :eek:
 
Happihyppy: Mulla kyllä oli niukkaakin niukempi vuoto alkuviikosta (jos nyt vuodoksi sitä voi edes sanoa oli niin niukat). En sitä itse menkoiksi laskenut mutta taidanpa alkaa laskeen kp:iä ja yrittää ovista tikuttaa kun sen aika on.

Mulle kans sanottiin, että yhdet menkat hyvä odottaa, mutta sanoivat myös että ei välttämättä tarvitse odottaa niitäkään, mutta syynä miksi sanotaan että yhdet menkat on se että jos raskautuu uudestan on laskettuaika helmpompi laskea menkoista, mutta sanoivat että ultrassa aina kuitenkin saa tsekttua oiken ajan ja toiseksi syyksi , että limakalvot saattavat olla vielä turhan ohuet.

Meritähti: Itselläni on myös tuo pakkomieli tulla raskaaksi melko kova. Itse ajattelen, että ei mulla nyt väliä kun on jo yksi, mutta kun miehelle olisi ensimmäinen, niin sitä kautta tulee tuo pakkomieli.
 
AAM
Alkuperäinen kirjoittaja Pesonen:
Mulle raskaaksi tuleminen on välillä kun pakkomielle. Siksi mä en viitsi täällä hirveesti pyöriä joka päivä (vaikka käynkin näitä katselemassa) pitäisi tosiaan saada asia jotenkin "unohduksiin". Ja sitten tähän kuuhun on sattunut jo pari juhlintaa, joten taitaa toivo taas ollut mennyt...

Koska te olette aikaisemmillaan testannut herkillä testeillä?
Dpo (days past ovulation) 9-10 ja se oli tarkkuus joku 15.. 10 kai se herkin.

Pakkomielle se on täälläkin kun haluaa pienen ikäeron lapsille.. :( pitäis vain joskus olla onnellinen siitä että on tullut tuo yksikin ja sitä kuinka helposti sai hänet niin ei aina tajua arvostaa :ashamed:
 
AAM


7.8.2008


HAAVEISSA ESIKOINEN


Liinakko..................TM 07/08
Lymypiilo.................KM 07/08
Humu82..................KM 07/08
Samary...................KM 10/07
dinaho...................KM 06/07
Kanella..................KM 05/08
dinaho...................KM 06/07
Emppu78...............KM 6/07, KU&TM 6/08
Matsalu.................KM 06/08..............................
Nanniina...............KM 07/08...............................KP
Lakta....................KM 05/08................................KP
Minni-07................KM 11/07, TM 07/08..............KP
Emiliana................KM 04/08,05/08.....................KP 5/28-33
Snowball...............KM 04/08...............................KP 7/32
Betania.................KM 06/07...............................KP 9/27-28 (palstatauolla)
Julietta..................KM 09/07, 03/08....................KP 12/29
Tinkatar................RK10/2007, KM 05/2008........KP 20/28
Mulmul..................KM 01/08...............................KP 27/25-28
Oxford...................KM 05/08...............................KP 29/28
Mötiäinen..............TM 09/07, KM 06/08...............KP 30/
Meritähti...............KM 02/08...............................KP 34/30-40
whisnefka.............KM 05/08...............................KP 56/26-29
[color]


HAAVEISSA TOINEN




Kristallienkeli..........Enkelivauva 02/07
Danjuska................KM 08/07
Säde82...................KM 01/08
Mude-75.................KM 04/08
Allusmamma...........KM 04/08
pikkuvadelma.........KM 06/08
diddlina..................KM 07/08................................KP
Leinikki...................KM 12/04, 01/08, TM 06/08....KP 6/
Marza1970.............KM 03/08................................KP 12/30-40
Epskeps 37v...........KM 12/06,03/07,10/07...........KP 21/27(palstatauolla)
Pesonen.................KM 07/08................................KP 24/
Sonja74..................KM 07/07................................KP 29/26-29


[color]


HAAVEISSA KOLMAS




woodoo....................KM 12/07, 05/08
Muumiblues..............KM 05/08
mammaRoi...............KM 05/08
mymmyryy................KM 12/07, KM 04/08, KM 07/08
Happihyppy.............KM 02/08.......................................KP
Linneaborealis.........KM 2/08.........................................KP 11/28
SusSoo....................KM 02/05, 01/08, 05/08.................KP 28/30
[color]


HAAVEISSA NELJÄS



Berry76.....................KM/KU 10/07 (palstatauolla)
Iltsu-natsu............... KM 09/05,11/07, 02/08...............KP 36/33
Herkkupeppu............KM 06/08.....................................KP
[color]

HAAVEISSA VIIDES



Millukka...................KM 05/08.................................KP 36/30-35


HAAVEISSA KUUDES


Lumi-Marja.....enkelityttö-92, KM4/98, KM5/99 rv 15+5 tyttö, KM11/04, RK2/08 15+5 poika, KM7/08................................KP 35/28-30
[color]

[color]

Taustalla:
Dada
ElinaMaria.............RK 01/08, KM 04/08............... (taukosella)
JJ-t: kirjottelee enemmän lapsettomuuspuolella, esikoista odotetaan
[color]


PLUSSANNEET: :heart: :heart: :heart:


Aubrieta.......................03/08
Pamu k ..................
Millimenninkäinen..........04/08
Miina-............................04/08
Aili ................................04/08
Nti Kesäheinä................04/08
Surusydän.....................04/08
Ansku07........................04/08
Katherine......................04/08
Toive81.........................04/08
Frizzante......................05/08
Tuulenpuuska...............05/08
Pompo79......................05/08
Tuizu............................05/09
Fleur05........................05/08
Luminia........................05/08
Helmitaustailija.............05/08
Orchidx2.......................05/08
Minni-07.........................05/08
Daizz..............................05/08
Muumiska.....................06/08
Fey...............................06/08
Kvart över....................06/08
Jonniina.......................06/08
Rimpuli.........................06/08
Kärppänä heinälatoon 06/08
Mae.............................06/08
Leidi............................06/08
Pink1...........................06/08
Kaa.............................07/08
Myymä........................07/08
Riine............................07/08
Tauski82......................07/08
Lakta...........................07/08
Danjuska.....................07/08
Rouva Pikkumyy...........07/08
Kesis............................07/08
Mimuli...........................07/08
Allusmamma.................08/08
Miracle..........................08/08
Inkaliina83....................08/08
 
AAM
Alkuperäinen kirjoittaja mymmyryy:
Siis voiko kuukautiset alkaa alle kaksi viikkoa lääkkeellisen tyhjennyksen ja kaavinnan jälkeen. Mulla jälkivuoto kesti pari päivää.
Nyt on aivan kuukautisolo, mahaa ja selkää särkee, v*tuttaa, maha turvoksissa, nälkä koko ajan, väsyttää, tissejä vihloo eli kaikki mun kuukautisia edeltävät oireet. Niin ja rusehtavaa vuotoa... Onpa kivaa tää elämä :kieh: :kieh: :kieh: .
kyllä ne voi alkaa toisilla kestää kuukausia toisilla melkein heti perää nasahtaa.. toivotaan pääset normikiertoon :hug:
 
Dada tervetuloa :hug: Sinuun olenkin törmännyt tuolla km puolella. Hienoa, että olet jo tänne tullut :flower: :)

:hug: Halit tarvitseville

mymmyryy meillähän oli ihan sama rv helmikuussa. Olisi saatu kans haudata itte, mutta meidän kaikki muutkin pikkuenkelit ovat yhteishautaan tuhkattuna yhtä lukuunottamatta, joten valittiin siksi se vaihtoehto. Jälkeenpäin on kyllä vähän kaduttanut. Tosin, samaan paikkaan olisi tuhkat kuitenkin menneet. Täällä ei saa itse sirotella, eikä tietää paikkaa, minne uurna haudataan. Oli hautaus millainen tahansa, jää uurnan paikka uurnalehdossa salaiseksi. Tässä omalla hautausmaalla ei ole sirottelualuetta eikä uurnalehtoa. Vain muistomerkki muualle haudatuille. Kauppareissuilla sitä tule sit käytyä tuolla hautausmaalla, aika useinkin. Paljon jaksamista sulle ja perheelle. Toivon on nyt hyvä olla.:hug:

Luen kuulumiset sitten paremmalla aikaa. Nyt ei ehdi kaikkea kahlata läpi, tänne tulee niin nopeasti uutta tekstiä. Täällä ei vieläkään tätiä näy, oireet ennallaan. Menee tää nyt kummalliseksi. Plussaan ei nyt oikein ole enää aihetta uskoa. Jotenkin vain sellainen tunne, ettei tuolla ole kaikki nyt kohdallaan. Eipä ole tällaiseksi kerrot venyneet. No, kaippa tämäkin joskus selviää.

Plussatullosia, Lumi-Marja
 
Hei!

Päätin pitää palstataukoa. Tuo kroppa ei nyt tunnu toimivan oikein ja muutenkin tarvitsen hiukan hengähdystaukoa tästä raskausajattelusta. :ashamed: Meritähti, kiitos vain, sait mut tääs huomaamaan miten mä oon antanut tästä tulla koko elämää hallitseva ja pakonomainen juttu. Kaipuu äidiksi on niin kova ja oma lapsi olisi kuin viimeinen, täydellinen pala tähän meidän palapeliin. Mutta nyt on luotettava siihen että se tulee kun on sen aika, ja minun on nyt saatava muita ajatuksia mieleen. :) Voitte poistaa kp:t ja muut, pistäkää mut vaikka johonkin listan hännille odottelemaan. :) tulen taas joku päivä seuraanne kuumeilemaan.

Mymmyryylle ja Lumi-Marjalle erityiset halit :hug: :hug:

Blogiani päivittelen kuitenkin, joten sieltä voi käydä lukemassa kuulumisiani jos uteloittaa.
Kaikille hirveästi jaksamista ja plussaisia tuulia!!

ElinaMaria :heart:
 
AAM
Dada ja Liinakko :hug: pahoitteluni vielä ja tervetuloa kuumeilemaan..
laitan teitit listoille ja ilmoitelkaa kun kp:t lähtee rullailemaan.. :wave:

Mymmyryy & L-M voimahali ja jaksamista paljon...

EM joskus tauko tekee hyvää ja itse mietin saamaa että jos jäisin mutta ehkä silloi syyskuusta jos kaikki menee hyvin.. :hug: Paljon vauvaonnea free of chargelle :) ja palaa plussattuna takaisin ;) käyhän kurkkimassa meidän kuulumisia jos jaksat :) *pus*

näillä palstoilla on vaara tempautua liiaksi elämään mukaan ja vertaistuki on hyvää sallitun rajoissa :D
 
Terkkari soitti häpeillen, että olen saanut väärät tulokset puhelimessa. Sijainen, joka ne on sinne täällä meidän päässä ajanut, on merkinnyt tuloksen väärin....siis ei...nyt putoo penkiltä Mä olen sittenkin raskaana, HCG 300, ei 3! Tää ei voi olla totta Mies lähti mitään sanomatta kauppaan ostaan testiä, ei usko terkkaria. Tunnin rakossa ollut pissa piti lirutella ja tuloksia tässä.

Tässä kuvassa näkyy jotenkuten


Tässä näkyy hyvin huonosti


Ei siis mitään selvää, haamua, pienen pientä haamua, mutta jotain. Mulla ei siis todellakaan tuo hormoni erity pissaan. Tai no, tunnin möhinyt juotuakin tuli, joten kai tässä on uskottava, että salamatkustaja on todellakin hypännyt kyytiin. Ei tätä tahdo uskoa, ei niin millään.

Aamulla vielä testaan uudelleen, vaikka ei kai sitä tarvis, kyllähän tuo labratulos jo jotain kertoo. Kumpa tämä onni kestäis, ihan sinne loppuun asti. Pelottaa, itkettää, naurattaa...ihan uskomattoman sekopäinen olo nyt.

Olen nyt päättänyt olla raskaana, kunnes toisin todistetaan, Lumi-Marja ja vielä nimetön ujo pikkuinen
 

Yhteistyössä