Hakutulokset

  1. D

    Suolen tyhjentyminen synnytyksen alkaessa??

    Kokemuksia tästä siis...kuinka kauan suolen tyhjenemisestä teillä on synnytys käynnistynyt??Vai onko se tyhjentynyt heti käynnistyessään??Samassa yhteydessä...vai miten??!! Tämmönen yksin kertanen juttu...Kokemuksia ois kiva kuulla. =) -Daizz
  2. D

    Kuinkakohan moni nyt sitten ei ota tota possurokotetta tällä palstalla??

    Siis raskaana olevat... Niin sehän tuli nyt tuossa sitten esiin koko juttu. Ihan hirvee ressi koko hommasta aiheutetaan nyt äiteille ja isille...ottaakko raskaana olevalle äitille rokotetta ja sitten jo olemassa oleville lapsille.Isejen ei sitä asiaa tarvihe miettiä...niille sitä ei anneta.Ne...
  3. D

    Pitemmältä matkalta synnyttämään...

    Siis mua kiinnostaa miten teillä muilla joilla on lähetty synnyttämään pitemmältä matkalta...eli siis yli 50km... Niin että miten teillä on mennyt??Ennen kaikkee uudelleen synnyttäjät...Miten teillä lähtö meni??Matka??Millä menitte?? Missä vaiheessa uudelleen synnyttäjät ootte...
  4. D

    APUA...Miltä tuntuu kun lapsivettä tihkuttaa????

    Niin siinäpä se oli... Mulla eilen kaks kertaa tuli silleen huomattavasti vettä...tai ainakin niin löysää tavaraa tuolta...jostain...aika paljon siihen nähen et ois vetistä valkovuotoa.Supistellut ei ole... Mitä mun pitäs tehä?? Vkoja vasta 30+4...
  5. D

    Raskausajandiapeetikot missä??

    Sokerit sekaisin pino on hiljainen... Päätin aloittaa uuden pinon tästä aiheesta... Missä kaikki piileksii...raskausajandiabetes kun on hyvin yleinen nykypäivänä???? Onko täälla oikeesti sokereiden mittailijoita ja insuliinin pistäjiä???? Oma historiani... Esikoisen raskausaika...
  6. D

    Loppuraskauden lapsivesinäyte.Kokemuksia???

    Otsakkeessa tulikin se asian ydin. Kävin tänään äippäpolilla ja siellä oli puhette kun tämän lapsen kasvua nyt tiiviisti seurataan et sitten vkolla 35-36 pian joudun siihen.Tuli käynillä muutenkin paljon asiaa enkä tuota ole tajunnut ajatella..ja nyt tällä illan pimeentyessä tajusin...Voi...
  7. D

    Painoarvio rakenneultrassa?

    Niin ihan mielenkiinnosta halusin tämmöne pinon laittaa alulle,kun en ole aikasemmin törmännyt tämmöseen. Niin ite tuossa juuri tiistaina kävin rakenneultrassa ja meijän pienen painoarvioksi saatiin 435g...Ja muutenkin rakenneultra juttuja vois tähä kirjotella innokkaasti.Niin ja merkata millä...
  8. D

    Kaavinnan jälkeiset menkat???

    Minulla todettiin rv 9+3 keskenmeno...sikiön sydän oli lopettanut sykkimästä vkoilla 8+4 se tapahtui tuossa vuoden vaihteessa.Silloin kaksi lääkkeellistä tyhjennystä ja nyt sitten vielä vko sitten tiistaina kaavinta.Vuotoa tuli sunnuntaina enää tuhrua eikä se niin runsasta ollut koko aikana ku...
  9. D

    Mitäs tää on...???

    Elikkä siis...tarina tästä minun tilanteesta... Viimene pvä joulukuuta ma kävin terpassa pissimässä purkkiin...vt plussaa...->lääkärille...crb 15 lääkäri alotti kuurin...joka ei ruennut tehoomaan...noh soitin sitten ke neuvolaan...ja täti pyysi to käymään...crb 50 ja ultras pikkusen...
  10. D

    Hevostelevia odottajia???

    Siis pörrääkö täällä hevosteleviä äityköitä tai tulevia sellaisia?? Itelläni on yks oma kopukka...ja sen kanssa tuusailen päivittäin... Mites muilla???
  11. D

    Noista verisyhmistä???

    Kun täällä ja muualla on ollut puhetta noijen veriryhmien vaikutuksesta...niin joku muu viisas vois mulle valottaa mitä vaikutusta niillä on??? Jne jne... Miten meillä kun mulla on O- ja isännällä Rh+... Ku muistelisin et jossain oli kirjotettu et jos on Rh- ja toisella Rh+ ni ois jotai...

Yhteistyössä