Loppuraskauden lapsivesinäyte.Kokemuksia???

Otsakkeessa tulikin se asian ydin.
Kävin tänään äippäpolilla ja siellä oli puhette kun tämän lapsen kasvua nyt tiiviisti seurataan et sitten vkolla 35-36 pian joudun siihen.Tuli käynillä muutenkin paljon asiaa enkä tuota ole tajunnut ajatella..ja nyt tällä illan pimeentyessä tajusin...Voi vide...Mä en haluu...Mun mahaa ei tökitä millää metrisillä piikeillä.Vaikka en ookkaa mitenkää piikki kammonen...mut ajatus sai mun karvat nousemaan pystyyn kuin tiikeriemolla.Kynnet isku valmiina...

Ihmiset ihanaiset..kertokaa mulle teijä kokemuksia???Miten se tapahtuu...?Mitä seurauksia siit on ollu??
Hitsi noi km:not saa ittesä araks monen asian suhteen...hohhoijaa...Saa pelkäämään kaikkee...

MÄ EN HALUUUUUUU.... :ashamed:

Daizz ja ihanuus ihmelapsi-sydänkäpynen mötkyn pötkylä 25+6
 
moikka daizz,

ihan alkuun että rauha vaan, tuohonhan on vielä tovi aikaa.
eiks se mene niin, että mihinkään operaatioihin EI tarvitse suostua!
Jos et halua niin piste.
Voithan pitää ajan, varmasti kannattaakin, eiköhän tosi paljon saada selvyyttä ihan ultratessakin ja mahdollisilla pissa, veri kokeilla.
Kysyt lääkäriltä kaiken mahdollisen mikä sua askarrattaa, laita asiat ylös paperille niin muistat sitten kun aika koittaa. Voiskohan se lekuri soittaa sulle? Soita äpolille ja pyydä aikaa jutella jonkun kanssa joka tietää nämä asiat.

olen käsittänyt, että toimenpiteeseen liittyy omat pienet riskinsä, kaverille on tehty meni ok, mutta täältä palstaltakin on saatu lukea kertoja jolloin pahimmat uhkakuvat toteutuivat.
itse en myöskään suostuis.
toisaalta olet tuolloin jo niin hyvillä viikoilla että jos jokin menee vikaan niin saiskohan ne sit samantien vauvan pelastettua ja leikattua ulos? kannattaa varmaan kysyä sitäkin.

ite suostuin aikanaan ulkokäännöskoitokseen koska jos jotain sattuis mentäis suoraan leikkuriin, mulla oli kans silloin viikkoja 36+
No kaikki meni ok vaikka käännös ei tuottanut haluttua tulosta.

Soita heti aamusta sinne polille .
:hug:
 
Mulla otettiin lapsivesi näyte 35+2, kun piti selvittää onko vauvan keuhkot tarpeeks kypsyny että voivat leikata turvallisin mielin vauvan ulos eikä joudu mihinkään koneisiin tms.. Sain siis kortisonit vauvan keuhkoja varten 30+ kun vuosin istukan paikan takia verta. Mulla oli koko raskuden etisistukka ja pelkäsivät sen irtoamista tms.. Suostuin lapsivesipunktioon koska se oli niin vauvan ku mun edun mukaista ja jos olis jotai sattunu niin suoraan leikkaukseen vaan sitte.. Loppujen lopuks vauva leikattiin ulos 35+6

Kokoajan ultralla lääkäri katsoi ku neulaa laittoi ja ihan paikallaan piti olla. Ei sattunu tms ja toimenpiteen jälkeen olin puol tuntia viel käyrässä ja liikkeitä piti seurata kotona se päivä tarkemmin..

Mutta jos sua mietityttää niin soita äippäpolille ja keskustele asiasta..
 
Kiitti vastauksista pamu ja Sanna.
Mulla se tässä on ongelmana et en myös haluasi sitten millään leikkaukseen...Haluaisin että saisin synnyttää normaalisti alateitse.Se ois minun suurin toiveeni tätä raskautta ajatellen.
Ja kun juuri tiedän tuon riskin että se pien voi sielt lähtee tulee sen jälkeen...
Juu siihen on aikaa pari kk...mut iski vaan kaamee pelko paniikki...Minnuu ja mu mahaa ei kiusata... :eek: ei mun maha...
en tiiä...musta o tulossa varmaa hullu...ku otan kaiken nii hmmh...rankasti...
Hmmhphmmm...
Mä kyllä pystyn olee paikallaan mut tuo mu pötsi-eläjä ei pysy paikallaan... :p

Ei ei ei...iskee pakokauhu...

sen nyt sit näkee miten on kuukaudessa kasvanut kun seuraavan kerran menen vkolla 30 polille...jos on kasvanu rajusti...ni sit se ois eessä...

Mä en haluu... :'(
 
Mulla se näyte otettiin sillon perjantaina ja maanataina sain tuloksen ja seuraavaks päiväks sitte ajan sektioon. Mut piti joka tapauksessa leikata ku oli istukka ihan kokonaan kohdunsuun edessä..

Mut jos sä et halua sitä tehtävän niin ei sun ole pakko suostua.. Kannattaa keskustella lääkärin kanssa.. Jaksamista :hug:
 

Yhteistyössä