Kaavinnan jälkeiset menkat???

Minulla todettiin rv 9+3 keskenmeno...sikiön sydän oli lopettanut sykkimästä vkoilla 8+4 se tapahtui tuossa vuoden vaihteessa.Silloin kaksi lääkkeellistä tyhjennystä ja nyt sitten vielä vko sitten tiistaina kaavinta.Vuotoa tuli sunnuntaina enää tuhrua eikä se niin runsasta ollut koko aikana ku menkat on...ja nyt ei sitte ma,ti ja tänään ole enään tullut mitään.

Niin minua askarruttaa ja ressaa nuo menkat...
Kuinka teillä muilla joille tehty kaavinta on menkat sitten alkanut ja muutenkin noi jälkimainingit mennyt...????Onko kaavinnan jälkeen tullut vielä jotain juttuja???tms...
Oisin niin helepottavaa kuulla muiden kokemuksia...ja jälki maininkeja.
Kuinka teillä kierto palannut kohilleen???Muutenki onko menkat muuttunut jotenkin erillaisiksi???

´hmmh...
 
Ensiksikin pahoittelen sulle tapahtunutta,surullista.
Mulla keskenmeno tammikuussa,mulla kans ekaks koitettii lääkkeellisesti mutta se ei ihan mennyt niinkuin olisi pitänyt joten jouduin kaavintan joka tehtiin 10.1.Kaavinnan jälkeen mulla ei ollut kuin muutamia päiviä vuotoa mikä aika niukkaa.
Olen tässä kanssa odotellut koska menkat mahtaa alkaa ja varsinkin millaiset,toivottavsti ne ovat sellaiset suht normaalit.
Olen kyllä tuntenut jonkinlaista ns.juilintaa jo jonkin aikaa mutta muuta ei tapahdu.Ei kait tässä muu auta kuin vaan ootella,kerrro kuulumisiasi mite sulla jatkossa.
 
Otan osaa myös omaan menetykseesi.Juu kyyllä..mullakin on ollut juilintaa ja semmosta ns.polttelua ja kihinää..tms...tuolla kohdun seudulla..ja välillä tuntuu et o pienei ilmapallo sisuksissa...tms...ja joka toinen pvä tullut t lusikallinen vuotoa.ruskeeta.ma oon menossa labraan ottavat jotain kokeitaa ettei vaan oo jotain häikkää nyt...toivottavasti ei.ja ke ois jälkitarkastuskin...toivoa vaan täytyy et kaikki on kohillaan...ja kunnossa.hmmh...on tää vaan nii ressaavaa aikaa...ollu et ei järkee...
Mut joo ilimottele säkin miten ne lähtee tulemaan...ne menkat jne...
 
Kaa
Itselläni kuukautiset tulivat 32 päivää kaavinnan jälkeen, eli aikalailla normaaliin aikaan. Kaavinnan jälkeen jälkivuotoa oli 10 päivää. Pieniä kipuja oli vuodon aikan ja sen jälkeenkin ekoihin menkkoihin asti. Sellaista limakalvon vihlomista aina silloin tällöin (mutta kuitenkin päivittäin). Mutta kaikenkaikkiaan kaikki on mennyt hyvin, noin fyysisesti. Seuraavat menkat tulivat sitten 31 päivän kuluttua edellisistä, seuraavia en kaipaa lainkaan tulevaksi... :D

Lämpimiä ajatuksia ja nopeaa paranemista!
 
Joo mulla alkoi paripäivää sitten sellaisena rusehtavana vuoto todella niukkaa ja,mut nyt sitten tulee kyllä aikas hyvin joskus tulee sellaisia pieniä hyytymiäkin tai mitä ne sit ovat,kipua jonkinverran muttei sietämätöntä.
Mulla vaan ollut lämpöilyä jo runsaat kaksi viikkoa pian kolmatta ja on edelleen en tiedä mistä johtuu,kävin kyllä lekurissa pariin otteeseen antoivat jonkun lääkekuurin joka sit viikon päästä taas vaihdettiin.
Meinas että keuhkoputkentulehdus mut tiedä sitä oireita mulla ei kyl siihen ole,en tie mistä lääkäri sen meinas.Olen ollut jo kaksi viikkoa saikulla huomen töihin,kattoo nyt,vähän vaan lämpöä vieläkin.
Kyselin jo naistentautien poliltakin asiasta että voisiko olla vaikka jäänyt jotain pientä kohtuun joka pitäisi lämpöä kunnei mun saamat lääkkeet ainaskaan tähän pure.Sanoivat että oota nyt pari päivää vielä että jos tulee runsasta vuotoa taikka kipuja paljon niin tuu sit näyttää...
Tiedä sitten,vähän kyllä itteä tuo lämpö mietityttää mistäköhän jatkuu.
Miten sellainen kohtutulehdus taikka joku oireilee.
 
Taasen, mulle sanottiin, että kohtutulehduksen oireita ovat lämmönnousu (kuume) ja kova kipu alavatsalla, joka pahenee tärähdyksissä. Kaveri, jolla tuo on ollut sanoi ettei voinut kävellä ollenkaan paitsi laahustamalla, koska pienetkin tärähtelys sattuivat ja autossa istuminen oli yhtä tuskaa. Myös jos itse kokeilee hieman koputella alavatsaa, pitäisi tulehdus kyllä tuntua sillä.

Toivotaan ettei mitään sellaista tule sulle!
 

Yhteistyössä