Mitäs tää on...???

Elikkä siis...tarina tästä minun tilanteesta...
Viimene pvä joulukuuta ma kävin terpassa pissimässä purkkiin...vt plussaa...->lääkärille...crb 15 lääkäri alotti kuurin...joka ei ruennut tehoomaan...noh soitin sitten ke neuvolaan...ja täti pyysi to käymään...crb 50 ja ultras pikkusen sydämensykettä ei löytynyt...->lääkärille...ja lääkäri laitto lähetteen sairaalaan...no sinne sitten..vt osottautukin myyräkuumeeksi ja pe aamuna gynepolilla gyne ilmoitti tilanteen olevan keskenmeno :'( :'( :'(
Iltapvällä laitettiin käynnistys lääkkeitä...yöllä sitten kolme kieppeil tuli klönttejä mutta runsaampi verinen vuoto puuttui...lääkkeitte myötä olin kipee...vuoto heikkeni...ja loppui...sain kotiin toiset lääkkeet jotka sitten 2 vrokautta edellisistä laitoin...ei mitään hyvin niukkaa vuotoa..mutta semmosia ruskeita klönttejä tuli jokunen...klöntit ei haise tai mitään.Ala mahaa juilii välillä ja on arka esim ku poika istuu mahan päällä ja pomppii...mutta ei juurikaan muuten...
eilen soitin kyllä gynepolille...siel täti rauhotteli että ei mitään hätää..ole vaan rauhassa...jos ei kuume nouse eikä mitää ihmeellistä ni ihan rauhassa vaan...kun mulla ei synnytyksienkää jälkeen vuoto ole kestänyt ku vkon...
Että jos ei se ei vaan yksikertasesti vuoda enempää et sieltä ois tullu jo kaik pihalle mitä tarvihtee...
Tää on vaa nii jotenki huono tunnistaa mitään oloja ku toi myyräkuumekki on täs päällekkäin...et mikä johtuu mistä...nooh...
Täytyy vain toivoa että ei iske pahaa tulehusta tuonne kohtuun!!!!!!!!
Ja kaavinta pelottaa niin maan P***********I....Että en sinnekkään haluis...koko tää touhu ottanu koville...tuntuu et hajoo...ei jaksas tota jälki sähellystä...ei yhtään!!menis vaan pois...pois...musta...

mitä tää siis voisi olla???Muita samatyylisiä kokemuksia???
 

Yhteistyössä