APUA...Miltä tuntuu kun lapsivettä tihkuttaa????

Niin siinäpä se oli...

Mulla eilen kaks kertaa tuli silleen huomattavasti vettä...tai ainakin niin löysää tavaraa tuolta...jostain...aika paljon siihen nähen et ois vetistä valkovuotoa.Supistellut ei ole...

Mitä mun pitäs tehä??

Vkoja vasta 30+4...
 
Tunteesta en tiedä, mutta sen osaan sanoa että lapsivesi haisee makealle, ja valkovuoto.. no, valkovuodolle..

muoks. käy tarkistuttaa äippärillä. Jos sanot että epäilet että on lapsivettä tullut, niin ne kyllä tarkistaa..
 
Hmmh...kiitti vastauksista.
Tosiaan ei mulla eilis illan jälkeen oo tullu mitään nii vetistä...paitsi pissiä. :p
Pikkunen on liikkunut ihan ok.Eikä olo oo mitenkään huomattavasti erikoisempi ku aikasemmin.Ei oo mitään vuotoa tullut vaikka oon tuossa tuusannut vaikka mitä...
Polille en soittanut vielä mutta jos tuommoista ilmenee lisää ni soitan...kun meiltä lähimmälle polille on matkaa se 100km ni ei tuu nii helposti sinne lähettyä. :ashamed:

Katsotaan äijälauman rinsessa jos tulee lisää ni testaan kyllä tuon sun kikan.Kiitos siitä...

Vähän on kyllä mieltä (tai enemmänki)painanu tuo...mietityttänyt..mut ei auta kun seurailla.

Toivotaan nyt et ei ole tiedossa mitään niin kauheen ennenaikasta synnytystä...menis etes viel sen viis vkoa etee päi ni ei ois nii huolta pienestä sitten...

Kaunis kiitos...vastanneille...mielelläni lisääkin kuulen...

daizz rv 30+4
 
LEP
Mulla ainakin välillä tuntuu, että jotain ihan märkää lorahtaa housuun, mutta valkovuotoa se vaan on ollut. Löysänmallista sellaista. :) Jos kovin tihkuttelee, niin voithan sä näytillä käydä, et tutkivat onko lapsivettä mikä tihkuu.
 
LEP...juu mä täs kovasti tarkkaillu tuota pötsiä...
Nyt tuon edellisen kirjotuksen jälkeen maha oli oudon oloinen...jotenki pönkäs...ja alapäässä vihloo...hitusen.En sit tiiä ku kannoin tuossa pari sängyn osat tuonne autotalliin oottamaan et meen petsaamaan sen.Et tekeekö nyt taas tuo kantaminen tepposesa..ja pönkäilee sen takia.EEn tiiä...saas nähä kui käy...tuumasinki isänälle et mitäs jos ens yönä tulee jo lähtö.Ni se tuohon tuumas et ei kai me sille mitää maheta jos se nii päättää...

hmmh...seuraillaa...seuraillaan...
Tulee vaan pikkasen liikaaki joka kolotus ja jomotus huomattua...hmmh..mut jos lähtis tonne petsaus hommiin ni ei tulis nii mietittyä...asiaa...

daizz..
 

Yhteistyössä