Hevostelevia odottajia???

Itellä ei omaa kaakkia vielä, mutta kaverin hummaa käyn päivittäin kurkkaamassa.. oma polle on haaveissa ja oli tarkoitus hommatakin ensi kesänä, mutta kun tää kolmonen ilmoitti tulostaan, niin piti siirtää tuota humman hommaamista :/
 
täältä löytyy kolme kantturaa omasta tallista, ravihevosia kaikki ja niistä kaksi kantavaa tammaa, lisäksi yksi orhipoika joka vanhoilla päivillään on nyt ratsuopissa..tällä hetkellä kyllä kaiken kaikkiaan kiinnostus nolla mutta ehkä se taas innostaa kun varsat syntyvät, ensimmäistä odotetaan jo maalis-huhtikuun vaihteessa ja toinen syntyy sitten touko-kesäkuun vaihteessa.

aikasemmin olen ratsastanut viikoille 32 asti, saa nähdä miltä tällä kertaa tuntuu, kärryttelyt on joutunu jättään aina aikasemmin, se tärinä ei oikein tuntunu kivalta, ratsastaessa voi olla kevyessä istunnassa tarpeen mukaan...

 
Heippa! Mulla kotona kaks lämpöstä, harrastehevosina toimivat, ei siis ajeta kilpaa.
Raskauduin toukokuussa, silloin ratsastin/ajoin, kesäkuun alusta syyskuun lopulle hepat olivat laitumella ja siitä lähtien olen ollut ratsastamatta. Kaverit silloin tällöin ovat käyneet liikuttamassa ja vanhempaa (ja kiltimpää) olen kävelylenkeille ottanut mukaan.
Karsinahommat sujuu vielä hyvin, mies kantaa vedet ja tekee muut raskaat hommat.


Kaustinen 36+5
 
minulla myös 2 hevosta, omassa tallissa seisoskelevat Aiemmissa raskauksissa ratsastelin johonkin viikolle 16-18 asti, mutta tässä raskaudessa en ole selkään enkä kyllä kärrylllekään kavunnut.

Ratsastus ei enää houkuttele, ajaisin mielelläni, mutta mies tekee niin pitkää päivää, etten ole enää iltamyöhällä viitsinyt lähteä ajamaankaan.

Niinpä hevostet vain olla möllöttävät. Koska nuo ei mitään starttihevosia ole, niin eipä tuo harvempi liikunta ole haitannut. Tarhaavat koko päivän ja voivat muutenkin paksusti.

Edellisessä raskaudessa mies joutui tallihommiin 33viikolta eteenpäin, mulla supisteli niin hirveästi, etten voinut tehdä mitään. Pahoin pelkään, että nyt supistelee vielä herkemmin, supistuksia on nimittäin jo nyt, viikolla 16+3!

Ilmeisesti kolmas perättäinen raskaus tekee tehtävänsä... edelliset lapset ovat syntyneet 9/05 ja 11/06, kolmosen la on 2.6 08.
 

Yhteistyössä