Hakutulokset

  1. R

    Virallinen bb pino 2008

    mulla leviäis pää jos minna nöyryyttäis mua tuollain. toivottavasti ristolla on niin vahva itsetunto kuin väittää olevansa.
  2. R

    Virallinen bb pino 2008

    huh jestas mikä keskustelu talossa on menossa :o julkisuudesta, varsinkin riston, puhuvat. risto tarttee kyllä psykologia tuon jälkeen. ja minna loistaa taas muiden haukkumisella - syyttää ristoa just siitä, mistä on itse saanut nimeämispisteitä. pakko olla riston puolella. minna! turpa kiinni!
  3. R

    Virallinen bb pino 2008

    http://subject.sub.fi/forum/bb-2008-talossa-tapahtuu/ täällä tyypit päivystää yötkin läpeensä... mikä ei tästä ketjusta selviä, se löytyy tuolta :kieh:
  4. R

    Virallinen bb pino 2008

    mainio tyyppi toi andreas, sen pitäs päästä radioon töihin :attn: :D
  5. R

    Virallinen bb pino 2008

    joku peli, ne hokee jatkuvasti että jos joillakin ei oo pipoa niin kenellä on pipo. talossa ei puoletkaan tajua sitä peliä. rasittavan kuulosta (kun ei itekkään tajua :headwall: :kieh: )
  6. R

    Virallinen bb pino 2008

    onko ne vielä käyneet siellä viikkotehtäväpihalla? entäs yläkerrassa?
  7. R

    Virallinen bb pino 2008

    mua alkaa tympimään tuo pipojuttu jo :x
  8. R

    Virallinen bb pino 2008

    kokeilin tuon venytyksen huvikseen, mun tulos olis ehkä +2cm :laugh:
  9. R

    Virallinen bb pino 2008

    mikä äijä se on?
  10. R

    Virallinen bb pino 2008

    mitä tuolla nyt tapahtuu??? :o onko siellä joku ulkopuolinen jamppa mittomassa vyötärönympäryksia?
  11. R

    Suositelkaa kivoja lastenlevyjä!

    soiva siili -orkesterin koko tuotanto :attn: tosi mukavaa ja uutta lastenmusiikkia, esittävät omia kappaleitaan. myös oululainen porukka. ovelia sanoituksia :D
  12. R

    Virallinen bb pino 2008

    eipähän ärsytä niitä palstalaisia jotka ei bb:stä välitä. niitä löytyy kyllä.
  13. R

    Virallinen bb pino 2008

    kerhopuolella on olemassa edelleen se bb-kerho ;) *vinkvink*
  14. R

    VIRALLINEN BB-PINO 2007

    tuo jarkko kyllä "maistuis varmaan mullekkin..." :p
  15. R

    VIRALLINEN BB-PINO 2007

    tuolla tuntuu nyt suvilla olevan vientiä... ainakin timo, jarkko ja jussi aikoo yritää suvia :whistle: jossain vaiheessa alkaa muita naisia ehkä ärsyttää.
  16. R

    VIRALLINEN BB-PINO 2007

    ja tulihan sinne niitä uusia vimevuonnakin, muistaakseni paljon myöhemmässä vaiheessa. kaippa se kuuluu tuohon kuvioon.
  17. R

    VIRALLINEN BB-PINO 2007

    juu tekivät jo, just lopettivat. joku miehistä varmaan voittaa. toivottavasti niillä olis omat sarjat miehille ja naisille. voittaja on luultavasti niko, timo tai farbod. (?) oma yleisarvio tilanteesta. yks oli hyvä yhdessä ja toinen jossain muussa.
  18. R

    G: paras suklaa ikinä?

    herkkua on myös "dubbelnougat" ootteko maistaneet? niin täyteläistä tavaraa ettei tarvi syödä kun se yks patukka niin suklaanhimo hellittää :D
  19. R

    G: paras suklaa ikinä?

    geisha!!! :p

Yhteistyössä