Suositelkaa kivoja lastenlevyjä!

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Olisi viikonloppuna pitkä automatka ja yksivuotias kuuntelee mielellään jo lastenmusiikkia, mutta äidillä alkaa jo muumit soida korvissa. Suositelkaa kivoja lastenlevyjä! Vois hankkia jotain uuttakin!
 
olen ostanut s-liikkeen kaupoista niitä 2? cd:tä niitä on varmaan 6 erilaista, tosin nekin alka ajo tulemaan korvista ulos myös :/ Ja vaan kaikkia erilaisia lasten perinteisiä laulu cd:tä myy anttilat yms.
 
metsänpeitto
Ipanapa ei mun mielestä vielä yksivuotiaalle ole ehkä se ykkösjuttu :D

Paukkumaissia, tai sitten esim Vauvanvaaka, Ellaa ja Aleksia. Tuota vauvanvaakaa meidän 11kk kuuntelee tanssien :D
 
Sama
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:
Ipanapa ei mun mielestä vielä yksivuotiaalle ole ehkä se ykkösjuttu :D

Paukkumaissia, tai sitten esim Vauvanvaaka, Ellaa ja Aleksia. Tuota vauvanvaakaa meidän 11kk kuuntelee tanssien :D
Höps. Meillä tyttö 1 v 1 kk polvet vipattaen kuuntelee ja tanssii Ipanapaa. =)
 
metsänpeitto
Alkuperäinen kirjoittaja Sama:
Höps. Meillä tyttö 1 v 1 kk polvet vipattaen kuuntelee ja tanssii Ipanapaa. =)
Kyllä se meilläkin menee, mutta onhan se selvästi suunnattu vähän isommille, ja osittain ehkä vähän rasittava automatkoilla kun on koko ajan taustahälyä muutenkin. Osa on sellaisia selkeitä, missä liikenteen melu ei tee mitään, mutta jotkut on vaan todella rasittavia kuunnella autossa.

Muuten se levy on ihan hyvä, mutta Maija Vilkkumaan laulu saa korvat vuotamaan verta, ja anelemaan että Maija, kiltti, oo hiljaa, jooko, ihan itse.
 
Pete G.
Noppatiimin Taikatossut on uusi herkullinen lastenlevy jonka mukana seuraa sanavihkonen. Kappaleissa on hersyvää kerrontaa ja sitä vanhemmatkin kuuntelevat hymyssä suin. Kannattaa kuunnella klipit Noppatiimin kotisivuilta!
 

Yhteistyössä