Virallinen bb pino 2008

vieras
Ei ne oo oikeastaan päivystäny. Pari noist valveilla olevista tyypeistä lopetti sääntöjen lukemisen tuos klo 06-07 aikaan. Ja toiset kaks ei oo jaksanu mennä nukkumaan vaan on valvonu myötätunnosta. Kolmen aikaa heirel oli viel Minna ja Markokin. Marko piti seksivalistusta..
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Sudenkorento:
Niko on mun vanha luokkakaveri kauppiksesta, paljon ollaan yhdessä koettu ja ei se kyllä pahemmin tytöistä tykkää ihana tyyppi on :heart:
Mä en tunne häntä. Haastatteluis ja talos vain sanonu olevansa bi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sudenkorento:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Carla:
On se Niko aika rääväsuu kiroilee. Onks se oikeesti homppeli ?? :whistle: Vai muuten naismainen eleiltään :D
Bi
Niko on mun vanha luokkakaveri kauppiksesta, paljon ollaan yhdessä koettu ja ei se kyllä pahemmin tytöistä tykkää ihana tyyppi on :heart:
Totta turiset, edes jotain äksöniä talossa, se eilinen kauppareissu oli ihan huippu ja etenkin kun Niko meni sinne pk - huoneeseen vähän mä repesin kun pisti jauhot muille sanoillaan suuhun :D

 
mie
Mistä ihmeestä tuonne ohjelmaan aina löytyykään noita neitejä? Siis puhun nyt neiti-Nikosta...voiko naismaisempaa enää olla...ällöttävä kaikin puolin. Einarinari oli vielä "mies" tuon rinnalla :D
 
Tiedättekö mikä mua eniten ärsyttää.. Noil tytöil on Cheryliä lukuunottamatta niin samantapaiset nimet, etten mä koskaan tajua kenestä puhutte. Ehkä mä vielä joskus opin mikä nimi kuuluu kenellekin :ashamed:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sudenkorento:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Carla:
On se Niko aika rääväsuu kiroilee. Onks se oikeesti homppeli ?? :whistle: Vai muuten naismainen eleiltään :D
Bi
Niko on mun vanha luokkakaveri kauppiksesta, paljon ollaan yhdessä koettu ja ei se kyllä pahemmin tytöistä tykkää ihana tyyppi on :heart:
Mä kans tunnen Nikon koulu ajoilta ylä-asteella Uudessakaupungissa oltiin samaan aikaan.
Niko on musta vuoden nuorempi.
Niko on vähän hassu mut ihana ja symppis tyyppi. :heart: :D
 
Tolla Mantalla on kyllä aikamoiset tavat.
Piereskelee ja puhuu vähän väliä piereskelystä. (ei siinä mitään ku se on ihan luonnollista että piereskelee) mut silti toi on vähän. :LOL: :x
Ja sit kaivaa nenää tosi paljon. :x
Äskenki istu sohvalla ja kaivo nenää hartaasti ja pyyhki sitä räkää yhteen sormeensa. Yök. :$
 
Alkuperäinen kirjoittaja LEP:
No onpa taas minna niin kovin kipeänä. Kun ensin vinettää ettei voi lukea, kun ääni menee ja on kuumeessa. Lopulta kun saa vapautuksen, että voisi mennä nukkumaan, niin akka vaan valvoo sohvalla ja suu käy sen minkä ehtii! :kieh: Ja kummasti muutenkin koko illan se suu käynyt, sekä volttia voinut heitellä yms... Taitaa vaan olla niin saakelin hankalaa tuo tehtävien teko mitä määrätään.
kertakaikkisen ärsyttävä akka,mä jo katoin sillon ku tuli taloon että siinä sellanen ihminen kenen kanssa en tulis toimeen
 
Alkuperäinen kirjoittaja Piipi Pöppiäinen:
Alkuperäinen kirjoittaja LEP:
No onpa taas minna niin kovin kipeänä. Kun ensin vinettää ettei voi lukea, kun ääni menee ja on kuumeessa. Lopulta kun saa vapautuksen, että voisi mennä nukkumaan, niin akka vaan valvoo sohvalla ja suu käy sen minkä ehtii! :kieh: Ja kummasti muutenkin koko illan se suu käynyt, sekä volttia voinut heitellä yms... Taitaa vaan olla niin saakelin hankalaa tuo tehtävien teko mitä määrätään.
kertakaikkisen ärsyttävä akka,mä jo katoin sillon ku tuli taloon että siinä sellanen ihminen kenen kanssa en tulis toimeen

Mä en kanssa jaksais sitä pitkään.
 

Yhteistyössä