VIRALLINEN BB-PINO 2007

k
punkki olis ihan selvään halunnu otta syötävää.. eivät ottaneet mitään, mut kyl luukusta tungettiin joku täkynen burgeri ulos. tilas ne leikillään vaikka mitä, olisivat tuoneet ne niille pakko-syötäväksi! :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Nobody:
Alkuperäinen kirjoittaja Karussa:
Vissiinkin Sauli ja Maxi ovat saattaneet pilata jo tehtävän, kuntoilleet ilman niitä nimilappuja jotka pitäis olla. :/
Eikös se Fabekin eilen syönyt ilman lupaa. Tai siis niidenhän piti syödä samaan aikaan muiden kanssa.
Ai juu sekin vielä. Musta tuntuu ettei tehtävä mee läpi, mutta toivottavasti menis.
 
Mun on mennyt ihan MAKU tuohon bb:seen,kun sinne tungetaan noita ihmisiä koko ajan....ymmärrän että kaksi olis uutta tullut Tiinan ja Akin tilalle,mutta muita en tajua!!!

Kauhea hälinä siellä koko ajan,kun porukan annettais vähetä sais jotain selvääkin mitä ne puhuu ja tekevät.Ihan sähläysmeininkiä.

|O B)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Karussa:
Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Nobody:
Alkuperäinen kirjoittaja Karussa:
Vissiinkin Sauli ja Maxi ovat saattaneet pilata jo tehtävän, kuntoilleet ilman niitä nimilappuja jotka pitäis olla. :/
Eikös se Fabekin eilen syönyt ilman lupaa. Tai siis niidenhän piti syödä samaan aikaan muiden kanssa.
Ai juu sekin vielä. Musta tuntuu ettei tehtävä mee läpi, mutta toivottavasti menis.
Mutta Farbod sai siitä jo rangaistuksen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Henrietta:
Mun on mennyt ihan MAKU tuohon bb:seen,kun sinne tungetaan noita ihmisiä koko ajan....ymmärrän että kaksi olis uutta tullut Tiinan ja Akin tilalle,mutta muita en tajua!!!

Kauhea hälinä siellä koko ajan,kun porukan annettais vähetä sais jotain selvääkin mitä ne puhuu ja tekevät.Ihan sähläysmeininkiä.

|O B)
Niin mutta ois sakki loppunut kesken, jos ei ois uusia tullut. Tyhjää taloa saatais tuijottaa.
 
juu tekivät jo, just lopettivat. joku miehistä varmaan voittaa. toivottavasti niillä olis omat sarjat miehille ja naisille.

voittaja on luultavasti niko, timo tai farbod. (?) oma yleisarvio tilanteesta. yks oli hyvä yhdessä ja toinen jossain muussa.
 
eräs
Alkuperäinen kirjoittaja TaikaWiitta:
Voi Kadi parkaa :'( Älyäis nyt itekin vähän skarpata, ettei lennä talosta!
Sehän treenaa koko ajan, muut on ihan huolissaan, että syökö se ja treenaako liikaa. En ymmärrä, miks iltalehti tai iltasanomat antaa otsikoillaan ymmärtää, että Kadi laiskottelis.
 
vieras
saiko maxine mitään rangaistusta kun ainakin eilisessä koosteessa höpötti päiväkirjahuoneen asioita "viikkotehtävä alkaa punnituksesta..ainaki mulle sanottiin" ja ku piia alko kyselee,"saitko siis ohjeita?" ni tajus maxi ittekki puhuneensa ja tokas jotain"älä enää kysele tai joudun kuseen.."

 
Alkuperäinen kirjoittaja eräs:
Alkuperäinen kirjoittaja TaikaWiitta:
Voi Kadi parkaa :'( Älyäis nyt itekin vähän skarpata, ettei lennä talosta!
Sehän treenaa koko ajan, muut on ihan huolissaan, että syökö se ja treenaako liikaa. En ymmärrä, miks iltalehti tai iltasanomat antaa otsikoillaan ymmärtää, että Kadi laiskottelis.
Noh, nämä lehdet eivät ole koskaan olleet kovin luotettavia tietolähteitä ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja berry76:
Alkuperäinen kirjoittaja Henrietta:
Mun on mennyt ihan MAKU tuohon bb:seen,kun sinne tungetaan noita ihmisiä koko ajan....ymmärrän että kaksi olis uutta tullut Tiinan ja Akin tilalle,mutta muita en tajua!!!

Kauhea hälinä siellä koko ajan,kun porukan annettais vähetä sais jotain selvääkin mitä ne puhuu ja tekevät.Ihan sähläysmeininkiä.

|O B)
Niin mutta ois sakki loppunut kesken, jos ei ois uusia tullut. Tyhjää taloa saatais tuijottaa.
Siis kyllä sinne taloon uusia sais tulla, mutta korkeintaan kaks kerrallaan ja kolmen viikon välein. Tuo oli mun mielestä niin pohjanoteeraus kun neljä tyyppiä tuli yhtäkkiä. Mulla meni maku koko BB (ainakin joksikin aikaa), ei jaksanut kiinnostaa. Tuntuu jo, että alku BB olis ihan eri kautta, kuin tämä mitä nyt menee.

 
Alkuperäinen kirjoittaja Coffee Break:
Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:
Alkuperäinen kirjoittaja pelle:
Oliko edes juhlissa mitään säpinää?

Nauroin kippurassa sitä Kadin treenaamista. Kylpytakki päällä lenkkeilee ja pyyhe selässä ajaa kuntopyörää. Voi ei! Ei halua olla hikinen ja likainen. AAAAAPUUUUAAAA!
joo tuo treenijuttu Kadilta oli minulle jo liikaa. Meni maku ihan täysin. Siis onhan se aivan kamalaa jos hikoilee kuntoillessa. |O
Iltasanomien mukaan Kadilla ei mene ihan putkeen tämä tehtävä :D Se on lihonut yhden kilon.

http://www.iltasanomat.fi/viihde/t/bb2007/
Paino voi hyvin vaihdetta kilon kaks eri päivinä. Siihen vaikuttaa niin moni asia. Eli eipä tuo Kadin liikkumisesta ole kiinni, että kilo "tullut lisää". Ei ihminen voi lihota tai laihtua kiloa päivässä. :headwall:
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Eihän kukaan Maxinea halua vielä tällä viikolla ulos, kun sillä on ne synttärit ja kaikki oottaa jotain bileitä. Maxi se on pelannu hyvin ja muistaa joka välissä muistuttaa, et se on ainoo kellä on siellä synttärit.

Seuraavalla viikolla se on ihan varmasti äänestyksessä, mut en kyl usko et tippuu... Tietty ellei vastassa oo Sale tai Punkki.
En kyllä ymmärrä niitä kilpailijoita, jotka sen takia jättäis Maxin nimeämisen väliin joidenkin synttärijuhlien takia. Ei voi olla niin pinnallisia ja naiiveja ihmisiä siellä (tai voi, mutta HuhHuh). En jaksa uskoa, että Maxin talossa pysyminen niistä synttäreistä johtuu. Onhan noilla noita bileitä ihan hyvin muutenkin.
 

Yhteistyössä