Virallinen bb pino 2008

huh
Alkuperäinen kirjoittaja unensieppaaja:
Juu, Minna ulos. On kerenny nolata itteesä jo ihan tarpeeks. Mulla loksahti suu auki ku se vetäs ryntäät esiin. Ja vetiks se Johania käteensä vai kokeiliko vaan sen sukukalleuksia.. :eek:

EIIIIIIIIIIII, hävettää olla suomalainen.....
 
pakkokattoa
Alkuperäinen kirjoittaja unensieppaaja:
Juu, Minna ulos. On kerenny nolata itteesä jo ihan tarpeeks. Mulla loksahti suu auki ku se vetäs ryntäät esiin. Ja vetiks se Johania käteensä vai kokeiliko vaan sen sukukalleuksia.. :eek:
tuleeko tää tissipaljatus tän illan jaksossa ??

 
Alkuperäinen kirjoittaja Julietta:
hyppään kyytiin! Tuo tissijuttu oli eilisessä jaksossa.
Oonko väärässä, mutta eikös joku jätkistä avannu ne sen "rintsikat"?
Vissiinki Niko ne avas, mut eipä sitä kai kauheesti haitannu, ku hillu löllyköidensä kanssa siinä pitkän aikaa ennenkö laitto bikinit takasin päälle.
 
Alkuperäinen kirjoittaja unensieppaaja:
Alkuperäinen kirjoittaja v:
Lamourettes- ollut Minna aiaksemmin, eiks se yks BB 2007 talossa ollut tumma aninen , en muista nimeä ollut samassa tanssiryhmässä.
Ainakin se Heli oli jossain tanssiryhmässä. Nythän se oottaa vauvaa, vai lieko jo saanut, tässä kuussa laskettu aika.
No ainakin galleriassa se oli jo saanu vauvaonnitteluja, että eiköhän oo synnyttäny jo :D
 
v
Alkuperäinen kirjoittaja RuisNeppari:
Alkuperäinen kirjoittaja unensieppaaja:
Alkuperäinen kirjoittaja v:
Lamourettes- ollut Minna aiaksemmin, eiks se yks BB 2007 talossa ollut tumma aninen , en muista nimeä ollut samassa tanssiryhmässä.
Ainakin se Heli oli jossain tanssiryhmässä. Nythän se oottaa vauvaa, vai lieko jo saanut, tässä kuussa laskettu aika.
No ainakin galleriassa se oli jo saanu vauvaonnitteluja, että eiköhän oo synnyttäny jo :D
Niin olikin Heli, joka oli nussinut 9h putkeen :)

Onko nimmari gallerisssa mikä tai laita linkki.
 
Ai mäki oon vissiin pinoutunut tähän enkä sen koommin osallistunu keskusteluun :ashamed:

Mut enhän mä pysy perässä kun mä katson vaan subilta sen tunnin koosteen joka ilta, ei oo 24/7 mulla, eihän sitä muuta ehtis tekemäänkään ku sitä kyttäämään... :snotty:
Aika räväkkä alku niillä kyllä oli :eek: Kunnon bileet.
 

Yhteistyössä