Minkä ikäiselle annatte hampurilaisia yms?

  • Viestiketjun aloittaja Hese
  • Ensimmäinen viesti
Neiti täyttää 1v viikon päästä ja eihän sitä meteliä kuuntele kukaan, jos muut syö vieressä ja neiti ilman jäis. Joten oon antanu hampurilaisesta sämpylää, jossa ei ole ketsuppia tai majoneesia yhtään mukana, sehän on sama asia kun söis leipää. Ranskalaisen pari tuo on saanu mutustaa myös, eikä oo tähän päivään mennes kyllä siihen kuollu :whistle: Ja meillä kyllä 2v7kk päästelee ihka oman aterian :whistle:
 
Meillä neitille on ostettu vuoden vanhasta oma hampurilainen, kaikilla mausteilla juuston kera. Nyt neiti on 1,6 v muttei kokonaan ole vielä jaksanut juustohampurilaistaan syödä ja ranskanperunat saa mun annoksesta niin paljon kuin haluaa, en ite syö niitä kaikkia kuitenkaan. Grillihampurilaisen olen pyrkinyt ottamaan filepihvillä, niin ei tule niin valtavasti sitä suolaa kuin jauhelihapihveissä. En tiedä muuallapäin mutta täällä saa possun ulkofilepihvillä. Hyvin maistuu molemmat ja osaa syödä itse omasta kädestään niinkuin isommatkin.

No valitettavasti meitä on joka junaan ja näitä myös löytyy jotka hihhuloivat joka asiasta, ellei purkkiruoasta niin sitten purkeita ja ellei purkeista niin sitten hesen roskista, okei kukin tyylillään, mutta antakaa niiden lastenne nauttia elämästä, heidän suunsa ei ole tuohesta ja makuelämykset on myös vaikka suklaa ihan ok,jos on normaali ruokavalio pääsääntöisesti.
 
Huom! Hesen ranskalaiset on vähäsuolaisia jo pakasteena eli täysin suolattomina niitä ei saa kuten Mäkkärissä, kun pyytää!!!

Noin vuoden iässä annoin ekan hampurilaisen ja silloin tällöin saa niitä. Ranskalaisia en halua antaa, sillä ne ovat mielestäni ns. turhia rasvassa paistettuja ja epäterveellisiä.
Hampurilaisessahan ei ole kuin sämpylä ja kokolihapihvi ja ainakaan Mäkkärissä pihveissä ei ole mitään lisättynä paitsi suola, jonka voi pyytää ilman. Mausteeksi ketsuppia, majoneesit jätän kyllä ehdottomasti pois noin pieneltä!
 

Yhteistyössä