Virallinen bb pino 2008

Alkuperäinen kirjoittaja Mehtis:
Alkuperäinen kirjoittaja Kevätaurinko:
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:
mitäs tuo cherry hommaa tuol makkaris ku näyttää iha et se pakkaa kamojasa...??????
Mäki katon samaa että mitkshän se pakkailee ja ihan ku se itkis ku kuuluu sellasta ääntä et vois itkee.
Kertokee mitä tapahtuu...
No kyllä se kasseja pakkaili tossa ja sillä oli vielä monta kassia.
Mut nyt on kuitenki tuolla pihalla muiden kanssa auringon paisteessa.
En tiä mitä se Cheryll sit hommaili et miks pakkailu, järkkäilikö sit vaan tavaroitaan mut näytti kyllä ihan että pakkailis.
 
lilliilii
Alkuperäinen kirjoittaja Piipi Pöppiäinen:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
http://uk.youtube.com/watch?v=_7rJj5q53jI
tässä tuksu ja cheril 07 rmj:llä.C on siinä 5.15min eteenpäin
tosi siveältä vaikuttaa
käyks toi julia vähän vajaalla,ei niin etteikö tuksu kävis :whistle: mutta onks toi julia ihan aineissa vai onks se vaan tollanen
Aika känniapinoilta vaikutti kaikki.
Henrikin oli niin vaivautuneen olonen, että hävetti katsoa.
"Mikä meininki hei, mikä meininki?"

Mitä tohon ihanaiseen ceehen tulee niin aikamoinen pelaaja se on.
Tyhmäkin vielä jos oikeasti luuli ettei siellä sviitissä ollut kameroita. Kaikenlisäksi se tampereen lahja naisille oli niin töykeä ja vittumainen koko ajan, että mä olisin heittänyt sen sieltä sviitistä takkoineen rappukäytävään.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kevätaurinko:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
http://uk.youtube.com/watch?v=_7rJj5q53jI
tässä tuksu ja cheril 07 rmj:llä.C on siinä 5.15min eteenpäin
tosi siveältä vaikuttaa
Juu ja ihan kiltti tyttö on ja ihan erilainen tossa ku mitä talossa noille asukkaille esittää. :LOL: :LOL:

"mä ehkä näytän kiltiltä tytöltä,mutta kyllä mä olen sellanen lady domina" juu eihän cheri,äidin kiltti kullannuppu tekis mitään tuhmaa :xmas:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Piipi Pöppiäinen:
Alkuperäinen kirjoittaja Kevätaurinko:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
http://uk.youtube.com/watch?v=_7rJj5q53jI
tässä tuksu ja cheril 07 rmj:llä.C on siinä 5.15min eteenpäin
tosi siveältä vaikuttaa
Juu ja ihan kiltti tyttö on ja ihan erilainen tossa ku mitä talossa noille asukkaille esittää. :LOL: :LOL:

"mä ehkä näytän kiltiltä tytöltä,mutta kyllä mä olen sellanen lady domina" juu eihän cheri,äidin kiltti kullannuppu tekis mitään tuhmaa :xmas:
Juu ei. :xmas: :x

Ja sit ku se siitä yöstä Riston kanssa ku porukka sano että te ootte siellä nusassu niin Cheryll että no hyiiii, ei mitään semmosta. :saint: :headwall:
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Kevätaurinko:
Alkuperäinen kirjoittaja koi:
eikös markolla ole K M kaunolla olisko tuohon omaan nimeen liittyvää? eka kyllä luin että olis ollut hello tai hell
Kuulemma se KM takottaa Kultamitali.

Ja ne on hänen omat nimikirjaimensa, sukunimi Kaarto

Joku ilta saunassahan se noille muille sano että tatskauttanu tavoitteensa siihen ja että vuoden päästä se tavoite on täyttynyt....
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kevätaurinko:
Alkuperäinen kirjoittaja Piipi Pöppiäinen:
Alkuperäinen kirjoittaja Kevätaurinko:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
http://uk.youtube.com/watch?v=_7rJj5q53jI
tässä tuksu ja cheril 07 rmj:llä.C on siinä 5.15min eteenpäin
tosi siveältä vaikuttaa
Juu ja ihan kiltti tyttö on ja ihan erilainen tossa ku mitä talossa noille asukkaille esittää. :LOL: :LOL:

"mä ehkä näytän kiltiltä tytöltä,mutta kyllä mä olen sellanen lady domina" juu eihän cheri,äidin kiltti kullannuppu tekis mitään tuhmaa :xmas:
Juu ei. :xmas: :x

Ja sit ku se siitä yöstä Riston kanssa ku porukka sano että te ootte siellä nusassu niin Cheryll että no hyiiii, ei mitään semmosta. :saint: :headwall:
" ei sielä oikeesti tapahtunu mitään,mun oma kunnia on mulle tärkee asia" voi ristus sentään,pitääkö se ihmisiä ihan tyhmänä,tai sitte se on ite niin tyhmä että ei tajua.no oli miten oli,hauskahan tota on tavallaan seurata
 
Huh
Alkuperäinen kirjoittaja lilliilii:
Alkuperäinen kirjoittaja Piipi Pöppiäinen:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
http://uk.youtube.com/watch?v=_7rJj5q53jI
tässä tuksu ja cheril 07 rmj:llä.C on siinä 5.15min eteenpäin
tosi siveältä vaikuttaa
käyks toi julia vähän vajaalla,ei niin etteikö tuksu kävis :whistle: mutta onks toi julia ihan aineissa vai onks se vaan tollanen
Aika känniapinoilta vaikutti kaikki.
Henrikin oli niin vaivautuneen olonen, että hävetti katsoa.
"Mikä meininki hei, mikä meininki?"
:D Samanlaisia sössöttäjä-lässyttäjiä molemmat siskot...

 
Alkuperäinen kirjoittaja Kiljuset:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Kevätaurinko:
Alkuperäinen kirjoittaja koi:
eikös markolla ole K M kaunolla olisko tuohon omaan nimeen liittyvää? eka kyllä luin että olis ollut hello tai hell
Kuulemma se KM takottaa Kultamitali.

Ja ne on hänen omat nimikirjaimensa, sukunimi Kaarto

Joku ilta saunassahan se noille muille sano että tatskauttanu tavoitteensa siihen ja että vuoden päästä se tavoite on täyttynyt....
Mä oon kattonut et siinä lukee Kello :LOL:

 
Alkuperäinen kirjoittaja Rakkapanuu:
Hei...eix noita asukkeja vois heittää tän vuoden teeman mukaan vaa'an kautta kuntokuurille? Mä tahtoisin uteliaisuuttani nähdä Minnan OIKEAN painon... :whistle:
sit se yrittäis selittää isoon ääneen kaikille kuinka nämä bileet ym talossa on turvottanu häntä 20kiloo :headwall: :LOL:
 
vieras
Repesin lukiessani tekstari chattiä "Itse äänestän miinuksilla Markoa, koska hän sanoi että viikset eivät sovi kenellekkään, itselleni ainakin sopii. Terv nainen 55v.(kyllä syitä löytyy)".
 

Yhteistyössä