Virallinen bb pino 2008

osaako jooku vastata
En ole seurannut koko BB:tä mutta sen verran jäi vaivaan nuo netistä lukemat jutut ja kuvat, että miten se Risto on suhtautunut siihen Cheriin niitten yhteisen illan jälkeen? Onks niillä vielä jotain säpinää vai onko se ihan kylmästi jättänyt sen?
 
jensku
Alkuperäinen kirjoittaja osaako jooku vastata:
En ole seurannut koko BB:tä mutta sen verran jäi vaivaan nuo netistä lukemat jutut ja kuvat, että miten se Risto on suhtautunut siihen Cheriin niitten yhteisen illan jälkeen? Onks niillä vielä jotain säpinää vai onko se ihan kylmästi jättänyt sen?
mä en oo huomannut niiden välillä yhtään mitään, vaan tuo cherryl tuntuu olevan kiinni tuossa harrissa nyt koko ajan.
 
iop
Alkuperäinen kirjoittaja jensku:
Alkuperäinen kirjoittaja osaako jooku vastata:
En ole seurannut koko BB:tä mutta sen verran jäi vaivaan nuo netistä lukemat jutut ja kuvat, että miten se Risto on suhtautunut siihen Cheriin niitten yhteisen illan jälkeen? Onks niillä vielä jotain säpinää vai onko se ihan kylmästi jättänyt sen?
mä en oo huomannut niiden välillä yhtään mitään, vaan tuo cherryl tuntuu olevan kiinni tuossa harrissa nyt koko ajan.
eli se tosiaan haluaa lämmitellä vähän jokaista :/ tai sitten tajusi et jos ristosta ei tykätä niin kannattaa hengailla jonkun muun kanssa et ittelle ei käy huonosti
 
jensku
Alkuperäinen kirjoittaja iop:
Alkuperäinen kirjoittaja jensku:
Alkuperäinen kirjoittaja osaako jooku vastata:
En ole seurannut koko BB:tä mutta sen verran jäi vaivaan nuo netistä lukemat jutut ja kuvat, että miten se Risto on suhtautunut siihen Cheriin niitten yhteisen illan jälkeen? Onks niillä vielä jotain säpinää vai onko se ihan kylmästi jättänyt sen?
mä en oo huomannut niiden välillä yhtään mitään, vaan tuo cherryl tuntuu olevan kiinni tuossa harrissa nyt koko ajan.
eli se tosiaan haluaa lämmitellä vähän jokaista :/ tai sitten tajusi et jos ristosta ei tykätä niin kannattaa hengailla jonkun muun kanssa et ittelle ei käy huonosti
Mä oon hieman miettinyt et onko toi C oikeasti noin tyhmä&viaton&kokematon mitä antaa ymmärtää...siis ihan kaiken suhteen.
Silloin kun Riston kanssa sähelsi niin alkuunhan tuo yritti Johania...Johan ei vaan lämmennyt alkuunsakaan Cherryllille.

Minna kertoilee parhaillaan just kuin paljon tykkää erilaisista aerobick ja spinning-muodoista...ja kuin rasva palaa.
 
huh jestas mikä keskustelu talossa on menossa :eek: julkisuudesta, varsinkin riston, puhuvat. risto tarttee kyllä psykologia tuon jälkeen. ja minna loistaa taas muiden haukkumisella - syyttää ristoa just siitä, mistä on itse saanut nimeämispisteitä. pakko olla riston puolella. minna! turpa kiinni!
 
Alkuperäinen kirjoittaja rotumuori:
huh jestas mikä keskustelu talossa on menossa :eek: julkisuudesta, varsinkin riston, puhuvat. risto tarttee kyllä psykologia tuon jälkeen. ja minna loistaa taas muiden haukkumisella - syyttää ristoa just siitä, mistä on itse saanut nimeämispisteitä. pakko olla riston puolella. minna! turpa kiinni!
siis miksi tarttee psykologia?? :eek:
 
jensku
Alkuperäinen kirjoittaja rotumuori:
mulla leviäis pää jos minna nöyryyttäis mua tuollain. toivottavasti ristolla on niin vahva itsetunto kuin väittää olevansa.
Joo, todella hatun nostoa ristolle. Onneksi Risto ei mee maihin Minnan sanoista vaan pysyy kannassaan.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:
miks muuten siinä alkutunnarissa ei ole saulia? kun siinähän on sari ja perttu... onko missään extrassa tai vastaavassa ollu juttua siitä? mä ku en sitä extraa seuraa kovinkaan...
Ennen sitä Sarin pärstää näkyy jotkin naismaiset kasvot, ilmeisesti Saulin vaikka ei niitä Sauliksi tunnista.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:
miks muuten siinä alkutunnarissa ei ole saulia? kun siinähän on sari ja perttu... onko missään extrassa tai vastaavassa ollu juttua siitä? mä ku en sitä extraa seuraa kovinkaan...
Ennen sitä Sarin pärstää näkyy jotkin naismaiset kasvot, ilmeisesti Saulin vaikka ei niitä Sauliksi tunnista.
sauli on viimesenä siinä tunnarissa,sitä pitää tihrustaa aikalailla,se on siinä radassa mikä kiertää sitä planeettaa vai mikälie on,vilahtaa tosi lopussa
 

Yhteistyössä