Virallinen bb pino 2008

mää
Pliis kertokaa jos joku tietää sen mariannen esittämän arvotuksen oikeen vastauksen...Mikä esine: tekijä ei sitä halua, ostaja ei sitä tarvitse ja käyttäjä ei sitä nää.. Mua hämää se ja huolella!!!!! Ja mä missasin, että mikäs oli minnan piisi?

24/7 on ihan ykkönen!!!
 
hip
Alkuperäinen kirjoittaja mää:
Pliis kertokaa jos joku tietää sen mariannen esittämän arvotuksen oikeen vastauksen...Mikä esine: tekijä ei sitä halua, ostaja ei sitä tarvitse ja käyttäjä ei sitä nää.. Mua hämää se ja huolella!!!!! Ja mä missasin, että mikäs oli minnan piisi?

24/7 on ihan ykkönen!!!
mä veikkaisin että se on hautakivi, mutta en oo varma
 
Vepasto
Mua on ruvennut ärsyttämään Cheryll ihan kauheasti, on jopa pahempi kuin Minna. Se on just sellanen ihminen, joka on olevinaan niin kiltti ja viaton, mutta todellisuus onkin sitten ihan jotain muuta. Musta se oli hyvin sanottu, kun joku, ettei olis ollut jopa Harri, sanoi, että kunnia on ainoa mitä on jäljellä, maine on mennyt kauan sitten. Enkä kyllä siitä kunniastakaan niin tiedä... :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Vepasto:
Mua on ruvennut ärsyttämään Cheryll ihan kauheasti, on jopa pahempi kuin Minna. Se on just sellanen ihminen, joka on olevinaan niin kiltti ja viaton, mutta todellisuus onkin sitten ihan jotain muuta. Musta se oli hyvin sanottu, kun joku, ettei olis ollut jopa Harri, sanoi, että kunnia on ainoa mitä on jäljellä, maine on mennyt kauan sitten. Enkä kyllä siitä kunniastakaan niin tiedä... :whistle:
Sama. Ja mä jopa menin ekana iltana sanomaan että siitä vois tulla mun suosikki :ashamed: :ashamed: :ashamed: :snotty: Hirmusesti höpöttää ihan tyhjää ja muuttaa omia mielipiteitään koko ajan. Ja tosiaan yrittää antaa itsestään kiltin ja viattoman kuvan..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Vepasto:
Mua on ruvennut ärsyttämään Cheryll ihan kauheasti, on jopa pahempi kuin Minna. Se on just sellanen ihminen, joka on olevinaan niin kiltti ja viaton, mutta todellisuus onkin sitten ihan jotain muuta. Musta se oli hyvin sanottu, kun joku, ettei olis ollut jopa Harri, sanoi, että kunnia on ainoa mitä on jäljellä, maine on mennyt kauan sitten. Enkä kyllä siitä kunniastakaan niin tiedä... :whistle:
Naurettavinta oli kun se kunniastaan hoki,ja eipä pitkä aika kun loikki rinnat paljaana Riston kimpussa.. sit eile se vouhkas sen oikein paistetun kananmunan terveellisyyden perään ja suolaa mätti minkä kerkes päälle
 
mua on kanssa ruvennu ärsyttää cheri,ja se puhuukin jotenkin katkonaisesti,siis ei osaa selittää niin että se kuulostais järkevältä.ja muutenkin vähän blondin juttuja sillä.
ja harri pötkötteli pää sen sylissä äsken ni cheri rupes kyselemään että kuka täälä on sun mielestä kivoin tyttö :whistle: ja vähän väliä kyselee että oonks mä läski,mulla on iso maha plaaplaa |O
 
jensku
huomasiko kukaan aiemmin illalla, kun porukat olivat sohvalla ja kun Marianna saapui paikalle niin Minnan naama venähti.Yritti pitää tukkapuoli-Johanin huomion itsessään venyttelemällä jalkojaan yms. Ja kun ei huomiota saanut niin lähti äkäisen oloisena pois sohvalta...
Eli Johan siis antoi huomionsa Mariannalle.

No anyway: Minna ja Cherryl ulos talosta.
 
jensku
Alkuperäinen kirjoittaja Piipi Pöppiäinen:
mua on kanssa ruvennu ärsyttää cheri,ja se puhuukin jotenkin katkonaisesti,siis ei osaa selittää niin että se kuulostais järkevältä.ja muutenkin vähän blondin juttuja sillä.
ja harri pötkötteli pää sen sylissä äsken ni cheri rupes kyselemään että kuka täälä on sun mielestä kivoin tyttö :whistle: ja vähän väliä kyselee että oonks mä läski,mulla on iso maha plaaplaa |O
Cherryl on hiukka kehuja vailla...on tainnut tottua et jotkut aivottomat kundit on sitä aikansa kehuneet.
Vähän samaa vikaa on Minnassa....haluaa tuoda itseään julki jatkuvasti.
 
tulin kuokkimaan...
Alkuperäinen kirjoittaja hip:
Alkuperäinen kirjoittaja mää:
Pliis kertokaa jos joku tietää sen mariannen esittämän arvotuksen oikeen vastauksen...Mikä esine: tekijä ei sitä halua, ostaja ei sitä tarvitse ja käyttäjä ei sitä nää.. Mua hämää se ja huolella!!!!! Ja mä missasin, että mikäs oli minnan piisi?

24/7 on ihan ykkönen!!!
mä veikkaisin että se on hautakivi, mutta en oo varma
SE ON ARKKU.se on yhessä arvoitus kirjassakin tuo juttu.
 
jensku
Alkuperäinen kirjoittaja mää:
Pliis kertokaa jos joku tietää sen mariannen esittämän arvotuksen oikeen vastauksen...Mikä esine: tekijä ei sitä halua, ostaja ei sitä tarvitse ja käyttäjä ei sitä nää.. Mua hämää se ja huolella!!!!! Ja mä missasin, että mikäs oli minnan piisi?

24/7 on ihan ykkönen!!!

näin nopeasti muistellen niin C. Aguileran kipale se taisi olla.
 
Ärsyttävä tosiaan tuo Cheryl... Pikkasen yritti taas :p Riston peffaa, ku keskustelivat julkisuudesta :x
Siinä ois hyvä pari, molemmat niiiin ällöjä ;) Cheryl taitaa olla vaan aika lääpällään tohon ripeen, vai mitä ootte mieltä?
 
Alkuperäinen kirjoittaja jensku:
Alkuperäinen kirjoittaja mää:
Pliis kertokaa jos joku tietää sen mariannen esittämän arvotuksen oikeen vastauksen...Mikä esine: tekijä ei sitä halua, ostaja ei sitä tarvitse ja käyttäjä ei sitä nää.. Mua hämää se ja huolella!!!!! Ja mä missasin, että mikäs oli minnan piisi?

24/7 on ihan ykkönen!!!

näin nopeasti muistellen niin C. Aguileran kipale se taisi olla.
Minnan biisi oli: Aguilera: Can't hold us down
 
Alkuperäinen kirjoittaja Heili Karjalasta:
Alkuperäinen kirjoittaja Kevätaurinko:
Alkuperäinen kirjoittaja kerttu:
Alkuperäinen kirjoittaja Heili Karjalasta:
Mies haluis nähdä, onko niitä hässimispätkiä vielä jossain netissä?
mä haluisin myös!
Onhan niitä mut jos tähän niitä linkittää niin ne poistetaan. :kieh: :headwall:
Kokeiltu on. :snotty:

Ai on.. Laitatko yytä? :D
Yritin niitä saada youtubesta että olisin laittanu yv:nä mutta youtubesta oli laitettu ne niin että näkyy vaan sisäänkirjautuneille ja K18. :headwall:
 
jensku
Alkuperäinen kirjoittaja Lumiina:
Ärsyttävä tosiaan tuo Cheryl... Pikkasen yritti taas :p Riston peffaa, ku keskustelivat julkisuudesta :x
Siinä ois hyvä pari, molemmat niiiin ällöjä ;) Cheryl taitaa olla vaan aika lääpällään tohon ripeen, vai mitä ootte mieltä?
Saattaa se olla hieman lääpällään, mutta tekeekö Cherryl noita käpälöinti yrityksiä jos Harri on lähistöllä ? Musta on huvittavaa, kun Risto on jossain lähellä niin ja Cherryl istuu sohvalla Harrin kanssa niin sitten C on niin kuin ei huomaiskaan Ristoa.
 
moro
cheryl on teennäinen en tykkää, nikosta en kans tykkää on niin äklö monessaki suhteessa, minna on sellanen ihminen jota en sietäs, käy jotenkin niin tuulella.

harri, andreas ja marianne on parhaat noista =) marko on kans ihan ok.
 

Yhteistyössä