Hakutulokset

  1. körömölli

    prk että sylettää(anoppi)

    se mikä ei tapa,vahvistaa. mutta väsyttää kun aina,ihan aina siellä käydessä joku on vialla.jos ei minussa niin omassa pojassa.jos ei siinä niin meidän lapsissa :headwall:
  2. körömölli

    prk että sylettää(anoppi)

    on taas vauva uutisia kantautunut miehen lähisukuun.asia olisi ollut salaisuus,mutta appiukko möläytti.salaisuus siis meidän perheelle.muut ilmeisesti tietää. miehen veljellä on itselle edellisestä liitosta lapsia ja nykyinen odottaa lasta.tämän veljen lapset ovat kuulemma heitteillä,mitä ne ei...
  3. körömölli

    Miten tehtiin tyttöjä :)

    meillä tehtiin tyttö ulkona ja pojat sisällä sängyssä :D
  4. körömölli

    Taaperon leikkaus nukutuksessa

    :hug: se on raskasta.minä silloin mietin,kun oli iso operaatio tulossa,että otan lapsen kainaloon ja karkaan.mentiin päivää ennen leikkausta sairaalaan,mulla vaan niin pelottti.ja ne tunnit mitkä pitää odottaa,että pääsee katsomaan lasta.ne on pitkiä.
  5. körömölli

    Taaperon leikkaus nukutuksessa

    meillä tyttöä leikeltiin silloin paljon ja kaikki meni ihan hyvin.ainut oli että esilääke jouduttiin vaihtamaan jossain vaiheessa,kun tuli niin harhaiseksi ja pelokkaaksi. sanotaanko näin,että äidille vaikeampi paikka kun lapselle.meillä nukutettu 10kk iästä sinne melkein kolmeen vuoteen saakka...
  6. körömölli

    Toivottavasti kärähti ratista sekin idiootti!!!

    meillä käy yksi mies asiakkaana,joka aina ottaa tiukkaa viinaa ja nelos kaljaa.yhden siis kumpaakin.auton jätti ennen nurkalle,mutta nyt on jättänyt kylälle.käräytettyä en ole vielä saanut sitä.
  7. körömölli

    Nyt on pakko avautua!

    meillä muuten mies saa kaikesta tuollaisesta yökötys kohtauksen.oli oksentaa synnärillä,kun istukka tuli ja vielä hyytymiä jouduttiin paineleen pois.ei kerennyt ihan synnytykseen mukaan mutta sai nauttia näistä jälki jutuista(10min myöhästy).et en edes olisi miestä vailla mihinkään imetystuki...
  8. körömölli

    haluaako miehe4si sinun synnyttävän lapsia, mutta ei sitten osallistu lainkaan kasvatukseen?

    meillä menee niin,että mies on töissä viikolla ja ei paljon osallistu koti/lastenhoito hommiin(ajaa rekkaa yli 12h)mut sitten viikonloppuna siivoaa keittiötä,hoitaa lasten pesut,ulkoilut ym ym.ja äiti pääsee kelkkaileen ja mulla kun on aina joku entisöinti projekti levällään tallissa,niin niitä...
  9. körömölli

    hmm..lävistyskuume!

    mulla on oikeassa kulmassa.navassa oli mutta maha on niin rupsahtanut,että oli pakko ottaa pois :laugh: tatuoinnin otan kun saan säästettyä rahaa,tulis sitten viides ja viimeinen kuva
  10. körömölli

    mitä tekisitte?

    pistin yv:tä
  11. körömölli

    mitä tekisitte?

    kysäsen tässä välissä sinulta että onko sun lapsella nf1?tein kerran haun ja sun nimi pomppasi esiin.siksi vain kyselen kun meidän vanhimmalla lapsella on nf ja olisi kiva jonku kanssa jutella :xmas:
  12. körömölli

    G: JOS 10 000 ? saisit?

    maksaisin tuon kelkan pois.kallista jokseenkin tuo harrastelu :D
  13. körömölli

    Jaah, äitiltä tuli viesti että on tulossa käymään....

    mulla on nyt tyttö kohta 5v.on sairaus josta ei tiedä mihin se menee ajan saatossa.voin vain kuvitella mitä tapahtuisi jos menetän hänet.ja tuon pojan terveys reistasi pari vuotta sitten niin että sanotaanko näin että melkein porteilla käytiin. että hyytikselle sua enempiä tuntematta :hug:
  14. körömölli

    vaisu olo... voimat poissa...

    häätyy sanoa et kyl se siitä menee ohi :hug:
  15. körömölli

    Miten tohon viestiin saa sen kuvan...

    ja ilmeisesti varastin jostain sen kuvan :o
  16. körömölli

    Miten tohon viestiin saa sen kuvan...

    mä olen suorastaan jo tietokone nero näillä tiedoilla :saint:
  17. körömölli

    Miten tohon viestiin saa sen kuvan...

    kyl se siitä kun vähän potkii
  18. körömölli

    Miten tohon viestiin saa sen kuvan...

    haa mä osasin :D :D
  19. körömölli

    Kuinka vaikeaa olisi opetella ompelemaan?

    nyt viikonloppuna ompelin tytölle liivimekon ja aikaisemmin olen vain verhoja ommellut.tuli sellanen että kehtaa ihmisten näkösillä pitää :whistle:
  20. körömölli

    Miten tohon viestiin saa sen kuvan...

    en mää osaa :ashamed:

Yhteistyössä