hmm..lävistyskuume!

hitsi..tuon vili43:n pallon paikalleenlaitto-alotuksen innottamana mulle puskee päälle taas se vuosia jatkunu lävistyskuume :D
mulla oli joskus kulmassa mutta se lävistäjä teki sen vähän hassuun kohtaan vaikka paikka oli ennalta merkitty tms.

onko vaan urbaania legendaa että huulilävistys kuluttaisi alaikeniä niin että hampaiden juuret rupee näkymään :/ ?
tai se että kielikoru voi halkasta hampaan tms.?

kulmaan voisinkin ottaa uudestaan :p
jos sulla on kulmalävistys niin kummalla puolella se on?

 
Ööh, kai toi kielilävistys voi rikkoa hampaita jos sattuu sopivasti puraseen sitä korua voimalla. Ikenistä en tiedä, tuskin ainakaan rengas kuluttaa kun ei ees osu koko ikeniin pahemmin.


Mulle sen sijaan on iskenyt voimalla tatuointi vimma taas :p :p
Ja johtuen että kohta voi olla varaa se seuraava vihdoin hommata. Kävin jo liikkeessä pyytään että piirtävät kuvan ja parin viikon päästä pitäs olla valmista :D Toivottavasti tulee vaan hyvä kuva että pääsee etiäpäin :D
 
mulla on ollu jo pitkään tatuointihaave kans..tuo ensimmäinen tarvii näin 4vuoden jälkeenkohta lisää väriä eli se ensin kuntoon ja sitten vasta uutta tilalle.
tuo kulmalävistys vähän arveluttaa kun toi poika on niin hyvä tarrailemaan esim. silmälaseista..ettei käy vaan niin että multa lähtee puolnaamaa siinä samalla :kieh:
 
jossain netissä kun pyörin niin törmäsin huulikoruun jossa se pää joka "osuu" hampaisiin oli jotain pehmeetä muovia(?) ja muuten sit kirurginterästä..hitsi kun en muista missä niitä oli.
mun hammaslääkäri saa slaagin jos meen sinne vuoden päästä ikenettömänä :LOL:
 

Yhteistyössä