Miten tehtiin tyttöjä :)

  • Viestiketjun aloittaja 2xmami
  • Ensimmäinen viesti
2xmami
Alkää nyt hermostuko tästä..

Ystävälläni on 3 poikaa. ajattelivat 4 tehdä, tyttöä tiesti tämä äiti toivoo.

Puhuttiin siinä huumorilla, miten tyttöjä tehdään. Mietein , että eikös se ollut näin: ennen ovista, kierron 10-12pv hommiin niin tyttö. Jos just 14pv niin poika ja vähän sen jälkeen.

Meillä on näin ainaski käynnyt.

Tiedä sitten, luultavasti ei oikeasti pidä paikkaansa. Mutta mites teillä? Kokemusta?
 
heh
no mä en ollu naimisissa niin tuli tyttöjä, ja sit ku oltiin menty naimisiin niin poika napsahti, sama homma siskolla, sillä yks "avioton" tyttö ja sen jälkeen kaks poikaa.

että jos eroisitte vaikka vaan paperilla, joka pannaan kirjahyllyyn..
 
Armiliina
Olikos se niin, että kun pitää panon aikana kirvestä sängyn alla, niin poika tuloo. Kannattaa siis kokeilla vaikka kaulinta sinne sänyn alle, jos sitten iskin tytöllä ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja tuhlaajatytär:
vanhan kansan uskomus oli, että kirves sängyn alle , niin tulee tyttöjä (vai oliko se poikien tekoon?)heh, heh
kyllä saattas ainakin meillä ukko ihmetellä kun siinä hommien tohinassa kävisin äkkiä hakemassa kirveen ja pistäsin sängyn alla. tuumis että nyt oon sit ihan täysin höperöks tullu :LOL: :LOL:
 
Armiliina
Alkuperäinen kirjoittaja SmellyCat:
Älkääs nyt, se on ihan oikeesti tutkittu juttu et tyttösiittiöt oli jotenkin nopeempia ja sitkeämpiä ja poikasiittiöt sitten toisinpäin. Eli just oviksen aikoihin tulis suuremmalla todennäköisyydellä poika.
No katos kun laittaa kamalasti houkutuksia sinne sängyn alle niille tyttösiittiöille, niin ne uivat nopeammin.. Paras jos tunkee koko sängyalustan täyteen prinsessamekkoja, nukkeja, brätsejä ja muuta kivaa, niin johan saadaan tyttösiittiöihin vauhtia:) Ja pojat jää rannalle ruikuttaan...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Armiliina:
Alkuperäinen kirjoittaja SmellyCat:
Älkääs nyt, se on ihan oikeesti tutkittu juttu et tyttösiittiöt oli jotenkin nopeempia ja sitkeämpiä ja poikasiittiöt sitten toisinpäin. Eli just oviksen aikoihin tulis suuremmalla todennäköisyydellä poika.
No katos kun laittaa kamalasti houkutuksia sinne sängyn alle niille tyttösiittiöille, niin ne uivat nopeammin.. Paras jos tunkee koko sängyalustan täyteen prinsessamekkoja, nukkeja, brätsejä ja muuta kivaa, niin johan saadaan tyttösiittiöihin vauhtia:) Ja pojat jää rannalle ruikuttaan...
:LOL: :LOL: :LOL:
 
juu
olen kans lukenut jostain, noista siittiöiden nopeuksista jne.

siskolla on poika, sanoi että oviksen aikaan yritetty just. ja sitten myös 2 tyttöö aika lyhyellä ikäerolla, sanoi että niitä ne yritti 3pv ennen ovista. et näin :)
 
maria
Alkuperäinen kirjoittaja Rimi Käikkönen:
Mein ukkopas oli eilen sitä mieltä että yheltä mieheltä tulee yhelle naiselle vaan yhen "merkkisiä" lapsia :LOL:
Näin meilläkin mies meinasi siihen asti kunnes neljäs oli eri sukupuolta kuin kolme ekaa :D
 
tuhlaajatytär
Alkuperäinen kirjoittaja hoplaahoplaa:
Alkuperäinen kirjoittaja tuhlaajatytär:
vanhan kansan uskomus oli, että kirves sängyn alle , niin tulee tyttöjä (vai oliko se poikien tekoon?)heh, heh
kyllä saattas ainakin meillä ukko ihmetellä kun siinä hommien tohinassa kävisin äkkiä hakemassa kirveen ja pistäsin sängyn alla. tuumis että nyt oon sit ihan täysin höperöks tullu :LOL: :LOL:
Vois pelästyä, koko touhusta ja lähteä livohkaan!
 
Alkuperäinen kirjoittaja tuhlaajatytär:
Alkuperäinen kirjoittaja hoplaahoplaa:
Alkuperäinen kirjoittaja tuhlaajatytär:
vanhan kansan uskomus oli, että kirves sängyn alle , niin tulee tyttöjä (vai oliko se poikien tekoon?)heh, heh
kyllä saattas ainakin meillä ukko ihmetellä kun siinä hommien tohinassa kävisin äkkiä hakemassa kirveen ja pistäsin sängyn alla. tuumis että nyt oon sit ihan täysin höperöks tullu :LOL: :LOL:
Vois pelästyä, koko touhusta ja lähteä livohkaan!
nii vois olla :LOL: :LOL: kirves sängyn alla :LOL: en kyllä ihekään jäis paikalle sinä vaiheessa
 

Yhteistyössä