Miten tehtiin tyttöjä :)

  • Viestiketjun aloittaja 2xmami
  • Ensimmäinen viesti
Meilläkin poika, ja ihan oviksen aikaan yritettiin kerran :heart:
Nyt on tulossa toinen lapsi, joka laitettiin alulle kp 11 ja hedelmöittynyt oli ultran mukaan kp 16, eli olisko tyttö tulossa nyt, kun poikasiittiöt eivät kuulemma elä kovin montaa päivää... :)
 
Muistan jostain lukeneeni, et poikasiittiöt on nopeampia uimaan ja tyttösiittiöt taas kestävämpiä ja pysyvät pidempään hengissä. Eli jos haluu tytön niin muutama päivä ennen ovista peittoja pöllyttelemään ja jos haluaa pojan niin sit täsmällisesti oviksen aikaan.
 
tosi harmaa
Alkuperäinen kirjoittaja Rimi Käikkönen:
Mein ukkopas oli eilen sitä mieltä että yheltä mieheltä tulee yhelle naiselle vaan yhen "merkkisiä" lapsia :LOL:
No niin oli munkin mies ja sit ku tuli poíka niin teki salaa dna testin.....ei uskonu muuten et hänen on
 
vieras
Meillä vanhassa työpaikassa syntyi kaikille työkavereille pelkkiä poikia sinä aikana kun siellä olin töissä (n. kolme vuotta). Yksi työkaveri ajatteli, että se johtui siitä, että oltiin todella naisvaltaisessa työpaikassa niin luontoäiti yritti hommata vähän miehiäkin. Itse tulin raskaaksi pari kuukautta sieltä lähtemisen jälkeen ja tyttö tuli... :)
 
....
Poikasiittiöt ovat keskimäärin nopeampia ja lyhytikäisiä ja tyttösiittiöt puolestaan hitaampia mutta pitkäikäisiä joidenkin tutkimusten mukaan. Ei se aina niin mene, mutta ehkä aavistuksen todennäköisempää on saada tyttö, kun harrastaa seksiä pari-kolme päivää ennen ovulaatiota koska tyttösiittiöt jäävät henkiin pitemmäksi aikaa ja ovet vielä hengissä odottelemassa munasolua. Poikaa toivoessa kannattaa mahdollisimman lähellä ovulaatiota sekstailla, koska uivat nopeampaa kuin tyttösiittiöt ja ennättävät siten perille aiemmin. No tietenkään ei ole täysin näin, että voisi vaikuttaa sukupuoleen varmasti taktikoimalla, mutta on tutkittu että keskimäärin poikasiittiöt todella ovat nopeampia ja tyttösiittiöt puolestaan pitkäikäisempiä.
 
vieras
Meillä on neljä tyttöä, joista kolme "tekemällä tehtyjä" eli laskettu ovis tarkkaan, on tehty päälltä ja alta ja takaapäin saunanlauteilla ;) Neljäs on ohimennen takaapäin saunanlauteilla sutastu...ois pitäny se kirves heittää lauteiten alle ;)
 
Appiukon neuvo:

Kaksi rakastelua peräkkäin. Ensimmäisen satsi ohi (kortsuun) ja toisen sitten sinne minne kuuluukin. ;)

Näin on kuulemma miehen pikkusisko ja muutama muukin sukulaistyttö tehty.
Meille tää vinkki vaan tuli liian myöhään. :D

nim. kahden pojan äiti ;)
 
vieras
tyttö saadaan niin, että tehdään tiiviisti joka asennossa monta päivää peräkanaa. myös auringonpaisteesta tulee tyttöjä.
tytöt tosiaan taidetaan tehdä päivällä ja pojat yöllä. luulen mä =)
t. tytön äiti =)
 

Yhteistyössä