Hakutulokset

  1. J

    Paluu lapsettomuushoitoihin pikkukakkosta yrittämään?

    Huoh... toivoin joskus nuorempana, että voi kun ei ois menkkoja, ois paljon helpompaa.. Nyt kun niitä odottaa niin että ottaa kaaliin... ei ala ei! En ees tajunnu pyytää teroja avuksi, oisko ees antanu. Sit toinen asia.. metut. En muista ottaa niitä! Edellis kerralla, otin kaikki lääkkeet kellon...
  2. J

    Hcg

    Aika hedelmöityksestä/Aika viimeisistä kuukautisista/HCG:n määrä mIU/ml 1 viikko 3 viikkoa 0-5 2 viikkoa 4 viikkoa 3-426 3 viikkoa 5 viikkoa 18-7340 4 viikkoa 6 viikkoa 1080-56500 5-6 viikkoa 7-8 viikkoa 7650-229000 6-9 viikkoa 8-11 viikkoa 25700-288000 8-11 viikkoa 10-13 viikkoa...
  3. J

    Paluu lapsettomuushoitoihin pikkukakkosta yrittämään?

    Kirjottelin tänne yks päivä pitkät pätkät ja yks kaks, kaikki hävis enkä sitten ehtinyt enää raapustaa uutta kirjotelmaa... Nyt on ollut vähän nettikatkoa kun lapsonen on ollut kipeänä viikon. Jos tuo tuosta alkais jo pikkuhiljaa tervehtyä. Me käytiin klinikalla hakemassa mulle metut, joita...
  4. J

    Miten saada miehen suvulle perille ettei meille tulla lähiviikkoina heti synnytyksen jälkeen?

    Onkos sulle tehty sektio ja oletko odottanut kaksosia?? Siinä on kuule viimeseksi anoppi ym mielessä kun nouset siitä sängyltä ekaa kertaa sektion jälkeen!!! Eikä siellä sairaalassa aina niin hehkeätä ole, ei välttämättä saa nukutuksi ja levätyksi kunnolla. On sitten kiva tulla kotiin kun tietää...
  5. J

    Paluu lapsettomuushoitoihin pikkukakkosta yrittämään?

    Hellou! En lukenut kuin tämän viimeisen sivun. Täällä ehkä tuttuja yli vuoden takaisista kuumeiluista. Me uskaltauduttiin nyt vihdoin varaamaan aika Pas-suunnitteluun. Esikoinen täytti vuoden ja 3 kiertoa on ollut imetyksen lopettamisen jälkeen. Ne ovat olleet niin pitkiä että varmaan jatkuu...
  6. J

    Esikoinen sektiolla. Miten haava kestäisi kaksosraskauden?

    esikoinen on jo yli vuoden, niin että seuraava saapi tulla =)
  7. J

    Sukulaisten kommentit raskausvatsastani vaivaavat mieltä

    no ei tarvi. =) Minun mahani tosin, ei ollut todellakaan iso, jotkut olivat tuskin huomanneet että olin raskaana ja pieni oli lapsikin. Ei ollut viimeisen kuukauden aikana kasvanut yhtään. Mutta jos sulla on kaikki olleet ultrissa kunnossa, niin se on hyvä.
  8. J

    Esikoinen sektiolla. Miten haava kestäisi kaksosraskauden?

    Kakkosesta haaveillaan. Esikoinen syntyi pienikokoisena sektiolla. Tuli vaan mieleen, että mitenköhän kohdun haava kestäisi kaksosraskauden? Tää on vaan tätä minun kaksosista haaveilua, tosin varmasti aika kaukainen sellainen =)
  9. J

    Keskeytynyt keskenmeno vai kaksoisraskaus?

    Soita reippaasti sinne neuvolaan. Sanot että sulla on viikkoja nyt kasassa niin ja niin monta ja olet vähän huolissasi kun 5-6.viikolla oli vähän vuotoa. Raskausoireet ovat kuitenkin tallella. Kohta sun pitää mennä jokatapauksessa neuvolaan, kun viikkojakin on jo noin paljon. Muistankohan...
  10. J

    Apua! Millä saan vaatteet puhtaiksi?

    Kiitos neuvoista! Menen heti huomenna sappisaippuaostoksille!
  11. J

    Apua! Millä saan vaatteet puhtaiksi?

    Toi aurinkokin on hyvä... täytyy vaan alkaa varata etelänmatkaa! =)
  12. J

    Apua! Millä saan vaatteet puhtaiksi?

    Sappisaippuaa?? En ole ikinä kuullutkaan moisesta. Saako sitä ihan tavan marketeista? Mies olisi jo pessyt cloritella mutta eikös sitten lähde väritkin paidoista?
  13. J

    Miehen rahat ja meidän rahat ja minun rahat.

    Mitä mies maksaa? Asumisesta? Ostaa vaan omia juttujaan? Osta tästä lähtien vaan itselle ja lapsille ruokaa. Jos mies haluaa syödä, annat tilinumerosi minne voi maksaa.
  14. J

    Apua! Millä saan vaatteet puhtaiksi?

    Siis jokaikisessä vauvan valkoisessa tai vaaleassa bodyssa on ruoka-/puklutahra rinnuksissa tai hihan suussa. Ei ole lähtenyt tavallisessa pesussa eikä minulla ole kokemusta tahranpoistoaineista, kun en ole niitä ikinä ennen tarvinut. Voisiko joku ihana kertoa miten saan ne taas puhtaiksi, kun...
  15. J

    Rippijuhla + kuohuviini?

    juu, ei ole käytäntö rippijuhlissa!
  16. J

    vauvojen värikylpy

    haluaisin osallistua sellaiseen nyt kun minulla on oma vauva. :heart: alkuvuodesta niitä tuppasi olemaan "joka paikassa", mutta vauva oli silloin liian pieni. Mistä löytäisin meille värikylvyn, järjestetäänkö esim. Lahdessa?? tietääkö kukaan? =)
  17. J

    Huonoja uutisia ... Nyt minun vuoro..

    Tsemppiä Iita!!
  18. J

    Kertokaas taas yliluonnollisia kokemuksia!

    merks. mielenkiintoista!
  19. J

    Lahden seudun odottajat

    Hyvää alkanutta vuotta täältäkin!! Meille syntyi Maailman Suloisin POIKA 17.12.2009 klo 17.53! :heart: :heart: :heart: Ollaan vietetty unelmien Joulua ja Uutta Vuotta! ps. Me oltiin TODELLA tyytyväisiä päksiin! Kaikki hoitajat, lääkärit ja muu henkilökunta olivat mukavia ja...
  20. J

    ***Keskenmenon jälkeen plussanneet joulukuu***

    Verniksen kuulumisia minäkin jo kaipailen! :saint: Poika on jo 12 päivää vanha. Ja vastahan me tultiin kotiin... kohta se menee jo kouluun... :xmas: Arki pyörii hienosti, ainakin vielä kun mies on kotona. Meillä ei liiemmin itkeskellä, tyytyväisiä ollaan.. vähän olen ollut huolissani...

Yhteistyössä