Lahden seudun odottajat

Täällä ollaan edelleen yhtenä kappaleena.. :kieh:

Eilen rv 40 alkoi ja viime yönä jo supisteli lupaavasti,mutta supistukset loppui. Supistukset alkoivat aamulla uudestaan mutta loppuivat taas hetken päästä. Verenpaineet koholla ja palelee..Maha tyhjeni aamulla vauhdilla. Nyt on jäänyt sellainen paineen tuntu alaselässä ja mahassa. Toivottavasti lähtö tulee pian.

Saunaa menen lämmittämään,jos se lisäisi supistuksia!

Sannis ja patu rv 40+1
 
Hyvää alkanutta vuotta täältäkin!!

Meille syntyi Maailman Suloisin POIKA 17.12.2009 klo 17.53! :heart: :heart: :heart:

Ollaan vietetty unelmien Joulua ja Uutta Vuotta!


ps. Me oltiin TODELLA tyytyväisiä päksiin! Kaikki hoitajat, lääkärit ja muu henkilökunta olivat mukavia ja asiantuntevia! Antaisin kyllä kiitettävän arvosanaksi.. vai onko se erinomainen se paras...? :D
 
Heipsis ja hyvää uutta vuotta, hieman myöhässä :p

Isosti onnea Julietalle <3

Itse käväisin loppuvuoden makoilemassa osastolla supistusten takia, pääsin uv-aattona sit poijes. Nyt ollaan siitä asti asuttu mun vanhemmilla, ku en kotona pärjää.. Viikon aikana vointi parantunu paljon ja jaksaa jo liikkua enempi. Pähkinä on kyllä kovasti liikkunut, rupee olee kipeitä liikkeitä jo aika paljon :D

Semmosta, eipä muuta erityistä :)

Hali87 & Pähkinä 30+3
 
Onnea Julietta!

Jokohan se Sannis joutui sitten lähtemään laitokselle asti?

Täällä oli muutamia Nastolassa asuvia, aloittiko monikin valmennuksen viime torstaina?
Harva kaveri on mun kanssa samaan aikaan raskaana, ja jotenkin olisi kiva kun olisi joku tuttu täältä samalta seudulta, kenen kanssa olisi kiva kahvitella tai ulkoilla äitiyslomalla aina silloin tällöin.
Meinasin alkaa käymään siellä perhekahvilassa, mikä ilmeisesti toimii vieläkin kirjaston alakerrassa? Kävin siellä aikoinaan esikoisen ollessa pieni, ja olin mukana siinä sitä perustamassa ja vähän avittamassa alkuun.

Voinnit on olleet ihan suhteellisen hyvät. Liikkeet on tosi napakat ja liitoskipuja on jonkin verran. Olo on jo aika "täyteläinen" :D Vielä seuraavat viisi viikkoa niin alkaa olemaan aika tukalat oltavat tämän mahan kanssa. Kolmen päivän päästä alkaa äitiysloma, mutta se voi olla että luistan koulujutuista jo vähän aiemmin ja jään kotiin jo heti alkuviikosta. Pitänee huomenna käydä koululla sopimassa asioista.

Helinä 34+3
 
Heips. Mitenkäs täällä muilla menee? Olen ollut keskittyneenä tuohon kesäkuun odottakien ryhmään, niin olen ihan unohtanut lahtelaiset. Olisi semmoinen kysymys tuosta rakenneultrasta joka mulla olis keskiviikkona. Kertooko ne sukupuolta tai edes veikkausta siellä? Päksissä siis. On niin vahva tyttöolo mulla että olisi kiva tietää onko mun vaistot ihan väärässä. :D

Muuten on odotus mennyt vallan mainiosti. Painokaan ei ole paljoa noussut, eikä oo niin väliksikään. :D

mipsu ja nöttönen 19+3
 
Unohtunut koko lahden seudun pino... :saint:

Onnittelut kaikille vauvan saaneille :flower: :heart:

Täällä aletaan jo odottelemaan hieman malttamattomana ja samalla miettien että miten ihmeessä sitä tulee pärjäämään :D :heart:

Matami-mimmi ja vauva 38+1 :heart:
 
Piipa: Juuri maanantaina neuvolassa juteltiin terkan kanssa tuosta, kun sattumoisin huomasin päksissä käydessäni seinällä lappuja, joissa ilmoitettiin että synnyttävien vuodeosastolle ei saa tulla muita kuin isä tai tukihenkilö sekä sisarukset näiden epidemioiden vuoksi. Katsottiin vielä netistä että siellä näytti olevan sama tieto. Tutustumiskäyntejä ei myöskään tehdä.

Tuossa on tuo nettisivusto minkä kautta voi tehdä virtuaalitutustumiskierroksen.

http://www.phsotey.fi/yhteisetosiot/synnytys/index.php?ryhma=731&cvy=10003&vy=10003


Terveisin Helinä ja huomenna rv tasan 39
 
Ainiin, vielä jäi sanomatta, että remonttitöiden vuoksi synnytysvastaanotto on muuttunut. Enää ei mennä sieltä ylhäältä rampin kautta, vaan siitä vähän alempaa katutasolta. Siitäkin löytyy kartta ja tieto tuolta mainitsemiltani sivuilta.

Helinä
 
Hei!

Vierailukielto on edelleen. Vain isä ( tai muu tukihenkilö ) ja vauvan sisarrukset saavat tulla osastolle katsomaan.

Itse synnytin viime viikolla ja itselleni jäi positiivinen mieli synnytyksestä. Kätilöiksi sattuivat todella mukavat naiset. :flower: =)

Itse osastolla oli hieman "kiirettä ja kireyttä" sairaslomien vuoksi, mutta kyllä siitäkin selvittiin =)

matami-mimmi ja vauva 9 päivää
 
Alkuperäinen kirjoittaja Huopatossu:
Toivottavasti tuo vierailukielto poistetaan piakkoin tulee muuten tylsät päivät =)
Minäkin vietin 6 päivää sairaalassa joista vauva oli 5 päivää keskolassa. Kyllä aika meinasi pitkäksi käydä. :/

Taitavat vasta keväällä poistaa vierailukiellon. :ashamed:
 
Alkuperäinen kirjoittaja matami-mimmi:
Alkuperäinen kirjoittaja Huopatossu:
Toivottavasti tuo vierailukielto poistetaan piakkoin tulee muuten tylsät päivät =)
Minäkin vietin 6 päivää sairaalassa joista vauva oli 5 päivää keskolassa. Kyllä aika meinasi pitkäksi käydä. :/

Taitavat vasta keväällä poistaa vierailukiellon. :ashamed:
:eek: apua onneksi otin uuden liittymän kunnon puhepaketilla
 

Yhteistyössä