Apua! Millä saan vaatteet puhtaiksi?

Siis jokaikisessä vauvan valkoisessa tai vaaleassa bodyssa on ruoka-/puklutahra rinnuksissa tai hihan suussa. Ei ole lähtenyt tavallisessa pesussa eikä minulla ole kokemusta tahranpoistoaineista, kun en ole niitä ikinä ennen tarvinut.
Voisiko joku ihana kertoa miten saan ne taas puhtaiksi, kun ovat tosi hyväkuntoisiakin vielä kaiken kukkuraksi. |O
 
No,
osta SAPPISAIPPUAA,sillä lähtee jopa mustikka...tuoreeltaan kastelet tahran kylmällä vedellä,siihen hierot sappisaippuaa,annat vaikuttaa hetken tai seuraavaan pyykipesukertaan.
 
"Ronja"
Mulla oli vaatteissa tussia,pikeä, ruohikkoa ja sain ystävältä vinkin ostaa SONETT nimistä saippuaa. Se on sellainen palasaippua. En tiedä myikö kaupat tuota mutta ostin sen pienestä luontaistuoteliikkeestä ja maksoi alta 4e. Sitä hinkkasin tahraan ja heitin normaalisti koneeseen.Kaikki lähti vaikei millään tehoaineella ollut useassa pesussa lähtenyt.
 
No,
Sappisaippuaa?? En ole ikinä kuullutkaan moisesta. Saako sitä ihan tavan marketeista?
Mies olisi jo pessyt cloritella mutta eikös sitten lähde väritkin paidoista?
Kloriittia vain valkoisiin vaatteisiin värit lähtee,haju tuossa kyllä niiin voimasa etten vauvanvaatteisiin käyttäis.
Sappisaippuaa olen ostanut prismasta,varmaankin löytyy myös cittarista.Luontaistuotekaupoissa on myös,mutta kalliimmalla,jotai 4e kieppeillä.
 
"mkk"
Sappisaippuan olen minäkin hyväksi havainnut. Lähtee banaanit, mustikat yms yms. Jos tahra on ollu jo pitkään, ni voi vaatia useamman kerran ennen ku lähtee, mutt yleensä se 1-2x riittää. Eikä tosiaan oo mitään pahanhintasta, max 5€, ja on tosi riittoisaa. Mutt niinku joku jo ehti neuvoa, hiero saippuaa tahran päälle ja anna vaikuttaa jonkun aikaa ennen pesua. Voit laittaa tahrasen vaatteen muun pyykin sekaan.
 

Yhteistyössä