Hakutulokset

  1. T

    Suuri niskatusvotus > ennuste ja lopputulos! Sekä Turner-raskauksien epätoivoa, iloa, surua ja suurta rakkautta lasta kohtaan!

    Hei! tulin kertomaan että toivoa on suurillakin niskaturvotuksilla. Itse sain aikanani paljon helpotusta kun luin näitä palstoja, niin tulin itsekin kertomaan hyviä uutisia ja rohkaisua muille jotka tämän vaikean asian kanssa painiskelevat. Elikkä meillä oli marraskuussa nt 5 mm ja riskiluvuksi...
  2. T

    Kesästä 07 yrittäneet ~ vol. 2

    Hei kaikille! Tulin antamaan teille toivoa sillä meki alotettiin yrittäminen heinä-elokuussa -07 ja nyt sitte tuli plussa. 13. kerta toden sanoi meillä. En uskonu enää koko hommaan mutta niin se vain onnistu. Toivottavasti nyt pysyy vaan kyydissä pikkunen. Oireet samat mitkä muissaki kierroissa...
  3. T

    Kesästä 07 yrittäneet

    Hei kaikille! Siitä on aikaa ku oon viimeksi täällä käynyt ees lukemassa teiän kirjotuksia. Ihan uskomattoman paljon onnea tigerille. ja pigletille haluan sanoa että ultrassa mun gyne ei löytäny muutaku pieniä munasoluja mutta verikokeet näytti kuitenki että ovis oli tapahtunu siinäki kierrossa...
  4. T

    Kesästä 07 yrittäneet

    Mulle voi päivittää 2/28-38 ja yk 10. Ei tullu kyllä mitenkään yllätyksenä noi menkat ku se gyne ei löytäny sitä munistakaan. Kävin verikokeissa kp 23 ja saan tulokset joskus. Lisäksi papa oli luokkaa 3 joka selvitellään myös että tässä on tapahtumassa kyllä kaikenlaista, saa nähä sitte että...
  5. T

    Kesästä 07 yrittäneet

    Kävin eilen lääkärillä (viimeksi kävin terkkarilla ja se hoksas tulehduksen ja määräs trikozolia ja seksiä vain kortsun kans). Kysyin siltä haittaako jos tulee raskaaksi sen kuurin aikana ja sanoi että ei haittaa eikä ymmärrä miks terkka oli sen multa kieltäny.. että samat bakteerithan minussa...
  6. T

    *** Viikon 19 plussailijat <3<3 ***

    Sori ku en ehi lukea kaikkien tekstiä mutta onnea kaikille. Nyt on varmaan melkein kaikilla "se toinen aika kuukaudesta" :laugh: Olkaahan siis tytöt ahkeria. Käyn teitä kattoon aina ku ehin, nyt on vähän hektinen aika... Minut voi poistaa listalta, ja tossa selitys siihen: (kopioitu toisesta...
  7. T

    Kesästä 07 yrittäneet

    Oi Juli05! Ihan uskomattomasti onnea! ja tarrasukkia! Sie annat meille kaikille toivoa.:D En oo päässy kirjotteleen enkä katteleen ku kone ollu jumissa mutta tervetuloa kaikki uudet! Ja esittäkää lisää noita "tyhmiä" kysymyksiä ja viisaita vastauksia, ne on melken kaikki uutta asiaa...
  8. T

    Kesästä 07 yrittäneet

    Mie oon kertonu meän yrityksestä parille kaverille ja äitille kans. Kyllähän ne aina kysyy että jokojoko ja ovat sillai kiinnostuneita että "jännää jos teille tulee vauva" tms. Mutta ku ne ei tosiaan ole samassa tilanteessa niin aika hankala kertoa kuinka se ahistaa joka kerta ku menkat alkaa...
  9. T

    Kesästä 07 yrittäneet

    Kävin tänään gynellä ja se otti papan ja valkovuotonäytteen että onko jotain tulehduksia. 8 kuukautta ei oo kuulemma ollenkaan pitkä aika yrittää. No se ei kyllä lohuttanu ollenkaan... Käski vain unohtaa koko yrittämisen ja päivien laskemisen jne. Sitte jos ei tärppää niin elo-syyskuussa aletaan...
  10. T

    Kesästä 07 yrittäneet

    Minäkin tunnen tämän pinon omakseni joten liitynpä mukaan. Elokuussa alettiin yrittämään eikä mitään tulosta. Huomena menen käymään terkkarin tykönä ku alamaha kipuilee pitkin kiertoa, ei tunnu hyvälle sellanen. No kesällä kuiten aletaan tutkimaan tätä lapsentekoa jos ei siihen mennessä ole...
  11. T

    *** Viikon 19 plussailijat <3<3 ***

    Sunnuntai 13.4.2008 simppu82..............12/32-42...........yk2........esikoinen........27v Mimmukka81.........10/30-43...........yk5........esikoinen........26v Kuumeilija..............8/30-35.............yk 3 ......esikoinen.......20v Moccamaster..........8/33-34(-37).....yk...
  12. T

    POIS

    Onnea kukka88, millimenninkäinen ja tuisku84!!! Tulihan tähänki pinoon plussauksia =) Tippuneille vielä halauksia ja voimia. Kyllä meki jossain vaiheessa plussataan, sehän on selvä. Hauskaa lauantaita! Ihanaa ku on vapaata :wave:
  13. T

    *** Viikon 19 plussailijat <3<3 ***

    Hiano lista Kuumeilija! Mie ensin katoin että se on minunki kohalta ok mutta ku tarkemmin aloin laskemaan päiviä niin mulla onki jo 4. menossa. Alkaa menkat jo hiipumaan niin että tarvii vain pikkuhousunsuojaa enää käyttää. Ihanan lyhyet mulla nykysten nää. Jotaki hyvää löytyy =) Niin ja ikä on...
  14. T

    *** Viikon 19 plussailijat <3<3 ***

    Gyne sano mulle että mulla saattaa vieläki vaikuttaa vuosien e-pillereiden syönti kiertoihin ja raskautumiseen. Lopetin ne 01/07 ja laitoin ehkäisykapselin 05/07 ja otin sen pois 08/07. Eli siis kaikki nää heitot ja erilaiset tuntemukset kierron aikana voivat johtua ihan niitten pillereiden...
  15. T

    POIS

    Kaikille tippuneille iiiisssooo :hug: . Tiiän tasan tarkkaan miltä teistä tuntuu :snotty: Ja yhtä iiiissssooot onnenpotkut niille jotka vielä jänskäävät, mie uskon että teillä vielä tärppää! Eihän tää yhteen plussaan voi jäädä. ja iiiissssoot onnittelut Tikruliinille plussasta, jos en...
  16. T

    *** Viikon 19 plussailijat <3<3 ***

    Huomenta! Tässä linkki josta löytyy aika hyvin kaikkea mielenkiintosta, myös jättihelokista. Ite hain sitä lähinnä raivokohtauksiin (PMS) mutta jos se tepsii muutenki niin ei se kovin huono homma voi olla. Sitä ei kylläkään vissiin sais syyä raskauden aikana (?) mutta ainaki nyt yritellessä...
  17. T

    *** Viikon 19 plussailijat <3<3 ***

    Kaikki keinot on sallittuja sodassa ja rakkaudessa ja vauvanteossa :p Mulla on kans niissä helokkiöljyjutskuissa GLA:ta. Sen GLA:n takia niitä ostinki. Jos ei näillä myrkyillä saada lapsia aikaseksi niin ei sitte millään. Mie vain luulen että suurin ongelma minun raskautumisessa on...
  18. T

    *** Viikon 19 plussailijat <3<3 ***

    Mitä tuo silmäniskijä tuola edellisessä sepustuksessa tekee... :laugh:
  19. T

    *** Viikon 19 plussailijat <3<3 ***

    Foolihappoa saa luontaistuotekaupoista, eilen tilasin ite netistä, makso postareiden kans n. 20 euroa 90 tablettia (otetaan 1 tabu päivässä). Se oli Donsbachin B6B12+foolihappo. Mulle suositeltiin sitä, kuulemma paras hinta-laatu -suhteeltaan. Eilen ku sanoin tälle suosittelijalle että haluan...
  20. T

    *** Viikon 19 plussailijat <3<3 ***

    Mie oon kokeillu greippimehua. En kylläkään viime kierrossa ja siinä en sit havainnukkaan ovislimoja joten ku oon aika kuiva :x niin nyt ajattelin juopassa sitä lasillisen päivässä. Ostin myös yhden purkin karpalomehua, tuskin kummastakaan mitään haittaa on. Ja minusta se greippimehu on hyvää...

Yhteistyössä