Kesästä 07 yrittäneet

töpökkä
Alkuperäinen kirjoittaja Linneja:
töpökkä hyvä hyvä ! Pullo wc ankkaa perään ja paketillinen paperia niin eiköhän jo kaikkoa... Kokeileppas muuten nyt ihan huvikseen tätä, katsos saadaan kirjoittaa uus "vinkki niksi" tuonne "raskautumisvinkkejä" pinoon jos ens kerralla tuleekin plussa... :LOL: ;)
Mä yritän wetasta, mutta saattaa pompata suihkun viemäristä takas, kun ovat aika lähekkäin nimittäin
:LOL: , mutta yritän jonkun verran tukehduttaa sitä tulitikuilla :snotty: :whistle: :LOL:

Edit! Mä en enää tiiä oikeaa kp.ta, joten laittakaa iso kysymysmerkki..Nyt alkaa 13kiekura meillä..Nyyh..
 
Aamulla testasin Aconin herkällä negan :'( Oli sitä päässyt jo mielikuvitus lentämään kun ovisplussasta on jo 18 päivää! Kyllähän se nyt jo näkyisi jos siellä olisi jotain mikä voisi näkyä. Tiedä missä kummassa ne mun menkat kuppaa :(
 
veena ei vielä kirvestä kaivoon ! Voihan se olla ettei näy, tai jos näkyy ollenkaan.. ihmettelet 9 kk päästä että mitäs kummaa... ;) :whistle:

Mä sain ihme ja kumma eilen sellasen ison inspiraation että tässä kuussa pannaan menemään vaikka kaksoset, mutta huomasinpa tuossa että milläs sellaset tekaseekaan jos mies on monien kilometrien takana. Noh, ainakin on ensimmäinen kuukausi kun ei ole loppu kierrosta toiveet kovin katossa. Aika tuuria ois kyllä jos plussaa tulis, olisinkohan sitten käynyt vieraissa .. hmm.. :LOL:

Ärsyttää, onko vapaaehtoisia palkattomia siivojia tarjolla ?? Meille mahtuu ainkain pari, jollei toinenkin... :saint:
 
Kiitos Linneja! Niinpä niin, luulisi että viimeistään siinä vaiheessa huomaa kun vauva ilmestyy haaroväliin :D Mutta juu, en tiedä onko enää toivoa mutta kun sitä niin toivoisi että josko vihdoin...

Pistäs ne siivojat seuraavaksi tulemaan tänne päin; Mökkikassit on purkamatta ja pyykkikori on kun räjähtänyt tulivuori. Tänään yritän saada jotain aikaiseksi. Yritän siis.
 
Haikaraa pyydystämässä


Miuliini85...............kp 104/29-36..............yk 9..........1.toiveissa
Stella82.................kp 71/30-32................yk 9..........1.toiveissa
Miranda-81............kp 53/28-32................yk 10........2.toiveissa
Tikka81..................kp 39/28-38................yk 10........1.toiveissa
Joppu.....................kp 34/29-33.................yk12.........1.toiveissa
Veena....................kp 28/24-28.................yk 13........1.toiveissa
Nanniina................kp 28/31-34.................yk 9..........1.toiveissa
HenLai...................kp 23/20-33.................yk 13........1.Toiveissa
Arabel....................kp 17/26......................yk 14........1.toiveissa
Kiharapää..............kp 17/32-52.................yk10.........1.toiveissa
Gilmore..................kp 16/31-35.................yk 9..........1.toiveissa
Rosetta.................kp 14/38-46..................yk 10........1.toiveissa
Mulmul...................kp 13/27-30.................yk 11.........1.toiveissa
Siskonen................kp 12/28......................yk 11.........1.toiveissa
Piglet.....................kp 12/27......................yk 8...........1.toiveissa
Merlin731...............kp 10/26-34................08/07.......2. toiveissa
Andala...................kp 8/31-41...................yk13.........1.toiveissa
Linneja..................kp 8/34-54...................yk 11........1.toiveissa
Töpökkä................kp 3/??.........................yk13.........6.toiveissa
Jouskari-82............kp -/- ..........................yk 10.........1.toiveissa
Lilla My.......................................................yk 12........1.toiveissa

Plussanneet

Juli........................yk 9
Toiveilija82...........yk 9
Tiinahuu...............yk 8
Tiger75................yk 11
 
Keskiviikko 25.6.08

Haikaraa pyydystämässä

Miuliini85...............kp 105/29-36..............yk 9..........1.toiveissa
Stella82.................kp 72/30-32................yk 9..........1.toiveissa
Miranda-81............kp 54/28-32................yk 10........2.toiveissa
Tikka81..................kp 40/28-38................yk 10........1.toiveissa
Joppu.....................kp 35/29-33.................yk12.........1.toiveissa
Veena....................kp 29/24-28.................yk 13........1.toiveissa
Nanniina................kp 29/31-34.................yk 9..........1.toiveissa
HenLai...................kp 24/20-33.................yk 13........1.Toiveissa
Arabel....................kp 18/26......................yk 14........1.toiveissa
Kiharapää..............kp 18/32-52.................yk10.........1.toiveissa
Gilmore..................kp 17/31-35.................yk 9..........1.toiveissa
Rosetta.................kp 15/38-46..................yk 10........1.toiveissa
Mulmul...................kp 14/27-30.................yk 11.........1.toiveissa
Siskonen................kp 13/28......................yk 11.........1.toiveissa
Piglet.....................kp 13/27......................yk 8...........1.toiveissa
Merlin731...............kp 11/26-34................08/07.......2. toiveissa
Andala...................kp 9/31-41...................yk13.........1.toiveissa
Linneja..................kp 9/34-54...................yk 11........1.toiveissa
Töpökkä................kp 4/??.........................yk13.........6.toiveissa
Jouskari-82............kp -/- ..........................yk 10.........1.toiveissa
Lilla My.......................................................yk 12........1.toiveissa

Plussanneet
Juli........................yk 9
Toiveilija82...........yk 9
Tiinahuu...............yk 8
Tiger75................yk 11
 
Piglet: Jouskari ne kuvat on siihen tuunannu ja mä olen aina vaan kopioinut sen pinon (ja ne linkit samalla). En tiedä kuin niitä kuvia oikein liitetään :ashamed:

Tuuppas muuten sitten kertomaan ne ultra uutiset!
 
töpökkä Katsos vaan, olen niin ussi etten edes huomannut sulla olevan jo 6. :D minkä ikäisiä lapsukaisia sulla on ?

Piglet ksokas ultra uutiset tulee ? Täällä odottaen jo... ;)

Kyllä menee viikot hitaasti. Nyt on vasta keskiviikko. Äääääh. Vois aina hypätä maanantaista perjantaihin ihan oman mielen mukaan ja sitten viikonloppu voiskin kestää vaikka 4 päivää....
Mä olen valvoskellut aamuyön kun hyvä ystäväni lääks eilen synnyttään mutta eipä ole vieläkään tapahtunut juurikaan mittään. Odotellaan vaan... soitti hetki sitten ja sanoi että aikoo pukata muksun maailmaan ainakin tän päivän aikana, sanokoot muut mitä tykkää.. :LOL: Lupasin huomenna mennä kahtelemaan mun kummilastani kun tulen töistä, joten laittakoot sitten töpinäks... :D
 
Täällä ollaan! Ei mitään muuta uutisia kuin se että jäädään odottelemaan kutsua sairaalaan.
Taidan jäädä taustalle ja aloitella ns. kesäloman ja palailla sitten kun sairaalaan tulee kutsu ja katella mitä sitten tapahtuu.
 
Piglet: Jos vielä luet tätä niin mitäs se sitten niin kuin meinaa? Siis että näkyikö siellä mitään? Oliko se munasolu jo lähtenyt liikkeelle? Ja siis julkiselleko odotat kutsua? Niin ja rentouttavaa kesää ja "vahinkoplussaa" teille :) Ja saa piipahtaa milloin vaan!

Juuh, alkaa oikeasti mietityttään palstailenko mä yksinäni täällä koko kesän :eek: :D

Linneja: Sullon sen viemäriin ja kaadan vielä kodin putkimiestä päälle niin että varmaan saa kunnon myrkytyksen se pirun akka. Takasin ei ole tulemista :D
 
Tulin joo Veena Lukemaan että kommentoiko joku mitään.
Siellä näkyi paljon pieniä munasoluja, ei ovulaatiota tulossa tai ollut. Kohdun limakalvo paksu ja asennoitunut ovulaatioon jota siis ei tulossa. Ja Tyksiin odottelen jatkohoitoon kutsua. Eli ovisplussa oli tällä kertaa väärä.
 
Veena: kyllä mä olen vielä ainakin 3 viikkoa lähes päivittäin koneella.. Olen ollut aika laiska kirjoittamaan.. Kolmen viikon päästä jään kesälomalle, joten en tiedä miten olen kotona/koneella...


ON: Kävin tänään katsomassa meille kihlasormuksia.. Tiedän millaisen haluan kullalle. Mutta oli vähän kalliimpi mutta ei niin yleinen.. Ja voi olla että munkin sitten ostetaan sieltä.. Mutta kyllä siihenkin menee sitten rahaa, jos mennään kihloihin.. Näiden yhteensä hinta olisi sellaiset n. 450 ?......
Mutta kyllä me jossain vaiheessa kihloihin mennään.. Olisi niin ihanaa jos mentäisiin tuossa loman alussa.. Niin olisi sitten meidän laivareissu vähän niinkuin kihlajaisristeily...
Mutta ainakin laivalle mennään kun loma alkaa.. Ehkä Porin yyteriin yhdeksi päiväksi..

KP
 
Veena mä kuljen sitten sun kanssa käsi kädessä, myöskin mulla tänään kp 1 :'(
ei tästä vaan mitään tule.. no onneksi tämän viikon jälkeen alkaa kesäloma, niin on muuta ajateltavaa. Mulle voi vaihtaa yk 13.
 
Hei kaikille! Siitä on aikaa ku oon viimeksi täällä käynyt ees lukemassa teiän kirjotuksia. Ihan uskomattoman paljon onnea tigerille. ja pigletille haluan sanoa että ultrassa mun gyne ei löytäny muutaku pieniä munasoluja mutta verikokeet näytti kuitenki että ovis oli tapahtunu siinäki kierrossa. Älä siis vielä masennu.

ON: Mulle siis voi päivittää kp 18/28-33 ja yk 11. Oli sen verran kova paukku ku menkat tuliki 5 päivää myöhässä etten voinu tulla tänne siitä laittamaan teille tietoa. Sen jälkeen ollutki niin kiire ettei oo ehtiny ees ajattelemaan moista. Niinku tossa aikasemmin kirjotinki niin verikokeiden perusteella mun kroppa toimii niinku pitääki. Se oli helpotus. Sit kävin viime viikolla kolposkopiassa jossa tutkittiin onkos siellä jotain häikkää ku papa oli 3. Vastaukset tulee muutaman viikon päästä. Syksyllä sit alotellaan lapsettomuustutkimukset jos mitään ei oo tapahtunu. Kesä vietetään ihan rauhassa näiltä hommilta. Multa voi oikeestaan ottaa kans kp:t pois ku en ehi luultavasti käyä täällä päivittämässä tietoja. Haluan silti olla listalla mutta ilman kiertopäiviä.

Ihanaa kesää teille kaikille. Älkää hermoilko tän asian kanssa, kyl se siitä. Ja toivottavasti ei "tavata" enää syksyllä vaan oltais kaikki jo tuolla odotuspuolella B)
 



tänne ei mittään uutta. tässä ootellessa ja jännäilessä tuleeko täti vai ei... on vähän jääny tää pino vähemälle käynille nyt jonki aika...oon vaan koittanu olla miettimättä koko km ja aika hyvin onnistunukkin siinä saa nähä miten parin viikon päästä ku olis ton tammikuisen km:n la... :/
mut nyt meen nukkuun et jaksan taas huomenna töihin :wave:
 
veena et sä yksin ole ainakaan minun puolestani... täällä palstailen melkein joka päivä, ainoat on silloin jos mies tulee kotiin niin en ehdi koneella istua, silloin voe olla päivän parin tauko... :saint:

Joppu eipäs ollut tuokaan kovin mukava juttu... :( Mullakin joskus, tai aika usein tulee olo ettei tuu yhtään mittään.... varsinkin nyt kun kierto meni jotenkin yhtäkkisesti noinkin sekasin. |O nooooh, ei heitellä niitä työkalujamme vielä kaivoihin. Eiköhän se sitten taas siitä...

Moni on näköjään jäämässä "lomailemaan" nooh, hyvvöö lomaa vaan kaikille ! :D
 

Yhteistyössä