Kesästä 07 yrittäneet

Tjot=tulee jos on tullakseen :D

Linneja: Mulla on epäsäännölliset kierrot, tosin ollut sitä aina :|. Multa katottiin ultralla munasarjat ja kohtu, kun kävin lääkärillä ja otettiin papa ja klamydia testi. Siltä osin oli kaikki ok :) .
 
heissan taas!

Onnea Tiger! Ja tervetuloa porukkaan Linneja!

Mulle voi päivittää kp 4. Täti tunki kylään yllättävän aikaisin. Mut pääsee sit taas kokeilemaan plussautumista pikemmin. Jussina on varmaan suht hiljasta meidän suunnalta. Mennään siskon mökille.
Hauskaa juhannusta kaikille!
 
Jouskari: Päivitetty on! Ei muuta kun nyt kauheesta kaikkea kesä actionia päälle että unohtuu asia.

Linneja: Tervetuloa :wave: Lisäsin sut listalle, ilmoittele jos haluat että tietoja muutetaan. Tai saa ihan itsekin vapaasti muutella. Olen lukenut että spermanlaatu voi vaihdella ja siihen voi vissiin vaikuttaa yks sun toinenkin asia. Esmes vitamiinit. Ja hoidoillahan voidaan parantaa sitä laatua "pesemällä" spermaa ja jopa jollain kivespussin seinämistä saatavilla alustavilla siittiöillä voidaan vissiin hedelmöitys tehdä. Ja nämä oli sitten muuten vaan netistä lukemiani eikä mitään faktoja :D

Merlin: päivitetty on. :)
 
Tigeria en ole vielä onnitellut, joten hurjasti onnea!
Linneja tervetuloa joukkoon!

on: täällä siis taidetaan mennä kp 28 ja alaselkää särkee siihen malliin, että taidetaan jussina saada täti kylään. eih!!! Olen tehnyt taas tässä kierrossa yhden havainnon, joka toistuu melkein jok kuukausi ennen menkkoja, nimittäin painajaisunet. näkeekö kukaan muu päivää tai kahta ennen menkkoja jonkun älyttömän painajaisen. Mistä lie hormoneista johtuvaa.
Ja sen olen huomannut, että enne ketutti juuri sinä päivänä kun menkat alkoi, nyt se alkaa jo monta päivää ennen, kun alkaa pienimätkin menkkaoireet ilmaanutmaan. Mies parka, kohta mä oon koko kuukauden inhottava, paitsi oviksen aikaan. Silloin hymyillään ja mieskin on maailman paras *heh*

Ja seuraava etappi meilä onkin saada tuo mies simppatesteihin. Lupasi että sitten kesälomalla voisi harkita, mutta kun iehillä on tapana pitkittää asioita.. saas nähdä.

Mutta nyt kun on taas purkauduttu, niin voidaan pikkuhiljaa aloitella juhannuksen viettoa! Nautitaan siis siitä ja unohdetaan vauvat hetkeksi... paitsi ettei pysty :)
 
Juuh, eli siis meneillään on kp 3/34-54 yk11..
Saatiin juuri mihen kanssa kamala tappelu aikaseks kun muistin vasta nyt sanoa että täti muuten tuli eilen ja toinen kysyi "miksi sä nyt niiden annoit noin tulla ?" Miksi minä !? Munkos vika se nyt oli, Ihan kun tosiaan päättäisin itse koska täti meille saapuu. Miehet. Huoh.
Meillä on muutenkin ollunna jo kamala riita putki miehen kanssa, kun se läks tuonne koulutukseen monen monen monen kymmenen kilometrin päähän ja on siellä viikot, joskus vk:n loputkin. Nyt se on huomenna tulossa, mutta eipä paljon innosta kun kamalat sodat vaan jatkuu. Ollaan kummatkin niin stressaantuneita kaikista maailman asioista että aina räjähtää kun aukasee suun.
:ashamed: Noh, eiköhän tämä tästä.


Joppu yritetään nauttia, mutta ei millään jaksaisi kiinnostaa mennä kattelemaan pihalle mitään känni örvelöiden polttoyrityksiä kokkojensa kanssa tai oikeastaan yhtään örvelöttiä. |O Olen miettinyt monesti että nyt unohdan koko vauva asian, se katoaa 5min, mutta hiipii aina vaan jostain takasin... Voiko siitä ajatuksesta päästä edes yhdeksi kuukaudeksi, tai edes päiväksi... !? Nyt edellis kierrossa ajattelin että en päätäni asialla vaivaa, olkoon kuinka paljon vain myöhässä tai oireet mitä vain, mutta minä en ainkaan testaamaan ryhdy. Noh, viime kierrossa tosiaan paloi sitten 7 testiä. Minä en siis testaamaan sorru. Noh, lupasin itelleni että ens kierrossa en testaa. Nyt tultiin niin ryminällä alas että kyllä sattui. Ei koskaan kp:t ole mennyt noin paljon yli ja olinkin jo melkein taivaissa. Noh, eipä voi mitään. Jos pikkuhiljaa alottelis sen oviksen bongailun ....

Veena kiitos tiedoista... alotan googlettamisen heti... :p JOtenkin välillä vaipuu siihen epätoivoon ettei meille niitä lapsia koskaan suodakkaan, mutta taas sitä jostain intoa löytyy, varsinkin juuri oviksen tai loppu kierron kohdilla...:D

Rosetta No ne testit sun muut multakin otettiin, mutta ihan oli myös puhtaat kaikki. Sen jälkeen kävin vielä jossain verikokeissa, joitain hormoni juttuja ja jotain. En voi ulkoa muistaa kaikkea, kyllä ne tuolla jossain ylhäällä on. Mies olis vielä tutkittava, mutta se tapahtuu vasta sitten joskus 6vk päästä...:/
Odottelen tässä että omalääkärini palaisi myös lomailemasta niin varaan aikaa tähän epäsäännöllisen kierron hoitohon..

Mitäs jussi suunnitelmiinne kuuluu ? :whistle:
 
Tervetuloa Linneja! Tuo toisella paikkakunnalla ravaaminen on varmasti rassaavaa ihan parisuhteellekin, varsinkin jos toinen on siellä väärällä paikkakunnalla juuri oviksen aikoihin tai muuten kriittisillä hetkillä. Jaksamista!

Hyvää juhannusta kaikille! :flower:
 
Hauskaa ja rentouttavaa Juhannusta kaikille meille kohta paksuksi pamahtaville!!! B)

Hitto mulla venähtää taas tänään töissä ja jouduttiin siirtämään mökille meno huomiselle :| Mutta onneksi joka tapauksessa kohta pääsee ihan muihin aatoksiin kun vauvajuttuihin :)
 
Haikaraa pyydystämässä


Miuliini85...............kp 102/29-36..............yk 9..........1.toiveissa
Stella82.................kp 69/30-32................yk 9..........1.toiveissa
Miranda-81............kp 51/28-32................yk 10........2.toiveissa
Tikka81..................kp 37/28-38................yk 10........1.toiveissa
Töpökkä.................kp 48/33.....................yk12.........6.toiveissa
Joppu.....................kp 32/29-33.................yk12.........1.toiveissa
Veena....................kp 26/24-28.................yk 13........1.toiveissa
Nanniina................kp 26/31-34.................yk 9..........1.toiveissa
HenLai...................kp 21/20-33.................yk 13........1.Toiveissa
Arabel....................kp 15/26......................yk 14........1.toiveissa
Kiharapää..............kp 15/32-52.................yk10.........1.toiveissa
Gilmore..................kp 14/31-35.................yk 9..........1.toiveissa
Rosetta.................kp 12/38-46..................yk 10........1.toiveissa
Mulmul...................kp 11/27-30.................yk 11.........1.toiveissa
Siskonen................kp 10/28......................yk 11.........1.toiveissa
Piglet.....................kp 10/27......................yk 8...........1.toiveissa
Merlin731...............kp 8/26-34...................08/07.......2. toiveissa
Andala...................kp 6/31-41...................yk13.........1.toiveissa
Linneja..................kp 6/34-54...................yk 11........1.toiveissa
Jouskari-82............kp -/- ..........................yk 10.........1.toiveissa
Lilla My.......................................................yk 12........1.toiveissa

Plussanneet

Juli........................yk 9
Toiveilija82...........yk 9
Tiinahuu...............yk 8
Tiger75................yk 11

 
Elikkäs mökiltä on taasen palattu sivistyksen (eli palstailun :D) pariin. Perjantai aamuna testasin mutta negahan se sieltä tuli ja siitä olen odotellut menkkoja alkavaksi mutta eivätpä ole vielä alkaneet. Veikkaan että että ensi yönä tai huomenna viimeistään alkavat.
 
Heippa! :wave:

Juhannus takana, onneksi.. :D Ainakin sain pidettyä vauva ajatukset kaukana, oli meinaan vauhtia ja vaarallisia tilanteita. Nollasin tilanteen, totaalisesti.. :D Ja hassua, miten nyt on kevyt olo! *hän, joka ei kauhean usein juo alkoholia*

Eilen koski mahaa vasemmalle puolelle ihan kauheesti, sellasta repivä kipua. Mutta sekin hävisi. Eli saas nähdä yrittikö siellä joku kiinnittyä tms..?

Töpökkä: :hug:

Veena: Hemmetin täti! *tanssii tädin karkoitustanssia*

Ulkona tulee kaatamalla vettä ja mun pitäs lähtee kävelee kauppaan... |O
 
Onhan täällä muitakin!!! :D

Töpökkä: Voi prskle. Seuraavaan kiertoon vaan. Se helpottaa taas muutaman päivän päästä :hug:

Arabel: Varmana teki nollaus oikein hyvää. Niin ja noista repäsykivuistahan on muuten sanottu että ne on raskausoireita! *taputtaa tahtia karkoitusmuuveille* :D

Niin ja soitin tänään muuten klinikalle infektiokokeista niin selvisikin että ei meille keritä enää tehdä inseminaatiota ennen kesätaukoa sillä ottavat toimenpiteeseen enää maanantaina ja mulle ovis osuu loppuviikolle. Eli syksymmällä sitte vasta :(

Mutta täti ei ole vieläkään tullut ja nyt jo 17 päivää ovisplussasta. Alkaa jännittä =)
 
Täällä minäkin. Uupuneena viimeyön ajomaratonista. Meillä kesti ajaa 460km:n matka kaikenkaikkiaan 10h. Minä ajoin. Siitä tietysti armoton migreeni, joka alkaa hellittää jo hiukan.
Tänään tuli aika selkeä ovisplussa. Keskiviikkona sitte pitäisi ultralla kurkistella onko siellä todella jotain. Koko juhannus meni lempiessä. (2xpvä) :D :saint: ei edes mielessä ollut kiertopvät saati muut vauvajutut.
 
töpökkä
En tiedä pitäiskö mun pitää ns. seksikalenteria pari kuukautta :LOL: :LOL: , elikkä merkitä ylös milloin peitto heiluu*hyi mua*...Taidan laittaa oikeesti ylös, kun mun päällä ei noita pöllyytys päiviä muisteta :xmas: ;)
 
Huh, onneks juhannus meni ja on tosiaan vain kerran vuodessa.
Olin melkein koko jussin aivan täynnä makkaraa, lihaa, paistettua maissia ja lauantai-sunnuntain alkoholia. Tuli myös nollattua aika hyvin. Perjantaina olin erittäin kiukkunen, kun mies meinasi alkaa ottamaan kun oltiin kyläilemässä ja en tiedä yhtään niin ärsyttävää miestä tuhannen tuubelissa kun omani. Lauantaina kun mentiin kyläilemään toiseen paikkaan niin en edes maininnut mistää asiallisesta alkoholin käytöstä ja mies tosiaan alotti huikan oton 20.05 ja sammui 21.15.. |O mahtavaa, näin meillä. Noh, minäpäs jatkoin iltaani kyllä, mutta hiukan laittoi raivoksi.. ja nolottaaaaa.. miheen puolesta.. toki ehkä ihan pikkuisen omastanikin puolestani, mutta mies.. huh...
Noh, sinne se taas meni.. tulee ehkä kahden viikon päästä... :ashamed:

töpökkäVoih sinua ja teidän tätiä.. meiltä kun se lähti niin sanoin kyllä pari pinoa johon se ei ole tervetullut, mutta ei se sitten varmaan ihan loppuun asti kuunnellut ja en saanut pidettyä meillä sitä kuin 5 päivää ... Nyt kun se teillä on niin laitatko sen johonkin lukolliseen paikkaan ja päästät pois sitten vasta joskus 9kk päästä ?? ;)
|O
Olen miettinyt tuota samaa joskus itekkin että laittaisin päivät ylös, mutta kun joskus muutenkin tuntuu peti hommat olevan pelkän vauvan teon ympärillä, niin mahtaa mennä enemmän kaavoille koko touhu. Olen siis ollut merkkaamatta... :D

Olen ollut tänään töissä raskaan sateisen päivän. Ääääh, inhottavaa olla parin pienen muksun kanssa siätiloissa 10h kun vettä tulee niinkus esterin....
Jos katoais sohvan nurkkaan koko loppu illaks ja heräilis vasta aamulla taas töihin... :whistle:
 
töpökkä hyvä hyvä ! Pullo wc ankkaa perään ja paketillinen paperia niin eiköhän jo kaikkoa... Kokeileppas muuten nyt ihan huvikseen tätä, katsos saadaan kirjoittaa uus "vinkki niksi" tuonne "raskautumisvinkkejä" pinoon jos ens kerralla tuleekin plussa... :LOL: ;)
 
Täällähän on hyvät tädin kadotussuunnitelmat :LOL:

Piglet: Jos tänään sait ovisplussan niin eikös se meinaa että se munasolu lähtee liikkeelle tänään-huomenna. Siis sitä vaan meinaan että mulla ainakin näkyi sitten ultrassa vaan sellanen rutistunut juttu (alan termejä :D). Toivotaan että ovulointi onnistuu!
 
Haikaraa pyydystämässä


Miuliini85...............kp 103/29-36..............yk 9..........1.toiveissa
Stella82.................kp 70/30-32................yk 9..........1.toiveissa
Miranda-81............kp 52/28-32................yk 10........2.toiveissa
Tikka81..................kp 38/28-38................yk 10........1.toiveissa
Joppu.....................kp 33/29-33.................yk12.........1.toiveissa
Veena....................kp 27/24-28.................yk 13........1.toiveissa
Nanniina................kp 27/31-34.................yk 9..........1.toiveissa
HenLai...................kp 22/20-33.................yk 13........1.Toiveissa
Arabel....................kp 16/26......................yk 14........1.toiveissa
Kiharapää..............kp 16/32-52.................yk10.........1.toiveissa
Gilmore..................kp 15/31-35.................yk 9..........1.toiveissa
Rosetta.................kp 13/38-46..................yk 10........1.toiveissa
Mulmul...................kp 12/27-30.................yk 11.........1.toiveissa
Siskonen................kp 11/28......................yk 11.........1.toiveissa
Piglet.....................kp 11/27......................yk 8...........1.toiveissa
Merlin731...............kp 9/26-34...................08/07.......2. toiveissa
Andala...................kp 7/31-41...................yk13.........1.toiveissa
Linneja..................kp 7/34-54...................yk 11........1.toiveissa
Töpökkä................kp 2/??.........................yk13.........6.toiveissa
Jouskari-82............kp -/- ..........................yk 10.........1.toiveissa
Lilla My.......................................................yk 12........1.toiveissa

Plussanneet

Juli........................yk 9
Toiveilija82...........yk 9
Tiinahuu...............yk 8
Tiger75................yk 11
 

Yhteistyössä