Kesästä 07 yrittäneet

Veena en kyl yhtään tiiä mitä kehittäisin Jussiksi JOS tässä olis raskaana, toisalta jos ollan niin läheisten ihmisten seurassa, niin voi olla et kerron totuuden, mutta muuten yritän sit keksiä vaik huonoa oloa ettei vaan mene alas tai et mulla on lääkekuuri... :whistle: On tämäkin kun pitää tämmösiäkin pähkäillä :D
 
Jouskari: Mulla tuo lääkekuuri ei taida vaan mennä läpi kun ollaan melki joka pv vähintään meiliä laitettu porukan kesken niin kai ne ihmettelis et kuin en oo aiemmin maininnu mistään kivuista ja säryistä.. Sitten mietin sitä että jos sanois että on migreeni ni en voi juoda (näin on ennenkin käynyt), mutta en kyllä alka makaamaan jossa pienessä vajassa pimeessa kolmea päivää ja teeskenteleen migreeniä. Ois sekin juhannus :D

Mä muuten lähden taas ulkomaille reissuun ja palaan asiaan taasen ensi viikon alussa. Niin että jos joku viittii listaa päivitellä niin ois kauhian kiva :)
 
tiger75
Huomenta!

Perjantai ja 13. päivä olikin sitten meidän onnen päivä... selkeä plussa pärähti, en oikein usko tätä vieläkään, mutta aamun on tässä nyt ihmetellyt...
 
tiger75 ONNEA :flower: Mahtavaa, upeeta :D

Meikä sitten tippui, vuodan kuin seula ja kärsin kivuista :kieh: 1/28 ja yk 10, noh en ressaa vaan jatkan TJOT linjalla, ressataan vaikka syksyllä sitten, kesästä naatiskellaan täysin rinnoin B)
 
Vautsi Tiger, onnea paljon!!!! :heart:

Täällä myöskin kp 1. On muillekin näköjään perjantai 13. päivä tehnyt tehtävänsä... nyyh. No, varasin nyt sitten ajan terkkariin lääkärille että sais jo lähetteen lapsettomuuspolille. Että sellasta viikonloppuriemua tänne. Huoh.
 
Jouskari ja Siskonen: :hug:

Tiger: Hieno juttu, onnea kovasti! :flower: :heart:

Täällä on edelleen tilanne ennallaan, eli menkat ne ei vaan ala. :headwall: Ostin tänään jo varmuuden vuoksi pari raskaustestiä, mutta en uskalla testata, kun en halua nähdä sitä negaa. Siis kun on kuitenkin paljon kivempi odotella niitä menkkoja sillai, että on edes jotain toivoa. Jos olis jotain kunnon oireita, niin sitten ehkä uskaltaisinkin tehdä testin, mutta kun ei ole muuta kun noi toispuoleiset vatsakivut, jotka vaan todennäköisesti enteilee menkkoja.
 
Tiger onnea! :flower:

Mulmul, Jouskari ja Siskonen :hug:.

Tänne ei ihmeempää, alkukierrossa on aina vaan sitä iänikuista odottelua... Tässä kierrossa ajattelin sitten kokeilla niitä Teroja, saapa nähdä onko niistä enemmän hyötyä vai haittaa...
 
töpökkä
Minä testasin pari päivää sitten negan, mutta eipä oo vieläkään tätiä näkyny |O ..Nyt on jo kp.40!!
Kipuja on ollut pitkin viikkoa, mutta mitään ei tapahdu |O ..Kiva luultavasti kärsiä menkoista juhannuksena :'( .
 
Töpökkä: :hug: Mulla ihan sama tilanne. Menkat on myöhässä nyt jo suunnilleen viikon, jos oviksen perusteella lasketaan, ja tänään testasin jo toisen kerran negan. Nyt tuntuu kyllä ihan tosi kurjalta.
 
töpökkä
Alkuperäinen kirjoittaja Andala:
Töpökkä: :hug: Mulla ihan sama tilanne. Menkat on myöhässä nyt jo suunnilleen viikon, jos oviksen perusteella lasketaan, ja tänään testasin jo toisen kerran negan. Nyt tuntuu kyllä ihan tosi kurjalta.
Pahoitteluni

:hug: . Mä ehkä testaan tänään. Alkaa tympäisemään, kun juhannuksena sitten menkat tottakai :kieh: .
 
Töpökkä: Kerro sitten heti, kuinka kävi, joohan?! Jännään täällä sun kanssa. :heart: Itse en viitsi enää testailla, kun olen ihan satavarma, että tuo mun nega on nyt sitten se nega ja kierto jostain syystä muuten vaan sekaisin.
 
töpökkä
Alkuperäinen kirjoittaja Andala:
Töpökkä: Kerro sitten heti, kuinka kävi, joohan?! Jännään täällä sun kanssa. :heart: Itse en viitsi enää testailla, kun olen ihan satavarma, että tuo mun nega on nyt sitten se nega ja kierto jostain syystä muuten vaan sekaisin.
 
Töpökkä: :hug: Älä muuta sano. Kunpa kuuluttaiskin siihen pieneen vähemmistöön, jotka ei vaan saa testeihin plussaa, vaikka raskaana olisivatkin. Omalla kohdallani en vaan oikein jaksa uskoa siihen, mutta toivottavasti se edes sun kohdalla olis totta. Mä en nyt oikein osaa enää toivoa muuta kuin että ne menkat vaan alkais ja pääsis uuteen kiertoon. Tilasin jo uusia ovistestejäkin ensi kiertoa varten, kun olen niin varma, että sinne tässä ollaan menossa. :headwall: :|
 
Onnea plussanneille..

Pahoittelut negan ja tädin kiusaamille..

Täällä alkaa uskon puute iskeä..

Hei liikaa ei kannata pitää toivoa yllä, koska ainakin minulla se vain pahensi putoamista.. Nykyään lähden kierron lopussa siitä, että täti tulee kylään.. Joten ei ole niin paha tiputus..

KP
 
töpökkä
Andala : Aiotko mennä gynelle? Mä kai meen, vaikka pelottaa :/ |O . Tilaan netin kautta ajan. Mulla on 5 muksun kohalla näkyny aina testissä haamu tai vähän vahvempi, joten kai se nytkin näkyis tai mistä sitäkään tietää, toisaaltaan ikääkin on jo 36v., elikkä vanha lapsen tekoon kans..Ukko on jo 44v..
 

Yhteistyössä