Kesästä 07 yrittäneet

Haikaraa pyydystämässä


Miuliini85.................kp 90/29-36................yk 9.........1.toiveissa
Stella82..................kp 57/30-32.................yk 9..........1.toiveissa
Miranda-81.............kp 39/28-32.................yk 10........2.toiveissa
Andala....................kp 36/31-41.................yk12.........1.toiveissa
Tikka81...................kp 35/28-38.................yk 10........1.toiveissa
Töpökkä.................kp 35/33........................yk12........6.toiveissa
Tiger75...................kp 28/27-29..................yk 11.......1.toiveissa
Jouskari-82.............kp 26/28.......................yk 9.........1.toiveissa
Siskonen.................kp 25/28......................yk 10........1.toiveissa
Mulmul....................kp 23/27-30..................yk 10.......1.toiveissa
Piglet......................kp 22/27.......................yk 7.........1.toiveissa
Merlin731...............kp 21/26-34..................08/07.......2. toiveissa
Joppu.....................kp 20/29-33..................yk12.........1.toiveissa
Veena....................kp 14/24-28....................yk 13........1.toiveissa
Nanniina................kp 14/31-34....................yk 9..........1.toiveissa
HenLai...................kp 9/20-33......................yk 13........1.Toiveissa
Arabel....................kp 3/26............................yk 14........1.toiveissa
Kiharapää..............kp 3/32-52.....................yk10...........1.toiveissa
Gilmore..................kp 2/31-35.....................yk 9.........1.toiveissa
Rosetta..................kp 1/38-46...................yk 10..........1.toiveissa
Lilla My........................................................yk 12........1.toiveissa

Plussanneet

Juli........................yk9
Toiveilija82...........yk 9
Tiinahuu...............yk 8


 
..kaikille!

Töpökkä: moi :wave: ja tervetuloa!

Mua mietityttää yks juttu. Mun kierto on taas sen 25 päivää (lyhentynyt vuoden sisällä 28 päivästä) ja vúoto on aina kestänyt sen 4 päivää, ainakin. Mutta viimeset 2-4 kiertoa mun vuoto on kestänyt 2 päivää ja ollut sellasta ei kovin runsasta. Raskaus on poissuljettu vaihtoehto. Onko nää kahden päivän "minimenkat" ihan normaalit? Kokemuksia? Arvauksetkin käy :D

*miettii josko tolla voi olla vaikutusta siihen että alkaa jo yk 14* :|

Mukavaa tiistaita kaikille murusille! :)
 
Arabel: No jos nyt haluat niin kyllähän täältä spekulointia löytyy :LOL: Kyllähän nuo muutaman päivän menkat kuulostaa hassuilta, mutta se on varmaan yksilöllistä kauanko ne kestää. Muistan täältä lukeneeni myös että jos menkat on jossain kierrossa pienemmät kuin yleensä se voi meinata sitä ettei ole siinä kierrossa ovuloinut.

Ja munkin kohdalla se lääkäri kommentoi jotain että onpas lyhyt kierto (vaikka on 24-28). Mutta mullahan tilanne onkin niin että ovuloin todella aikaisin (jota se myös hämmästeli).

Kannattanee mainita asiasta lääkärille sitten jos sinnepäin suuntaat.
 
HEissan!

Täälläkin lähestyy "jännät" päivät, vaikka ei paljon jännitä. Oltiin käytännössä koko oviksen aika miehen kans eri kaupungeissa, joten huikeen suuria mahdollisuuksia ei kyllä nyt oo.

Arabel: Mulla kanssa tosi niukat ja lyhyet menkat, paljon lyhemmät kun aikasempina vuosina. Oon kuullu että se vois johtua siitä, ettei kohdun limakalvo paksuunnu tarpeeks. Mulla ultrassa kuitenki näky ihan normaali limakalvo, sen sijaan gyne sano että niukat menkat ja mun munasarjojen ulkonäkö sopis siihen, etten ovuloi ollenkaan. Mutta kuulemma pelkät niukat kuukautiset ei oo mikään syy epäillä mitään häikkää, pitäis vaan olla onnellinen ettei vuoda kuin niagara ;)

 
Ei mullakaan tule vuotoa kunnolla kun parina päivänä (parina päivänä tiputtelee) ja mullakin oli kohdunlimakalvo oviksen jälkeen ihan hyvän paksuinen ja oviskin ilmeisesti tapahtunut ultran ja tikkujen mukaan.
Pillerien lopetuksen jälkeen menkat oli vielä niukemmat kuin nyt viimekuukausina hädin tuskin yhtenä päivänä vuosi kunnolla.
 
Ei ole vieläkkän menkat alkanut kunnolla, vaikka aamulla jo niin luulin kun tuli kohdunnapukkaa kokeilleissa punaista sormiin, samoin eilen aamulla ja muutoin ei mitään :p. Alkais nyt vaan kunnolla, niin ei tarvitsisi ruveta toiveajattelemaan mitään :x. Mulla on ennenkin menkat alkanut tuhrulla, tosin parissa edellisessä kierrossa vuoto on alkanut ilman tuhrua....
 
:wave: festeiltä selvitty ja hauskaa oli!! :D Siitä muistona ainakin vielä ruhje polvessa ja auringon aiheuttama palovamma hartioissa :LOL:
Veena :LOL: jooh vähän jäi festit päälle , vaikka yksi päivä piti skipata, kun porukka oli niin ryytynyt jo kahdesta päivästä, eilinen meni vielä nuokkuessa |O
Tänne on tullut niin paljon juttua, etten nyt jaksa kaikkea lukea, mutta :wave: uusille ja :hug: jotka uuden yk:n aloittivat!
 
töpökkä
Alkuperäinen kirjoittaja Veena:
Rosetta: :hug: Itse kun jo kerkesin noista tutkimuksissa käymään niin saa kysyä jos tulee jotain mieleen. Niissä itse tutkimuksissa ei kyllä ole ollut sinänsä mitään pelättävää. Tosin tulokset aina jännittää, mutta toisaalta hyvähän se on selvittää. Ja jos jotain vikaa löytyy niin sitten siihen osataan ainakin ottaa oikeat hoitokeinot.

Töpökkä tervetuloa :wave: Sullahan on jo kp:t ylitte, koskas testailla meinaat?
No mun kierto on ihan mitä sattuu..Voi mennä ihan 37...39..42, joten en vielä viitti testailla, kun ei ole minkään valtakunnan oireitakaan.


 
Rosetta: noni sittenhän on vielä mahkut!!! Ilmoittele kuin käy! :)

Jouskari: Juu huomasin kun naista ei näkynyt mailla halmeilla :D Itsekkin eksyin kyllä kumpanakin päivänä terangin suuntaan B)

Mulmul: No eihän se nyt vielä voi tulla :eek: Mitäs jos se olis nyt sitä kiinnittymisvuotoa?
 
"Lammen pinta hohtaa lemmenvaloa
Iltaan
Rantakalliolla katseet kirkastuu
Hehkuu
Kahden yksinäisen varjot sulautuu
Haihtuu


Heinäpelto hulmuaa
Ja koski kuohuaa
Taivas nielee maan
Silloin syöksyy juna tunneliin
Ja ilon kyyneliin
Luonto puhkeaa
Kaksi kertaa yksi onkin yksi
Ellei kasva kolmeksi

Pian on yö ja julma myrsky raivoaa
Pauhaa
Suuren tammen alla huulet avautuu
Kutsuun
Ihmislapset taas toisiinsa kietoutuu
Hukkuu"

ihana piisi :'( :heart:

plussatuulia toivottelen kaikille noiden ismon sanojen myötä!! :whistle:
 
Kauniita sanoja mulmul. Muhun vetosi erityisesti tuo "kaksi kertaa yksi onkin yksi, ellei kasva kolmeksi" :) Kun sen kolmannen tähän perheeseen saisikin..

Jahas nyt pitäisi likkaporukalla lähteä katsomaan seksiä ja kaupunkia ja sen jälkeen syömään. Mutta meikäläinen pisti sitten pyykkikoneen rullaamaan ja arvio ajan vähän väärin. Ja nyt sitten myöhästyn, mutta ei auta kun odottaa että kone on tehnyt työnsä...
 
Haikaraa pyydystämässä


Miuliini85.................kp 91/29-36................yk 9.........1.toiveissa
Stella82..................kp 58/30-32.................yk 9..........1.toiveissa
Miranda-81.............kp 40/28-32.................yk 10........2.toiveissa
Andala....................kp 38/31-41.................yk12.........1.toiveissa
Tikka81...................kp 36/28-38.................yk 10........1.toiveissa
Töpökkä.................kp 36/33.......................yk12........6.toiveissa
Tiger75...................kp 29/27-29..................yk 11.......1.toiveissa
Jouskari-82.............kp 27/28.......................yk 9.........1.toiveissa
Siskonen.................kp 26/28......................yk 10........1.toiveissa
Mulmul....................kp 24/27-30..................yk 10.......1.toiveissa
Piglet......................kp 23/27.......................yk 7.........1.toiveissa
Merlin731...............kp 22/26-34..................08/07.......2. toiveissa
Joppu.....................kp 21/29-33..................yk12.........1.toiveissa
Veena....................kp 15/24-28...................yk 13........1.toiveissa
Nanniina................kp 15/31-34...................yk 9..........1.toiveissa
HenLai...................kp 10/20-33...................yk 13........1.Toiveissa
Arabel....................kp 4/26..........................yk 14........1.toiveissa
Kiharapää..............kp 4/32-52.....................yk10...........1.toiveissa
Gilmore..................kp 3/31-35.....................yk 9.........1.toiveissa
Rosetta..................kp 1/38-46....................yk 10..........1.toiveissa
Lilla My.........................................................yk 12........1.toiveissa

Plussanneet

Juli........................yk9
Toiveilija82...........yk 9
Tiinahuu...............yk 8
 
Mulmul: No jo se perskuleen akka kehtaa!!! Ja tässä vaiheessa :eek: Mutta koita ajatella että pääsitpä nopeammin uuteen kiertoon, kun ei tarvinnut kärvitellä enään :hug:

Mua väsyttää... Venähti vähän tuo eilinen leffailta, mutta hauskaa oli.. :)
 
Onpas täällä tippuneita.. :hug:

Tervetuloa töpökkä :wave:

Meillä laitetaan kaikki peliin viikonloppuna. Tein äsken ovistestin ja kaksi yhtä vahvaa viivaa siinä killitteli... Jänskätään siis juhannuksen jälkeen.
 
Nanniina: Noniin nyt sitten vaan laskette simon ja sen kaiffarit liikkeelle :D

Mulmul: Mutta jos sulla tänään on tuo kp1 niin juhannushan on teille passelia aikaa. Siis oviksen kannalta. Eikös sen oviksen kuuluisi olla juhannuksen paikkeilla tai vähän sen jälkeen. Ja simpathan voi elää vaikka sen 6 vrktta. Eikä se vaadi kuin sen yhden ainukaisen joka pääse perille. Eli juhannuksen lempi leiskumaan.

Mistä tulikin mieleeni, onko kukaan miettinyt etukäteen hyviä selityksiä JOS sattuisikin plussamaan ennen juhannusta? Siis sepostuksia siihen miksi ei juo?
 

Yhteistyössä