Kesästä 07 yrittäneet

siskonen kiitos rohkaisuta! vielä tässä mietitään ut saapa nähä eihän tota koskaan tiiä jos vaikka lähettäski! :) tampereella kuiten asuu yksi hyvä kaveri ja pikusiskon kaveri eikä sinne kestä ku paritunti junalla sekin helpottaa mieltä kummasti!! =) ilmottelen sit teillekkin mihin tulokseen täällä tullaan :D
 
Huomenta kaikille!

Oon pysytelly tän kierron taustalla, eipä silti, lukemassa olen ahkeraan käynyt. :D

Veena: Kiva kuulla että se sun lääkärikäynti meni nappiin! :) Nyt vaan onnea sen muniksen hedelmöittymisen kanssa! ;) Mä olin yhteydessä myös omaan gyneeni ja sovittiin että soittelen sille elokuussa jos mitään ei oo vielä tapahtunut. Eli yritämme ainakin nauttia nyt kesästä ja jospa se tuo toivotun tuloksen.. =)

Eli täällä kp1/25 ja yk14.

Mieli on yllättävän hyvä (johtuen ehkä siitä, että ovisviikolla olen miehen kanssa samassa vuorossa! Jee! Kerrankin mahdollisuus harjoitella vähän useammin ;) )

Yritän olla taas enemmän mukana jutuissa.. :ashamed:
 
Arabel: Kovasti peukkuja sulle uuteen kiertoon! :hug:

Mulla on tänään se kaikista piinallisin piinapäivä, eli menkkojen pitäis alkaa. Toistaiseksi niistä ei ole kuulunut mitään, mutta vielähän tässä on pitkä päivä aikaa. Vasemmalla puolella alavatsassa on sellainen jännä tunne suunnilleen koko ajan ja eilen oli myös. Muinakin päivinä samantyyppistä tuntemusta on ollut, mutta lyhytkestoisemmin. Liekö sitten joku menkkojen esialkuoire?
 
Haikaraa pyydystämässä


Miuliini85.................kp 88/29-36................yk 9.........1.toiveissa
Stella82..................kp 55/30-32.................yk 9..........1.toiveissa
Rosetta..................kp 40/38-48.................yk 9..........1.toiveissa
Miranda-81.............kp 37/28-32.................yk 10........2.toiveissa
Andala....................kp 34/31-41.................yk12.........1.toiveissa
Tikka81...................kp 33/28-38.................yk 10........1.toiveissa
Gilmore...................kp 32/31-35..................yk 8.........1.toiveissa
Tiger75...................kp 26/27-29..................yk 11.......1.toiveissa
Jouskari-82.............kp 24/28.......................yk 9.........1.toiveissa
Siskonen.................kp 23/28......................yk 10........1.toiveissa
Mulmul....................kp 21/27-30..................yk 10.......1.toiveissa
Piglet......................kp 20/27.......................yk 7.........1.toiveissa
Merlin731...............kp 19/26-34..................08/07.......2. toiveissa
Joppu.....................kp 18/29-33..................yk12.........1.toiveissa
Veena....................kp 12/24-28....................yk 13........1.toiveissa
Nanniina................kp 12/31-34....................yk 9..........1.toiveissa
HenLai...................kp 7/20-33......................yk 13........1.Toiveissa
Arabel....................kp 1/26............................yk 14........1.toiveissa
Kiharapää..............kp 1/32-52.....................yk10...........1.toiveissa

Lilla My........................................................yk 12........1.toiveissa

Plussanneet

Juli........................yk9
Toiveilija82...........yk 9
Tiinahuu...............yk 8
 
Arabelille jaksamista! :hug: Hieno juttu että tässä kierrossa pitäisi ajoitukset osua kohdilleen!!

Andala: Jännää on, toivomma että pysyy poissa d :) b

Jaahas.. täällä on vl mennyt niin että perjantaina piti käydä pyörähtään terassilla niin meni tappiin asti, lauantaina myös terassilla ja tää päivä meni särkänniemessä. Delfinaariossa, akvaariossa, planetaariossa ja vatkaimissa. Tornado oli paras B)

Niin ja ovisplussan sain testillä vielä sillon perjantaina ja lääkärikin mainosti sitä kohta irtoavaa munasolua niin lemmitty on ahkeraan joka päivä :p

Ja kaikille lääkäri ja erityisesti gynekammosille voin sanoa että mikään tutkimus ei ole sattunut yhtään. Ja tämän sanoo nainen joka on itkenyt gynen vastaan otolla kun on pelännyt niin paljon :ashamed:
 
hei kaikille!!
nyt tulee omaa napaa anteeksi jo etukäteen!!
mulla on koko päivän kikuttanu ja olen ollu hirmu kärtynen ja itkeskellykkin aina välillä...olen ollu sitä jo pe asti...aloin tässä miettiin et mistähä se mahtaa johtua...no sitten mulla välähti et olin kyllä melko hermokireellä sillon viimeksikki ennen km:ää...itkeskelin ja kärtysin kaikille ihan turhastaki!! :/ ei jaksas ootaa vielä tota viikkoa et näkee tuleeko täti vai ei... |O mut en kyllä uskalla antaa toiveiden herätä ettei sit tipu korkeelta ja kovaa... :ashamed:
 
Veena: No nyt luulis jo plussan irtoovan!

Täällä tätiä ei ole vielä näkynyt, mutta "kipu" on siirtynyt toiselle puolelle ja muuttunut astetta menkkamaisemmaksi. Alkais äkkiä ne menkat, jos ne kerran on tulossa. Tää päivä on ollut ihan hirveän piinallinen!!! En varmaan pysty nukkumaan, jos ne ei ala!
 
Päivitetty on!

KP: hyvä että sait tätskän kylään ja nyt alkaakin sitten plussakierto.

Henlai: toivotaan että tää numero 13 ois se meidän onnen numero!!

Andala: Koska meinaat testata jos täti on lähtenyt jo kesälomalle?

Mulmul: Toivotaan että hormoonit siellä jyllää! Ja jos kiukuttaa niin hae suklaata, se auttaa aina :D
 
Testasin tänään, ja selvä nega oli. Menkat ei ole vielä alkaneet, mutta eiköhän ne sieltä kohta tule, nyt kun ei enää tarvitse jännittää niiiiin kamalasti. (Hyvä että sain viime yönä nukuttua.)
 
Huomenta! Tänne voi päivittää kp 1 ja yk 9. Aika karmeat fiilikset oli aamulla... No, jotain positiivista, kierto oli vaan 32 päivää, mikä kuulostaa suhteellisen siedettävältä kierronpituudelta. Josko tämä uusikin pysyisi kohtuuden rajoissa.

Tuo lämöpöjen mittailu on kyllä tehokasta, joskin masentavaa. Ei paljon testejä tarvittu, kun lämpöjen putoamisesta näkee niin selvästi koska voi lyödä hanskat tiskiin. Tosin mietiskelin oisko se helpompi jättää loppukierto mittaamatta ja ottaa täti yllärinä, vai onko se sitten parempi ettei edes rupea elättelemään toiveita. En tiedä. No, nyt ainakin mittailutaukoa reilun viikon, kun ei näillä alkukierron lämmöillä niin ole väliä.
 
No onpas täällä ollut oikea huonojen uutisten tulva päivän aikana :(

Andala ja Rosetta :hug:

Toivotaan vielä että nega muuttuu plussaksi ja tuhru ei meinaa mitään. Vaikka jotenkin sitä alkaa olemaan jo sen verran kyyninen että alkaa valmistautua täsin tuloon (ainakin omalla kohdalla näin). Kai se on kun on yritystä jo jonkun verran takana niin sama tilanne on tullut koettua niin monta kertaa-.

Gilmore: Kuulostaa niin tutuilta nuo sun fiilikset. :hug: Ei auta kuin eteenpäin porskuttaa. Huomasin että olit tuolla vähän udellutkin niistä lapsettomuustutkimuksista. On sanottava että itsellä ainakin on ollut hyvä mieli kun ne alkoivat kun tuntuu että pääsee tekemään jotain asian eteen. Vaikka tottakai sitä toivoisi että raskautuisi luomusti.

Btw, eipä ole Jouskaria näkynyt, onkohan sillä jäänyt festarivaihde päälle B)
 
Haikaraa pyydystämässä


Miuliini85.................kp 89/29-36................yk 9.........1.toiveissa
Stella82..................kp 56/30-32.................yk 9..........1.toiveissa
Rosetta..................kp 41/38-48.................yk 9..........1.toiveissa
Miranda-81.............kp 38/28-32.................yk 10........2.toiveissa
Andala....................kp 35/31-41.................yk12.........1.toiveissa
Tikka81...................kp 34/28-38.................yk 10........1.toiveissa
Tiger75...................kp 27/27-29..................yk 11.......1.toiveissa
Jouskari-82.............kp 25/28.......................yk 9.........1.toiveissa
Siskonen.................kp 24/28......................yk 10........1.toiveissa
Mulmul....................kp 22/27-30..................yk 10.......1.toiveissa
Piglet......................kp 21/27.......................yk 7.........1.toiveissa
Merlin731...............kp 20/26-34..................08/07.......2. toiveissa
Joppu.....................kp 19/29-33..................yk12.........1.toiveissa
Veena....................kp 13/24-28....................yk 13........1.toiveissa
Nanniina................kp 13/31-34....................yk 9..........1.toiveissa
HenLai...................kp 8/20-33......................yk 13........1.Toiveissa
Arabel....................kp 2/26............................yk 14........1.toiveissa
Kiharapää..............kp 2/32-52.....................yk10...........1.toiveissa
Gilmore..................kp 1/31-35.....................yk 9.........1.toiveissa
Lilla My........................................................yk 12........1.toiveissa

Plussanneet

Juli........................yk9
Toiveilija82...........yk 9
Tiinahuu...............yk 8


 
Gilmore ja Rosetta: :hug:

Joo, kyllä itsekin uskon, että sieltä ne menkat ovat tulossa, syystä tai toisesta myöhässä, mutta mulla on silti vielä ihan pieni toivo yllä. Tänään ei ole menkoista ollut merkkiäkään, ei siis mitään kipuja eikä tuhruja eikä yhtään mitään. Onko teillä kellään kokemusta noista kotitesti.fi:n One Step -liuskatesteistä? Toimivatko hyvin, ovatko luotettavia ja näyttävätkö raskauden aikaisessa vaiheessa? Itse en osaa siksi tuohon testiin täysin luottaa, että ne ovistestit, joihin en saanut sitä kunnon plussaa, ovat ihan tuota samaa merkkiä. Vaikka luulisihan sitä, että olisin saanut tuohon edes hailakan viivanpaikan, jos raskaana olisin. Odottelen nyt ainakin viikon, ja jos menkat ei ala, niin testaan sitten jollain apteekin testillä.
 
tiger75
heissan!

hurjasti halauksia niitä tarvitseville :hug: täällä myös vietetään "jänniä" päiviä. Ikävä kyllä tuntuu siltä, että se täti taas taitaa tulla, päivittelen sitten kun on on jotain kerrottavaa... Käyn täällä vähän harvakseltaan, tällä viikolla lomaillaan & kummityttö on kylässä =) joten tekemistä riittää! Ihan hyvä, että saa muuta ajateltavaa.

Veena, olipa kiva kuulla teidän hyviä uutisia, antaa voimia meille vielä lääkäriaikoja miettiville =)

Lämpöisempiä kesäpäiviä & kuulumisiin :wave:
 
Gimore: Niimpä kai tai yritetään ainakin, luovuteta ei vaikka välillä tekis mieli heittää hanskat tiskiin :/ . Meillä alkaa lapsettomuustutkimukset heinäkuussa lääkäriaikain on jo valmiiksi varattu. Justiinsa kerkiää tämä kierto loppua ennen sitä tai tietysti kaikkein paras ois jos saisinkin perua sen ajan. Pelottaa vähän noihin tutkimuksiin meneminen
 
Rosetta: :hug: Itse kun jo kerkesin noista tutkimuksissa käymään niin saa kysyä jos tulee jotain mieleen. Niissä itse tutkimuksissa ei kyllä ole ollut sinänsä mitään pelättävää. Tosin tulokset aina jännittää, mutta toisaalta hyvähän se on selvittää. Ja jos jotain vikaa löytyy niin sitten siihen osataan ainakin ottaa oikeat hoitokeinot.

Töpökkä tervetuloa :wave: Sullahan on jo kp:t ylitte, koskas testailla meinaat?
 

Yhteistyössä