Kesästä 07 yrittäneet

Seuraava ultra on loppukuussa. Laskin että n.vkolla 26. Otan vaan nyt teroja 7pvää et menkat alkaa nopeammin. Nykyään siin menee n.3pvää vikasta terosta. Sanoi gyne tosin että jollain auttaa vasta 4tbl:n annos clomeja. Mutta kun tuo vuosi tulee täyteen niin jatko tapahtuu sairaalassa.
 
Piglet: Niin kyllähän sen niin luulis olevan että kyse on siitä että löytyy se oikea annostus. Eli ei muuta kuin tujumpaa troppia sitten vaan. Kyllä ne sieltä kasvuun lähtee. Sehän se vaan on että odottavan aika on niin pirun pitkä..

Mietin kanssa sitä kun ensi kuussa tulee tuo vuosi täyteen että josko sitä pitäisi sitten tuohon julkiseen puoleen ottaa yhteyttä. Toisaalta kun on kuullut niitä juttuja pitkistä jonoista niin... No, katson nyt mitä siellä perjantaina sanotaan. Mutta jos on vaikka putket tukossa ja pitää alkaa noihin rajumpiin hoitoihin niin nehän on sitten useamman tonnin keikkoja per kerta ja silti vaan 20% mahkut tms. onnistua. Eli kyllä siinä vaiheessa alkaa se julkinen puoli houkutella..
 
Minä oon täällä hetki sitten heränneenä.
On mulla vaan sitten ihana mies. Kun tossa oon taasen itkeskellyt nii hän tuli edellispvä kotiin ja toi mulle ruusun. :heart: :) Sitten vielä illalla lemmittiin oikein hellästi ja kiihkeästi. :heart: :heart:
 
Vautsi vau Piglet :heart: Onpas sulla huomaavainen mies! *vihreä kateudesta* Minun on niin perussuomalainen juntti mies, ettei kyl enää tässä viaheessa kukkia heru :kieh:
Mun mies on tän vauva-asian kanssa, ei niin innoissaan, se mielummin haluis heti sellasen parivuotiaan, et pääsee sen kanssa temmeltää :whistle: Kuulemma vauva vaiheen voisi skipata ja ottais mielellään vaikka adoptiolapsen. Viime vkl oltiin juhlissa ja siellä oli alle kouluikäisiä paljon ja yksi aivan ihana kiinalaistyttö joka sulatti miehen sydämen aivan täysin :heart:
 
Kyllä mä todella jouskari yllätyin vaikka ei suinkaan ollut ekakerta, kun kukkia sain. Mut kuitenkin eka kerta kun ei ollu merkkipvää tms. =) oon niin tulenpalavan rakastunut :heart: ja mieskin sanoi että rakastuu joka päivä aina vaan uudelleen ja syvemmin minuun. :heart: :) :heart:
 
Piglet: Ihanan huomaavainen mies =). Mulla on kans tuommoinen jörrikkä, itse saa kukat ostaa ;)

Tänne ei mitään ihmeempiä kuulu. Ensi viikkoa odotellessa, alku viikosta pitäs taas menkkojen alkaa :/. Ei uskalla edes toivoa enää mitään, pettyy vaan...
Flunssaakin pukkaa nokka vuotaa, toivottavasti ei tämän pahemmaksi mene :) .
 
Haikaraa pyydystämässä


Miuliini85.................kp 85/29-36................yk 9.........1.toiveissa
Stella82..................kp 52/30-32.................yk 9..........1.toiveissa
Rosetta..................kp 37/38-48.................yk 9..........1.toiveissa
HenLai....................kp 35/20-33.................yk 12........1.Toiveissa
Miranda-81.............kp 34/28-32.................yk 10........2.toiveissa
Andala....................kp 31/31-41.................yk12.........1.toiveissa
Tikka81...................kp 30/28-38.................yk 10........1.toiveissa
Kiharapää...............kp 30/32-52..................yk9...........1.toiveissa
Gilmore...................kp 29/31-35..................yk 8.........1.toiveissa
Arabel.....................kp 23/26.......................yk 13.......1.toiveissa
Tiger75...................kp 23/27-29..................yk 11.......1.toiveissa
Jouskari-82.............kp 21/28.......................yk 9.........1.toiveissa
Siskonen.................kp 20/28......................yk 10........1.toiveissa
Mulmul....................kp 18/27-30..................yk 10.......1.toiveissa
Piglet......................kp 17/27.......................yk 7.........1.toiveissa
Merlin731...............kp 16/26-34..................08/07.......2. toiveissa
Joppu.....................kp 15/29-33..................yk12.........1.toiveissa
Veena....................kp 9/24-28....................yk 13........1.toiveissa
Nanniina................kp 9/31-34....................yk 9..........1.toiveissa
Lilla My........................................................yk 12........1.toiveissa

Plussanneet

Juli........................yk9
Toiveilija82...........yk 9
Tiinahuu...............yk 8

 
Veena: Onko sulla siis huomenna se putkien huuhtelu, vai tutkitaanko vasta, onko se tarpeen? Tsemppiä hirveästi lekurille. Huomisen jälkeen ootte varmaan ison askelen lähempänä plussaa.

).( Meillä on vähän sellaiset ajatukset, että jos ei tärppää, niin sitten täytyy keksiä muuta tekemistä. Mies on jo 41, ja hoidot vois kestää kauankin. Mies ei kuitenkaan haluaisi olla mikään tutiseva vaari ennen kuin lapsi edes ehtii aikuiseksi. Toivottavasti se plussa tulis nyt, tai ainakin vaikka tänä vuonna.
 
Andala: Juu putkien huuhtelu on kohta edessä. Tähän menessä mulla on kait ollut kaikki kunnossa (ultra, verikokeet) ja miehelläkin simpat kunnossa. Eli kai sitä voisi ajatella että tässä sitten oisi jotain vikaa. Toivon niin paljon että ne putket olisi auki!!!

Yksityisellä puollellahan hoidot voivat edetä nopeastikin. Tuolla lapsettomuuspuolella yhdelläkin oli ensimmäisestä lääkäri käynnistä jo 2 viikon päästä inssi. Julkisella taas voi kestää vissiin vaikka kuinka ja kauan. Mutta kyllähän sitä niin toivoisi että se plussa tulisi ilman mitään hoitoja..

 
Jouskarille hyviä sempaloita!!! Koitahan nollata vauvamietteet pois mielestä :D

Meille on viikonlopuksi tulossa vieraita, mutta eihän sitä tiedä vaikka innoistuisi lähteen keskustaan katsomaan Saunailijoita :) Tosin sunnuntai aamuna tiedossa aikanen herätys eli se ei oikein passaa kuvoihin :(
 
Eli pelkoni ja paniikkini oli aivan turhaa ja putket olivat auki! Lääkärin analyysi siis on että me ollaan selittämättömiä. Inssillä lähdetään nyt seuraavaksi liikenteeseen.

Lääkäri oli kyllä tosi mukava ja kertoi kokoajan mitä tekee. Ja hoitaja oli sitä avustamassa ja mies piti kädestä kiinni. Niin ja munasolu siellä oli tuloillaan että kuulemma tänään tai huomenna ovuloin. Pitänee siis heti lempeillä ja hempeillä kun kotio päästään!
 
Veena voi kuinka ihanaa, tosi hyviä uutisia :heart: Se on sitten vaan pääkopasta kiinni? Niin kuin monella, jotak niin kovasti lasta haluavat. :hug: Kyllä olen iloinen puolestasi :D :heart:

Ps. mitä tarkoitetaan "inssillä"?
 
Jouskari: Nyt on niin helpottunut olo! Se inssi on se inseminaatio eli siinä suihkutetaan ne priima simpat kohtuonteloon sillon kun hetki on käsillä. Lääkäri sanoi että koitetaan sillä nyt pari, kolme kertaa. Voidaan ottaa myös jossain vaiheessa clomit käyttöön, jolloin sinne voidaan hommata useampi munasolu kerralla.

Ja sitten jos sillä ei onnistu niin sitten aletaan miettimään koeputkihoitoja.
 
Veena: Voi kun hyvä, että kaikki meni noin kivuttomasti ja saitte vielä noin hyviä uutisiakin. Kun ei kerran kummassakaan ole mitään vikaa, niin pakkohan sen plussan on sieltä jossain vaiheessa tulla.

Niin, yksityisellä hoitoihin pääsis varmaan ihan mukavalla aikataululla, mutta kun ne rahastaa niin kamalasti, niin meillä ei ole siihen varaa millään. Jostain kumman syystä uskon kuitenkin, että plussaan jossain vaiheessa ihan luomusti. Ehkä se johtuu siitä, että meidän äitillä on kestänyt suunnilleen vuoden verran molemmilla kerroilla tulla raskaaksi. Ekaa (eli mua) yrittivät just silloin, kun äiti oli mun ikäinen. Jos plussaisin heinäkuussa, olisin lapsen syntyessä just samanikäinen, kuin äiti oli silloin, kun sai mut. Ehkä tää hidas raskautuminen on mulla siis vaan geeneissä.
 
iltaa kaikille!
mie olen tässä miettiny et pitäsköhän munki tonne lääkärille soitella aikaa ku ei mittään ole tapahtunu tammikuisen km:n jälkeen...ku kuitenki kohta yhteensä vuos yritystä,välissä vaan tuo ikävä km... :/ mie niin "rakastan" lääkärissä käyntejä et ei kauheesti huvittas mennä varsinkaan jos ne meinaa piikittää siellä jollaki tavalla... |O mut alan vaan vaipua jo epätoivoon et tuleeko sitä vauvaa ikinä meille... :'(
 
Tulipas Veenan uutisista hyvä mieli! Olen itse melkolailla kipu- ja lääkärikammoinen, symppasin kauhulla odottavia tunnelmia. Huh, ihanaa ettei tuntunut missään!

Täällä on menossa dpo 11, ei mitään ihmeempää, rinnat vähän kipeät mutta ei siitä vielä lööppejä revitä. Ootellaan, katsellaan...
 
Hyvä juttu Veena, että siellä kaikki ok. Kyllä se plussa sieltä tulee jossain vaiheessa.

Andala: Mä niin toivon, et se olis sulla geeneissä. Mulla se ilmeisesti ei ole. Mun siskolla on jo neljä lasta ja tää viimeinen on nk. vahinko. Lemmiskelivät miehensä kanssa "ei-niin-varmaan-aikaan" ja ilman ehkäsyä. Heillä kolmaskin ilmoitti tulostaan heti pillereiden poisjättämisen jälkeen. ei kerenny edes vuotoa tulemaan. Ja mä taasen... no te tiedätte kyllä. Ja siskokin tietää. Mutta minkäs sitä kropalleen mahtaa. Onhan meillä toi yksi. Se on vaan surku, kun hän kyselee aina välillä, miksei hänellä oo pikkuveljee tai -siskoo. Selitäppä siinä sitten...

Mulla oli taas tänään vatsassa sellasia menkka-tuntemuksia. En mä enää ymmärrä. Olispa niitä tikkuja niin vois kattoo koska se ovis sit oikeen on. En oo saanu aikaseks tilata niitä vielä.

Mut nyt mä meen viettää iltaa terassille. Hyviä illanjatkoja kaikille!!! :wave:
 
Heippa naiset!
Sisko is back, ensimmäinen osa kesälomasta vietetty kierrellen ympäriinsä. Nyt taas töissä, yövuorossa. Loman aikana sain vietyä tätä vauvaprojektiakin vähän eteenpäin, kun kävin ensin pari viikkoo sitten yksityisellä gynellä "muutenvaantsekkauksessa" ja papassa. Tänään tuli papavastaus, joka oli normaali, mutta jonkin sortin tulehdus tuolla majailee johon pitäis voidetta hakee kunhan kerkee. Mitään oireita mulla ei tosin oo mikä on kyllä outoo.

Nyt sitten rohkaistuin töissä kysymään yhdeltä kivalta gyneltä, että jaksaisko ultrata (en raskinu ottaa siellä yksityisellä ultraa kun olis maksanu niin paljon vielä sen muun kustannuksen päälle), ja se mielellään ultras. Kohtu näytti normaalille, ja munasarjatkin suunnilleen, mutta sano se että oudon paljon on pieniä rakkuloita, eikä oikeen sen näköstä että sieltä olis justiin irronnu tai irtoamassa munasolu niinku pitäis. Kuitenkaan ei kuulemma PCO:lta näytä. Ottaen huomioon mun tosi niukat kuukautiset ja sen etten ovistikuilla oikeen ovista löydä, se epäili, etten välttämättä ovuloi ollenkaan. Kun kuitenkin niitä rakkuloita siellä on, vois kuulemma helposti saada Clomeilla tulosta. Oli sitä mieltä, että hyvin vois mennä jo omalle lääkärille ja pyytää clomireseptiä, vaikkei tällä erää olekaan ihan vuotta takana yritystä. Yhteensä on kuitenkin yritystä jo 1,5 vuotta. Nyt sitten pähkäilen, että odottaako syksyyn vai yrittääkö saada jo aikaa nytten... en tiä! Mut se oli kiva kuulla että kohtu ja munasarjat löytyy kun siitäkään en enää ollu ihan varma :)

Veena, joko sä kävit siinä aukiolotutkimuksessa? Voin lohduttaa, että läheskään kaikilla se ei tee niin kipeetä mitä hurjat tarinat kertoo! Moni sanoo, et eihän se kivaa o mut ei kivuliastakaan, että kyllä sä selviät! :)

Mulmulilla vaikee päätös edessä... Me muutettiin miehen kans vuosi sitten 400 km päähän molempien kotoa ja kaikista kavereista kauas, ilman että tunnettiin ainootakaan ihmistä tästä kaupungista. Eka puoli vuotta oli ihan hirveetä, ja monesti teki mieli lähtee maitojunalla kotiin, mut sit pikkuhiljaa siihen ikävään tottuu ja nyt huomaa, että elämän painopiste onkin täällä. Rakkaimmat kaverit on säilyny ja nähdään ja soitellaan niin paljon kun mahdollista, ja uusia rakkaita kavereita on löytyny täältäkin vaikka kuinka vaikken mä ole mikään maailmankaikkeuden sosiaalisin. Joskus pitää vaan tehdä vaikeita ratkasuja, ja ainahan pääsee takasin jos on hirveetä. Ja kyllä se antaa vähän erilaista näkökulmaa elämään kun ainaki käy kattomassa muutakin kun omaa kotikaupunkia.

Ainiin, osti tää sisko myös ekan oman asunnon miehen kans tässä lomalla, että aika paljon saatu aikaseks :)

Lämpöisiä kesäpäivä kaikille ja kirjottelemisiin!!
 

Yhteistyössä